Hoi! Ik wil voor mijn zoontje (10 weken) graag een speelkleed kopen. Hij begint inmiddels te grijpen naar speeltjes, dus ik wil ook iets van een babygym ding erbij. Nou lijkt het mij het handigst om dit apart te hebben, zodat hij als hij op het kleed ligt niet altijd onder de babygym hoeft te liggen en dan kan de babygym evt. ook in de box gebruikt worden. Een lekker groot kleed lijkt me ook fijn, zodat wij er ook bij kunnen liggen. Welk kleed en babygym hebben jullie? En is een echt speelkleed leuker/fijner dan bijv. een kleed van de Ikea?
Wij hebben deze van ikea: LEKA CIRKUS Speelmat, grijs - 118x118 cm - IKEA Vind hem heel erg leuk, hij is lekker zacht en grooooot! Er zit een soort laagje op de achterkant dat hij niet gaat schuiven op de vloer.
Wij hebben de tiny love gymini move and play. Meisjesvariant, maar je hebt ook een neutrale die ook voor jongens kan. Ik vind m heel fijn. Hij is alleen wel duur, maar staat ook wel s op marktplaats. Staat wel een filmpje over t kleed op youtube. Hij past ook in de box. Dat vind ik zelf wel prettig..
Wij hebben deze: Dushi Rabbit de kikker baby gym? Bestel nu bij wehkamp.nl en ik ben er zelf een kleed onder aan het maken. Meer een soort matrasje, met opstaande randen (als je ze vastmaakt), zodat de kleine er voorlopig nog niet af kan rollen. Ook fijn voor bij opa, waar geen box is.
Die hebben wij ook. Handig, want je kunt de speelboog eraf halen. En naast die van FP hebben we hebben deze, ideaal! Prettig geprijsd ook
Wij hebben een harde vloer en ik vond de meeste speelkleden te dun. Na een tijdje zoeken een speelmat gevonden die je in vieren kunt vouwen. Ruimt makkelijk op. Ook handig: je kunt m als matrasje voor een campingbedje gebruiken.
Hier heeft mijn moeder zelf een mooi groot speelkleed gemaakt aangezien ze me allemaal niet groot genoeg waren.
Wij hebben een wat groter speelkleed en een aparte babygym. Ik vind het kleed fijn, omdat ik er dan zelf bij kan liggen en nu bij de jongste ligt grote broer er ook wel bij. En de babygym staat soms boven op het kleed, dan weer in de box. Maar hij is het na een tijdje wel zat, dat ding boven hem. Dus dan is het makkelijk dat we hem weer weg kunnen halen.
Bedankt voor alle tips! Ik heb al een aantal leuke voorbij zien komen. Jammer genoeg ben ik niet zo handig/creatief, dan had ik ook zelf een kleed gemaakt. @Joolzz: heb je bij die speelmat geen last van kieren tussen de vakken? Ik vind hem namelijk erg leuk en idd wel handig dat het kleed dikker is.
Wij hadden dezelfde wensen en wilden ook graag een soort ontdekkleed. Wij hebben gekozen voor deze: Taf Toys - speelkleed - wehkamp.nl Erg blij mee! Veel verschillende dingen om te voelen, pakken, enz. Daarbij hebben wij echt de meest eenvoudige babygym, zo'n plastic geval, en die vindt hij geweldig!
Ik heb een kleed van de Hema gekocht, soort picknickkleed. Met plastic onderkant. Handig om in de zomer ook buiten te leggen. Daarnaast een losse babygym van Chicco
Het kleed is inmiddels binnen: Kees Speelkleed Red Animals | Speelgoed | Baby-Dump Nu nog een babygym er boven. Ik denk dat deze het wordt: Dushi Rabbit de kikker baby gym? Bestel nu bij wehkamp.nl Bedankt voor de tips!
Sorry beetje laat antwoord want zie dat je m inmiddels genomen hebt Geen last van kieren, er zit klittenband tussen
Wij hebben deze: http://www.speelgoedindeton.nl/image/cache/data/speelkleed/tiny%20love%20speelkleed%20move%20and%20play%20princess-600x600.jpg Voor jou zoon niet geschikt omdat hij roze is maar wie weet hebben ze hem ook in een jongensversie. Ik ben in ieder geval heel blij met deze aankoop. In het begin lag ze eronder te spelen, nu is ze inmiddels bijna 9 maanden en ze speelt er nog steeds dagelijks mee. Nu niet meer vanwege de babygym maar vanwege de dingetjes (spiegel, vlinder, bloem) die op het kleed zitten, dat vind ze helemaal geweldig. Dus zoiets vind ik wel echt een aanrader .