Anouk veel plezier in Italie, milaan ging je toch naar toe? Afgelopen zomer zijn harry en ik met zijn tweeen er geweest voor onze trouwdag. Zijn toen voor 4 dagen geweest zonder Damian. We hadden die 4 dagen 39 graden, tjonge jonge dan is het warm als er geen water in de buurt is, zijn toen met de trein naar het comomeer gereden, ongeveer 35 min met de trein. Echt de moeite waard, prachtige omgeving. Nou in ieder geval veel plezier en als je terug bent horen we het allemaal.
hallo meiden, hire onder zeil al sinds gisterenmiddag.. koorts.. overal pijn.. en voel me ook gewoon zielig omdat ik me zo moe vol en ik met moeite voor ons mannetje kan zorgen.. gelukkig slaapt hij opeens heel veel.. ik baal dus ontzettend omdat ik me zo verheug op deze vakantie en gisteren en vandaag hier zo'n mooi weer was.. ik ga zo maar weer op een oor, het scheelt wel zwanger zijn en verkouden zijn.. nu neem ik wel gewoon de paracetamol en neusspray.. ik hoop zo dat ik me morgen alweer wat beter voel.. anouk, een hele fijne vakantie! wij waren afgeelopen zomer in italie.. kwamen langs milaan, maar zijn doorgereden naar venetie.. de omgeving was er echt schitterend, maar dat vind ik sowieso van italie geniet van je kersverse gezinnetje en van jullie tijd samen! nijn veel plezier vanavond mocht je toch de stoute schoenen aantrekken! hopelijk blijft bij jullie het onweer weg en komt het gezellig naar hier.. ik vind het altijd gezellig en bed op klossen!! joehoe!! mini nijn kan echt zo komen he! wel balen dat je toch nog wat last van de draaipoging ondervindt vandaag.. hopelijk trekt het snel weer weg! hoe is het met jou sam? nu de kraamzorg weg is, lukt het allemaal in je eentje? meiden ben weer plat, zelfs met laptop op bed kost teveel moeite..
Goedemorgen meiden, Alles goed met iedereen? Nijn ik lees dat jij je bed inmiddels op klossen hebt staan, waauwie nog even en dan mag hij/zij echt komen!!! Anouk je leest het wel niet meer maar heel veel plezier in italie, ik ben jaloers, krijg manlief niet overgehaald om mee te gaan op vakantie helaas en ik had er zon zin aan. Ele meid wat balen dat je zo beroerd bent maar inderdaad wel lekker je kan maar paracetamol slikken en spuiten.... fijn dat herbie veel slaapt kan jij ook goed uitrusten. Yaraah ontzettend klote dit voor je, maar idd wat de andere meiden al zeggen proberen dat je doorverwezen word naar de gyn? Hier gaat alles wel prima nu, hectische drukke stres week achter de rug, manlief heeft per direct zijn baan op gezegd, ging niet goed alleen maar gezeik en gezeur en was super gestressed de laatste tijd. Dus momenteel is hij koos werkeloos, ook lekker niet dus... maar ja als hij met een dikke vette burn out zit terwijl we de kleine net hebben is ook helemaal niks. Nu gaat het gelukkig weer een stuk beter met hem en is hij weer rustig in zijn hoofd. Momenteel druk met de babykamer bezig eerdaags kan deze geschilderd worden ben der reuze benieuwd naar. Als de verf erop zit zal ik een foto'tje plaatsen. Verder is het weeer van dat vreselijke weer hier echt drama gisteren ook al ben het zo zat, heb vandaag een beetje een hang verveel dag weet niet wat ik moet doen haha. Straks maar even lekker met mijn paardje klooien is altijd leuk Oh ja geboortekaartje weet ik ook al hele leuke uitgezocht
Hoi meiden, Anouk, een hele fijne vakantie!! En ik zal niet stiekem bevallen, hihi Ele, heel veel beterschap. Wel balen dat je ziek bent nu mannetje thuis is... Herbie slaapt lekker veel, hij houdt rekening met mama. Smokey, wat goed van je man dat hij zijn baan heeft opgezegd. Inderdaad beter dan dadelijk thuis zitten met een burn out en een kleintje... Veel plezier met je hang, verveel, klooi dagje! Samantha, jij vroeg nog of ik had nagedacht over de Moxa therapie. Ik heb gekeken, maar hier in de buurt zit er maar één. Zij heeft altijd eerst een intake van 2 uur of zo en bij de volgende keer gaat ze pas behandelelen. En die prijs... Daarnaast komt iedereen nu met adviezen, heb je dit al geprobeerd enz... Lief, maar mannetje en ik hebben besloten het maar gewoon af te wachten... Marianne, ik wilde iets zeggen, maar weet niet meer wat... Marleen, hoe is het met jou? Je bent al een tijdje niet meer hier geweest... Druk aan het werk of aan het genieten van Jens?? Yaraah, nogmaals een super dikke knuffel!! All, hier begint de spanning wel te stijgen. Ik werd vanochtend wakker met behoorlijke buikpijn onderin. Dit heeft zeker een uur aangehouden. Toen verdween het even en daarna kwam het weer terug voor een tijd. Ook heb ik een heel drukkend gevoel naar onder. Zou mini Nijn aan het indalen kunnen zijn?? Gister ben ik niet meer naar de tent geweest, ben toch wel erg moe de laatste tijd en wil fit 'mama' worden, haha Ben even eten, ben zo terug!!
Nijntje: het klinkt wel als indalen, dus wie weet. Smokey: Wat goed van je man dat hij ontslag heeft genomen. Een burn out is zeker niet wat en vooral niet met een kleine op komst. Krijgt hij nu wel gewoon ww dan, omdat hij zelf ontslag heeft genomen? Ele: Bah! Wat naar, gelukkig slaapt herbie goed, dat scheelt een hele hoop, kun je zelf ook lekker slapen. Hopelijk gaat vandaag alweer wat beter. Samantha: Hoe gaat het daar? Lekker druk met alle jongens? melissa was gelukkig weer wakker om half 7, ze was nog wel stil hoor, maar hoorde haar sabbelen en brabbelen, Esther was om half 8 wakker, dus kwam weer mooi uit. Mannetje heeft vanacht laatste nachtdienst. Verder helemaal geen plannen voor vandaag, lekker luieren.
Nog één nachtdienst voor je mannetje en dan weer een paar dagen vrij? Lekker niks doen, is heerlijk. En dan gezellig met je meiden keuvelen... Veel plezier vandaag. Het weer zit ook niet echt mee... Ik ga zo denk ik even naar het voetbal kijken van mannetje. Vandaag seizoensafsluiting (ja ja, we blijven feesten...), maar het ligt er wel aan hoe ik me voel... Anders lekker luieren op de bank, beetje internetten enz... Mini Nijn is verder heel druk, dus ik maak me niet echt heel veel zorgen, maar zeker bij een eerste kindje weet je niet wat je moet voelen of juist niet. We houden het gewoon op indalen en dan zien we wel...
Butterfly, klinkt goed ook een dagje lekker luieren haha mannetje heeft het zo kunnen spelen dat hij wel een ww uitkering krijgt anders was het niet echt een optie. Hoeveel dagen is je mannetje straks vrij na vandaag?? Nijntje ben er niet bekend mee maar klinkt goed de buikpijn haha, dat is ook raar gezegd maar je snapt me wel. Je hebt wel slecht weer om bij de voetbal te gaan kijken pff hier heel de dag al regen. Vanmiddag ga ik niks doen beetje comp en verder hangen...mannetje gaat eredivisie live kijken helemaal spannend natuurlijk, ik vind er geen klap aan maar heb dan wel de comp tot mijn beschikking Verf zit trouwens 1x op de muur nou en dekt niet echt goed, zoals het er nu uitziet nog niet zo mooi eigenlijk maar wie weet na nog een laag, en anders maar andere kleur of behang, zal mannetje blij mee zijn hahah
Mannetje komt maandagmorgen dus uit de nacht, dan moet hij nog slapen en roep hem dan meestal tegen een uur of half 3, als melissa de fles krijgt. Dus die dag is eigenlijk al weg, dan is ie dinsdag wel de hele dag vrij en dan heeft ie woensdag t/m vrijdag 3 late diensten. Gaat weg om 13:30 en komt om 00:30 weer thuis. De meiden liggen nu ook lekker te slapen. Dus even lekker tijd voor mezelf. Het weer is echt slecht, bah! Dan heb je ook echt nergens geen zin in, van de zon krijg je tenminste nog energie.
Het was inderdaad niet echt lekker weer om voetbal te gaan kijken, maar een paraplu is een super uitvinding, haha Daarna nog even naar de kantine geweest. Ik werd helemaal gek van alle mensen die mijn buik aan wilden raken... Zeker nu het allemaal zo gevoelig is... Mijn tennispartner viel het gewoon zelfs op.... Smokey, het voetballen was ook wel spannend, maar ik vind het hartstikke leuk dat Twente kampioen is. Balen dat de verf niet in 1x goed dekt... Hopelijk na een 2e laag wel, want anders is het ook zonde van de tijd... Marianne, wat heeft Melissa toch pretoogjes, leuk hoor! Die late diensten zijn ook laat... Wel balen, maar ja... Hoe is het trouwens met de overuren die je mannetje maakt? Hij kon ze niet opnemen en ook niet uit laten betalen, toch? De buikpijn zakte weer vanmiddag, maar nu heb ik af en toe flinke steken onderin mn buik... Hopelijk daalt mini Nijn goed in...
Nijntje: moxa is idd niet goedkoop, maar gelukkig dekte mijn verzekering het, deze heb ik gehad om de weeen op te wekken, alleen moet dat een paar keer gebeuren, alleen daar hebben wij dus niet op gewacht hihi. Klinkt als indalen, misschien gaat mini nijn nog draaien uit zichzelf, je weet niet hoe eigenwijs het is. Smokey: wat goed dat je man ontslag heeft genomen. Is heel moeilijk als je geen zekerheid er voor terug krijgt, maar als hij niet lekker in zijn vel erdoor zat is het een hele goede keuze geweest. Welke kleur heb je op de muur gezet? We hebben een verf winkel dus misschien kan ik een advies geven! Elegance: Ben je al iets aan de betere hand? Of heeft het goed doorgezet? Marianne: nog één nachtje alleen en dan lekker genieten met zijn allen, mooie foto. Lief is ze zeker. Marleen: lekker druk bezig? Anouk: Lekker in Italie. Ben jaloers. Yaraah: nog weer op het wachtbankje teruggezet, balen zeg maar geeft al iets meer duidelijkheid. Hier zijn de jongens weer naar huis, pff wel druk zo hoor met een kleintje. Daarbij kon ik echt niet voeden als alle jongens om heen zaten, dus heb telkens boven gevoed. Gisteravond heeft mannetje de jongens meegenomen naar Agovv - Eindhoven wedstrijd. Dus ik was met mijn twee jongens alleen thuis. Damian lag om 19:15 uur in bed en Yarno had zoiets van mama is alleen, dus ik ga niet meer slapen. Dus hele avond druk mee geweest. Vanmiddag kraamvisite gehad, Yarno had geen zin om wakker te worden en ik ga hem ook niet voor het kraambezoek wakker maken. Dus hebben ze boven even gekeken. Toen ze echt net weg waren, werd hij wakker. Verder hebben de jongens ondanks de vele regen, veel buiten gespeeld, zijn dan echt weer jongens die kunnen niet echt binnen zitten tenzij je tegen ze zegt je mag achter de playstation. Maar ja hier mogen ze een half uur per dag erachter en niet meer. Heel af en toe een uitzondering, maar ik houd niet zo van dat gehang, ze mogen bij hun moeder er altijd achter en dat doen ze dan ook. Morgen komt een mevr van het consultatiebureau voor het aanleggen van het dossier voor Yarno. Het is Ginie die komt, zij is de wijkverpleegkundige van de twee van het consultatiebureau en Damian heeft haar ook, dus ken haar al en is echt een zeur, doe je dit al, kan hij dat, dat mag je niet doen hoor... bla bla bla. Dus de week gaat goed beginnen. pfff. Gelukkig is harry erbij dus die kapt haar wel af. Nou verder heb ik geen nieuwtjes behalve dat ik nu wel toe ben aan een nachtje slaap. Zijn voedingstijden: 08:45 12:00 15:00 18:00 21:00 00:00 04:30 en dan weer 08:45 uur. Gelukkig is hij wel stipt dus ik ben er een beetje aan gewend, maar toch wel vermoeiend is het. Hoop dat hij snel iets langer erop gaat slapen. Volgens de kraamhulp kon het wel even iets langer duren omdat hij zo klein was en als hij iets meer body heeft dat het dan komt. Nou ik hoop het.
De wedstrijd AGOVV - Eindhoven is voor de brabanders goed afgelopen En of mini Nijn zelf nog draait, we gaan er maar niet van uit (net als de gyn, die heeft het zelfs opgegeven). Het zal inderdaad wel druk geweest zijn met al die jongens in huis. En lekker buiten in de regen voetballen, heerlijk, deden wij ook en dan daarna in een lekker warm bad of lekkere warme douche... Groot gelijk dat je Yarno niet wakker maakte voor de kraamvisite. Ik ben dat ook echt niet van plan... Heel veel plezier morgen met de consultatie-bureau arts, hihi Je weet gelukkig al hoe ze is, dus daar hoef je je niet meer druk om te maken. Meiden, ik duik mijn hoogslaper weer in en dan 'spreek' ik jullie morgen!!
Smokey: he wat balen zeg dat het niet in 1 keer dekt. Hopelijk wel de 2e keer. Nijn en Sam: Bedankt voor jullie reactie op de foto. Nijn: Erg he dat ze dan in 1 keer allemaal aan je buik willen zitten?Vooral nu je ook al zo'n last had. Duik je "hoogslaper"maar weer in. Samantha: Kan me voorstellen dat het best zwaar is. Wel super dat hij stipt is, dat scheelt dan wel weer. Bij de 1e kun je lekker gaan slapen als de kleine ook slaapt, maar nu bij de 2e lukt dat niet meer, dus dan is het best wel zwaar zo die nachten. En daarbij, mijn moeder zegt, alles is maar tijdelijk, voor je het weet is het weer voorbij. Dat is ook wel zo en dan ben je het ook wel weer "vergeten" dat het zo zwaar was, maar dan zie je ook dat ze alweer zo groot zijn. Mannetje is weer weg. Nog even en dan ga ik Melissa de laatste fles geven, denk met een half uurtje. Maar wat een weer he?! Baal er echt van, dit is niet leuk meer. En wat dacht je van die vlaggetjes.........Wat een teringherrie zeg met die wind. Esther slaapt daar ook nog, aan de voorkant, waar de vlaggetjes hangen.Na de feestweek gelijk de container in.
Butterfly wat een prachtige foto weer, leuk hoor Samantha, yarno had vast geen zin aan visite en dacht blijf lekker slapen zou hem denk ik ook niet voor de visite wakker maken hoor. De rust is weer terug gekeerd bij jou thuis dat zal wel weer lekker zijn. De voedingen komen wel mooi constant bij yarno maar kan me voorstellen dat het soms behoorlijk vermoeiend is. We hebben de verf van VT wonen en dan de metallic kleur op de muur gedaan, maar er zaten gleuven in de wandplaten die heeft manntje glad gemaakt met plamuur ofzo denk ik (heb er ook niet al te veel verstand van) en die plekken kleuren nu donkerder als de rest van de muur maar misschien nog een keer erover dat het dan goed is Vrouwtje van cons bureau moet je maar denken ene oor in andere oor er weer uit, gezellig zon zeur pff Nijn lijkt me vreselijk als iedereen aan je buik zit, zou er denk ik ook wat van zeggen vind het nu al niet leuk als mensen aan mijn buik zitten alleen mannetje mag dat mijn smoeder deed het ook altijd maar heb gezegd dat ik dat niet prettig vind en doet het gelukkig niet meer. Heb vandaag gewoon helemaal niks gedaan hele dag hangpak aan en lekker niks doen morgen weer werken ga zo naar bed lekker slapen. Oh ja heb besloten dat ik de klamboe ga ruilen in een witte vind hem toch behoorlijk roze en wil niet te veel roze hebben ja ja.... Hoop dat het nog kan denk het wel zit nog netjes in verpakking heb hem er nog niet eens uitgehaald, dus van de week maar even regelen
goedenacht dames, Hier nog steeds ziek.. Koorts, hoesten, elke keer als ik hoest denk ik dat mijn onderkant eruit valt.. Is dat normaal na 4 weken? Komt ook nog steeds etter uit de wond.. Lees veel... morgen zal ik voor mijn eigen proces eens opmeten hoe groot die knip is, want als ik op google zoek,lees ik dat ze een stuk kleiner zijn dan de mijne.. En echt, ik heb nog steeds het idee dat ik de bevalling en operatie nog niet verwerkt heb.. En het gaat dan vooral om het moment dat hij op mijn buik werd gelegd en ik niet eens besefte dat ik een baby, mijn baby gekregen had.. En dan alle momenten erna, hem niet kunnen vasthouden en het alleen voelen.. En vooral zijn... Ik hoop echt dat ik dit alles snel een plekje kan geven en met een mooier gevoel terug kijk op alles.. Verder had ik niet moeten zeggen dat ons mannetje zo goed sliep... Ik vind hem veel kreunen, dit doet hij ook als ie zich uitrekt enzo, maar ook in zijn slaap.. We merken ook dat hij nog steeds erg verkrampt naar een kant is... Gelukkig dinsdag cb en kinderarts..en woensdag naar het andere zh.. Hij ligt nu in de reiswieg tussen ons in in bed, slapen is echt geen succes opeens... Sam,ik ben al jaloers dat yarno snachts zoveel slaapt.. Hier is het structureel om de 3 uur en als hij slecht slaapt heeft hij na 2-2,5 uur weer honger en kunnen we het met moeite rekkenna 3 uur... En dan is hij weer te moe om een hele fles te drinken... Lekkere viceuze circul dus.. Opeens weet ik niet meer hoe je viceuze circel schrijft, bah wat dom.... Maar zo gaat het afgelopen dagen en nu ik ziek ben moet mijn man alles doen en die is echt kapot.. Ik klink echt negatief he?.. Bah, dat wil ik ook niet.. Voel me zo anders, vllmaakter, gelukkiger met onze spruit... Ben denk ik gewoon aan rust toe.. Smokey groot gelkjk heb je dat je niemand aan je buik laat.. Ik heb dat toen ook gezegd en vreemden sloeg ik zowat eraf Heb je al foto's van de bbkamer? Voel je je meisje al iets beter? Gebruik je de zs nog vaak? Balen van het werk van je man, maar groot gelijk hebben jullie, die stress kun je er straks echt niet bij hebben.. Ik weet niet of je mijn vraag nog had beantwoord, maar gaan jullie nog een pretecho doen? Nijn, daalt nijn dan met de kont in? Klinkt ook weer vaag dit... en al 36 weken.. Nog 5 dagen.. Sam, lijkt me idd druk met 4 kids maar ook supergezellig! Wat super dat bv nog steeds zo goed gaat.. Marianne, balen dat je man zoveel werken is, maar 2 kids gaat je goed af toch? Nog plannen voor vandaag? Marleen, hoe is het gegaan met jens en zijn fruit hapje? We willen natuurlijk spam zien! Heb lamme vingers, zit nml op mkjn tel nu te typen... Kan ook echt niet slapen....
Goedemorgen, Ele, hopelijk heb je toch nog een beetje kunnen slapen... Het valt allemaal niet mee. Mannetje vakantie, jij ziek, Herbie die ineens een stuk minder slaapt. Komende week heel veel vragen stellen en anders misschien even naar de HA gaan? Beter probelemen voor zijn, dan misschien te laat zijn... Hele dikke knuffel in ieder geval!! Ja, mini Nijn is nu met zijn/haar billen aan het indalen. Mocht mini Nijn echt ingedaald zijn, dan is draaien onmogelijk geworden, schijnt... Ach, we wachten wel af... Smokey, werk ze! Ben je trouwens op 5 mei vrij? Anders heb je een mooie onderbroken week. En gaat de tijd weer sneller, ten minste dat vind ik altijd... Ik sloeg gister de mensen trouwens echt van mn buik af. Gingen ze met hun hand richting mn buik, duwde ik ze meteen weg, haha Zeggen ze: "maar ik wilde je buik niet aanraken" Nee, nee, waar ging die hand dan heen??
Goedemorgen meiden, Ele jeetje meid wat een tijd om achter de computer te gaan hoop dat je inderdaad wat beter hebt kunnen slapen. Erg vervelend dat herbie zo vaak komt, dat kreunen heb ik toevallig ergens gelezen van de weeek dat baby's dat vaak doen als ze net geboren zijn, en dat zijn geluiden die er bij horen stond er en ook dat de adem af en toe even niet regelmatig is dat hoorde erbij stond er. Maar weet ik natuurlijk ook niet, gelukkig kan je van de week al naar cb. Denk niet dat we voor een pretecho gaan heb er eigenlijk niet zoveel mee, en vind het ook niet echt mooie echo foto's. Maar wie weer verander ik nog wel Kleine voelen elke dag wel een beetje ja maar niet zodat ik echt harde schoppen ofzo voel. Maar had dat vorige week nog gevraagd en hoefde me geen zorgen te maken, het is zelfs niet erg als ik de kleine nog niet elke dag voel dus dat knoop ik maar in mijn oren. Als ik de kleine een paar dagen niet of weinig gevoeld heb pak ik de as een ideaale uitvinding! Maar dat is nu al wel een aantal weken weer geleden gelukkig. Ele zou je niet eens naar de wond aan de onderkant laten kijken?? Ook omdat er nog etter uit komt misschien zweert het wel een beetje ofzo? Nijntje 5 mei ben ik gelukkig wel vrij, idd een gebroken week dan gaat het weer wat sneller. Mini nijn daalt al lekker in dadt is toch mooi en wie weet is eigenwijze mini nijn toch stiekem al wel gedraaid of gaat hij/zij nog draaien.
Lekker Smokey, dat je een gebroken week hebt. En dan volgende week een week met hemelvaart er in... En dan ben je inmiddels al weer 26 weken zwanger!!! De AS al een tijd niet meer gebruikt, goed hoor!! Mannetje luistert soms naar het hartje met een wc-rolletje. Maar ja, dat kan ik zelf niet, maar grappig is het wel... Ik weet niet of mini Nijn is ingedaald, maar morgen maak ik weer een buikfoto en dan moeten jullie maar beoordelen of mijn buik lager is... Mini Nijn is tot nu toe nog niet gedraaid hoor. Het hoofdje ligt nog lekker omhoog, haha Wat is het toch een eigenwijze....
jippieee, mijn fotoboek van de carnaval is af!!! Eindelijk de foto's vanaf 2006 in het boek gezet, nu alleen nog even bestellen...