Ik dacht ik kom weer eens even spieken hoe het gaat met iedereen en wat zie ik!! ANJA!! VAN HARTE GEFELICITEERD Wat geweldig nieuws! Het is jullie enorm gegund, geniet ervan!
Hey ik zie dat nog niemand je welkom heeft geheten! Bij deze Ik had een andere arts destijds. Liep mega uit maar toen we dan eindelijk aan de beurt waren werd ook echt alle tijd voor ons genomen. Zoals ik me herinner, moest ik wel meteen bloedprikken maar misschien heb ik het mis hoor! Misschien staat t nog wel op mijn zp weblog, geen idee. jullie wens is nog erg sterk dan, dat jullie voor een 3e nog de MMM ingaan. Sterkte ermee, hopelijk brengt het het gewenste resultaat!
Ladies wat ist stil hier! Ik dacht ik kom ff spieken maar was bijna de laatste die gereageerd had Ikdenk aan jullie, hou vol!
Dank je wel! 😘 Hoe gaat het met jou? QUOTE=Nana86;18404713]Ik dacht ik kom weer eens even spieken hoe het gaat met iedereen en wat zie ik!! ANJA!! VAN HARTE GEFELICITEERD Wat geweldig nieuws! Het is jullie enorm gegund, geniet ervan![/QUOTE]
Hallo, ik ben nieuw hier in deze topic. Hij is ook wat minder actief. Toch wil ik hier graag jullie expertise vragen. Donderdag heb ik mijn laatste iui gehad met maar 250.000 zaadjes. Dat was nog de tweede iui maar de gyn zei dat ik verder " moest" met ivf omdat dit de kansen niet vergroot. Nu woon ik in Zeeland dus is Gent het dichtsbijzijnde en tevens goede recenties. Wat zijn. De wachttijden daar om in behandeling te worden genomen en wat moet ik vooral niet vergeten.... Ik dank jullie alvast voor de antwoorden en lees met jullie mee....
Hoi Mischa, Gent is een super ziekenhuis. De wachttijden zijn afhankelijk van de arts. Dr. Sutter is de hoofdarts maar haar wachttijden zijn nu 6 mnd volgens mij. Maar je kunt gewoon intake plannen met een andere arts. Ik weet natuurlijk je geschiedenis niet en waarom je naar gent wil gaan maar wij zijn er voor herhaalde miskramen geweest. Ik vind dat ze in gent gewoon meer onderzoek doen, je krijgt een lijstje wat geprikt en bekeken moet worden. Daarna maken ze een behandelplan. Erg gestructureerd. Ze kijken ook verder dat in NL met behandelingen zeker in qua ICSI/IVF.
Hai Mischa Ik sluit me aan bij bovenstaande bericht. Na 3x Voorburg zijn wij naar Gent gegaan en dit was een wereld van verschil. Fijne betrokken artsen die naar JULLIE situatie kijken en daar mee aan de slag gaan. Wij zijn nooit bij dr de Sutter geweest, altijd andere artsen en dat is ons prima bevallen. Iedere arts is altijd op de hoogte van het dossier en doet zn uiterste best om de beste volgende stap te bepalen. Ze verrichten meer onderzoek en maken meer gebruik van de resultaten. Ook vind ik de controle tijdens de stimulatiefase stukken beter. Zo bleek ik met de helft aan medicatie vs Voorburg al stevige overstimulatie te hebben binnen 1 week! Het resultaat van onze 4e ICSI in Gent ligt nu naast me Veel succes met je beslissing. Ik zou je zeker willen aanraden om er op intake te gaan bij de eerste de beste arts en van daaruit verder te beslissen
Dank jullie wel voor de reacties.... Mijn geschiedenis ik heb een gezonde dochter van 3 jaar oud. Binnen zes weken zwanger niets aan de hand. Twee jaar geleden wilden we graag een tweede kindje maar na 1 jaar niets dus naar de huisarts. Doorverwezen en na bloedonderzoek bleek ik een vertraagde schildklier te hebben en mijn man zeer slechte spermakwaliteit. Nu twee keer iui gehad met 1,1 miljoen en 250.000 tot 500.000 cellen. Te weinig dus om hiermee door te gaan. Dus kreeg ik het advies om met ivf/ icsi door te gaan terwijl ik nog met de benen wijd lag van de iui Nu ik in zeeland woon, lijkt Gent gewoon de beste optie... Maar wachttijden van een half jaar vind ik wel erg lang maar als ik geen voorkeur heb voor een arts, is het dan minder lang? Fijn dan jullie gelijk meedenken....
Ik ben niet op de hoogte van de huidige wachttijden maar bel ze gewoon en dan kunnen ze dat vertellen. Waarschijnlijk is de wachttijd bij een andere arts stukken korter dan specifiek bij de Schutter. Ik heb ook een vertraagde schildklier en een man met lage aantallen zaadjes. Bij ons is er specifiek op de schildklier gelet. Deze moet onder de 1 (TSH) zijn voordat er teruggeplaatst mag worden. Ik sta onder controle van een endocrinoloog. Stuur me een berichtje als je zijn gegevens wilt. Mijn advies: Bel Gent en boek een intake z.s.m. Zoek al je gegevens op en stuur die alvast naar Gent zodat ze die kunnen inkijken.
En aanvullende tip: als je een afspraak hebt, mail ze elke week of er een annulering is! Dat gebeurd met regelmaat en kun je misschien al veel eerder! Succes met je behandeling
Fijn hoor dat meedenken. Ik heb een afspraak met mijn eigen gyn over doorverwijzing pas op 14 april dus daarna ga ik alles in gang zetten. Wat moet ik ze dan allemaal e-mailen? Hebben jullie digitale dossiers of een zelf getypt exemplaar? Ik ben nog echt een groentje wat betreft ivf/ icsi. Sorry hoor,maar ben al vele malen in België geweest, in Leuven voor andere vaginale problemen dus ik heb heel veel vertrouwen in de artsen daar! NCM. Had jij altijd al een vertraagde schildklier? Bij mij pas vastgesteld na mijn eerste bevalling. Ik heb ook geen enkele klacht ervan gehad. Ik ben daarvoor dus alleen door huisarts en gyn begeleid en thyrax voorgeschreven gekregen. Wat voor soort arts is een endocrinoloog?
Er is een nieuw deel aangemaakt: http://www.zwangerschapspagina.nl/mmm-clubs/573062-uz-gent-topic-deel-3-a.html#post18548351