Ik haal ze altijd bij de Makro. Ik las al iemand anders en die noemde de 4=3 aanbieding (4 megadozen halen, 3 betalen). Maar ze hebben ook wel eens 3 megadozen halen en 2 betalen. Nóg goedkoper! Ik heb nu voor een jaar liggen
Kruidvat luiers zoek je niet maar zijn wel regelmatig in de aanbieding. Wie is er tevreden over Etos?
volgens mij zijn de oranje pakken, simply dry heten ze geloof ik, het goedkoopst! als je dan ook nog een beetje op de aanbiedingen let ben je het allergoedkoopst uit qua pampers. bol.com | Simply Dry 3
Ik hou veel aanbiedingen in de gaten maar kom bíjna altijd bij de Etos uit. Hebben vaak goede aanbiedingen, nemen ook LIHL bonnen aan bovenop een eigen aanbieding en je krijgt babyzegels over de standaard verkoopprijs die je weer als 5 euro korting kan inleveren op de grote pakken. Krijg soms via de post ook kortingsbonnen van Etos zelf. Ik heb altijd pampers maar denk niet dat ik per pamper meer dan zo'n 16ct betaal, en dat lukt me al ruim 2 jaar
Nu deze week nog bij de makro 3 dozen halen 2 betalen. Toevallig van de week 6 dozen in geslagen. Was op dit moment het goedkoopst wat ik kon vinden
Lijkt mij toch onhandig dozen? Ik weet bijvoorbeeld niet of ze die maat lang en hoe lang aan zou kunnen?
Als je kindje straks ouder is, dan zitten ze maanden in dezelfde maat hoor. Ik sla deze dozen ook altijd in!
Ik denk vanaf maat 3. Ik bestelde altijd al vooruit toen ze jonger was. Op zolder had ik een hele luieropslag in alle maten . Ze groeien er toch vanzelf in.