Het vervolg van 2e echo geen kloppend hartje meer!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door marleentje26, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    hoi hoi,

Ik ben er weer.
    De draaipoging is niet gelukt...
    In het begin ging het draaien vrij goed en snel, totdat mini Nijn dwars lag. Vanaf daar wilde hij/zij niet meer verder. Poging 2, precies hetzelfde.
    Als een draaipoging lukt, is het een vervelend gevoel, maar heel goed te doen. Dat was dus ook zo bij mij tot de helft. Wanneer de kleine niet meer verder wil, tja dan wordt het een ander verhaal... Dat doet dan gewoon echt pijn (en ik ben geen watje). De gyn hield het hoofdje tegen bij mn ribben en moest daar dus ook flink duwen... en dat nog een keer, en nog een keer.... Dus dat was even minder.
    De CTG was eigenlijk best leuk! De hartslag van mini Nijn was best hoog, dan krijg je, volgens de fabeltjes, een meisje toch? Soms was de hartslag 180 :$ Maar gemiddeld was het 150. Dit was allemaal voor de draaipoging (en erna trouwens ook).
    Harde buiken heb ik totaal niet gehad. Ik weet dus nog steeds niet hoe dat voelt....

Een heel verhaal....
    O ja, we gaan nu trouwens toch een stuitbevalling proberen... Heel spannend....
    Ben er trouwens weer vandoor. Even rusten, want zo'n dag (spanning, weeënremmer enz) hakt er toch wel in. En ik wil vanavond misschien nog even naar de tent bij ons in het dorp...

Groetjes

2. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    trappelzak,. ik heb ze ook.. ook een klein maatje, maar vind het ook best eng.. al denk ik wel dat we ze moeten gaan gebruiken als hij iets groter is en zo naar boven blijft klimmen in bed!

het was trouwens gezellig met mijn moeder, nog 2 hele leuke rompertjes van nijntje gekregen! :):)

3. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    trappelzak, bij de hema hebben ze hele kleintjes...
    Je moet goed opletten dat het hoofdje niet de trappelzak in kan, verder kan het echt gene kwaad....

4. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    joee spannend nijn! maar wel balen dat het niet gelukt is zeg! nu dus wachten tot hij/zij zicchzelf aankondigd! dan heb je misschien nog even te tijd..
    het deed dus toch best zeer als ik het zo lees.. ik weet ooknog dat ons mannetje hier soms zijn billen helemaal naar achterern stak, mijn buik uit, en dat dat al heel veel pijn deed..
    doe het rustig aan! en laat je maar goed verwennen! :):)

5. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Mini Nijn steekt heel vaak het hoofdje uit mn buik (of een voet aan de zijkant), dus ik weet wat je bedoelt... Ik duw hem/haar dan gewoon terug, haha

Ik denk dat mn rib wel een beetje gekneusd is of zo, want met ademen doet het best pijn... Ach, kan hij/zij later niet zeggen dat we niks geprobeerd hebben....

Nu is het inderdaad afwachten totdat mini Nijn zichzelf meldt. Het kan dus nog een week of 5-6 duren...Al hoop ik dat niet....
    Ben er nu echt vandoor!!

Doeiii

6. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

Nijntje: het spijt me!Vanmorgen geen tijd meer gehad om je succes te wensen, maar dat betekent niet dat ik niet aan je heb gedacht.
    Jammer dat het is mislukt!Vind het heel erg moedig van je dat je een stuitbevalling wil gaan proberen.
    Hoe groot is de kans dat de kleine nog gaat keren uit zichzelf?
    Mijn moeder heeft het gehad dat de kleine tijdens de bevalling nog is gedraaid.
    En stel je voor dat je er zo tegenop gaat zien, mag je dan alsnog kiezen voor een ks?
    Petje af voor je!

Anouk: trappelzak, daar slaapt melissa ook al een tijdje in.
    Heb een kleintje.
    Waar je op moet letten is: Of de openingen bij de armen niet te groot zijn, zodat ze niet met hun armen naar binnen kunnen.
    Want dan kunnen ze naar beneden zakken.
    esther hadden we ook altijd in een trappelzak/slaapzak omdat ze altijd overdwars in bed lag.

Ele: Je denkt er nu nog vast helemaal niet aan, maar wanneer eindigt jouw verlof?

O ja nijn, bij ons kwam het wel uit dat het een meisje werd.
    Tot 2 keer toe zelfs en hadden dus ook een hoge hartslag, daaraan dachten wij ook dat het meisjes zou worden.:D:D:D
    Oke het is geen garantie, maar we vonden het wel leuk.

Vandaag drukke dag gehad.
    Vanmorgen met mijn moeder en esther aan het winkelen geweest.
    Om 12 uur erweer en toen wat gegeten.
    Daarna in de tuin van mijn ouders, oom en tante en onze tuin om allemaal vlaggetjes op te hangen voor de feestweek.
    Toen melissa de fles gegeven om 20 over 2, daarna gelopen met haar.
    Daarna was esther uit bed en zijn we achterthuis gaan spelen, tot etenstijd.
    Na het eten Melissa in bad gedaan en daarna de fles gegeven.
    Iets voor half 8 hebben we ze naar bed gebracht.
    Dus nu eindelijk even rustig zitten.

Wie gaan er morgen nog wat speciaals doen?

7. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    mijn verlof.. ik heb geen werk meer weet je nog? :) verlof eindigd over 8 weken al! :( veel te snel.. maar ik ga nog niet werken tot na de zomervakantie! :):) dus komt helemaal goed :)

jeetje wat heb je een drukke dag gehad zeg! je hebt dus ook van het lekkere weer genoten zo te lezen! :)

morgen weten we het nog niet, ligt aan het weer, hoe wij ons voelen en hoe ons mannetje zich voelt... net een traantje weggepinkt.. we hebben een liedje uitgezocht om een filmpje te maken met alle mooie beelden , fotos en filmpjes, die we hebben tot nu toe.. van zwtest, echo's, buikfoto's, bevalling en nu natuurlijk! :) pff.. kon het nu al niet meer droog houden haha.. en had nog geen foto gezien hahaha! :)
    als hij klaar is, zal vast nog niet vandaag, komt hij sowieso op mijn hyves..

ga nu flesje maken en luier verschonen! en natuurlijk even knuffelen! :)

8. butterfly1984

och ja, is ook zo!Ik vergeet nog steeds van alles..........:D:D:D

Ben erg benieuwd naar het filmpje.

9. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    goedemorgen meiden,
    De test van deze ochtend was negatief, ben bij de ha langs geweest en die zegt dat de streepjes die ik had indrooglijntjes waren of vals posi. We hebben wel bloed geprikt en daar weet ik dan maandag de uitslag van...
    Ik stop met het forum, want ik merk dat ik mij meer en meer bezig hou met zwanger worden/zijn en het zou van die stress of frustraties kunnen zijn dat ik niet ongi word...
    Heel veel succes verder nog...

10. butterfly1984

Yaraah: Ik weet precies hoe je je voelt en heb ook al eerder aangegeven dat het kon komen dat je niet ongi werd, doordat je er teveel mee bezig bent.Spreek uit eigen ervaring.
    Hoop dat je met het nemen van het afstand van het forum genoeg is en dat je snel weer zwanger bent.
    Ik zal iig voor je duimen en als er wat is je bent hier van harte welkom.

Samantha: Hoe gaat het met jullie nu de kraam weer weg is?
    Kunnen jullie je eigen draai en ritme een beetje vinden?
    Hoe gaat het met de boys?

Smokey: Hoe gaat het met jou?
    Heb je laatst ook echo foto's gekregen?
    Ben wel heel erg benieuwd erna.

Ele: Hoe is het gegaan vanacht met jouw klein ventje?

Nijn: Ben je nog naar de tent geweest gister?

Marleen en Anouk hoe gaat het met jullie en de kids?

Wat een onweer vanacht zeg, bij jullie ook?Hier tegen een uur of kwart voor 3 vanacht.
    De meiden hebben er niets van meegekregen.:D:D
    Esther was tegen 20 over 5 wakker, huilen, want ze kon haar tutdoekje niet vinden. 20 minuten later Melissa wakker, maar gelukkig is ze weer gaan slapen tot 20 over 6.
    Daarna haar de fles gegevenen tegen 7 uur weer in bed gelegd.
    Heb zelf toen nog tot 8 uur kunnen slapen, toen was esther weer wakker.

11. butterfly1984

Nog bedankt voor de reacties op de foto's.
    Ze groeit echt snel he?! Aan de ene kant erg jammer dat alles zo snel gaat, maar aan de andere kant ook wel weer erg leuk om te omdat ze steeds meer en meer kunnen.Dat is toch ook wel weer super.
    Melissa is ook erg geinteresseerd in Esther, overal waar zij loopt, kijkt zij haar achterna en begint dan ook nog te lachen als ze praat.andersom ook, Esther komt altijd even bij haar kijken, geeft haar kusjes, wil mee helpen met de fles, wil haar graag vasthouden en als we haar samen naar bed brengen, gaat ze altijd naast haar bedje staan en zegt dan: slaap lekker zussie.:D:D
    Melissa lacht echt altijd, ze is altijd vrolijk!:D:D

12. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    heel even kort en ego..

zo verheugd op vandaag, samen met mannetje vrij en op stap.. ben ik stront verkouden... heb net anderhalf uur geslapen maar werd wakker van ons mannetje.. die is ook al de hele tijd aan het niezen... vind het maar niks als hij ook ziek wordt..
    we gaan hem nu in iedergeval bij elke luierbeurt tempen..

wat trouwens echt echt stom is.. tijdens de herfstvakantie toen mijn man vakantie had was ik.. ziek.. en tijdens de carnavalsvakantie toen mijn man vakantie had, was ik.. ziek..en nu 3 keer raden.. stom he.. ik heb het hier ook altijd gemeld op het forum dat ik er van baalde.. nu baal ik echt 3 dubbel.. bah!

gelukkig vanavond leuke dingen op tv.. x factor, de pfaffs hopelijk kan ik dat wel gezellig kijken..

voor iedereen nog een leuke dag ben benieuwd wat jullie allemaal gedaan hebben! :) en smokey en nijn, jullie laatste koninginnedag zonder beeb :p

13. Gerritsen

Gerritsen Niet meer actief

hoi meiden,

Allemaal een leuke koninginnedag gehad? Hier waren we van plan om naar het centrum toe te gaan en naar de loolaan. Loolaan waar vorig jaar het drama gebeurde. Wij wonen in apeldoorn.
    Maar het stroomde hier echt tot 14:00 uur vanmiddag. Wat een regen zeg.
    Maar uiteindelijk is dat het dus niet geworden, uiteindelijk hebben we alles aan kant gemaakt, kraamhulp doet toch het een en ander anders of niet. Dus het huis is weer van boven naar beneden weer opgeruimd en alles ligt weer op zijn plekje zoals het normaal ook lag.
    Ben weer helemaal in me element, als mijn huis netjes is en schoon. ( ben echt een poetsmiep) dan voel ik me veel lekkerder dan wanneer het niet naar mijn zin is.
    Om 15:00 uur moesten we ook weer op weg naar Deventer om de jongens op te halen die dit weekend bij ons zijn.

Vanavond heb ik alle foto's die we hebben gemaakt op de pc gezet en uit gesorteerd. Deze ga ik morgen nog even bijwerken en dan gelijk bestellen zodat ik ze aankomende week in de albums van de kinderen kan plakken en in onze eigen album.
    Als ik het nu niet doe is er geen beginnen meer aan, dus ik doe het altijd direct, nu moet ik 5 albums bijhouden voor de kids en dan die van onszelf nog, dus 6 albums totaal. Maar tot op heden is het me altijd gelukt en daarbij is het ook wel een hobby van me om alles bij te houden.

Vanmiddag kregen we nog een cadeautje van de buurjongen. Hij is echt fan van Ajax en mijn man heeft een hekel aan Ajax. Rara wat hebben we gekregen voor Yarno !!! twee rompers voor aankomend talent van Ajax. Je had mijn mans gezicht moet zien. Toen buurjongetje weg was, zij hij al. Houd hem maar in de verpakking. Kunnen we straks wel als kraamcadeau geven aan vrienden, die zijn ook fan van Ajax. Erg he. Ik heb echt enorm gelachen.

Elegance: balen dat je weer zo snotterig bent en dat in wederom de vakantie van je man. Hoop dat je er snel bovenop bent en toch nog lekker kan genieten van jullie 3en samen.

Nijntje: een stuitbevalling gaat het worden, mijn schoonzus heeft het ook gedaan en vond het echt reuze meevallen. Ook bij haar eerste kindje en haar tweede kindje lag gewoon goed en die bevalling vond ze heftiger. Ze houden je echt wel goed in de gaten, zou zelf ook voor een stuitbevalling gaan als ik in jouw schoenen stond.

Trouwens ik ben de enige van de groep nog, die thuis is bevallen of heb ik het mis? Nou misschien smokey nog.

Morgen ga ik weer reageren op iedereen persoonlijk.

Slaaplekker allemaal.

14. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    Hey meiden,

Ik heb dus naar de ha gebeld, want kon zijn dat ie vandaag nog de resultaten had en ja hoor de uitslag was binnen...

Ik had nog helemaal geen eitje gehad :$... blijkbaar waren de zw-testen licht posi omdat ik een LH-piek had op dit moment... ;) Hij heeft me uitgelegd dat de moleculen van een LH-hormoon en HCG-hormoon heel sterk op elkaar lijken en dat bij een LH-piek een zw-test dus licht posi kan zijn... normaal zijn er natuurlijk 2 héél verschillende momennten van testen, maar aangezien dat mijn cyclus dus wel zwaar van slag is, heb ik dit maar weer gehad...

Nu dus maar weer 14 dagen afwachten of ik ongi word of niet enne natuurlijk nog lekker geklust ook hé ;)

15. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Hoi meiden,

Yaraah, wat ontzettend raar allemaal... En hoe kon het dan de je ovu testen positief waren?
    Nou ja, nu lekker geklust en nog 14 dagen afwachten... Is het voor de HA misschien geen reden om je door te sturen? Je hebt tenslotte getempt, ovu testen gebruikt en dat kwam allemaal niet overeen...
    Heel veel succes met de 2 wachtweken!!!

Ele, wat balen dat je nu zo snotterig bent...
    Hoe voel je je vandaag??
    Ik ben benieuwd naar het filmpje!!

Samantha, weer druk aan de poets geweest. Mijn peettante woont in de Frankenlaan, dat is ook in de buurt van de Loolaan, toch?
    Foto's is ook een hobby van mij. Het fotoboekje van de zwangerschap is helemaal bij...

Marianne, ben benieuwd of het bij ons uitkomt met de hartslag, over een week of 4 weten we het...

Anouk, Smokey en Marleen, alles goed??

All, donderdag niet meer naar de tent geweest, ik was te moe. Gister ontzettende spierpijn in mn buik gehad, maar toch even naar Oss geweest. En 's avonds niet meer naar de tent. Vandaag hebben we weer een verjaardag en is het weer feest in de tent.... We zien wel wat we allemaal gaan doen...

Fijne dag allemaal!!
    Al mag het zonnetje wel gaan schijnen. O ja, hier heeft het ook flink geonweerd donderdag. Heb mannetje gebeld en die kwam, door de regen naar huis gerend, want Nijn is ontzettend bang van onweer....

16. butterfly1984

Samantha: Lekker druk bezig geweest zeg!:D:D
    Neem je wel voldoende rust?

Ele: Hoe gaat het nu met je en met Herbie?
    Toch niet nog zieker he?
    Echt balen zeg dat je steeds ziek bent als je mannetje vrij is.
    beterschap.

Nijn: Is er bij jullie ook feestweek?
    Hier ook bij ons.En de tent staat vlakbij, dus als ik in mijn nest lig s avonds kan ik precies horen wat ze zingen.:D:D

Smokey: Mannetje nog over kunnen halen voor een vakantie?

Marleen en Anouk: Hoe gaat het met jullie?
    Nog wat leuks gedaan met koninginnedag?

Hier niets geen planning vandaag, het is zulk rotweer, bah!
    't is gewoon koud.
    Vanmorgen was melissa om half 7 wakker en esther om 7 uur.
    Om 20 over 7 al lekker de afwas gedaan, gestofzogen en de wasmachine aangezet.Dan ben ik daar iig al vanaf.
    Ze liggen nu beiden op bed, maar melissa is wel wakker.(zie ik op het beeld van de camera:D)

17. butterfly1984

Yaraah: Wel heel erg raar allemaal zeg!
    Kun je niet misschien onder behandeling van een gyn, zodat ze in de gaten kunnen houden wanneer je je eitje hebt?

18. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Marianne, wat ben je al druk geweest. Maar dan ben je ook klaar als het zonnetje gaat schijnen. Al ben ik daar vandaag en morgen bang voor...

De tent staat hier ongeveer 10 minuutjes lopen vandaan. Als de wind dus 'gunstig' staat, kunnen we het horen, maar eigenlijk hebben we er geen last van.

Vandaag wel weer wat meer last van de plekken op mn buik... Spierpijn komt helaas altijd wat later...
    O ja, en net het bed op klossen gezet, haha Heb nu een trapje nodig om in bed te komen...

19. butterfly1984

Nijn: He bah wat vervelend dat je daar last van hebt.Hopelijk is het snel weer over.
    Op klossen.............en weer een mijlpaal verder.:D:D:D
    Het schiet nu echt op he?

20. Anouk30

Anouk30 Bekend lid

25 nov 2008
    654
    0
    0
    Zo lekker ingepakt voor morgen, koffer is 20 kilo, voelt echt zwaar en dan te bedenken dat ik dat aan het einde van zwangerschap gewoon extra meesleepte.

Gisteren nog ff lekker het dorp in geweest, me te goed gedaan aan biertjes (daarna afgekolfd en weggegooid hihi), we stonden midden in het feest gedruis met miepie in de maxicosi (op onderstel) en ze sliep gewoon overal door, de band vond ze een beetje te hard op een gegeven moment dus tegen 6 uur zijn we naar huis gegaan, toen was ze savonds wel wat huilerig van alle indrukken (toch van 14.00-18.00 op pad geweest in de drukte), maar goed geslapen en nu is ze weer helemaal vrolijk.

Hele fijne week iedereen en spreek iedereen weer als we terug zijn.

Liefs,

Deel Deze Pagina