Het verlies van mijn zoon !

Discussie in 'Vlindertjes van 17 - 24 weken' gestart door Mijn Xander, 31 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Floor32

    Floor32 Fanatiek lid

    18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    Heel veel sterkte... Ik moet van dit verhaal echt een traantje weg pinken. Ik herken het gevoel van machteloosheid. De enorme kwaadheid. Vreselijk.
    Heel veel geluk in de toekomst vanavond brand er bij mij een kaarsje voor je.
     
  2. poppetje77

    poppetje77 Fanatiek lid

    11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Tranen in mijn ogen.. wat is dit moeilijk.. Zeker voor dames uit de MMM die al zo lang moeten wachten breekt er na zoiets een enorme onzekere tijd aan.. wordt het ons ooit nog gegund..

    Ons verhaal is anders, wij moeten voor afbreking kiezen voor ons meisje, maar ook bij ons was ze zo welkom. De vraag waarom.. Ik moet morgen bevallen van mijn kleine meisje, wetende dat ik haar nooit op zal zien groeien..

    Heel veel sterkte en hoop echt dat jullie droom om weer zwanger te worden weer in vervulling zal gaan..
     
  3. Mijn Xander

    Mijn Xander Actief lid

    23 okt 2013
    318
    58
    28
    Hallo

    Ik wil jullie nogmaals allemaal bedanken voor de vele reacties.
    Het doet echt goed om jullie lieve woorden te lezen.
    Dank je voor het kaarsje Floor32

    Kaytjuh , heb jij je volgende zwangerschap ook moeten platliggen of hoe is dat verlopen? Nog een dikke proficiat met je zoon!

    Poppetje77 , wat verschrikkelijk voor je...
    Lees ik nou goed dat je vandaag gaat bevallen ?
    Veel sterkte, steun en moed in deze zware periode!
    Ik vind het nog steeds moeilijk om de juiste woorden te vinden voor al ons verdriet...
    Er zijn geen juiste woorden voor zo een groot verlies!
    Toch wil ik even zeggen als je wil babbelen of je verhaal kwijt wil ik wil altijd naar je luisteren.

    Veel liefs voor jullie allen !!
     
  4. madelein

    madelein VIP lid

    28 feb 2011
    6.755
    623
    113
    wat een verschrikkelijk herkenbaar verhaal...
    Sterkte meis...
     

Deel Deze Pagina