Het vervolg van 2e echo geen kloppend hartje meer!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door marleentje26, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gerritsen

Gerritsen Niet meer actief

lekker in het wipstoeltje

2. Gerritsen

mijn manneke

3. Gerritsen

Dit zijn een maar een paar foto's inmiddels heb ik er al ruim 800 geschoten, die al uitgezocht zijn en besteld. Heb nu gewoon er een paar uitgepikt van de eerste week. Overige foto's van daarna die zijn echt leuk. Met een grote knuffelbeer en hele mooie shoot hebben we gemaakt. Maar die laat ik wat later zien, wil eerst deze aan familie laten zien.

Nou ik ga ervandoor, ga even eten en dan plat.

4. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Wat ene leuke foto's Samantha!!
    Echt een heel lief mannetje en een heel gelukkige mama.
    Slaap lekker!!

Ik ben zo trouwens even met mijn moeder in de tuin, dus wederom weinig aanwezig... Tot vanavond (mannetje moet overwerken, vandaar)

5. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

samantha: Jeetje zeg wat een leuke foto's, echt een heel lief en leuk mannetje, Damian ook natuurlijk!:D:D
    Volgens mij lijkt hij op zijn papa of niet?Al zie ik er ook wel wat van jou in terug.
    ja klopt, esther is een lange dame, als ze zo doorgaat word ze 1.90m.:$:$:$
    Had ele idd ook de tip al gegeven met de slaapzak en uitkijken ie niet te groot is.

6. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    hoi dames,

Ik zag weer mooie foto's voorbij komen!

Nijn: spannend bijna 37 weken! Inderdaad dan komt de meldplicht om de hoek kijken haha

Sorry heb verder niet teruggelezen het komt er gewoon niet van.

7. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    ervaren dames....

8. butterfly1984

Sorry nijn :)
    Wat ik denk dat het is: Dat de kleine idd nog verder aan indalen is, maar dat het nog niet vast ligt (weet ook niet in hoeverre dat dat kan als hij/zij in een stuit ligt) en dus steeds daarbij je schaambot aan draaien/bewegen is.
    Heb dit ook gehad en was behoorlijk pittig om te voelen.

mannetje is net weer weg, dus laptop is weer beschikbaar :)
    Esther ligt op bed en Melissa ligt in de wandewagenbak, wat eigenlijk toch wel te klein word/is.:(
    Ze huilde boven, vandaar dat ze hier beneden ligt, en dat vind ze wel prima.
    Vanaf vandaag mag ze officieel bijvoeding.:D:D
    Jaja vandaag is ze alweer 4 maanden en wat gaat de tijd toch hard.
    We wachten tot zaterdag, dan is mannetje vrij en dan gaan we wss met fruithapje beginnen..........of toch een groentehapje?!;)

Jeetje alweer gewoon 4 maanden!

9. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Thnx, Marianne, voor je antwoord!
    Ik heb nl het idee dat mijn buik ineens veel meer gezakt is dan dat hij gister was...
    Volg week zullen we het wel horen bij de gyn...

Melissa, al weer 4 maanden... echt zo snel...
    Laat je wel foot's zien van het groente/fruithapje??
    Ben erg benieuwd en dat zijn altijd erg leuke foto's, haha

10. butterfly1984

Nijn: Moet je nu elke week naar de gyn vanaf volgende week?
    En natuurlijk laat ik de foto's zien.:D:D:D
    Jullie mogen ook meegenieten.:D:D:D

11. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Volgende week moet ik weer naar de gyn (dus 2 weken later) en dan zal het vanaf dan wel elke week zijn. Maar als ik de 38-wekers achterna ga, komt dat er dan niet meer van ;)

12. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Buikspam....
    Mooie extra bult op mijn buik he?
    Deze was van gisteren... Toch wel erg duidelijk dat daar het hoofdje nog zit...

13. butterfly1984

Nijn: Maar dat is wel apart om te zien en wetende dat daar het hoofdje zit.Heb nog nooit foto's gezien van een babytje die in een stuit ligt.Heel mooi gemaakt.:D

14. butterfly1984

Goedemorgen (aanstaande) mama's,

Nijn: Lukt het nog om met je dikke buik lekker te slapen?
    Merk je ook dat ie steeds verder in de weg gaat zitten?

Smokey: Wanneer moet jij weer op controle?
    Heb je de muur nog weer opnieuw geverfd?

Ele: Hoe is het met jullie? Alweer wat opgeknapt?
    Met Herbie ook alles goed?
    Was je inmiddels al naar het zh geweest?

Samantha: Met jullie ook alles goed?
    Ben nog steeds super blij voor je dat de bv zo goed gaat.:D

marleen: lekker druk?!:D:D:D
    Met Jens ook alles goed?

Melissa was om 6 uur wakker vandaag, dus ik dacht ik geef haar direct de fles kan ik daarna nog even lekker slapen...........niet dus, Esther was ook wakker.
    Voor 7 uur haal ik haar er niet uit, maar ja, ze praat wel steeds en ook Melissa jammerde in haar bed, volgens mijn wat last van haar darmpjes, want normaal poept ze smorgens heel veel en nu was het een klein hard stukje (sorry dames).
    Nu slaapt ze inmiddels alwel weer een tijdje.

15. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Goedemorgen,

Marianne, mijn buik heeft natuurlijk niet altijd deze vorm, maar wel een aantal keer op een dag, haha En tja, daar zit nog steeds het hoofdje....
    Balen dat het vanmorgen zo vroeg was... En Esther ook al vroeg wakker....
    Misschien hebben die meiden van jou wel leuke plannen vandaag!! ;)

Hoe is het met de andere meiden??
    Het is zo stil hier.... Heb ik verlof, zijn jullie er bijna niet...

All, ik ga vanmiddag lekker lunchen met mn inmiddels ex-collega's en vanavond hebben we een bruiloft. Heb helemaal geen zin, maar ja, is van een stel bij ons uit de carnavalsgroep, dus we kunnen niet maken om niet te gaan....

16. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Goedemorgen,

Even snel een reactie.

Nijn wat een leuke buik zo haha grappig hoor:) hoe gaat het verder met je trek je het allemaal nog een beetje? Veel plezier op de bruiloift, snap dat je er nu niet zoveel zin meer aan hebt.

Butterfly, jij was er ook al weer vroeg bij, misschien dat je zzo nog even een dutje kan doen ik hoop het voor je.

Hier zit ik al weer een poosje op mijn werk inmiddels, gelukkkig maar tot 12 uur en vanmiddag met mijn nichtje naar dierenpark omdat ze vakantie heeft dat vond ze leuk dus hopen dat het weer zo blijft:)
    Inmiddels weer een weekje verder jippie:D
    De muur tja ik ga vanavond met mijn moeder kijken voor behang denk dat dat de beste oplossing is, laat mijn vader vanavond nog even kijken die heeft er ook wel verstand van als die geen oplossing meer heeft dan word het echt behang:)

Gister nog 4 leuke fotolijstjes gekocht voor op de babykamer viel er thuisuit de auto 1 kapot:( was de laatste hopen dat ze in een ander filiaal nog zon zelfde hebben was natuurlijk net weer de leukste van alle 4. Ook een leuke spaarpot voor op de kamer gekocht een zilveren eend erg leuk allemaal:) oh ja en nog wat rompertjes haha

ga nu even wat doen nog misschien tot vanavond anders morgen ochtend weer.

17. butterfly1984

Smokey: Vergeet het helemaal..........Nog van harte gefeliciteerd met je 25 weken!!!:D:D
    Je gaat echt snel zeg!Vanaf volgende week weer een mijlpaal, dan is de kleine al levensvatbaar.
    Balen zeg van dat fotolijstje en idd zul je altijd zien dat het de mooiste is.
    Hoop dat je vader nog een oplossing heeft, want dat metallicverf klinkt wel heel erg leuk.

18. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    ja ja, Smokey, al weer 25 weken zwanger!!!
    En nog steeds druk aan de shop... Leuk!!
    Wel balen dat net het leukste fotolijstje kapot gevallen is... Hopelijk hebben ze er inderdaad nog één in een ander filiaal. Of anders misschien via internet bestellen??
    Vanmiddag naar de dierentuis, leuk! Ik duim voor mooi weer!!
    Balen dat de muur niet mooi wordt, maar behang kan ook erg mooi zijn...

Hier is het allemaal op zich wel goed vol te houden. Al merk ik wel dat ik in de middag even moet gaan liggen. Gister een vragenlijst ingevuld voor het Radbout ziekenhuis over mijn CVS, nou daar worden ze niet vrolijk van...
    Hoeveel minuten sport je in de week? 0.
    Hoeveel dagen fiets/wandel je langer dan 30 minuten? 0...
    Ach, ja, kleinigheidje

19. butterfly1984

trouwens...........vandaag precies 1 jaar geleden dat ik positief heb getest!!!!:D:D
    En nu is ze alweer 4 maanden.:D:D

20. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Ik krabbelde net iemand en toen zei ik ook "nu 37 weken zwanger, wie had dat een jaar geleden gedacht?" Ik was toen nog aan het wachten op mijn ongi na de curettage op 2 maart... Moest over een week of 2 naar de gyn en kreeg toen een hormoonkuur, die ook niet hielp....

Deel Deze Pagina