Vragen over regels

Discussie in 'Over deze site' gestart door trolljenta, 6 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. trolljenta

trolljenta Actief lid

3 sep 2006
    185
    0
    0
    1.14 Met het plaatsen van foto's en/of plaatjes verleen je Zwangerschapspagina.nl toestemming jouw foto's en/of plaatjes te gebruiken binnen het domein Zwangerschapspagina.nl en deze te blijven gebruiken zolang Zwangerschapspagina.nl dit wenselijk acht.

Dus, als ik een foto van mijzelf, mijn kind, familie of wat dan ook, als avatar gebreuk, of onder mijn berichten heb, dan mag de site mijne prive foto's gebruiken???
    Warom?

1.15 Per gebruiker (IP adres) is maar 1 account (gebruikersnaam) toegestaan.

Wat als de vader OOK een account wil hebben, soms wil de vader misschien ook kletsen?

Gewoon nieuwscherig hoor ;)

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    :( zo goed had ik de regels dus nog niet gelezen

xxx

3. trolljenta

trolljenta Actief lid

3 sep 2006
    185
    0
    0
    hehe nou, het staat dat je de regels moet lezen, dus deed ik dat :p

4. Kiki

Kiki Fanatiek lid

8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    Dit is meer bedoeld als waarschuwing; het blijft natuurlijk wel internet, je bent vrij om foto's te delen met de rest van de wereld. De regel impliceert ook dat zwangerschapspagina.nl jouw foto's niet buiten het domein zal gebruiken.
    Als je moeite hebt met deze regel, kun je er natuurlijk ook voor kiezen om je foto's niet te plaatsen. :)

In het verleden hebben we meegemaakt dat er, voorzichtig gezegd, misbruik is gemaakt van het feit dat er meerdere gebruikers op 1 ip-adres zaten. Het is een keuze van het beheer geweest om er maar 1 toe te staan, mede om de geloofwaardigheid op dit forum hoog te houden. Ook hier geld weer: het is internet dus je weet nooit of het waarheid is wat je leest.

Maarre, dikke pluim hoor dat je de regels hebt gelezen!

En nu even iedereen die ze niet heeft gelezen de vinger opsteken ;)

Groet van Kiki

PS je kunt je account ook delen met (aanstaande?)pappa, onze beheerders Lotte en Jan zijn daar een goed voorbeeld van.

5. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    sorry ik steek mijn vinger op. wel zo eerlijk haha. zal ze gelijk even gaan lezen..

....

zo even binnen het uur wijzigen.. ik heb ze gelezen hoor :cyclopsani:

xxx

6. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    ik beken ook, zo goed heb ik ze niet gelezen dat dat me allemaal bij is gebleven.

Karin

7. trolljenta

trolljenta Actief lid

3 sep 2006
    185
    0
    0
    Bedankt voor antwoord kiki :D
    Ik snap het wel, dat met de foto's, en ik heb geen groot probleem mee, maar ja, ik most vragen :p
    En dat het alleen een account pr. IP is, snap ik ook wel, je hebt veel rare mensen op het internet :)

Deel Deze Pagina