Dank je wel. Het is zo onwerkelijk! Vanmiddag de uitslag van het bloed. Hoop dat het HCG voldoende is...
Ik zag in je andere topic dat de bloeduitslag positief is, super! De bloedverdunners hebben ons goed gedaan, blijkt maar weer
Ja top he? De gyn is nu aan uitzoeken of ik het gedurende de hele zwangerschap moet gaan spuiten. Voorlopig wel. Prima! Al moet ik er elke avond 10 zetten
Hey Anja1977, ik 'ken' je nog uit het MCK-topic. Wat een goed nieuws! Van harte! Ik heb me eigenlijk altijd afgevraagd waarom je bent weggegaan bij het MCK. Wat is de toegevoegde waarde van het UZ Gent?
Hoi lamaris! Dank voor je felicitatie. Mijn man en ik hadden afgesproken dat we derde poging in Gent wilden doen (meer mogelijkheden qua onderzoek en medicatie) dus toen wij nog 1 cryo hadden hebben wij ons op de wachtlijst laten zetten in Gent. Dag later belde ze, er was een annulering. We konden binnen twee weken terecht. Dat hebben we gedaan. Uiteindelijk heb ik een pipelle gehad, uitgebreid bloedonderzoek waaruit een afwijkende factor VIII (stollingswaarde) en 1 icsi werd een vmk en de volgende icsi werd afgebroken omdat er maar drie follikels groeiden. Het op en neer reizen naar Gent ( ruim 2,5 uur enkele reis en de overnachting die we vaak boekten in het hotel naast het UZ ) werd ons teveel. Resultaten bleken uit en per 1-1 ben ik geswitcht naar een zorgverzekeraar die een 4e en 5e poging vergoed, maar alleen NL tarief vergoed. Al met al zijn wij verder gedaan in het LUMC ( voordeel tov mck dat alles onder 1 dak zit) met een geweldig resultaat.
Hoi lamaris! Dank voor je felicitatie. Mijn man en ik hadden afgesproken dat we derde poging in Gent wilden doen (meer mogelijkheden qua onderzoek en medicatie) dus toen wij nog 1 cryo hadden hebben wij ons op de wachtlijst laten zetten in Gent. Dag later belde ze, er was een annulering. We konden binnen twee weken terecht. Dat hebben we gedaan. Uiteindelijk heb ik een pipelle gehad, uitgebreid bloedonderzoek waaruit een afwijkende factor VIII (stollingswaarde) en 1 icsi werd een vmk en de volgende icsi werd afgebroken omdat er maar drie follikels groeiden. Het op en neer reizen naar Gent ( ruim 2,5 uur enkele reis en de overnachting die we vaak boekten in het hotel naast het UZ ) werd ons teveel. Resultaten bleven uit en per 1-1 ben ik geswitcht naar een zorgverzekeraar die een 4e en 5e poging vergoed, maar alleen NL tarief vergoed. Al met al zijn wij verder gedaan in het LUMC ( voordeel tov mck dat alles onder 1 dak zit) met een geweldig resultaat.
Dank voor je snelle reactie. De toegevoegde waarde van Gent is dus alleen het bloedonderzoek geweest. Maar waarom ben je eigenlijk niet meer teruggegaan naar MCK? Want daar zit toch ook allen onder 1 dak (het lab zit inpandig)? Waarom vind je het LUMC beter? Sorry voor al mijn gevraag maar ik ben zo zoekende
Bij het mck zit inderdaad wel het lab,maar geen apotheek en geen zkh. LUMC wel. Bij mck mogen ze niets voorschrijven ivm afwijkende factor VIII. LUMC wel (spuit vanaf dag 1 fraxiparine) Daarnaast prikt LUMC ook op FSH tijdens stimuleren voor een nog betere timing qua punctie. Hadden een goed gevoel bij de arts. Absoluut geen negatief woord over het mck, maar wij hadden een beter gevoel bij het LUMC
Even een bericht van de oorspronkelijke topicstartster Anna, VAN HARTE! Het bloedonderzoek in Gent was bij mij ook de doorbraak! Ik duim dat t goed mag blijven gaan!
*breek even in* Hebben jullie ook een terugplaatsing gehad op dag 5 of op dag 3? En na hoeveel dagen kan je testen als je een terugplaatsing heb op dag 5 na de punctie? Dank jullie wel!