Het vertrouwen is weg..

Discussie in 'De lounge' gestart door Niicci, 18 mrt 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niicci

Niicci Fanatiek lid

1 apr 2013
    2.700
    49
    48
    Nederland
    Hoi allemaal,

Het volgende speelt nu een paar maanden, en ik heb niemand om er echt over te kunnen praten..

Ik hoop via hier toch tips en adviezen te kunnen krijgen om met de hele situatie om te gaan.

Op 6 december kwam mijn partner ineens met allerlei uitingen. Ik liet al 3 jaar niet zien of ik wel van hem hield, hij vond dat we te weinig sex hadden, ik gebruikte hem alleen voor klusjes in huis en zou zijn hele leven bepalen, en hij wou er mee stoppen..

Voor mij een groot raadsel waar dit allemaal vandaan kwam. Ik dacht alle tijd heel goed in onze relatie te staan. Altijd trots op hem, en blij als hij na een paar nachten overver weer thuis kwam.
    Ook het bepalen van zijn leven.. Het is voor mij nog steeds een vraagteken waarom hij dat gevoel heeft.. Als er iemand is die zijn man de vrijheid geeft na werktijd of om tussendoor even weg te gaan ben ik het wel..
    En zelf ga ik nooit alleen weg, want ik ben zelf altijd samen met de kinderen..

Eind december kreeg ik vermoedens van contact met anderen..
    Dit werd bevestigd toen hij begin januari snapchat aanmaakte en mij uitnodigde.
    Ik kreeg toen bij 2 dames de melding dat zij één gemeenschappelijke beste vriend hadden.
    En gezien ik alleen contact met hem daar had, was het duidelijk.

Geconfronteerd, en hij had uit gelegd waarom hij met dame 1 contact had.
    Ik heb haar ook nog gesproken en dit ging puur om zorgen over haar (ex) vriend die toen geen eigen woning had en dat betreft ook een kennis van ons.

De andere werd een ander verhaal. Daarover kwam eigenlijk alleen, ja ze stuurt iedereen van het werk steeds snaps.
    Het meisje, echt net 18 jaar (manlief 36) liep daar stage.
    Uiteindelijk ga je opletten, en waren ze constant samen online, wat zichtbaar was omdat ze beide hun locatie op die kaart aan hadden staan.

Op een zondagavond heb ik vluchtig kunnen kijken. En zag ik berichten zoals "wanneer gaat het lekkerste meisje uit - woonplaats - slapen? Dat onze relatie koud was.. Etc
    Ook stond er een vlammetje achter, wat ik toen even uitgezocht heb.
    Dat bleek dus dagelijks foto's naar elkaar sturen om een snapreeks te behouden.
    (sorry ik was niet echt thuis in dat snapchat gebeuren)

We hebben die avond ruzie gehad, maar het ook goed uitgepraat.
    Dacht ik..

De dag erna ging heel fijn, en de dinsdag overdag fijn contact.
    Toch besloot ik met die betreffende meid te willen gaan praten, wat er speelt, wat hun verwachtingen zijn van elkaar.

Omdat ze haar locatie aan had dacht ik, ik rij gewoon naar haar toe, want als ik vooraf vraag om te praten gaan ze verhalen afstemmen..

Maar toen.. Ze was net aangekomen op haar locatie, en enkele minuten later kwam ik ook aan..
    Wat trof ik daar? De auto van manlief, haar auto ernaast, op een grote stille parkeerplaats en zij zat bij hem in.

Op dat moment knapte er iets.. Onmacht, verdriet, onbegrip, pijn..
    Ik ben naar de auto gegaan en heb haar die auto uitgetrokken, waarna we op de grond vielen.
    Daarna beide omhoog gegaan en haar verzocht direct te vertrekken wat zij ook deed.

Hierna ben ik even gaan rijden, weg van alles, uithuilen..

Toen ik thuis kwam had haar vader inmiddels plaats genomen in onze woonkamer en kwam vertellen dat ze aangifte gingen doen van zware mishandeling.
    Ik zou haar inelkaar getrapt en geslagen hebben.
    Dit was dus absoluut niet waar.
    En mijn partner was erbij, dus ik dacht.. Een getuige.
    Maar nee hoor, hij zou hun verhaal wel bevestigen.

Uiteindelijk is hij daarna vertrokken.
    Kwam alleen af en toe om te douchen en was weer weg.
    Vertelde iedereen dat het over was en zei niet meer van mij te houden.

Ik heb hem nog gevraagd wat hun plannen waren daar, op die parkeerplaats.. Volgens hun beide ging het omdat zij haar velgen ook zwart wou laten spuiten en ze dat gingen bespreken.
    Maar kom op, kan dat niet bij de zaak? Of via de telefoon gezien je 1000x per dacht chat?

Ook een zogenaamde kaart, zou aan mij gestuurd zijn, ik heb nooit iets gehad. Later vind ik cadeaupapier.. Zou het kaartje mee ingepakt zijn..
    Eén heel vreemd verhaal.

Uiteindelijk kwam hij na ruim een week terug. Voor mij onduidelijk of het was omdat hij geen plek meer had, of omdat hij voor mij terug kwam..

Uiteindelijk groeiden we weer naar elkaar terug.. Heeft hij zijn snapchat verwijderd en laten zien dat zij geblokkeerd staat.

Maar toch, toch blijven er twijfels.. Angsten..

Bang dat hij op een andere manier nog contact heeft, haar toch na werktijd ziet.

Hij heeft geen vaste werktijden dus ik weet nooit wanneer hij van de zaak vertrekt.

Wel wil hij weer met mij op vakantie, pakt hij mij regelmatig vast en laat weten dat hij van mij houd.
    Ook wat betreft de aangifte staat hij achter mij (mocht er nog wat komen) en bevestigd ook dat ik niemand geschopt of geslagen heb.

Maar hoe kan dit zo omslaan?
    Heeft hij spijt? Ziet hij hoeveel pijn het mij doet?

Sommige zullen het overdreven vinden, maar ik heb nu regelmatig gesprekken met de huisarts, en heb oxazepam gekregen ivm stress en paniekaanvallen, en nachtmerries.
    Sinds deze week door het bovenstaande ook in de ziektewet terecht gekomen.

Zijn er meer dames die het hebben meegemaakt?
    Mijn doel is te werken aan onze toekomst, en niet om de relatie te verbreken.

Ik heb alleen geen idee hoe ik mij beter kan gaan voelen..

Liefs..

2. esklessebes

esklessebes VIP lid

23 mrt 2014
    7.004
    3.665
    113
    Wat naar allemaal, maar zat die vader van haar in jullie huis? Hoe dan?

Denk dat een gesprek/therapie met je man wel nodig is, hij heeft uitlatingen gedaan en wat nog niet meer en nu ineens is alles weer okee? Ik vind dat naar aanleiding van jouw verhaal hij zich ook wel wat meer open mag stellen en niet doen er is nu niks meer aan de hand.

Sterkte!

3. Zeebra

Zeebra Bekend lid

5 aug 2020
    977
    1.256
    93
    Vrouw
    Ummm phoe toen ik je verhaal las en zag dat hij terug bij je was viel mijn mond open van verbazing. Deze man heeft je letterlijk op alle fronten in de steek gelaten. Die twee hebben elkaar echt niet ontmoet om over velgen te praten.

ik wens je veel sterkte en hoop echt dat je voor jezelf kiest!

En idd hoe kwam het dat die vader bij jullie in de woonkamer zat? Die vond het wel normaal dat een 36 jarige man had afgesproken met zijn net 18 jarige dochter?

erg vreemd dit allemaal.

puzzelstukje, trulyhappy, Kindje3 en 16 anderen vinden dit leuk.
  4. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.177
    35.846
    113
    Heel vreemde situatie zeg. Waarom wil je eigenlijk dat hij terugkomt na wat hij heeft gedaan?
    En Waarom heb je jezelf zo laten kennen door naar haar toe te gaan?

puzzelstukje, Roodborstj, Fennec en 8 anderen vinden dit leuk.
  5. pippa26

pippa26 Fanatiek lid

14 mrt 2015
    3.030
    2.030
    113
    Ik begrijp je verhaal.. maar je partner niet echt. Want ik lees weinig over dat hij aangeeft dat hij wil weer bij je wil zijn. Is hij ook de vader van je kinderen? Hij zoekt duidelijk afleiding/avontuur/(seksuele) prikkels. Die onrust blijft hij (denk ik) houden als jullie relatie hem dat niet geeft..

Heel heel veel sterkte!

6. Dubbelgeluk

Dubbelgeluk VIP lid

18 mei 2013
    13.078
    12.030
    113
    Aan mij heb je niets ik ben het eens met @suus1983 ik zou hem niet meer terug willen.

Ik vond het serieus spannend te lezen dat je naar haar locatie was gegaan. Ik snap dat er iets brak, maar het was handiger geweest als je had gewacht en gekeken of er echt iets gebeurd. Nu kan hij het altijd ontkennen, ook al is het een heel slecht verhaal.

En die vader in huis, waarna jouw vriend hun kant koos... nee, met zo iemand zou ik nooit samen kunnen leven.

puzzelstukje, Roodborstj, Chechi en 15 anderen vinden dit leuk.
  7. Poppy4

Poppy4 Bekend lid

13 jan 2016
    707
    480
    63
    Wat heeft hij je ontzettend respectloos behandeld. Idd, hoe kan het dat de vader in jullie huis zat. Wist het meisje waar jullie wonen?

En hij was het ermee eens dat het meisje aangifte ging doen? Waar jij bij was ook nog eens. Niet dat het netjes van je was het meisje uit de auto te trekken, maar dat je man vervolgens de vinger naar jou wijst terwijl het je man en het meisje waren die net zo goed fout bezig waren, is me nogal een trap na. Geen wonder dat je vetrouwen weg is.

Ik denk dat je meer ruimte voor jezelf moet gaan maken. Door minder bezig te zijn met wat hij denkt, voelt en ziet ben je beter in staat te achterhalen wat je zelf voelt. Want los van wat hij wil of snapt of ziet, wat wil jij uit een relatie? En hoort hij daar nog wel bij?

Chayammy vindt dit leuk.
  8. wishfulthinking

wishfulthinking Fanatiek lid

7 aug 2012
    4.828
    2.498
    113
    Vrouw
    Phoe..
    Heel eerlijk gezegd??

Ik zou de man in kwestie (jouw man) in geen enkel opzicht meer kunnen vertrouwen..
    Die basis zou voor mij compleet stuk zijn.

Ik zou mij dan binnen die periode ook niet kunnen laten vast pakken door hem..
    Anders verwoord ik zou er niet aan moeten denken..

Je bent bedrogen.. en ik vraag mij af in hoe verre dit heeft gespeeld?

Wat doet die vader van dat meisje bij jullie in de woning?
    Verhaal halen?
    Hoe komt hij aan jullie adres?

Dit zaakje stinkt.

Ik heb alleen dit advies zorg dat je alles tot op de bodem uit geplozen krijgt..
    Duidelijkheid en eerlijkheid krijgt over alles..

Sterkte Ts

puzzelstukje, Kindje3, Gewooniemand en 4 anderen vinden dit leuk.
  9. Joyciejj

Joyciejj Fanatiek lid

10 mrt 2011
    1.486
    223
    63
    Waarom laat jij hem weer binnen zonder een verklaring en uitleg van zijn kant? Ik vind dat jij je nu een beetje laat gebruiken door hem, want jij weet helemaal niks wat hij heeft gedaan en wat hij nu wil.. Zolang hij mij geen uitleg zou geven dan hoefde ik hem voorlopig niet meer te zien! Wat denkt hij wel niet? een week weggeweest, met haar in een auto, een vader die ineens bij jullie op de bank zit en jou man staat ook nog achter hun en niet achter jou, en opeens komt hij binnen wandelen zonder uitleg en een verklaring en doet net alsof er niks is gebeurt...... Dat is echt respectloos tegenover jou!

bloem82, Zeebra en Jessi79 vinden dit leuk.
  10. Jessi79

Jessi79 Fanatiek lid

4 jan 2012
    4.815
    2.674
    113
    Eerlijk? Je hebt de verkeerde uit de auto getrokken en geslagen. Je hebt geen relatie met dat meisje, jouw kerel is degene die hier fout zat. Ga alsjeblieft werken aan zelfrespect en die lapzwans van je eruit zetten. Die heeft zijn kansen verprutst. Ik zou hem echt geen cent meer vertrouwen. En laat hem zien dat je sterk bent.

Zuremat, puzzelstukje, Simba1992 en 44 anderen vinden dit leuk.
  11. Beausecret

Beausecret VIP lid

26 apr 2016
    5.477
    6.089
    113
    Vrouw
    Dit dacht ik ook ja.. Dat meisje kan er in feite niet zoveel aan doen..

Wat een rotsituatie verder zeg, goed dat je hulp hebt gevraagd. Snap dat je vertrouwen in hem weg is. Waar heb jij op dit moment behoefte aan?

12. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

22 apr 2017
    12.609
    8.359
    113
    Vrouw
    Je hebt indd de verkeerde uit de auto gesleurd.

Je schrijft dat je paniek aanvallen hebt. Ik denk niet dat dit een goede situatie is om daar van af te komen. Als je hem eruit zet heb je meer ruimte om ermee aan de slag te gaan.

Jessi79 vindt dit leuk.
  13. Dubbelgeluk

Dubbelgeluk VIP lid

18 mei 2013
    13.078
    12.030
    113
    #13 Dubbelgeluk, 18 mrt 2021
    Laatst bewerkt: 18 mrt 2021
    Ook dit stukje:

Uiteindelijk is hij daarna vertrokken.
    Kwam alleen af en toe om te douchen en was weer weg.
    Vertelde iedereen dat het over was en zei niet meer van mij te houden.

Zo ga je niet met elkaar om in een respectvolle relatie. Ik snap ook niet dat je nog spreekt over manlief.

puzzelstukje, Roodborstj, MissDee en 10 anderen vinden dit leuk.
  14. Bloem2310

Bloem2310 Fanatiek lid

6 aug 2016
    2.769
    2.185
    113
    Ik zou de eer aan mezelf houden en hem eruit gooien. Hij neemt duidelijk een loopje met je en is nu waarschijnlijk alleen bij je terug omdat dat jonge meisje geen interesse meer heeft.
    Dat uit de auto sleuren verdient geen schoonheidsprijs natuurlijk, maar ik had me inderdaad eerder op m'n man gericht dan op dat meisje.

Roodborstj, femkes, Vergeten en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  15. Eenkadootje

Eenkadootje Fanatiek lid

5 mrt 2013
    4.611
    2.405
    113
    Hij is nu bij je terug, omdat hij geen kant op kan.
    Het meisje woont waarschijnlijk bij haar ouders. Dus daar kan hij niet terecht.
    Een betaalbaar huis huren op korte termijn is onmogelijk. Dus hij kan geen kant op.

Ik zou hier en daar gaan informeren, hoe jouw stand van zaken is als jullie uit elkaar gaan.
    Maak hiervoor een nw mailadres voor aan, zodat je in alle rust die kan nagaan.
    En vooral jij met de kids blijven in de huidige woning wonen. Dat moet je eisen!

femkes en Zeebra vinden dit leuk.
  16. Claprose

Claprose Actief lid

9 jun 2020
    289
    490
    63
    Vrouw
    Vrouw. Drie woorden: Gooi. Hem. Eruit.

17. Zoe123

Zoe123 VIP lid

9 feb 2013
    11.809
    5.946
    113
    Vrouw
    Ik weet helaas uit ervaring hoe ver het soms kan gaan, en dus ook dat je dingen pas kan afsluiten als je zelf die knop om zet. Tot die tijd kan iedereen praten als brugman. Jij moet het voelen en weten: tot hier en niet verder. Ik hoop dat dit het moment is. Want vrouw, dit hoeft niet. Zo ga je niet met mensen om. Zo respectloos.
    Helaas ben jij degene die moet zeggen NEE. Hopelijk ga je dat snel in zien.
    En dan kan je dingen in gang zetten.

Kindje3, bloem82, Iertje81 en 3 anderen vinden dit leuk.
  18. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Kies ajb voor je eigen geluk en die van je kinderen dat is mijn enige advies.

19. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Ik zou als ik jou was, meteen belangrijke papieren bij elkaar zoeken.
    En een en ander alvast uitzoeken.
    Hij is al een stuk verder dan jij en heeft denk ik al een plan klaar liggen.

Hij heeft dus sinds December aangegeven dat hij al 3 jaar wat mist?
    Waarschijnlijk heeft hij sinds die tijd (December) al een relatie met dat meisje.
    En komt hij er nu mee, want hij heeft nieuwe schoenen.

Eind december kreeg ik vermoedens van contact met anderen..
    Dit werd bevestigd toen hij begin januari snapchat aanmaakte en mij uitnodigde.

Hij wilde dat je hem betrapte, anders had hij je nooit uitgenodigd.
    Waarschijnlijk (maar ik ben nogal wantrouwend) had hij verwacht dat jij per direct de scheiding zou aanvragen en zou vertrekken. Dan had hij het huis met zijn nieuwe liefde voor hun samen gehad.

Uiteindelijk kwam hij na ruim een week terug. Voor mij onduidelijk of het was omdat hij geen plek meer had, of omdat hij voor mij terug kwam..

Hij kan moeilijk bij die ouders in trekken, die waren er na die week wel klaar mee lijkt me.
    Gezien de leeftijd van dat meisje en de hoge woningnood zal zij vast nog niet op haar zelf wonen.

Toen ik thuis kwam had haar vader inmiddels plaats genomen in onze woonkamer en kwam vertellen dat ze aangifte gingen doen van zware mishandeling.
    Ik zou haar in elkaar getrapt en geslagen hebben.
    Dit was dus absoluut niet waar.
    En mijn partner was erbij, dus ik dacht.. Een getuige.
    Maar nee hoor, hij zou hun verhaal wel bevestigen.

Hij heeft dus samen met meisje en die vader geregeld dat jij een (valse) aangifte aan de broek zou krijgen.
    En kiest er heel duidelijk voor om achter haar te staan.

Wel wil hij weer met mij op vakantie, pakt hij mij regelmatig vast en laat weten dat hij van mij houd.

Hij probeert je te paaien, tot hij al zijn zaakjes op orde heeft.
    Ik zou alle bankrekeningen maar checken op vreemde betalingen ed.
    Spaarrekening nakijken, je zal niet de eerste zijn die erachter komt dat alles op is.
    Of dat er ineens schulden zijn gemaakt.

Ook wat betreft de aangifte staat hij achter mij (mocht er nog wat komen) en bevestigd ook dat ik niemand geschopt of geslagen heb.

Nee nu hij nergens heen kan, staat hij achter jou.
    Anders niet.

Ik heb alleen geen idee hoe ik mij beter kan gaan voelen..

Door voor jezelf te kiezen en ja dat is moeilijk en zwaar.
    Maar met deze laml*l ben je ver weg van echt gelukkig zijn.

Sterkte, ik weet hoe het voelt.

Kindje3, Oilell, GossipGirlxoxo en 9 anderen vinden dit leuk.
  20. Prettykitty

Prettykitty Fanatiek lid

22 dec 2016
    4.773
    3.116
    113
    Vrouw

Dit!
    Gooi die kansloze gozer je huis uit.
    Ik had HEM trouwens uit de auto gesleurd. Maar eerst gefilmd hoe of wat.... Altijd handig om bewijs te hebben wegwezen met die zak.

Mapje, Zeebra en masami vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina