Verhaal in kinderen...volgens mij van iemand op het forum

Discussion in 'Films, televisie en nieuws' started by MyMiracle, Dec 11, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MyMiracle

MyMiracle Fanatiek lid

Jun 2, 2013
    4,657
    2,872
    113
    Waar mijn huis woont
    Ik las net een verhaal in kinderen magazine.
    Het verhaal komt me heel bekend voor, het lijkt precies op het verhaal van iemand hier op het forum.(wie het is weet ik niet meer en dat hoeft hier ook niet bekkend gemaakt te worden, behalve door haar zelf als ze dat wil)
    Het verhaal gaat over een jonge vrouw die in het begin van haar zwangerschap, haar man heeft verloren aan een hartstilstand. Het verhaal heeft me(net als het verhaal van iemand hier) in mijn hart geraakt.
    Zoveel verschillende emoties kwamen tijdens het kezen naar boven.
    Hele verdrietige, boze, maar ook hele krachtige en mooie emoties.
    En wat een mooi wondertje op de foto's!

Mocht je inderdaad mee kletsen hier, dan hoop ik dat je dit leest:
    Ik heb echt diep respect voor je! Vindt je een geweldig krachtige vrouw. Als jullie dochter maar de helft mee krijgt, dan kan ze al de hele wereld aan.
    Denk dat er iemand heel trots mee kijkt naar zijn vrouw en prachtige dochter;)

Moest dit even kwijt;)

2. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Volgens mij is dat Babii

3. Hippo89

Hippo89 VIP lid

Dec 11, 2012
    7,373
    343
    83
    Female
    Volgens mij ook babii ! En ze is nu weer zwanger ook van haar overleden man

Ik vind haar zo ongelofelijk sterk en heb zo ongelofelijk veel respect voor haar !

4. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

Jan 4, 2013
    4,621
    1,576
    113
    Female
    het oosten
    Ik krijg ook altijd een brok in mijn keel als ik aan haar verhaal denk. En wat bijzonder dat ze weer zwanger is!

5. Luna28

Luna28 Niet meer actief

Babii idd! Wat een ongelooflijk sterke vrouw. Zo knap hoe ze het allemaal doet. Respect! En zo bijzonder dat ze nu zwanger is van haar man.

6. Hooverphonic

Hooverphonic Fanatiek lid

Sep 30, 2013
    2,234
    0
    0
    Wat leuk dat ze in kinderen staat! Weer zo'n dappere actie

7. MyMiracle

MyMiracle Fanatiek lid

Jun 2, 2013
    4,657
    2,872
    113
    Waar mijn huis woont
    Ja inderdaad weer een dappere actie!

8. Roxyroxx

Roxyroxx Niet meer actief

Ik heb de Kinderen zelf niet, maar helemaal eens met jullie! Wat een sterke vrouw is zij!!!!

9. Vlinder1987

Vlinder1987 Fanatiek lid

Dec 14, 2010
    1,795
    0
    0
    Ben ik het helemaal mee eens!
    Sterke dappere vrouw!

10. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Heeft echt indruk op mij gemaakt wat haar is overkomen. Wat een krachtige vrouw. Ze zal dit vast wel lezen, dus babii respect.

11. Micchan

Micchan VIP lid

Jan 24, 2012
    22,458
    2,258
    113
    Female
    Wenen
    Sluit ik me ook bij aan, wat een onwijs dappere en sterke vrouw en wat geweldig dat ze nu weer zwanger mag zijn van haar man!

12. Zara75

Zara75 VIP lid

Jul 10, 2007
    12,035
    6,139
    113
    Happyland
    Ooh is ze echt weer zwanger?? Kippenvel!! :)

13. Babii

Babii VIP lid

Jun 10, 2009
    11,520
    3
    38
    Het is dat ik het toevallig van m'n vriendin doorkrijg dit topic, want had het nog niet gezien.

Dit is inderdaad m'n verhaal, bedankt voor alle lieve reacties. Maar zoals ik daar al citeer: ik ben verplicht aan m'n dochter om door te gaan! Zij is m'n zonnestraaltje en dankzij haar kan ik verder leven.

En inderdaad is er een tweede wondertje van mij en m'n man op komst. Dus nogmaals: respect is niet nodig, ik ga door voor m'n mooie meisje, dat verdiend zij :)..... En zo had papa het ook gewild!

14. sneeuwpop

sneeuwpop Fanatiek lid

Feb 11, 2010
    2,273
    0
    0
    respect heb jij wel nodig ook al zeg je van niet
    respect hoe je er mee omgaat en je, je inleeft in je man zijn wensen. RESPECT!!!

15. mamabri

mamabri Niet meer actief

Sluit ik me helemaal bij aan. En gefeliciteerd met je zwangerschap!

16. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Eeeeen daar zijn de tranen..
    Ik wens jullie de wereld toe! Al het geluk! en alle liefde! Ook voor je man, die van boven op jullie neerkijkt!

17. wendy339

wendy339 VIP lid

Oct 27, 2010
    9,747
    1,073
    113
    Geweldig Babii hoe jij je staande houd! Je bent een top vrouw en mama. Geniet van deze zwangerschap, want ook nu laat je jou grote liefde weer een beetje leven op aarde!

18. MyMiracle

MyMiracle Fanatiek lid

Jun 2, 2013
    4,657
    2,872
    113
    Waar mijn huis woont
    Je bent heel bescheiden en dat is mooi, maar je mag ook best inzien hoe knap het is wat je doet. Hoe je positief verder leeft. Tuurlijk doe je het voor jullie mooie meisje en baby in je buik, maar dat betekend niet dat het dan minder knap is;)
    Ik vind dat je heeeeeeel erg trots op jezelf mag zijn en ik heb(of jij het aan neemt of niet:p) heeeeeel veel respect voor je.

Jullie dochter en baby in je buik verdienen dat zeker en jij verdient hen en heel veel respect!

19. G89

G89 VIP lid

Sep 18, 2008
    10,064
    1,296
    113
    Nederland
    Sterke en krachtige vrouw/moeder met heel veel liefde voor haar kids en man! Ik heb daar bewonderig voor!

20. Babii

Babii VIP lid

Jun 10, 2009
    11,520
    3
    38
    Het is voor mij vanzelfsprekend om het alleen te doen, ben niet anders gewend. Dus voor mij is het niet knap, maar "normaal", hoe graag ik het met mijn man samen wilde doen, en m'n dochter en kleintje op komst een vader gunde.

En een tweede krijgen was niet enkel de wens van m'n man, maar ook m'n wens en ik ben bijzonder blij dat het is gelukt en ik die droom kan waarmaken. Ook naar m'n dochter toe!

Share This Page