Het valt me op...

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Mooni, 10 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

29 mrt 2007
    2.958
    0
    0
    volgens mij is dat ook wel een beetje een probleem hoor. Of nou ja, probleem...laat ik proberen te zeggen wat ik bedoel.

'vroeger' ging je proberen zwanger te raken, en na een half jaar is het voor de meesten wel raak.....90% na een jaar wel.

Nu....eerste of tweede poging, er wordt al driftig getemperatuurd, aan slijmkijken gedaan en noem maar op. Je maakt jezelf dan ook wel gek hoor.

Dat van die paarse vlek, daar heb ik trouwens mijn twijfels bij. Ik heb wel eens van iemand gehoord.....maar dat was dan wel de linkerborst.

:)

2. wendyp

wendyp Niet meer actief

Ja linkerborst, ongeveer 3 cm aan de rechterkant van je linkertepel, precies in lijn met de onderkant van je oksel ;)

3. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

29 mrt 2007
    2.958
    0
    0
    oh maar dat is een heel typisch geval. Vroeger, toen ze nog geen predictor hadden, was dat eigenlijk de zwangerschapstest. Gefeliciteerd!

4. Mooni

Mooni Actief lid

12 okt 2007
    316
    0
    0
    Tuurlijk is het spannend, alleen bijna elke dag worden dezelfde vragen gesteld; ik ben misselijk, moe, heb pijnlijke borsten...
    Als diegene nou ff een andere topic openen, dan kunnen ze daar precies lezen of ze evt. zwanger zijn :)

5. Zanetti

Zanetti Niet meer actief

:thumup:

6. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Klopt wel dat heel vaak dezelfde topics naar voren komen, maar het is ook zo dat er iedere dag ontzettend veel nieuwe leden bijkomen. De nieuwe leden weten vaak nog niet hoe en wat en zijn al helemaal niet bekend met fora, zoekfuncties etc.
    Vind wel dat we daar ook een beetje rekening mee moeten houden hoor.

En sommige meiden zijn gewoon wat onzeker, dat zal altijd zo blijven.

Groetjes,
    Elvira

7. beagle78

beagle78 Bekend lid

7 feb 2008
    720
    1
    0
    Ik ging ook vaak naar het forum om te zien wat voor klachten ik zou kunnen hebben,maar toen ik zwanger bleek te zijn leek dat in de verste verte niet op wat ik allemaal gelezen had hier. Een heleboel dingen had ik gewoon niet en het voelde totaal anders dan ik me voorgesteld had.

je hebt er dus weinig aan op die manier,maar wij zwangeren hebben natuurlijk makkelijk praten nu :)

8. Nellas

Nellas Lid

13 apr 2007
    82
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Zuid-Limburg
    Inderdaad :) :)

Maar goed, echte antwoorden krijg je ook niet op deze vragen. Merk wel dat ik zelf alleen maar vanallerlei steekjes ga voelen en aders ga zien , hoe meer ik van deze topics lees, hoe meer ik merk! Tot nog toe zonder resultaat, dus ik lees ze maar niet meer.

Ik ga uiteraard wel antwoorden als ik WEL een keer deze symptomen krijg! Heb dan lang genoeg geleden :) :)

9. beagle78

beagle78 Bekend lid

7 feb 2008
    720
    1
    0
    Er is ook gewoon niets over te zeggen. De 1 heeft 20 klachten en is niet zwanger terwijl de ander zeker weet niet zwanger te zijn en die is het wel.

Ik had iedere maand "zwangerschapskwalen"maar toen ik echt zwanger was had ik eigenlijk nergens last van :)

Ik heb daardoor geleerd dat je er gewoon niet al te erg mee bezig moet zijn.

Deel Deze Pagina