Het vervolg van 2e echo geen kloppend hartje meer!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door marleentje26, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

jeetje het is echt erg rustig hier!!!:D

2. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    ik ben een hele middag weggeweest en er is maar één berichtje bijgekomen....
    Nou ja, zeg....

3. butterfly1984

erg he nijntje zo rustig.hihihi :D:D

4. Gerritsen

Gerritsen Niet meer actief

hoi allemaal.

Sorry hoor dat ik zo weinig online ben. Wil juist telkens ff spieken en dan gebeurt er telkens wat.

Maar nijntje ik houd je echt in de gaten hoor, ben echt super nieuwsgierig naar mini nijn.

Smokey: was het leuk in de dierentuin? Het was hier vanmiddag droog al betrok het wel telkens even om vervolgens het zonnetje weer tevoorschijn te komen.

Hier vanmiddag voor het eerst echt op pad geweest met mijn mannetjes. Nichtje is jarig en daar zijn we heen geweest. pff voor ik zover was zeg. Luiertas helemaal klaar gemaakt, had ik nog niet gedaan hihhi en dan wil je gaan dan zegt Damian mama ik moet poepen. Tja oke, dus weer naar binnen en naar de wc toe. Nou ik ben in ieder geval op de verjaardag aangekomen en het was reuze gezellig. Toen ik thuis kwam had mannetje eten op tafel gezet en zijn gelijk gaan eten en inmiddels ligt Damian op bed en Yarno is gevoed en die ligt nu bij Harry op de borst na te genieten.

Wist wel dat het met twee kindjes drukker zou zijn, maar Yarno wil nog niet helemaal in het ritme komen. S'ochtends is hij even wakker, dan badder ik hem of wassen/douchen hem en dan op de voedingen na slaapt hij tot ong 15:00 uur en daarna is hij steeds wakker tot de laatste voeding en dommelt steeds even weg. Maar je kan eigenlijk niets meer tussendoor doen. En de tijd die je s'ochtends hebt is voor Damian en huishouding en dan slapen we gelukkig wel allerdrie smiddag tegelijkertijd. Maar zo houd je weinig tijd over. Ach het is voor even, bij Damian duurde het ook even en dat is ook helemaal goed gekomen. Morgen naar de dokter toe over uitleg sterilisatie en ik wil me eigenlijk ook laten helpen, dus kijken we even of ze dat meteen kunnen uitleggen wat de voor en nadelen zijn.

Nou heel verhaal.

5. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    Hoi dames,

Hoe gaat het hier?

Ik heb nog niets teruggelezen ga het proberen om het weer bij te houden. Maar ben erg druk met Jens, sporten, werken enz enz.
    Dus het komt het er soms gewoon niet van.
    Maar ga het weer proberen.

Hoop dat ik geen belangrijke dingen heb gemist anders hoor ik het graag!

Nogmaals sorry dat ik jullie verwaarloosd heb.

6. butterfly1984

Heey Ele, ik zie je online, hopelijk gaat het weer beter met jullie.

7. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Hallo meiden,

nijn!!!! morgen is D-day! :):)
    daar heb je verdorie 37 weken op zitten wachten :):) you did it girl! :):):) joehoe! zo raar ik was er echt veel mee bezig dat ik 37w was, al dacht ik toen nog lang niet te gaan bevallen... 1 week en 2 dagen later was het toch echt gebeurd :)

morgen laatste keer gyno.. raar hoor.. heel raar.. het was toch best speciaal om zo met de zwangerschap bezig te zijn en om de zoveel tijd naar het zh te gaan en te weten dat je weer wat dichter bij de eindstreep was.. en al dat bloedprikken.. asjemenou.. dat was echt vaak! het laatste gesprek wat we gehad hebben ging over het inleiden.. ben benieuwd wat ze morgen zegt! ze heeft ons trouwens ook een leuk kaartje gestuurd voor de geboorte! :) get blijft dus toch raar.. en volgende week gaat ze zelf op zwverlof!

ik lees wel dat het goed gaat met iedereen.. marleen zelfs druk met zoveel leuke dingen! marleen niet schuldig voelen hoor! je verwaarloosd ons niet hoor! je moet genieten! :)

samantha, wat leuk dat het zo gezellig was! lijkt me ook een heel gedoe weggaan met 2 kleintjes.. hoe doe je dat dan als je met yarno bezig bent en damian moet poepen? schreeuwt hij dan niet als je hem weer in bedje/wieg/ maxi cosi legt? :S knap dat je het zo onder controle houd hahaha.. ik vind eentje al moeilijk hahaha

marianne, je mannie is nu thuis toch? :):)

smokey, hoe was het? hoe is het met de verf? heb je het al overgedaan? wanneer komt bij jullie het kamertje? heb je al veel uitzet of moet je nog veel?

vandaag gaan shoppen.. :) ben helemaal bekaf en in de avond kraambezoek die net weg is.. morgenvroeg naar de kapper en dan de gyno, het blijft dus druk druk druk! hopelijk hebben we het in het weekend weer iets rustiger!

8. butterfly1984

Ele: Nee mannetje was niet thuis, hij had late dienst, vandaag ook weer.
    Jij ook druk, druk, druk?!:D
    Krijg je nog veel kraamvisite?

Samantha: 2 is echt eerst wel drukker he?
    Nog even en dan hebben jullie vast een ritme gevonden.
    En als Yarno ouder is zul je vast zien dat hij steeds vaker gaat slapen.Eerst was Melissa ook eigenlijk de hele dag wel wakker, alleen na de voeding van 19:00 slaapt ze altijd wel.
    maar na een tijdje slapen ze steeds vaker.Nu slaapt ze smorgens na de 1e fles, na de 2e fles slaapt ze ook nog wel, na de 3e fles slaapt ze meestal even en na de 4e slaapt ze echt.

straks de hond wegbrengen van mijn (oma) oom en tante.
    Ze halen vandaag 1 grote en 1 kleine bult weg en 2 tepels.
    Kost even 350 euro!:$

Wat een weer zeg!Bah!

9. butterfly1984

Ele: Net even je geweldige foto's weer even bekeken, wat een prachtmannetje.:D
    Maar wat is hij alweer veranderd zeg, hij groeit echt als kool.:$
    Super!!!:D:D

10. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Goedemorgen allemaal!!

Samantha, fijn om weer iets van je te horen!
    En het zal inderdaad erg druk zijn met 2 van die kids. Maar volgens mij slaan jullie je er super goed doorheen!!

Ele, weer opgeknapt en super mooie foto's op hyves geplaatst!!
    En vandaag een periode echt afsluiten... Spannend, maar toch ook wel heel speciaal...
    Veel plezier vandaag!

Marleen, ik had niet anders verwacht dan dat je het super druk zou hebben. Maar geniet lekker van jullie gezinnetje, als je ons maar niet vergeet ;)

Marianne, nog veel dingen op de planning staan vandaag??

Smokey, een half dagje en je hebt weer weekend!!!
    Nog plannen voor dit weekend? Of druk met het kamertje bezig? Zijn jullie er al uit wat jullie doen met de muur?

All, jaaaa, de 37 weken gehaald! Heb mijn zh-tas bijna klaar, vind het alleen moeilijk wat ik voor mini Nijn mee moet nemen... Maar ja, mannetje is zo op en neer geweest als het moet.
    Gisteravond een bruiloft gehad en rond 23.30u zijn we gegaan. Was erg moe en toen ik mijn schoenen uittrok, verbaasde ik mezelf dat ik ze nog paste... zo'n dikke enkels...
    Vanmiddag krijg ik visite en dan is het al weer weekend... Wat gaat het toch snel...

11. butterfly1984

Nijn: Hoera!!!
    Gefeliciteerd met je 37 weken!!!
    Vanaf vandaag mag het dan echt gaan beginnen.
    Wat heb je voor mini-nijn meegenomen dan?
    Vanmiddag alleen de hond weer ophalen, voor de rest weinig in de planning, het weer laat weinig toe!

12. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    voor mini Nijn hebben we 2 rompertjes, 2 mutsjes, 1 pakje 50, 1 pakje 56, 2 paar sokjes en een jasje.
    Is dat genoeg?

O ja, helemaal vergeten dat jij vanmiddag met de hond op pad gaat... Niet normaal he, wat die dierenartsen vragen qua kosten?

13. butterfly1984

Dat is zeker wel genoeg lijkt me, weet niet of je nog slofjes hebt of een wikkeldoek?
    Wij hadden voor de rest hetzelfde mee als jij hebt.

Ja klopt tegen een uur of 3 halen we de hond weer op.
    Zal me benieuwen hoe het is gegaan.

Mannetje is inmiddels weer weg, hij belde net dat hij even in de file stond, was ergens een ongeluk gebeurd.
    Gelukkig moest hij bij de afslag eraf anders had hij nog langer in file moeten staan.

De kids liggen lekker in hun bed te slapen en hopelijk blijft dat zo tot half 3.:D

Nijn: Is bij jullie morgen ook de laatste avond van de feestweek?

14. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    O ja, slofjes en een wikkeldoek zijn misschien nog wel handig. Thnx, Marianne!!

Wij hebben in het dorp geen feestweek. Wij hebben rondom Koninginnedag altijd een feestprogramma van ongeveer 3-4 dagen. Het ligt er aan hoe het valt.
    Hier is het 'normale' leven dus al weer een week aan de gang... :(

15. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Hoi meiden,

Even snel berichtje van mij, vanmiddag intake gehad van kraamzorg was erg leuke vrouw.
    Vanavond gaan we weg naar souders en komen waarschijnlijk zondag pas weer en dan nog naar mijn ouders kortom hele weekend onder de pannen jippie ahum. Dus het zal wel zondag of maandag worden eer dat ik hier weer ben.

Allemaal een fijn weekend en tot later

16. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Smokey, een heel fijn weekend!!!
    Een druk weekend, maar dan gaat de tijd ook weer extra snel...

Marianne, hoe was het bij de dierenarts?

17. butterfly1984

Smokey: Heel fijn weekend toegewenst.
    De kraamzorg op intake gehad?Leuk zeg!
    Is toch eigenlijk ook wel weer een mijlpaal en zo komt het steeds
    dichterbij.

Nijn: Die grote bult en tepel hebben ze weggehaald, maar doordat ie zo giga groot was, konden ze die kleine niet meer doen, omdat er dan niet genoeg vel was om te hechten.
    Nu moeten ze gewoon opletten dat de bult niet groter word, word het wel groter, moeten ze die weglaten halen als deze grote wond genezen is.
    Ze is nu erg loom, maar dat is ook wel logisch, zo'n ingreep is niet niets.
    Voor 1e 3 dagen heeft ze pijnmedicatie meegekregen en ook nog een antibiotica kuur van 10 dagen.

18. butterfly1984

Ook direct maar even van de oppas gebruik gemaakt en daarna zelf direct doorgereden naar de c1000 voor wat boodschapjes, dan scheelt dat weer voor morgen.
    Dan alleen nog naar de lidl en kruidvat.

19. Gerritsen

Gerritsen Niet meer actief

hoi allemaal,

Even snel een berichtje, krijgen zo kraamvisite en wil damian daarvoor nog in bed hebben, die wilde vanmiddag niet slapen.

Nijntje: Vergeet niet de maxicosi en het jasje voor de baby bij ziekenhuistas neer te leggen.
    Yoepie jee nijn is 37 weken, ahahah binnenkort gaat het echt gebeuren.

Smokey: geniet van je weekend.

Elegance: Yarno zat al in de maxicosi en die heb ik weer uit de auto gehaald en binnen gezet en met Damian naar de wc gegaan. Zal wel vaker van deze aktie's krijgen.
    Verder gaat het lekker, alleen moet echt even een juiste rolverdeling vinden in kids en huishouding. De dag vliegt echt zo voorbij, soms denk ik wel wat heb ik nou eigenlijk vandaag gedaan. Soms niet eens buiten geweest.
    Hoe is het verder met jou? En met Herbie en je man?

Marianne: wat een geld he en als die kleine bult gaat groeien kost het dan weer zoveel of valt het dan nog onder deze kosten?
    Hoe is het verder met je? Boodschapjes weer in huis?

Marleen: haha ook al zo'n last van zo'n druk programma.

Yaraah waar ben je ???????

Mannetje wordt 18 juni gesteriliseerd, slik.
    De huisarts wil mij ook doorverwijzen voor sterilisatie maar wil eerst dat ik er nog even goed over nadenk omdat ik nog zo jong ben, 25.
    Maar als ik het echt wil dan kan dat, gaat via een nieuwe methode.
    Niet meer twee sneetjes maar inwendig via de schede en spuiten een prop erin en dan 6 weken later controleren ze het of het goed zit. Ingreep is 20 min en is een dagbehandeling. Weet nu al dat ik het wil, maar zal braaf even nadenken.

Nou ik ga Damian even gauw wassen en dan in bed stoppen.

20. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Marianne, fijn dat de ingreep bij de hond op zich goed gegaan is. Ik heb zelf heel weinig (zeg maar niks met dieren), maar ik begrijp dat als je er één hebt, je er veel voor over hebt. En dieren zien lijden is zeker niet niks...

Even een snel berichtje van Samantha werd ineens een lang bericht ;)

De maxi cosi neemt mannetje pas mee als we naar huis mogen, dus die mag nog niet meteen mee (maar kan al wel in de auto gezet worden ;)) en het jasje ligt ook al klaar.... spannend...

Spannend dat jullie definitief de beslissing genomen hebben om jezelf te laten steriliseren. En 18 juni, dat is al heel snel... Jij nog even netjes nadenken, haha

Meiden, ik ben vanavond niet meer online, want ik ben toch wel erg moe... Mannetje is nu aan het poetsen en ik ben zn hulpje, haha Alles wat nu gedaan is, is maar vast gedaan... :D

Tot morgenvroeg!!

Deel Deze Pagina