Goedemorgen dames ! Ik ben nu bijna 6 weken zwanger En ik heb zulke leuke buikbanden gezien , dat ik ze het liefst nu al zou gaan dragen haha. Maar aan de ene kant vind ik het nog een beetje te vroeg . Hebben jullie ze gedragen ? En vanaf hoeveel weken ?
Ik ga buikbanden dragen als ik ook echt een buik heb om erin te stoppen Dat zal op z'n vroegst met een week of 17 zijn, vermoed ik.. Bola's daarentegen.. Die zijn al besteld en worden gedragen zodra het aan iedereen verteld is!
Ik droeg ze vanaf 16 weken, maar niet lang. Ik vond ze lastig combineren. Maar dat komt puur omdat ik het lelijk vind als er bobbels ofzo onder zichtbaar zijn en dan ben je gelijk een stuk beperkter in combinaties...
Ik heb er 2 in de kast liggen maar nooit gebruikt. Ik heb zwangerschapsbroeken (H&M, echt super) met een buikband eraan vast, en 2 banden over elkaar is een beetje overdreven Ik zou ze niet kopen als je ook zwangerschapsbroeken gaat aanschaffen.
Ik draag ze vanaf 20 weken af en toe, maar ik heb er 1 en daar staat op: Pas op ik schop en dat vond ik een beetje vreemd om te dragen terwijl ik het kindje nog niet voelde En ik draag m trouwens wel gewoon over m'n positiebroek heen hoor
ik gebruikte ze om mn shirts te "verlengen" als ik een stukje te kort kwam van onder En pas gebruikt over mn hemd heen omdat ik er stapeldol van werd dat die telkens omhoog ging. Moet nodig een paar lange hemden kopen
Ik heb er 1 en ook veel gebruikt. Eentje met handjes en voetjes. Ik heb hem niet gebruikt om mijn buik te 'showen' maar wel om mijn buik tegendruk te geven. Met een groei spurt heb ik soms het gevoel dat mijn buik eraf valt. Ik draag op die dagen mijn band onder mijn kleding om tegendruk te geven. Dat werkt prima en is comfortabel. Verder gebruik ik hem niet. Trekt teveel de aandacht naar mijn buik en daardoor wordt het een magneet voor handen... Brrr dont touch me!
Hier twee banden en nog niet in gebruik. Eigenlijk vind ik ze foeilelijk. Heb er eentje laten maken om de zw.schap aan te kondigen. Deze ligt helaas al bijna en jaar op zolder. Hopelijk kan ik hem over vier weken gaan pakken.
Brrrrrr, ik vind buikbanden niet zo mooi. En ik zou echt wachten tot je wat te showen hebt. Ooit op een festival een vrouw gezien met nog totaal géén buik met dus zo'n buikband. Heel aandoenlijk, daar niet van (ze was heel trots over haar nog niet zichtbare, slanke buik aan het wrijven), maar het ziet er gewoon niet uit als je nog geen buik hebt. Ik heb ze zelf dan ook niet gekocht (maar ik heb dan ook een gigantische weerstand tegen glittersteentjes, teksten e.d.). Er zit een buikband aan mijn positiebroeken en dat is al meer dan voldoende.
Ik ga ze wel dragen, denk ik. Vind het altijd wel leuk! Nu nog veel te vroeg. Ga ze pas dragen als ik echt iets heb om te showen.
Banden voor over je kleren vind ik echt foeilelijk als ik zo vrij mag zijn om dat te zeggen. Het komt op mij vaak over van: het is geen vetrol maar een babybuik hoor. Ik vind het echt geen gezicht. Voor steun oid of om je kleding te verlengen onder je kleding vind ik een ander verhaal. Ieder z'n ding natuurlijk!
Ik zou ze willen dragen, maar ben te dik! Te dik, en niet van de baby! Ik had zo'n gave heartbeat-band gezien, of een band met little rocker inside. Maar helaas..
Bij de eerste vanaf 12 weken. Toen ieder het weten mocht, ik was zo dolgelukkig en apetrots!! haha! Het is net een beetje wat voor een broek je erbij aanhebt en wat voor shirtje, maar kan ook met een ieniminie buikje al superleuk staan hoor!
Ik heb er 2, met glitter handjes en voetjes. Ben ze pas vanaf ong. 20 weken gaan dragen omdat het toen 'de moeite waard was' maar toch doe ik het niet veel, want zoals iemand anders al zegt, je buik lijkt dan opeens een openbaar bezit: "oh wat schattig, die voetjes" en dan wrijven ze er met hun hand overheen enz. Dat vind ik echt niet prettig. Dus tegenwoordig blijven ze weer wat in de kast liggen, of alleen thuis want manlief vind het zo schattig staan
Nu zo'n 25 weken zwanger en ik draag ze nog steeds niet. Bij de vorige wel gedaan, vooral omdat mijn shirts opkropen toen mijn buik groter werd, maar toen zat ik al ruim boven de 20 weken hoor.
Ik heb buikbanden aan mijn positiebroeken zitten, zoals meerderen hier zeggen. Vind het soms best leuk om te zien bij anderen, maar het heeft weinig nut om er één over mijn broekband te dragen Is een bekkenband anders dan een buikband? Ik ga morgen misschien even naar Prenatal om mijn zwangerbox op te halen maar ik weet niet of er verschil in zit