Ik heb altijd ongeveer 6 a 7 dagen voor mijn NOD al bruinverlies ik word er echt niet goed van Ik bedoel als ik bruin zie dan is het voor mij gewoon gameover niks innesteling, niks iets anders NEE ik weet het dan gewoon ik word ongi. Ik wou dat ik het niet had dan had ik tenminste een beetje hoop zeg maar. Ik vraag me alleen af of dat wel goed is zeg maar zo vroeg van te voren? (ff voor de duidelijkheid ik heb nu geen bruinverlies (nog) niet athans, hopen dat het dit keer wel weg blijft).
Geen idee.. ik heb dit ook! er gaat geen ronde voorbij zonder. ene keer 2 dagen andere keer 5. vorige keer begon het al 8 dagen na mijn ei.. toen had ik het 3 dagen en daarna even paar dagen niks.. volgens de gyn heeft het bij mij geen oorzaak, ik heb dat gewoon ( nou jaaaa gewoon nu vraag ik je.. vind het niet gewoon)
ik fantaseer er even op los hoor.... misschien is het zo dat je baarmoeder zich bij een naderende ongi al gereed maakt om het bloed te lozen, en daardoor misschien al wat oud bloed verliest. misschien is het gereed raken van de baarmoeder bij sommigen al wat eerder dan bij anderen. geen idee of dit klopt hoor. maargoed....
De woorden van de gyn.. ja je hebt dat gewoon (hihihi ik vind dat dus niet zo gewoon en zou willen weten waarom..)
Ik had dat ineens afgelopen cyclus.....6 dagen voor mijn NOD, toen ongi, en toen nog 3 dagen na mijn ongi.....en toen was ik het echt wel zat hoor.... Maar normaal heb ik dat dus nooit, deze keer ook weer niet.... Waarom het nu vorige keer wel zo was...geen ideeeeeeeeeeeee....
Hai! Ik heb het nu ook 3x gehad.. 1ste keer 1 dag voor mijn ongi, 2de keer 3 dg ervoor ongeveer en de laatste keer een dag of 5... BEn nu ook aan het wachten op mijn ongi.. Gister dag 29 ( zolang als mijn laatste cyclus) maar nog geen tekenen vd Ook nog geen bruinverlies gehad. Gisteravond wel overgegeven . Mijn langste cyclus duurde 33 dg dus wacht nog ff af.. Ik maakte me ook ongerust over dat bruinverlies.. heb de 1ste keer daar ook een vraag overgesteld.. Natas heeft me toen goed geholpen met het antwoord Succes!
Heb daar ook last van meestal 2 a 3 dagen voor mijn ongesteldheid. af en toe paar druppels bloed(nau ja eigelijk bruine druppels). Deze cyclus nu al 5 dagen voor mijn ongesteldheid met de bijbehorende zeurdende buikpijn. Echt balen. Ben je dus al (ik dan) tijdens de ogi niet goed van de buikpijn nu ook nog eens 5 dagen ervoor. Waarschijnlijk word ik morgen ongi.
Ik heb het ook en ik heb er altijd ontzettend de balen van! Soms wel 5 dagen van tevoren en soms 3 maar het is elke maand weer raak. Het vervelende is dat ik gedurende al die dagen voor mijn echte ongi stiekem blijf hopen dat het om innestelingsbloed gaat. Inmiddels weet ik wel beter, maar ik heb lang steeds maar de hoop gekoesterd. Hopelijk is het gauw over!
Oja nog een vraagje: gaat het bij jullie vanzelf weer weg? Bij mij is het nu over en begon het op dag 20 en duurde het 2 dagen. Normaal een cyclus van zo'n 30 dagen. Ben ook benieuwd of sommigen van jullie ook last van bruin verlies hadden toen jullie de pil slikten. Dit had ik namelijk wel.. heeft de gyn ook geen antwoord op kunnen vinden: het hoorde er ook gewoon bij..(die gyns maken zich er maar makkelijk af he Natasja? )
Bloedverlies is niet altijd een slecht teken, want het kan een innesteling betekenen. Hou jezelf echter niet te lang voor dat je zwanger bent, als je nog geen positieve test hebt gehad want je kan vreselijk teleurgesteld worden als het bloedverlies uiteindelijk gewoon de aankondiging van je menstruatie blijkt te zijn. Toen ik de pil nog slikte had ik vaak bruinverlies. De huisarts zei achteraf dat het vermoedelijk kwam doordat de pil te licht voor mij was.
Ja, dit zei de huisarts bij mij ook, toen ik een pil had met meer progestoron (?) ging het beter. Maar ik hou mezelf voor dat het gewoon bruine afscheiding is die een ongesteldheid volgende week aankondigt.. en anders zie ik het volgende week wel weer..
Lijkt me echt het beste inderdaad. Er zijn maar weinig vrouwen die innestelbloed hebben dus de kans is niet heel groot dat het bloedverlies dat je hebt, ook echt innestelbloed is. Succes!
Hallo... Ik heb nou ook ineens bruin op me wcpapiertje... moet nog 8 dagen gaan. Moet ik er nu maar van uitgaan, dat het niet raak is? volgens mij wel he...hmm jammer, maja is pas de eerste ronde he. Liefs jollie
ik heb bijna iedere keer gehad ,een paar dagen voor de nod ,bij mij zijn het voortekenen van mn ongi..''ik had het nooit toen ik nog aan de pil was. dit is voor ons de 7e ronde
Ik had gisterochtend bruin verlies en smiddags echt rood, nu heb ik vandaag alleen maar bruin en ook best veel. Moet ik dit nu wel als mijn ongie rekenen omdat ik gisteren rood had? Daar ben ik nu wel van uit gegaan namelijk.
Ik had het vroeger niet toen ik zeg maar nog klein was hihi. Noch toen ik de pil slikte... Sinds ik van die troep af ben krijg ik het gerust een week van te voren (bruinverlies)