Het vervolg van 2e echo geen kloppend hartje meer!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door marleentje26, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

o jee, wou deze ook nog doen, 1tje in kleur....

(Hoeveel vingers passen er in mijn mond?)

2. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Goedemorgen!!

Lieve foto's weer hoor Marianne!!

Smokey, hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag!!
    Of heb ik het verkeerd gezien op hyves?

Ele, weer een beetje opgeknapt?

All, ik ben zo even naar een vriendin, dus tot vanmiddag!!

3. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Goedemorgen,

Dankjewel nijntje heb je goed gezien haha al 33 jaar weer pff gaat hard:)
    Verder weinig nieuws eigenlijk even dacht even snel spieken maar er is gelood ik niet zo veel gekletst.

Misschien tot later vandaag anders waarschijnlijk morgen.

4. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Waar is iedereen toch?
    Nou heb ik verlof en is iedereen er vandoor....

Smokey, een hele fijne dag vandaag!!!
    Lata je maar lekker verwennen!!

5. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Nieuwe buikfoto geplaatst....

Misschien kan ik zo mensen 'lokken';)

6. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    hier ben ik! :p

Smokey gefeliciteerd met je verjaardag!!! :):) welkom bij de 33ers :) maak er een leuke dag van! en laat je maar goed verwennen! volgend jaar zijn jullie met z'n 3tjes :):)

we moesten vandaag naar het cb en kinderarts!
    Hij is al 4 cm gegroeid en 800 gram bijgekomen! zelf dacht ik meer omdat hij al zo groot uitziet.. in vergelijking denk ik dan haha.. want hij is nog steeds innie :)
    en.. hij heeft met toch echt zijn eerste echte lachje gegeven! :) ongelooflijk, ik dacht dat dat nog even duurde, maar toen ik zaterdag dus alleen in bed heb gelegen en hem nauwelijks gezien had, ben ik hem zondag uit bedje gaan halen en keek hij me aan en begon een te lachen.. toeval dacht ik, al voelde ik me heel speciaal..maar sindsdien krijgen we heel af en toe echt een lachje als hij je aankijkt.. jeetje wordt alleen maar meer verliefd!

bij de kinderarts was alles goed! :) deze arts is van ons eigen zh en constateerde dus na de geboorte.. morgen moeten we naar het andere zh, pff wel een gedoe allemaal.. maar deze kinderarts heeft hem ontslagen zoals ze zo mooi zei! dus hier hoeven we niet meer terug gelukkig!

op het cb hebben ze hem zijn naveltje aangestipt, dat was nog wat nat en een beetje rood.. maandag dus weer terug! maar voor de rest zei ze dat we het heel goed deden en goede oplossingen voor alles zochten.. best fijn om te horen aangezien ik best negatieve dingen hoor..

ook ben ik nog steeds ziek, dus was best een aanslag vandaag op mijn lichaam om op pad te gaan.. al merk ik zeker dat het alweer wat beter gaat.. :):)

Nijn ik ga zo naar je nieuwe foto kijken!
    hoe gaat het met jou? nog veel last van krampjes steekjes en de laatste loodjes? over 3 dagen heb je toch ook echt de 37 weken bereikt! :):) kun je je voorstellen dat sam en ik nu al ove r2 weken mama zouden zijn?:p

nu ga ik eindelijk eens in het babyboek schrijven! :)

7. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Thnx, meiden voor jullie reacties bij mn buikfoto!!
    Hij is dus echt aan het zakken en mini Nijn is zich dus aan het klaarmaken... Over 3 dagen al, Ele :$...

Wat goed dat Herbie het zo goed doet. En dat hij al is ontslagen is (nu) helemaal super!! :D :D
    En fijn dat jullie complimenten krijgen van het CB, dat hoor je niet vaak...
    En zijn eerste lachje ontdekt, wat moet jij je super voelen... Kun je dus nagaan hoe je je anders gevoeld zou hebben, ;)
    Wel super balen dat je nog steeds ziek bent, balen dat het in de vakantie van mannetje is, maar van de andere kant ook weer een voordeel. Nu kun jij rustig bijkomen...

Waar zijn de andere meiden??

8. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    zou wel even schrikken zijn maar wel leuk toch over 3 dagen! :p het mag in principe wel... :):)
    dus geniet nog maar even van je niet meldplicht, over 3 dagen ben jij toch echt aan de beurt! raar he? ik vond het toen echt heel raar!

mannetje is nu zo kapot, hij heeft zowat elke voeding snachts gedaan toen ik ziek was.. en overdag was hij ook nog eens in de weer.. ik hoop dat hij vanacht eens eindelijk wat beter kan slapen.. al voel ik mezelf ook nog steeds niet goed.. vanacht had ik zoveel koorts.. ik rilde er zelfs van in bed.. en toch zweette ik.. naja lekkere details weer.. ik hoop in iedergeval dat ik vanacht weer mijn mannetje de fles kan geven! :)

wat een dodeherdingking zeg... dat is nederland 2010... pff.. we zijn gewoon een asociaal land geworden!! bah..

ben trouwens wel heel benieuwd naar morgen, dan zien we de arts die hem geopereerd heeft en hopelijk krijg ik dan ook meer antwoorden op de vragen die ik nog allemaal heb.. en kan ik het zo weer wat beter verwerken :)

ik ga hem zo eens wakker maken voor de laatste fles van vandaag, oh dat klinkt goed he! :) al weet ik dat hij over 3 uur weer komt hahahaha... :)

9. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    [fff ik geloof dat ik al bijna 2 uur op en neer aan het lopen ben.. hij heeft net gedronken, maar blijft zo wakker.. en hij kruipt dan helemaal weer tot boven in bed en zo kan ik er dus iedere keer weer uit.. en het lijkt wel of meneer het helemaal leuk vind.. hij lacht nog ook als ik boven zijn bedje hang! pff.. zo irri, want dan smelt ik ook weer! :)

nou en mannie is inderdaad helemaal ko.. die was zo moe, die rent al 4 weken achter elkaar.. hij zal zich morgen 100 keer verontschuldigen dat hij zo geslapen heeft! :)

nou ik ga nog maar even tv kijken tot meneer slaapt :)

bij deze dus al een goede morgen allemaal! :p

10. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

Ele: Wat was jij er weer vroeg bij zeg!:$
    Idd, je baalt eigenlijk wel dat hij niet gaat slapen, maar zodra hij een lach tevoorschijn schiet, smelt je helemaal.

Nijn: Jaaaaaaaaaaaa nog 2 dagen tot je 37 weken bent!!!:$
    Super zeg!Het mag dan gaan gebeuren.
    Komt het besef al een beetje?

Meiden, hebben jullie de foto's gezien die ik eregister avond geplaatst heb, alleen nijn had erop gereageerd?!:D

Melissa slaapt nu al een paar dagen weer tot half 7 en vanmorgen heb ik haar om kwart voor 7 wakker moeten maken.
    Zelf heel slecht geslapen vanacht, kwam eerst al niet in slaap en toen ik 1maal sliep werd ik erg vaak wakker.
    Heb ook zo'n zere heup en heb daarbij ook last van mijn rug en mijn rechterbeen.Pffffffffff...................

Zal zo eens kijken wat er nou gebeurd was met de dodenherdenking, had wel meegekregen dat er veel onrust was, maar waarom dat was, was toen nog niet duidelijk.

11. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Goedemorgen,

Al lijkt het voor sommigen al wel middag, he Ele ;)
    Heb je nog een beetje kunnen slapen??
    Vervelend zeg, maar wel ontzettend lief zo'n lachend mannetje in bed... Daar kun je dan gewoon niet boos op worden...
    Heel veel succes vandaag bij de dokter. Hopelijk ontslaat hij Herbie ook!! haha Vind het nog steeds leuk klinken....

Marianne, balen dat je zo'n pijn hebt, maar wat goed dat Melissa zo goed slaapt!!

All, dadelijk even met mn zusje naar de stad moederdagcadeautje halen en de laatste spulletjes... :$ En ja, dan mag mini Nijn wel komen... Al vind ik het wel steeds spannender... En idd vrijdag al 37 weken... Gaat vanaf dan de meldplicht in?? haha Ik zal mijn best doen, oke? Al weten jullie dat ik in het weekend wat later online ben dan door de weeks....

Fijne dag allemaal!!

12. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Mini Nijn is heel erg druk en best wel sterk....
    Hij/zij ligt volgens mij echt heel laag, want ik voel het bij mn schaambot... Af en toe voel ik het best wel even... Is dit dan nog verder indalen??

13. Gerritsen

Gerritsen Niet meer actief

hoi meiden,

Elegance om de hoeveel uur komt Herbie voor zijn flesje en hoeveel geef je? Heb namelijk zelf geen idee wat de hoeveelheid is wat yarno nu drinkt uit de borst. Herbie is dus een kruipertje naar boven in zijn bedje. Je zou eventueel hem in een slaapzak kunnen leggen, dan weet je zeker dat hij het niet koud heeft aangezien de nachten nog echt fris zijn. Heb hier een slaapzak van de H&M maatje 56. Goed op letten dat hij niet zijn armpjes niet naar binnen kan doen en met zijn hoofdje er niet in kan zakken.
    Twee uur gelopen pfff. Petje af.

Hier gaan de voedingen goed, hij komt voor de voedingen nu iets langer dan om de 3 uur. Alleen blijft hij spoken rond 5 uur s'morgens. Dan wil hij echt geknuffeld worden en op de borst liggen. Eerst was het tot de ochtend, maar nu is het voor hooguit een min of 10 en dan kan ik hem weer in de wieg naast me leggen.

Vind het echt heerlijk en makkelijk om bv te kunnen geven, geen pijn of kloofjes en hij hapt in 1x goed. Het enige nadeel is dat ik bepaalde kleding niet aan kan omdat de borsten zo big zijn, heb echt een mega voorraad en zulke borsten passen eigenlijk niet bij mijn postuur.

Nijntje: nog twee dagen en dan mag het beginnen, als het een beetje meezit dan beval je net als marianne, elegance en ik in week 38. Dus nog een kleine twee weken. Ben echt nieuwsgierig wat het geslacht is en de naam, die meldplicht begint idd vrijdag.

Marleen: werkse vandaag.

Marianne: Mooie foto's hoor, die van esther ook. Wat me opviel is dat ze al heel lang is, of heb ik dat mis. Voor jouw ook vroege ochtenden.

Smokey: heb je je mannetje al kunnen overhalen om nog even weg te gaan naar spanje? Of wil hij niet? Hoe is het met de muur gegaan?

Yaraah waar ben je?

Anouk is lekker aan het genieten.

Ik moet hoognodig gaan spammen met foto's van Yarno, maar ik moet ze telkens verkleinen en vind dat zo'n rot werk. Nou ik ga het vanmiddag toch even doen, dan kunnen jullie mijn kanjer even bewonderen.

14. Gerritsen

net geboren

15. Gerritsen

voor het in bad gaan

16. Gerritsen

verliefd zijn

17. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Samantha, ik ben inderdaad wel erg benieuwd naar de foto's van Yarno!!
    En wat doet hij het goed! Allemaal voorbeeldige kindjes in dit topic, met natuurlijk wel allemaal hun eigen dingetjes. Hopelijk doet mini Nijn mee in de trend ;)

All, net gewinkeld... bijna alle winkels waren dicht of gaan pas om 12.00u open.... fijn, kan ik deze week nog een keer... Ik wilde vandaag mn ziekenhuistas in orde gaan maken, maar dat wordt dus later deze week...

18. Gerritsen

broers voor het leven

19. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Lief hoor Samantha!!