Speelkleed, babygym, wat hebben jullie?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Feye, 16 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Feye

Feye VIP lid

26 nov 2013
    6.465
    3.912
    113
    Vrouw
    Hoi!
    Ik wil voor mijn zoontje (10 weken) graag een speelkleed kopen. Hij begint inmiddels te grijpen naar speeltjes, dus ik wil ook iets van een babygym ding erbij. Nou lijkt het mij het handigst om dit apart te hebben, zodat hij als hij op het kleed ligt niet altijd onder de babygym hoeft te liggen en dan kan de babygym evt. ook in de box gebruikt worden. Een lekker groot kleed lijkt me ook fijn, zodat wij er ook bij kunnen liggen.
    Welk kleed en babygym hebben jullie? En is een echt speelkleed leuker/fijner dan bijv. een kleed van de Ikea?

2. annelie566

annelie566 Niet meer actief

3. Luvv

Luvv Fanatiek lid

27 okt 2010
    2.803
    3
    38
    Wij hebben de tiny love gymini move and play. Meisjesvariant, maar je hebt ook een neutrale die ook voor jongens kan. Ik vind m heel fijn. Hij is alleen wel duur, maar staat ook wel s op marktplaats. Staat wel een filmpje over t kleed op youtube. Hij past ook in de box. Dat vind ik zelf wel prettig..

4. Thauma

Thauma Fanatiek lid

14 sep 2011
    2.127
    1
    36
    NULL
    NULL
  5. Miracle1

Miracle1 Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.235
    180
    63
    Wij hebben Fisher Price Rainforest wat mijn zoontje erg leuk vond.

6. Minerva

Minerva Niet meer actief

Die hebben wij ook. Handig, want je kunt de speelboog eraf halen.
    En naast die van FP hebben we hebben deze, ideaal! Prettig geprijsd ook :)

7. Joolzz

Joolzz Bekend lid

14 nov 2010
    716
    20
    18
    Wij hebben een harde vloer en ik vond de meeste speelkleden te dun. Na een tijdje zoeken een speelmat gevonden die je in vieren kunt vouwen. Ruimt makkelijk op. Ook handig: je kunt m als matrasje voor een campingbedje gebruiken.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      20,9 KB
      Weergaven:
      50
  8. Jo85

Jo85 Niet meer actief

Hier heeft mijn moeder zelf een mooi groot speelkleed gemaakt aangezien ze me allemaal niet groot genoeg waren.

9. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.771
    18.916
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Wij hebben een wat groter speelkleed en een aparte babygym. Ik vind het kleed fijn, omdat ik er dan zelf bij kan liggen en nu bij de jongste ligt grote broer er ook wel bij. En de babygym staat soms boven op het kleed, dan weer in de box. Maar hij is het na een tijdje wel zat, dat ding boven hem. Dus dan is het makkelijk dat we hem weer weg kunnen halen.

10. Feye

Feye VIP lid

26 nov 2013
    6.465
    3.912
    113
    Vrouw
    Bedankt voor alle tips! Ik heb al een aantal leuke voorbij zien komen.
    Jammer genoeg ben ik niet zo handig/creatief, dan had ik ook zelf een kleed gemaakt.
    @Joolzz: heb je bij die speelmat geen last van kieren tussen de vakken? Ik vind hem namelijk erg leuk en idd wel handig dat het kleed dikker is.

11. Anne09

Anne09 Fanatiek lid

11 aug 2011
    1.291
    57
    48
    Wij hadden er eentje van Fisher Price. Zoonlief heeft er erg veel plezier van gehad.

Bijgevoegde bestanden:

12. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Wij hadden dezelfde wensen en wilden ook graag een soort ontdekkleed. Wij hebben gekozen voor deze: Taf Toys - speelkleed - wehkamp.nl

Erg blij mee! Veel verschillende dingen om te voelen, pakken, enz. Daarbij hebben wij echt de meest eenvoudige babygym, zo'n plastic geval, en die vindt hij geweldig!

13. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Lamaze motion pond babygym en de houten Leka babygym van Ikea.

14. saartje1982

saartje1982 Fanatiek lid

2 mrt 2012
    1.324
    0
    0
    Ik heb een kleed van de Hema gekocht, soort picknickkleed. Met plastic onderkant. Handig om in de zomer ook buiten te leggen.

Daarnaast een losse babygym van Chicco

15. Feye

Feye VIP lid

26 nov 2013
    6.465
    3.912
    113
    Vrouw
  16. Joolzz

Joolzz Bekend lid

14 nov 2010
    716
    20
    18
  17. kleinesara

kleinesara Niet meer actief

Wij hebben deze:
    http://www.speelgoedindeton.nl/image/cache/data/speelkleed/tiny%20love%20speelkleed%20move%20and%20play%20princess-600x600.jpg

Voor jou zoon niet geschikt omdat hij roze is maar wie weet hebben ze hem ook in een jongensversie. Ik ben in ieder geval heel blij met deze aankoop. In het begin lag ze eronder te spelen, nu is ze inmiddels bijna 9 maanden en ze speelt er nog steeds dagelijks mee. Nu niet meer vanwege de babygym maar vanwege de dingetjes (spiegel, vlinder, bloem) die op het kleed zitten, dat vind ze helemaal geweldig. Dus zoiets vind ik wel echt een aanrader :).

18. kleinesara

kleinesara Niet meer actief

Oh haha, beetje te laat met m'n antwoord.

Deel Deze Pagina