Ohh bengeltje wat fijn. Gelukkig maar. Mijn darmen zijn heel de dag al aan het rommelen en ik waa me vanavond toch misselijk. Ik ga me dan gelijk weer zorgen maken. Vrijdag ga ik testen, het is wel vroeg, maar mijn man is dan jarig en ik hoop zodat ik hem een positieve test kan geven als cadeau. Zou vrijdag te vroeg zijn om te testen?
Ik zou het doen! Wel met een KV 2 voor 5 test, en let op duurt wat langer voordat deze een streep geeft tegenwoordig. SPANNEND! Ga je in de ochtend testen? En wel het resultaat melden he
Poppetje, hou jij het nog vol? Ik begon nu echt gek te worden. Als ik nu niet zwanger ben krijgen wij nooit een kindje van ons samen (bio). Pfff zo spannend
Natuurlijk word ik gek.. Ik wacht alleen echt toe woensdag met testen maar wel het liefste slapen tot dan.. Wij hebben weliswaar nog vier betaalde pogingen maar ook geen garantie!!! Wat zegt je gevoel? Wat zijn je klachten? Hier gisteren ineens huilen bij een liedje, lichte buikkramp soms, rommelende darmen, kom slecht in slaap, af en toe mini steekje in mijn lies, hoofdpijn maar geen harde steken..die steken had ik wel bij Mia. De rest had ik ook bij Mia.. Mijn gevoel zegt zo sterk ja dat ik bang ben teleurgesteld te worden..
Nog 4? Belgisch verzekerd dan? Mijn darmen rommelen, sommige geuren ruiken niet zo lekker, beetje hoofdpijn, buikkrampen en heftig dromen. Ik ben alleen bang dat het niks betekend. Ik ga toch morgen testen, kan niet langer wachten. Echter, een positieve test zegt nog niks, dat hebben we 2 keer eerder gehad. De bloedtest zal meer zeggen (hcg gehalte). Verveel me ook echt nu. Kan geen afleiding zoeken in sporten of iets actiefs. De bank en de tv heb ik nu wel gezien na 2 weken.
Nee bij pno verzekerd. Na Mia begint de teller weer bij poging 1 omdat ik langer dan 12 weken zwanger bent geweest. Deze cryo was nog van de tweede poging.. Jouw symptomen klinken goed. Ik test niet, geen streepje zegt ook nog niets, evt late innestelling.. Dus doe het gewoon niet.. Heb jij wel harde steken gehad of ook niet? Ik alleen de dag van de tp 1. Zie dat jij ook je eerste icsi geen bevruchting had, wij 1 maar slecht gedeeld. Heb echt een trauma van die poging over gehouden, en van het emc!!
Overigens komt er vandaag een vriendin, morgen ga ik naar een vriendin en langs mijn nichtje, zaterdag met manlief, zondag naar mijn schoonouders, dinsdag naar mijn werk, dus wel afleiding. Werk nog niet na het verlies van Mia... Probeer dus wel bezig te zijn. Mag jij ook niet naar vriendinnen om op de bank te zitten? Dan gaat de tijd sneller dan alleen
Emc, ja wat een rot ziekenhuis is dat zeg. Wij hebben (helaas) pas 2 keer eerder een tp gehad en die was in het emc. Verschrikkelijk. Ik zit bij umc. Die vergoeden 100% nl tarief van de vierde en vijfde. Op het moment heeft mijn man geen werk, maar zodra hij weer werkt is een poging in gent echt niet te doen. Wij zijn nu al meerdere keren op steil en sprong in de auto gestapt daar naartoe. En super veel dagen op moeten nemen. Dat kan ook niet bij elke werkgever. Je kan het ook gewoon niet plannen wanneer je naar gent moet. En ik kan zo ver niet autorijden dus deze poging hangt alles vanaf. Ik heb vorige week een paar keer visite gehad. Maandag zijn we heel de dag in gent geweest, dinsdag visite gehad, gisteren heel de dag alleen geweest en vandaag ga ik mijn man helpen met solliciteren en hopelijk vanmiddag mijn paardje een appel geven. Al die tijd zorgt mijn man samen met mijn ouders al voor mijn paard. Die mis ik echt verschrikkelijk, daar ga ik normaal elke dag naar toe. Wel fijn dat je zoveel afleiding hebt. En inderdaad geen streep hoeft ook nog niet alles te zeggen
Na onze eerste poging zei het emc ineens dat het aan mijn eitjes lag, ik nooit zwanger zou worden en geen kind zou krijgen en ze wilde niet verder. Zonder uitleg, mijn bloed was goed, echo 's goed, hun kan zei dat mijn eitjes er normaal uit zagen.. En manlief heeft gewoon sterk verminderd zaad.. Je snapt dat ik verbaasd was dat in Gent bij poging twee van de 8 eitjes geschikt, 6 bevrucht, 1 verse terug en had twee cryo's.. Van de eerste werd ik zwanger en nu van de tweede hoop ik ook.. Dat jij je paard mist snap ik, de band die je hebt en er gewoon dagelijks mee bezig zijn Zelf rijdt ik al niet meer sinds mijn 16e.. Werd puber en nooit een eigen paard gehad... Hoop dat het niet nodig is, na Deze poging heb je dus nog een vijfde poging, zolang je man niet werkt.. Zullen we maar duimen dat dit ons jaar nu wordt?!!!!!
Oh meiden weet dat ik elke dag aan jullie denk, en een kaarsje heb branden! En vreselijk wat sommige artsen je bij voorbaat al aanpraten pfff
Wat een heftige uitspraak van het emc zeg. Wij hadden de eerste keer 6 eitjes geen bevruchtingen, tweede keer 7 eitjes 1 tp van 4 cellig, geen cryo, derde keer 10 eicellen 2 tp van 4 cellig en weer geen cryo. Nu in gent 21 eicellen, 17 geinjecteerd, 6 bevruchtingen. 4 zijn er niet verder gekomen dan 4 cellig en gestopt met delen. 2 zijn er blasto geworden en hebben we teruggeplaatst gekregen. In nl werd het eerst op pech gegooid, en na drie keer zeiden ze dat mijn eitjes niet samen kunnen met het zaad van mijn man. In gent hebben ze er nog vertrouwen in. Daar wordt het op natuurlijke selectie gegooid door onze prof. Maar bij tp zei de andere prof dat het niet goed is als je van de 21 eicellen maar 2 embryos overhoudt. Wij zwaar aan de twijfel. Onze eigen prof zei nou van de week dat dat komt omdat ik een paar dagen enkel cetrotide gespoten heb en geen menupor ivm de overstimulatie. Schiet mij maar lek waar het nu aan ligt maar deze 2 daar gaan we voor. Bengeltje. Ben je nou wat gerustgesteld? Voel je je al wat zekerder?
Ik ben wat minder onzeker, maar echt gerustgesteld ben ik pas over 7 maanden! Al was het zooo ontroerend mooi om ukkie te zien bewegen ❤️ Ik weet nu gewoon dat als je kwaaltjes wat minder zijn het niet meteen foute boel hoeft te zijn. Maar het blijft lastig na vier missed abortion's! Morgen zit ik van 9 tot 13 uur in het ziekenhuis ( voor mijn schildklier en diabetes) en dan mogen we weer een kijkje nemen
Rizzoli, dat is idd niet veel, wij hadden 11 eicellen, 8 geïnjecteerd maar 6 goed doorgedeeld. Alleen na een verse tp topper op dag drie, zijn er maar twee tot cryo gekomen.. Het emc heeft uitspraken gedaan zonder onderzoek en zonder goede onderbouwing. Zal hun om hun slagingspercentage zijn gegaan. Heb een klacht ingediend. In Gent bleek ook dat het emc totaal ongeluk had.. Maar we gaan gewoon voor deze hoor allebei Bengeltje, maar je kleine kun je niet vaak genoeg spreken!! Wat jij hebt, zal ik ook hebben mocht ik ooit zwanger zijn. Angst, heb er geen 4 gehad maar na 16,5 week bevallen van je kindje, zorgt er wel voor dat ik nooit meer onbezorgd zwanger kan zijn.. Ondanks dat ik weet dat Mia's chromosoomafwijking niet erfelijk is..
2 maal wit. Ik wist zo zeker dat het gelukt was. mijn gevoel was echt zo goed. Wat een verschrikkelijk stom idee om op zijn verjaardag te testen. Nu moet ik het heel de dag voor me houden, morgen is hij heel de dag weg. Hoe kan ik hem nou vertellen dat ik hem niet kan geven wat hij ( en ik) het allerliefste willen. Ik ben kapot, al die jaren vechten voor niks.alle moeite pijn, geld en ellende. Ik ben helemaal ingestort, ik hoop maar dat hij nog even doorslaapt zodat ik mezelf bij elkaar kan rapen.
Misschien ben je gewoon te vroeg, de bloedtest is woensdag, urine dus pas volgende week vrijdag. Je test dus een week te vroeg.. Het kan nog!
Poppetje, NCM hoe gaat het met jullie? Rizzoli, hoe was de verjaardag gisteren nog gegaan? Probeer woensdag nog eens testen?