het valt mij op....

Discussie in 'Voeding' gestart door oxbow, 24 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hier met 5 1/2 maand gestart, brood 7 maanden. Onze kliko eet werkelijk alles maar drinkt weer weinig melk....

2. kersenflap

kersenflap Niet meer actief

Hier is ze nu ruim 7 maanden en ze eet al vanaf 4 maanden en 1 week fruit en 2 weken later groente, het geluk ook dat ze enorm goed at vanaf het begin.
    Daardoor ging het ook wat makkelijker en sneller.

Ze eet nu fruit in de ochtend brood tussen de middag en groente in de avond. ze is een echte lekkerbek, ze eet alles wat ik haar voorhoud op. (uiteraard wat ze mag) maar ik ken ook zat meiden die zelfde leeftijd kindjes hebben en lang zoveel niet eten als dat onze dochter doet. (het is haar trouwens niet aan te zien)

3. roomsoesje27

roomsoesje27 Bekend lid

28 jul 2013
    899
    1
    16
    Assen
    Ik ben met Lotte vorige week begonnen met rapley, echt eten doet ze nog niet maar ik probeer wel alle 3 de maaltijden iets te geven.
    Broodkorst, komkommer of groente bijvoorbeeld.
    Fruit begin ik pas mee als groente goed gaat i.v.m. mijn man's fructoseintolerantie.

4. kersenflap

kersenflap Niet meer actief

Als ik via de rapley methode iets aan mijn dochter moet gaan geven eet ze volgend jaar nog niet, ze stopt niets in haar mond.

5. roomsoesje27

roomsoesje27 Bekend lid

28 jul 2013
    899
    1
    16
    Assen
    Oke dat is wel vrij afwijkend, doet ze dat ook met speeltjes niet dan?
    Lotte vind het heel erg leuk, is ook echt boos als wij aan tafel zitten en ze krijgt niets.

6. Beatissimam

Beatissimam Fanatiek lid

23 sep 2013
    4.559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben vanaf 6,5 maand begonnen met stukken eten te geven: fruit, broodkorst, aardappel of groenten.

7. cowgirl80

cowgirl80 VIP lid

28 jul 2010
    8.003
    6.753
    113
    zuid-holland zuid
    2 kindjes, allebei met 5 maanden begonnen.. de eerste at met 6 maanden maar amper 1 a 2 hapjes groente en is ook altijd een minimale eter gebleven. De tweede at met 6 maanden al 2 stuks fruit en 200 gram groente en eet het liefste de hele dag door. Allebei bv-kindjes en we combineren rapley met prakjes.

Deel Deze Pagina