Het vervolg van 2e echo geen kloppend hartje meer!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door marleentje26, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Net mn werkdagen geteld. en tot aan mijn verlof hoef ik nog maar 26 dagen te werken!! Aankomende 2 weken moet ik 7 dagen werken, dus tel maar uit. Verlof here we come!!

2. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Nijn super dat alles goed was :)en een "normale" zwangerschap, viel het mee alleen?

Hier heb ik raar gevoel onder bij mijn schaamstreek zeg maar soms wat steekjes heel appart kan het niet goed uitleggen, maar zal wel horen denk ik, hoop ik.
    Het is hier rustig alle moeders zijn heerlijk aan het genieten:):)

marleen ben je al lekker thuis?

3. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Het alleen gaan viel ontzettend mee, haha
    Alleen deze keer geen echo gehad, zal dat komen omdat mannetje er niet bij was?? Anders moet hij de volgende keer maar weer mee hoor!! ;)

Last bij je schaamstreek kan duiden op bandenpijn. Ik heb dat die periode ook behoorlijk gehad (zelfs de gyn gebeld). Houdt het wel in de gaten en anders even bellen met vk/gyn. Beter één keer te vaak, dan één keer te weinig...

Het is hier zeker rustig en op de dagen dat ik moet werken, wordt er natuurlijk weer volop gekletst...

4. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Is dat erg als je daar last van krijgt:( ik denk inderdaad wel dat het bandenpijn is, het doet niet heel zeer maar voel het gewoon.

5. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Is niet erg, bijna iedereen krijgt er last van. Is het uitrekken van je banden, doordat je baarmoeder groeit/zwaarder wordt.

6. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Ok gelukkig dan maar zal er wel bij horen:)
    Jeetje nijn nog even en dan al verlof het gaat echt hard bij jullie nu allemaal zeg. heb je verder alles al klaar en gekocht??

7. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    het duurt nog 12 weken hoor (t/m 15 april), alleen in dagen gaat het een stuk sneller, dus houden we dat maar aan.... ;)

8 februari komen de meubeltjes en dan ga ik echt shoppen. Alles wat ik nu haal moet op onze slaapkamer gestald worden en dan wordt het er niet netter op... Dus vanaf 8 februari gaat Nijn helemaal los!! hihi :) :)

Bij jou gaat het ook snel hoor Smokey, je zit al weer bijna aan de 11 weken!! Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik het pas snel vond gaan vanaf een week of 16. Nu gaat het echt super snel en kan ik het soms niet eens bijhouden. Dan moet ik echt even nadenken/rekenen hoevele weken ik zwanger ben....

8. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    nou, ik ga morgen, donderdag en vrijdag maar weer hard werken :( ... Jullie niet te veel kletsen he? Anders kan ik het niet bijhouden.... ;)

Liefs, Nijn

9. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    heel verhaal getikt in 1x weg:(

Nijntje het is al bijna 8 febr lekker shoppen lijkt me heerlijk ben ik goed in :) haha
    Kan niet wachten tot bij mij de weken ook voorbij vliegen kan me niet voorstellen.

Nijn lekker werken de komende dagen, nou als het zo rustig blijft kan je het makkelijk volgen hier;) dan ga ik de komende dagen lekker in mezelf praten hier:D:(:):(

Ik ga lekker douchen en vroeg naar bed voor de verandering:)
    tot morgen allemaal of niet:(:( slaap lekker:):D

10. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    raar er staat een rood duimpje naar beneden wat houdt dat nou weer in????

11. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Nou is ie weer weg:( nou ja ik begin hier echt in mezelf te praten word gek :):D

12. Gerritsen

Gerritsen Niet meer actief

hoi,

Het is vandaag rustig op het forum, zelf heb ik gewerkt.
    Samen met Damian gedoucht en hem om half acht naar bed gedaan,
    daarna heeft mijn man een buikfoto gemaakt.

Zal jullie even een foto laten zien van 6 weken en van vandaag 27 weken.
    Merk dat het nu ook rondom me heen gaat zitten, pff hoop dat ik net als na Damian weer een strak buikje heb, anders pech hahah

13. Gerritsen

deze is van vandaag 27 weken

14. Gerritsen

Heb nog een vraagje: Heb sinds een week dat mijn borsten ontzettend lekken, s'nachts als overdag. Echt heel vervelend. Dit heb ik met Damian niet gehad, ja net voor de bevalling zeg maar, maar nu moet ik nog 3 maanden. Ook zijn ze veel groter dan de vorige keer, heb nu echt ruim 2 cubmaten groter en ben bang dat ze nog groter worden. Kennen jullie dit? Butterfly jij hebt ook een tweede kindje herken jij het?
    Vind het echt vervelend zit constant te kijken of mijn truitjes niet nat zijn, morgen ga ik toch maar zoogcompressen in de bh doen.

Gr Samantha

15. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Ele hoe was de uitslaf eigenlijk of kon je vandaag niet bellen??
    En zijn de gordijnen en het boxkleed mooi geworden?:) vast wel maken jullie dit zelf knap hoor wat dat betreft heb ik 2 linker handen;) haha

16. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    joehoe! :)

samantha mooie buik! :):) je hebt dus geen last gehad van striae :) buikje om trots op te zijn!

lekkende borsten, ?, nee absoluut niet, zoals ik al vroeg ik vraag me af of het normaal is dat mijn borsten totaal geen spanning bevatten.. alsof ze "normaal" zijn.. alleen mijn tepels zijn gevoelig.. ik maak me zelfs zorgen of ik ooit dan wel borstvoeding kan gaan geven, of dat het nog bijtrekt?

Nijn, zo weinig dagen nog maar werken ... doe je het wel een beetje rustig aan volgende week vanaf de 8e? ehct veel werken ineens, kun je dat wel?

smokey, ik vind je heel vrolijk klinken.. voel je je opgelucht? weet je al hoe je het gaat vertellen? mij lijkt ook dat mannen er niet op letten of er wel of geen buikje is :) wat heyt nu in jouw situatie iets makkelijker maakt :) maar nog een weekje he! :):)

marianne alles goed met jou en de meiden? je was er gisteren niet.. en vanmorgen ook nog niet.. hoop dat alles goed is...

iemand nog iets van marleen of anouk gehoord? ik word steeds meer benieuwd! :):)

hier gisteren de uitslag gekregen van het 2de onderozek.. het is nog niet zorgwekkend.. wel zat er weer eiwit in.. ik moet goed mijn lichaam in de gaten houden, als ik me slechter voel gelijk aan de bel trekken.. gelukkig (nog) niks ernstigs nu.. kon dat er echt niet bij hebben zeg.. maar ja wie wel..
    snachts is het nog erger hahaha. ik kan nu zelfs niet meer op mijn zij liggen, dan lijkt het net alsof ik de babylatdruk en ik buikpijn ervan krijg.. dus ga ik maar weer op mijn rug, en die trekt het ook niet meer ivm BI.. ik ben zooo ontzettend blij dat ik kan uitslapen, want hoe dan ook, dan kan ik wel opeens 2 of 3 uur slapen.. stom he..

gisteren het boxkleed zo ver als afgekregen.. het is.. echt mooier dan verwacht.. we hebben ribstoef als achtergrond, leek me wel stoer :) en van zachte stof nijntje, met loszitende oren, met in een oor een piep en het andere oor kraakt :) het beertje dat nijntje vastheeft kraakt ook en zijn hoofd piept ook.. en dat beertje zit met klittenband vast zodat hij dat als ie wat ouder is ook los kan trekken :) hij is nog niet helemaal af, ik zal zo wel even en foto plaatsen, maar dat moet ik dan via mijn phone en laptop doen die heeft bleutooth :) aan de gordijnen zijn we nog niet toegekomen, maken we volgende week samen met het boxkleed, want lijkt me leuk als de naam erop staat samen met de naam van nijntje :)

heb ik genoeg weer geblaat? :) het ziet ernaar uit dat het hier vandaag ook heel stil blijft! :D

17. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    Hoi dames,

Eindelijk lekker even de tijd om met jullie te kletsen!

Hier gaat alles goed we zijn gisteren middag lekker thuis gekomen uit het ziekenhuis!

Met Jens gaat alles super goed. Hij is zo tevreden en lief mannetje. Hij huilt nooit heel soms hoor je hem 1 min even een beetje zeuren maar valt weer in slaap of kijkt lekker in het rond. Echt ongelofelijk hoe je kunt je genieten van zo'n klein wondertje.

Ik ben helaas gisteren naar huis gegaan met een katheter dit omdat ik zelf niet voldoende uitplas. Ik kan wel plassen maar er blijft plas achter in de blaas en dat is niet goed. Omdat dan de baarmoeder niet goed kan zakken en dat is belangrijk ivm bloedverlies enz. Nu moet ik donderdag middag even terug naar de poli gyn en mag de katheter eruit en dan kijken ze of ik mijn blaas wel leeg kan plassen dan is het goed anders word ik doorverwezen naar de incomtinentie verpleegkundige en moet ik opnieuw leren plassen. Dus hoop dta het morgen allemaal gewoon goed is.

Ik probeer vandaag nog even mijn bevallingsverhaal hier neer te zetten. Het was een zware bevalling maar moet zeggen zodra je je wondertje in je armen hebt ben je alles weer vergeten en kun je meteen genieten!

Liefs Marleen

18. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

marleen, welkom terug!
    Gelukkig weer lekker thuis, dus nu volop genieten!
    Alleen balen van je blaas.
    Lekker he dat ze bijna niet huilen, melissa huilt nu ook eigenlijk helemaal niet meer, alleen als ze een vieze luier heeft of vlak voor de voeding.

Meiden, Als jullie anouk hebben op hyves...........daar staan de 1e babyfoto's op!!!!

Anouk: wat een super knappe meid heb je!Hebben jullie goed gedaan!Echt een lieverdje met haar bolle wangetjes.

Hier ontzettende koppijn, niet normaal, ben tot kwart voor 11 in bed blijven liggen!
    Melissa heeft vanacht voor eerst 6 uurtjes tussen haar voedingen gelaten, ben super trots op ons meisje.
    Hoop dat het zo vaker gaat!

19. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    bah bericht weg..

marleen, super om van je te horen, wat klink jij gelukkig! ondanks de pech met je katheter! alsof je eindelijk rust hebt met je mannetje in je armen.. :) ben heel benieuwd naar je verhaal en natuurlijk de eerste foto's! bij melissa zwijmel ik ook nog geregeld :) en wat een mooie naam heeft jullie mannetje! laat je maar lekker verwennen!! en hopelijk komt alles goed in het zh morgen! *knuf*

marianne wat fijn dat je nu eindelijk iets meer slaap kon pakken.. marianne doe het lekker rustig aan vandaag, je bent mog herstellende he, vergeet dat niet!
    balen ik heb anouk niet op hyves :(

20. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    #200 Elegance, 27 jan 2010
    Laatst bewerkt: 27 jan 2010
    niet dat ik me aan het vervelen ben.. heb genoeg te doen met die scriptie nog voor me maar...
    vond het gewoon even leuk..

Ons clubje:
    Geboren
    Butterfly - Melissa - 5 januari 2010(38.4w) - 3160 gram - 47 cm
    anouk - Erin Noa - 18 januari 2010 - 4830 - ? cm
    marleentje26 - Jens - 24 januari 2010 - 3914 gram - 53 cm

Zwangeren
    Elegance - jongen - 16 april 2010 - zh - bv
    Gerritsen - verassing - 27 april 2010 -? -?
    Nijntje27 - verassing - eind mei 2010 - ? - ?
    Smokey - nog onbekend - september 2010 -? - ?

bah ik ben slecht, de rest weet ik ff niet meer.. samantha jij kreeg ook een mannetje toch?

Deel Deze Pagina