Na miskraam niet ongesteld

Discussie in 'Miskraam' gestart door hanadi, 26 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hanadi

hanadi Lid

30 jun 2012
    7
    0
    0
    Hoi dames
    Op 28_06 had spontaan miskraam gekregen daar na voor een week hevtige
    Minstruatie gehad
    Eergistern had ik beetje bloed met vegen daarna niks meer
    Wat moet ik doen moet naar ha of naar zieknhuis of is dat normaal.

groetjes

2. jv23

jv23 Actief lid

16 mei 2012
    415
    0
    16
    belgie
    ik denk dat je eergisteren gewoon je eisprong gehad hebt....
    dan ben je binnen 2 weken ongesteld.
    het is normaal dat je eerste ongesteldheid pas 6 weken na je miskraam is.

3. hanadi

hanadi Lid

30 jun 2012
    7
    0
    0
    heel erg bedankt voor je antwoord
    dus ff wachten want mijn buik kan niet meer aan :D
    zoo opgezwollen het lijkt of ik zwang van 4 maanden ben pfff

thxx

4. Angelhope

Angelhope Bekend lid

20 jun 2012
    503
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij mij duurde het maarliefst 2,5 maanden voor ik weer mijn eerste ongesteldheid kreeg, en die was toen meteen ook echt heftig. Al die tijd daarvoor had ik af en toe ineens minimale beetjes bloed. :x

Hou er ook rekening mee dat je ineens weer zwangerschapsverschijnselen kunt krijgen. Had ik nooit bedacht, maar is me wel overkomen. Heel vervelend als je er niet op voorbereid bent. :$

Bij mij is mijn lijf eindelijk weer back to normal. Vandaag mijn eisprong, wat een opluchting! :D

Veel succes, ik hoop dat alles gauw weer goed gaat bij je!

5. boeboe

boeboe Bekend lid

23 apr 2012
    628
    0
    0
    heyy ik herken het hoor! had hetzelfde..had ook spontaan een MK gehad en die maand erna klein beetje bloed, daarna inderdaad niks meer..maar 3 f 4 dagen daarna kwam het los..ik zou het even afwachten..je cyclus moet weer ff 'wennen' zeg maar..

6. hanadi

hanadi Lid

30 jun 2012
    7
    0
    0

ik hoop van niet dat ik nog een maand ga wachten ik wilen heel graag dat ik weer
    Zwanger mag worden dat hoop ik tenminst en niet weer MK

Dames bedankt voor jullie rectie
    Hanadi

7. twinny2014

twinny2014 Bekend lid

25 jul 2012
    761
    0
    0
    Dat wachten is zo vervelend! Ik ben na mijn mk 'netjes' binnen een maand ongesteld geworden, maar nu ook al sinds 10 juni niets meer :(
    Ik moet nu dus ook wachten voor ik weer kan proberen om zwanger te worden. Zo frustrerend, je wil zo graag verder en dan werkt je lichaam niet mee!

8. Isa

Isa Actief lid

16 apr 2006
    238
    0
    0
    Het is idd normaal dat het wel 6-9 weken kan duren. Je kunt ook voor de zekerheid even een test doen totdat je weer negatief test (je kunt soms nl. ook nog heel lang positief testen na een mk) Mocht je dan weer een eisprong hebben en denken zwanger te zijn dan weet je in elk geval dat, als je een positieve test hebt, dit van een nieuwe zwangerschap is niet nog van een miskraam. Hoelang was je zwanger voor je de mk kreeg? Heb je ook een controle-echo gehad of je baarmoeder helemaal schoon is?? Dit zou ik zeker vragen als dit nog niet gebeurd is want dat kan een hoop ellende voorkomen. Veel succes en hopelijk wordt je snel ongesteld en kun je door. Dat wachten is heel vervelend!!

Deel Deze Pagina