Het vervolg van 2e echo geen kloppend hartje meer!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door marleentje26, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    Omdat de grotere topics van meer dan 1000 berichten gesloten gan worden ivm de traagheid op zp. Openen we hier een nieuwe club. Dit als evrvolg op ons topic 2e echo geen kloppend hartje meer!

We hopen dat we hier gezellig onze ervaringen kwijt kunnen omtrent onze miskramen in het verleden en de zwangerschappen van nu!

Liefs Marleentje26

2. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Jaaa daar zijn we weer! :)

wat ook wel zo fijn is dat ik niet iedere keer onder het kopje miskraam hoef te kijken.. :) Goed idee marleen, dat we daar niet eerder opgekomen zijn! :)

3. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    ele: haha kletsen we hier weer lekker verder!

4. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Joehoe heb jullie gevonden:):)

Maar marleen wat kl*te dat je nog niks verder bent zeg, had het zo gehoopt voor je vandaag!
    Frietjes nou marleen, mijn schoonzus had dat 2 keer op toen ze zwanger was vlak voor de bevalling het wekte bij haar de weeen op zeg maar!! Dus wie weet...:D met uitjes haha

5. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    smokey haha ik lust heel de zwangerschap al geen frietje speciaal meer en had er nu zin in dus heb uitjes op haha dus op naar de bevallling haha

6. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    haha grappig ben reuze benieuwd:)

Vanavond eindelijk weer een luier avond met helemaal niks!
    Morgen om 13.40 uur de echo weer, toch weer spannend maar ben redelijk rustig.

7. Anouk30

Anouk30 Bekend lid

25 nov 2008
    654
    0
    0
    Hey meiden, hier ff bericht vanuit t ziekenhuis. Het gaat steeds beter met mij, mag zaterdag naar huis met de kleine, 4 dagen is standaard.

Erin doet t heel goed, bv gaat ook goed. Alleen wil ze t liefst op papa of mama slapen, die soms ook nog willen slapen hi hi.

Toen ik hier maandag kwam had ik zelf al 2 cm ontsluiting, ze hebben toen vliezen gebroken en wee opwekkers gegeven, die heel heftig insloegen, kwamen snel en elke 3 min voor zon 6 uur en de laatste uren nauwelijks nog ruimte ertussen, ontsluiting ging veel te langzaam, met baby ging t wel goed gelukkig. Bij ks zei gyn ook dat dit vaginaal niet gelukt was. Was idd blij toen ze overgingen op ks, nog blijer met de ruggeprik! Samen met m'n vriend lopen huilen toen we haar hoorde huilen op de ok.

Thx voor alle lieve berichtjes en steunbetuigingen, tot snel.

Kus

8. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    hoi anouk,

Leuk iets van je te horen!!! Lekker genieten van jullie dochter. We zijn wel benieuwd naar de foto's!
    Laat je lekker verwennen en geniet!

Liefs Marleen

smokey: geniet van je echo morgen!!! dat word vast weer een plaatje

9. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Hey Anouk,

Goed wat van je te horen:) en wat fijn dat je al bijna weer naar huis mag. Geniet lekker van de kleine meid!

Ga even lekker pannekoeken eten:D:D

10. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

anouk: wat leuk om wat van je te horen!
    wat super dat alles goed gaat en ook met de bv.
    Melissa wil ook het liefst bij ons slapen, deed ze in het begin ook bij mij in zh.
    Wat fijn dat jullie zaterdag lekker naar huis mogen, lekker naar jullie eigen plekje!

Marleen: lijkt me ook best eng zoveel bloedverlies, zou echt weer aan de bel trekken hoor.
    Wil je echt niet bang maken maar heb laatst nog een docu gezien waarin het niet goed afliep, ze was ook gestript en ook bloedverlies.Sorry, sorry, sorry, misschien moest ik het niet zeggen, maar wil je op hart drukken als je je er niet lekker bij voelt snel weer moet bellen.

Ele: joepie, toch aan je scriptie begonnen.

Smokey: heb je al een zw.broek gekocht?

Nijn: Leuk is dat he om stelletjes te zien met pasgeboren baby's?

11. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    butterfly: maar bij strippen kun je bloedverlies krijgen is normaal. Alleen ik had voor mijn doen veel vergeleken met afgelopen zaterdag toen ik had ik ook helderrood bloedverlies.
    Sojuist was het alleen nog rose slijm dus geen helderrood bloedverlies meer. En de kleine is erg druk. Dus dat geeft me wel een goed gevoel.
    Daarnaast krijg ik steeds meer krampen onder in de buik en het ongi gevoel laad weer helemaal op. Dus misschien dat het langzaam aan doorzet.

12. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Marleen ik zeg het je komt door frietje speciaal:D:D

Butterfly, ik ga vrijdagmiddag met mijn moeder zw broeken halen.
    Maar ze komen ook de nieuwe vaatwasser plaatsen moet morgen bellen wanneer ze komen dus hoop in de morgen anders word het vrijdag moeilijk.

13. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    joehoe marleen, ik zit hier ook met crossed fingerss dat de frietjes MET uitjes helpen! :):):)

Anouk wat super leuk om iets van je te horen! ik had het helemaal nog niet verwacht dus toen ik je naam net zag staan werd ik helemaal blij! je klinkt heel opgewekt en wat fijn dat het zo goed met jullie gaat! en zaterdag al naar huis! joehoe! spannend!!!! :) nou geniet lekker van elkaar en je meisje!!! :) gek he! eindelijk is ze er!!!! *dikke knuffel*

smokey joehoe! fijn dat je je iets rustiger voelt.. :) ik schrok net een beetje van je bannner eigenlijk.. ik weet wel hoever je bent :) maar vrijdag is het alweer 10 weken!!!!!!!! de gyn zei toen tegen ons dat we 98 % kans hadden dat alles goed zou gaan!! geweldig he :)
    ik durfde het je eerder ook niet te zeggen, maar moet het toch even van mijn hart.. ik heb me best even rot gevoeld omdat we samen sept mama's werden en later samen april mama's en het was best dubbel dat het bij jou fout ging en mijn teller liep gewoon door.. ik durfde je dat nooit zo goed te zeggen, ook al weet ik dat je super lief gereageerd zou hebben :) maar voelt best dubbel zeg maar.. ben daarom nu ook super super super blij dat alles zo goed gaat bij je en je eindelijk kunt gaan genieten!!! :):) Hoop ook dat jehet niet erg vind dat ik dit nu zeg, moest het toch ff kwijt :) hopelijk lukt het vrijdag met shoppen en de vaatwasser want geloof me, die broeken zitten heerlijk! :)

butterfly, bah, wat kijk jij enge dingen dan! moet zeggen doe ik ook en achteraf denk ik weer wat stom van me! :) ik vraag me ook soms af, kun je niet voroaf aangeven dat je een ks zou willen? ik bedoel een maxima krijgt sowieso ook een ks.. ik zou denk ik best kiezen voor een ks.. De paniekvogel weer he :)

nijn was de kip tandoori lekker? :):)

14. butterfly1984

ele: ja er stond een tijdje terug hier een link in een topic en heb daar een stuk van gezien, maar je word er niet happy van.
    eigenlijk moet je zulke dingen helemaal niet kijken als je zelf zwanger bent, net zoals je eigenlijk niet in het vlinder-topic moet gaan lezen tijden de zw.schap, maar automatisch doe je het toch.
    Een normale bevalling en een ks brengen alle2 wel wat risico's met zich mee, heb ze alle2 gehad nu en ik zeg doe mij maar een normale bevalling, het is zo geweldig om je kindje direct vast te mogen houden, maar het is ook fijn dat je het op eigen kracht kan doen.

15. butterfly1984

Marleen, gelukkig is het al wat minder geworden!
    Ik weet dat je bloedverlies kan krijgen, maar deze vrouw had het ook echt heel erg, dus schrok best wel toen je zei dat je zo bloedde, maar gelukkig gaat het nu beter.
    Ik duim heel erg hard voor je dat het doorzet nu!
    En heeft het frietje met uitjes gesmaakt?hihihihi

16. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Ele dat had je rustig kunnen zeggen hoor, en het geeft helemaal niks. Kan me wel voorstellen dat je soms zo dacht. Ik moest na de 2e mk altijd aan jou woorden denken jij zei ooit een keer dat wij dames dit kregen (mk) omdat wij dit aankonden zeg maar omdat wij sterke vrouwen zijn, stom maar dat ben ik nooit vergeten. Dan denk ik andere vrouwen zijn niet sterk genoeg hiervoor en dat beurde mij vaak wel op appart he:)
    10 weken al bijna vind het heel raar wel hoor, denk vaak nog wel het zal toch niet waar zijn he dat het nu goed gaat, durf er nog steeds niet helemaal aan.
    Vorige keer zat ik in de wachtkamer en zon 5 min voordat je dan mag komen vliegt er van alles door mijn hoofd, ik moet weg hier vluchten haha stom he:) ik hoorde mijn naam en dacht nee ik wil niet, gewoon puur de angst om weer slecht nieuws te horen te krijgen. Mijn hart gaat dan als een razende tekeer. Maar dat zal voorlopig wel zo blijven.

Ik lees mijn verhaal terug en het is een beetje een raar van de hak op de tak verhaal hahaha:):):) maar jullie begrijpen het denk ik wel:)

17. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Ik ben even eten en jullie kletsen zo 2 bladzijden vol!!!

Anouk, super om iets van je te horen! En zaterdag lekker met zn 3-en naar huis, geweldig!!
    Je klinkt heel opgewekt, zo leuk!!

Marleen, het klinkt veelbelovend, maar dat heeft het al vaker gedaan... Morgen vroeg wil ik een sms, deal?? ;) Maar misschien heeft die vk met korte vingers toch het laatste zetje gegeven.

Ele en Smokey, wij gaan die frietjes MET uitjes onthouden!!!

Smokey, jaja, je moet er echt aan gaan geloven! Vrijdag al 10 weken!!!

Deze club vind ik nu ookop een veel betere plek staan dan bij mk. Tuurlijk dat verleden hebben we allemaal, maar nu zijn we allemaal lekker zwanger of inmiddels al were bevallen!!

O ja, de kip tandoori was erg lekker!! ;)

Ben er nu vandoor. Tot snel!!! En niet te veel kletsen dan he? ;)
    Ele, aan je scriptie werken, Smokey, zwbroeken kopen, Marleen bevallen, Marianne druk met haar twee meiden. En ik hoef dan minder bij te lezen... ;)

Doeiiiii

18. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    hahah nijn, lig helemaal dubbel van je laatste zin! hup marianne ff gaan bevallen want ik heb niet zoveel tijd om te lezen! whwhahaha :):) helemaal toppie! :) en goede vooruitzichten voor iedereen! :)

ik kan het me zeker nog herinneren smokey dat ik dat zei :) maar niet dat het je ook daadwerkelijk heeft geholpen in moeilijkere tijden.. fijn om te horen :):):) wat gaaf he dat we allemaal nu zwanger/bevallen zijn :)

die friet met uitjes ga ik ook zeker erin houden! :) en de ananassen en de frambozenbladthee en het klussen en wat nog meer eigenlijk? vanaf week 37 is dat alles hier iig niet aan te slepen! vooral die ananassen hihihi :)
    we hebben net leuke doopsuikers gezien van nijntje in het oranje :) en vooral omdat we een oranje leren bank hebben en de babykamer ook met oranje is helemaal top! we wilden dat eigenlijk niet doen, zoveel mensen komen er denk ik niet.. maar het ziet er alleen al leuk uit! :):) dus nog maar eens goed nadenken of we het wel of niet willen :)

19. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Wij gaan hier alle tips onthouden!! En vanaf week 37 komt het ook helemaal goed met ons, hoop ik....

Meiden, de vloer ligt er half in. Morgen wordt het afgemaakt. Het wordt echt super mooi!!

Ga nu de computer echt afsluiten, tot nu toe gebruikten mijn broertje en mannetje hem al radio, vandaar dat ie aanstond en ik ff snel kon gaan spieken.....

Doeiiiii

20. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    jeetje zit dei doc te kijken met die moeder met 8 ling.. oftewel 14kids.. het is absoluut geen domme vrouw. maar jeetje wat een chaos..

Nijn super dat de vloer mooi wordt!

hoe gaat het eigenlijk met samantha? :)

Deel Deze Pagina