Ikea-kinderstoel

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Polletjepiek, 7 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Is het wat voor bij oma?

2. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Zeker kopen! Wij hebben er 1, mijn zusje heeft er 1, en de gastouder heeft er meerdere. Super aankoop! Je zet em gewoon weer weg in de kast als ie in de weg staat. En het kost maar 15 euro geloof ik.

3. PollekePiek

PollekePiek Actief lid

19 jul 2009
    128
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja! Echt een aanrader. Makkelijk mee te nemen of op te ruimen.. en mn dochter zit er perfeect in!

Enige nadeel vond ik dat de poten naar buiten wijzen.. dus als het wat krap is struikel je er misschien snel over..

Maar goed, voor die prijs zou ik het echt doen! :)

4. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Beiden oma's hebben er 1 en wijzelf ook . Ze zit er vanaf 6 maanden al heerlijk in. Fijne stoel.
    En als je twijfelt: In het restaurant van de Ikea zelf, gebruiken ze de stoel ook, dus je kan je kindje gemakkelijk even laten proefzitten tijdens het eten daar ;) .
    Je ziet ze trouwens sowieso tegenwoordig in veel restaurants. Omdat ze stapelbaar zijn, is dat voor restaurants ook wel handig.

5. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.804
    4.190
    113
    Hij is ideaal voor erbij. Hier staat ie ook bij oma en wijzelf hebben er 1 voor tuin of vistite met een kindje ofzo. Gaat ook mee met weekendjes weg

6. Mammie van Roy

Mammie van Roy Fanatiek lid

8 jul 2009
    1.445
    0
    0
    Ja echt fantastisch.
    Hier staat hij bij oma. Wij hebben spijt dat we toen al een dure gekocht hadden. Ik vind deze namelijk fijner.

7. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    jaaaaa!!! Hij is echt een aanrader! Hier ook beide oma's hebben er 1. We hebben zelf een duurdere, maar nu ook de ikea stoel erbij. De reden: bij onze dure stoel kan ze niet goed zelf aan tafel zitten. Als ze in de ikea stoel zit kan ze echt bij ons aan tafel mee eten! Ze eet dan een stuk beter!!
    En voor het geld hoef je het helemaal niet te laten!!

8. Laure80

Laure80 Fanatiek lid

26 aug 2008
    1.036
    0
    36
    Voor erbij of voor oma ideaal. Voor altijd zou ik deze niet willen omdat ik het een nadeel vind dat er geen steuntje voor de voetjes aan zit. De beentjes 'bungelen' zo.

9. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ja, is echt een fijne stoel! Mijn schoonzus en zwager hebben 'm omdat zij gastouder is in eigen huis, en schoonouders hebben 'm nu ook. Is echt een fijne stoel! Wij gaan hem dus voor extra erbij kopen, voor als er hier vrienden met kleintjes zijn en voor in de tuin :) Hoeven we niet met de Tiamo te slepen, (die overigens ook heel fijn is en als groot voordeel heeft dat ze daar tot een jaar of 8 veel beter op zitten dan op een gewone eettafelstoel die vaak te laag voor ze zijn).
    En hij is erg fijn schoon te maken ook. Onder de douche en klaar :)

10. 894hi

894hi Niet meer actief

ja! ik heb hem hier zelf ook thuis staan

11. shampoo

shampoo Bekend lid

6 sep 2008
    948
    0
    0
    Rotterdam
    Ook voor zeer bewegelijke kinderen? Kan hij niet omkieperen?

12. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Prima stoel! heb het ook te staan bij oma! Het is zeker een aanrader, kiepert niet om mijn zoon is ook zeer bewegelijk en nog nooit 1x omgekiepert en de stoel heeft 1 voordeel doordat er geen voetenplank op zit kan mijn zoon niet uit deze stoel klimmen! ;)

13. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

We gaan eerdaags even deze stoel bekijken. En idd als ze hem ook in het restaurant hebben kunnen eerst even passen. Goeie tip!! Bedankt!

14. shampoo

shampoo Bekend lid

6 sep 2008
    948
    0
    0
    Rotterdam
    en een goed excuus om weer eens een lekker hapje te eten bij Ikea!:D

15. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Zweedse gehaktballetjes!!! :D

16. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Ideale stoel voor bij oma! Daar staat ie van ons ook.. ;)
    Is een lekker stabiele stoel én makkelijk mee te nemen omdat je de poten eraf kunt halen. En goed schoon te houden.

17. Inez01

Inez01 Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.009
    0
    0
    Sluit ik me helemaal bij aan.

18. kikker2

kikker2 Bekend lid

8 jun 2009
    760
    0
    0
    somewhere
    ja perfecte stoel! gebruikt voor onze dochter, en nu voor onze zoon!staat echt stevig en makkelijk schoon te maken! kan dicht bij de tafel geschoven. Ik heb er vandaag toch maar even een tuigje ingemaakt, want hij gooide zijn been over de rand. En van het bungelen van de benen heeft onze zoon geen last, ik heb er een speeltje aangehangen, waar hij dan tegen aan schopt;)

19. mamavanukkie

mamavanukkie Fanatiek lid

2 jul 2008
    3.253
    16
    38
    Brabant
    Ideale stoel! Wij hebben hem ook. Hij is veel fijner als de stoel die ik eerst had. Wat eerder gezegd is, er zit geen voetenplank, dus hij kan er niet uitklimmen. Echt een aanrader!

20. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.027
    1.851
    113
    Provincie Groningen

Deel Deze Pagina