HET verjaardagskado voor je vent..

Discussie in 'De lounge' gestart door maartjev, 18 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MeisjeV

MeisjeV Bekend lid

11 nov 2009
    750
    0
    0
    MAMA & student
    tja... moeilijk idd.
    Mijne dit jaar al wel bedacht: nespresso automaat.
    Maar ja, moet die van jou natuurlijk wel van houden ;)!

Vorig jaar spelletje gegevens voor playstation :S. Hij is er blij mee haha. En met kerst kaartje Najib Ahmali. Heb altijd ideeen genoeg, maar centen helpen ook wel mee... :)!

2. maartjev

maartjev Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.534
    0
    0
  3. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Wat ik vorig jaar voor vaderdag gedaan heb is ERG in de smaak gevallen (en kan uiteraard ook voor n verjaardag)
    Ik heb een dagje uit geplant en hem niet verteld wat of waar. Heb een adres in de tomtom gezet met de naam "vaderdag".
    En heb een kaart gemaakt met "Fijne vaderdag...we houden van je blabla" the ussual zeg maar. En daarbij dat we zo weg gingen en hij de tomtom mee moest nemen en in opgeslagen adressen "vaderdag" moest kiezen.
    Hij heeft de hele weg zitten gissen en raden waar we toch naar toe gingen :D
    Bij ons was dat een oldtimer museum (nog maals bedankt voor diegene die mij aan een goed museum hebben geholpen hier! ;))
    En aansluitend hebben we lekker gepicknicked in de buurt daar (had ik uiteraard ook al n plekkie voor gevonden en in de tomtom gezet ;))
    Was een heerlijke dag, koste geen bakken vol geld en t was echt helemaal een verassing wat we ins hemels naam gingen doen...EN right up his alley!
    Bovendien vonden de jongens het hier ook leuk want...naja auto's ;)
    En mama geniet al als de rest het leuk vind en dr plannetje werkt.
    Wendy was pas n maand of 6 en vond het ook allemaal prima en leuk....mooie lampjes daar nml :D
    Nouja, is misschien ook n idee? Maar dan met n bestemming die goed past bij jou man.

4. Aura

Aura Niet meer actief

Eerste jaar dat we samen waren heb ik een surprise party gegeven in centerparcs waar we een verassingsweeken verbleven.

Het tweede jaar heb ik hem een proefles vliegen gegeven in een klein vliegtuigje...vond hij echt helemaal geweldig.

Derde jaar heeft hij een olieverf schilderijportret gekregen van onze honden

Vierde jaar een antislip cursus en wat we vorig jaar gedaan hebben weet ik niet meer.
    Dit jaar krijgt hij iets wat te maken heeft met de kleine, wat weet ik nog niet precies.

5. Aura

Aura Niet meer actief

ohja vorig jaar heb ik hem een senseo gegeven, hebben een slecht jaar gehad dus geen zin in een feestje of iets speciaals.....maar de senseo viel ook wel in de smaak.

6. Tese

Tese Niet meer actief

Wij krijgen morgen toevallig allebei de iphone binnen. Mijn man wil deze nu ook meteen hebben. :D:D;)

7. Aszz

Aszz Niet meer actief

Slipcursus!!!

8. foekie83

foekie83 Actief lid

25 okt 2009
    312
    0
    0
    nou hier dus precies hetzelfde probleem
    en dan ook nog eens horen ik hoef niks...
    erg gezellig dus!
    heb voor hem van zijn dochtertje een mok laten maken met haar foto voor de senseo en een tekening krijg die erbij
    en ik geef hem......een gezellige dag zonder kado hahaha want weet het gewoonweg niet

9. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    weet niet of ik het mag neerzetten maar kijk anders eens op www.kadopagina.nl staat ook de slipcursus tussen en nog veeeeel meer leuke aparte dingen...!!

10. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

wat een ontzettend leuk idee!!! ga ik onthouden

11. Linda27

Linda27 Actief lid

29 mei 2008
    420
    0
    0
    doktersassistente
    Randstad
    omdat tussen onze verjaardagen maar 2 weken zitten doen we eigenlijk nooit iets voor elkaar :p we zoeken vaak samen wat uit wat we graag willen waarvan we het dan onder het mom "voor onze verjaardagen" gooien.

En op onze verjaardag zelf gaan we vaak beide dagen lekker uit eten of we halen wat lekkers in huis en maken er zo een avondje uit van :)

12. winniethepoeh

winniethepoeh Niet meer actief

Wij geven mekaar geen kado meer op verjaardagen, maar gaan ipv lekker uit eten met z'n 2-en.

13. Yellowsun

Yellowsun Fanatiek lid

23 apr 2009
    2.021
    287
    83
    Ik hb mijn man een abonnement op een tijdschrift cadeau gedaan.Daar heeft hij een heel jaar wat aan.

14. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Wij zijn alle twee op dezelfde dag jarig en gaan daarom op de dag zelf heerlijk een dag weg. Laten ons lekker verwennen met een massage en sauna, daarna uit eten .

Verder geven wij elkaar toch al wel cadeautjes over en weer.

15. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    Belgiƫ
    Kaarsjes, massageolie, blinddoek,...get the picture? :p

16. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Mijn vent is ook bijna jarig en heb hem toevallig ook een slipcursus cadeau gedaan, althans dat moet ie nog krijgen...en het leukste is, ik ga ook mee slippen, haha!

17. Linda86

Linda86 VIP lid

Ik vind 't ook altijd supermoeilijk!!
    Even denken, wat ik tot nu toe heb gegeven:
    - afgelopen jaar: tatoeage (moet 'ie nog laten zetten)
    - 2008: playstation 3
    - 2007: horloge met inscriptie

En daarvoor kende ik 'm nog niet ;).

18. Danoontje

Danoontje Bekend lid

4 jun 2006
    568
    1
    0
    Huisvrouw
    Eindhoven
    Wij hebben samen afgesproken dat we elkaar geen cadeaus geven maar toch doen we altijd wel wat. Ik ben alleen kwijt wat ik met zn laatste verjaardag gegeven hebt maar dit jaar zouden we ook niets met de kerst doen en toen heb ik m een bon gegeven voor Paragliding.

Hij wil graag gaan parachute springen maar dat koste me op dat moment ff iets teveel. Dus met de kerst een voorproefje gehad op de sprong en met zn verjaardag de echte sprong.

Deel Deze Pagina