Samantha: Ik begrijp volkomen wat je bedoelt, je bent de hele dag bezig met de kids en toch denk je aan einde van de dag, wat heb ik nou eigenlijk gedaan? Gelukkig dat alles zo goed gaat, je klinkt ook echt helemaal gelukkig! Juni, dat is al erg snel zeg! Idd, nog eens goed over nadenken, 25 jaar is nog wel heel jong, maar als je zo zeker bent van je zaak, zeker doen! Kan het ook nog weer ongedaan gemaakt worden, mocht je dat ooit nog willen? Nijn: Jij had ook geen huisdieren toch? Wij hebben alleen 3 katten, honden vind ik wel erg lief en leuk, maar niet voor mezelf. En zeker, een diertje laat je niet lijden! Gelukkig mogen ze het in 2 keer betalen. Maar als alles goed gaat mag je toch direct na de bevalling met de kleine naar huis toe?Dus dat betekend dat eerst je mannetje naar huis moet om de maxi cosi op te halen?Of weet je al dat jullie eerst moeten blijven?
Waarschijnlijk zullen we zeker een nachtje moeten blijven, want dat is volgens mij (als ik het goed begrepen heb op de info avond) standaard. Maar we zetten de maxi cosi gewoon in de auto, is ie ook bij de hand... Ben er nu echt vandoor. GTST kijken... Tot morgen!!
ook even snel hallo zeggen in de pauze van x factor.. al zijn we net thuis.. wat een drukke dag! even snel alles doorogelezen en probeer in een record tempo te reageren! nijn gefeliciteerd met de 37 weken! joehoe! het mag vanaf nu!!!! wat gaat de tijd snel.. ik kon me echt niet voorstellen dat als jij aan de beurt was ik bevallen zou moeten zijn ( zou vandaag 43 weken zijn) en nu is het zelfs al zover! geniet echt van de laatste loodjes! smokey een heel fijn weekend, ook al lees je dit waarschijnlijk niet meer! dan alvast een prettige werkweek! marianne, ongelooflijk die prijs voor een operatie he.. hebben wij pas met de kat gehad.. dacht ook dat ik achterover viel.. maar de buik was te zwaar, dus ben ik blijven staan hihi.. hoe is het nu met hem? Samantha, jij klinkt weer heel opgewekt! en wat een toestand als je hem weer uit de auto moet halen, zie het al helemaal voor me! veel plezier met kraambezoek! ik weet dat ik de helft vergeten ben, maar ben ook weer x factoor kijken! oh ja alles was ok in het zh, zal morgen wel wat meer vertellen.. ----> Nijn denk je aan je meldplicht <--------
Voldaan aan mn meldplicht, haha Verder weinig nieuws... Alleen vanmorgen in bed last van mn rug en buik... Het lijkt wel iets te rommelen, maar dat zal allemaal voorwerk zijn, want toen ik opstond was het weg, haha Fijn Ele, dat alles goed was in het ziekenhuis!! Ben nu even snel aan de poets en dan vanmiddag nog even naar de stad met mannetje. Ik heb zo'n gevoel dat dit ons laatste weekend samen is... spannend. O ja, morgen kom ik denk ik niet online. Want ik ga morgen even voetbal kijken en daarna naar mijn moeder en s moeder... Dus waarschijnlijk tot maandag. Allemaal alvast een hele fijne moederdag gewenst!!!
hoi meiden, weer lekker rustig, dus hoef niet veel na te lezen. Marianne het kan weer ongedaan worden gemaakt, maar zegt niet dat je weer zwanger kan worden, lichaam moet het dan zelf weer oppakken. Kans is dan 80% dat je weer zwanger kan worden. Maar het wordt me ook sterk aangeraden om niet meer zwanger te worden. Kans is dan ruim 90% zeker dat ik dan geen paniekaanvallen krijg maar in een manisch depressie beland en dan ben ik verder van huis. 7 juni start ik met de dagbehandeling, het ret methode. Het rationele boven het emotionele verstand leren. Heb jij nog verder iets leuks vandaag gedaan? Elegance: tja het was ff lastig maar ja kan moeilijk hem in de broek laten doen en Yarno laat ik dan echt niet in de auto. Maar het was allemaal goed gelukt ben alleen iets later op de verjaardag aangekomen. haha Ben benieuwd naar je verhaal van de gyn. Nijntje: ja het kan zeker welleen je laatste weekend met zijn tweetjes zijn, geniet er maar lekker van. Daarna komen de slapeloze nachten hahah. Hier nog geen nacht meer doorgeslapen. Maar ben niet echt moe zal wel door de bv komen ofzo. Mannetje kan goed slapen. Hij kan me toch niet helpen dus dan heb ik liever dat hij goed slaapt zodat hij lekker fit. Hij zorgt er wel voor dat ik alles bij de hand heb. Legt luiers/ billendoekjes in handbereik en zorgt dat er pakjes drinken klaar liggen en leesvoer. Yarno slaapt in de wieg op onze kamer dus ik hoef het bed helemaal niet uit. Alleen om te plassen. Hoe is het verder met je gerommel? Merk je nog iets of is het over? Zo spannend dat er weer snel een baby bijkomt. Hoe is het met de andere meiden? Vandaag even naar de stad geweest, wilde even iets nieuws hebben voor moederdag. Heb een heel leuk blouse gekocht bij de ladysting. Was afgeprijsd naar 15 euro. Heb normaal maatje S maar nu had ik een L nodig vanwege mijn borsten. Erg he. Verder heb ik toen Yarno gevoed toen we even aan het lunchen waren en toen is Harry met de jongens naar huis gegaan en ik ben toen naar de kapper gegaan. Yarno heeft al die tijd geslapen en toen ik thuis was werd hij pas wakker of hij het aanvoelde dat mama er weer was. Verder weet ik dat ze druk bezig zijn geweest voon moederdag, dus ben heel nieuwsgierig. hahah Jullie verder nog plannen voor moederdag, wij gaan even naar beide mama's toe en dan lekker genieten van onze vrije dag samen.
Even heel snel, want ik ben zo naar het voetbalveld. Hier nog alles rustig (toch voldaan aan mn meldplicht ) Fijne moederdag mama's!! Smokey, wij doen dat volgend jaar dubbel en dwars over....
Dank je wel Nijn! Alle andere mama's ook een hele fijne moederdag! Nijn: Wie weet heeft je gevoel gelijk en is dit idd het laatste weekendje samen.Spannend zeg! Samantha: van een s naar een l is zeker wel heel wat anders zeg!Maar is voor een goed doel! Wat fijn dat alles goed gaat. Ele: Ook weer helemaal beter? Ook nog steeds druk met kraamvisite? Anouk: Ben je er al weer van de vakantie? Smokey: Hoe gaat het met jou? Hier eerst even leuk nieuws daarna minder leuk nieuws: Melissa heeft gister haar eerste groentehapje gehad: Wortelen. En wat vond ze dat maar raar.Hihihihi. Ze weten nog niet hoe ze het door moeten slikken, dus dat is wel erg leuk om te zien.Vond het erg knap dat als ik de lepel naar haar toe deed zij de mond al open deed. Soms trok ze wel rare gezichten. Vanmiddag voor eerst fruit gegeven, ze was al ruim voor de fles wakker, dus maar even fruithapje gegeven. Deze vond ze echt niet lekker, ze trok hele vieze gezichten. Misschien toch verkeerde smaak, het was namelijk mango, zal wel iets te zuur zijn geweest.Probeer morgen gewoon nog een keer. Minder leuk nieuws: Besef me tijdens het opschrijven dat ik dat beter maar niet kan melden hier ivm dat nijn ook al bijna moet bevallen. O ja, met de hond gaat het goed! Zal nog even foto's plaatsen.
hoi marianne: haha wat leuk zeg, eerst het bordje en dan de rest. Geweldig zeg en weer een mijlpaal verder. Hier enorm verwend. Had een tijdje geleden een mooie dekbedovertrek gezien van van Dyck. Deze kost dus 100,- Had hem weggelegd als knipsel om hem misschien eens in het echt te bekijken en misschien te kopen. Nou je raad hem al, manlief heeft hem namens Damian en Yarno gekocht. Verder nog een haarfohn en een knutselwerkje van Damians school en heeft er nog een gemaakt met papa. Van Yarno ook nog een heerlijk uitgebreid ontbijt op bed en dikke kussen. Daarna naar beide mama's geweest en waren vanmiddag om half 5 thuis en manlief heeft nog uitgebreid voor ons gekookt. Kortom echt verwend, maar ik mocht wel de vaatwasser inpakken Helaas is het weekend weer voorbij, één troost is dat mannetje maar 3 dagen hoeft te werken en dan weer 4 vrij is.
Goedemorgen!! Marianne, dat gezichtje van Melissa bij het volgende groentehapje, haha Ze kijkt echt van "wat krijg ik nou toch te eten?" Enge verhalen mogen best hoor Marianne... Maar wle heel lief dat je rekening houdt met me... Samantha een leuke moederdag gehad zo te lezen... En wat jammer dat je de vaatwasser in moest ruimen... All, ik heb gister mijn eerste bijna-moederdagcadeautje gehad van mn schoonzusje. Een shirtje voor de kleine. Ze dacht ach, ik geef het nu maar.. Verder vannacht een paar buikkrampen gehad... En net weer.. Maar het zal niks zijn denk ik... Maar ik merk wel dat ik alert wordt op signalen, terwijl het misschien nog wel 4 weken kan duren... Dat worden dan lange 4 weken....
Goedemorgen meiden, ik kwam ff kijken hoe het met jullie gaat... hier gisterochtend weer een testje gedaan: View attachment 70910
haha nijn of juist niet... sam en ik hadden over 6 dagen mini al in de armen en ook ik had zoals je weet nog lang niet het idee dat hij uit zichzelf wilde komen hoe gaat het slapen trouwens? leuke foto's marianne, lijkt me echt een hele leuke mijlpaal, het eerste hapje.. sam jij dus ook een leuke moederdag gehad lees ik! leuk he verwend worden hihihi.. je mannie maar 3 dagen werken, heerlijk! en het weer wordt ook weer beter aan het einde van de week smokey, jeetje je gaat nu echt richting de 30 weken he! heb jij ook het idee gehad nijn dat het vanaf de 30w allemaal ineens veel sneller lijkt te gaan? hoe voel jij je smokey? is de buik flink aan het groeien? en hoe gaat het met het kammertje nog flink in geklust? heerlijk die voorbereidingen, het lijkt nu zo ver weg als ik eraan terug denk.. maar wat heb ik genoten van elke stap die we opschoten! Anouk, ben benieuwd hoe italie bevalt! weet ook niet eigenlijk wanneer jullie weer naar huis gaan! marleen, geniet van de leuke dingen! Hier ook druk zoals ik al schreef, voel me gelukkig weer helemaal beter! maar pff, lijkt wel of ik nu die tijd ook nog wil inhalen terwijl ik me bekaf voel.. kraamvisite is hier nog steeds aan de gang.. niet iedere dag, dat zouden we echt niet gewild hebben.. maar toch geregeld.. vanmiddag ook weer voel me dan ook echt de trotse mama! en heb over het algemeen geen moeite om ons mannetje door iemand anders te laten vasthouden.. de blijdschap die ik in de ogen van de andere zie doet me ook heel erg goed.. en ook vind ik dat als iemand de moeite doet om de kleine te bewonderen ze hem ook een mogen knuffelen.. natuurlijk niet als hij in bedje slaapt.. maar we houden er wel rekening mee wanneer iemand komt en stoppen hem niet 10 min voor er bezoek komt in bedje ofzo.. en zolang de kleine man er goed mee omgaat doen we het zo.. verder voelde ik me dit weekend best vaak down.. alsof het me allemaal teveel was.. snachts opstaan.. luiers verschonen.. flesje geven en go on omde 3 uur.. had op sommige momenten echt zoiets van. jeemig waar ben ik aan begonnen.. alle ellende voor dit.. 2 miskramen.. een klote zwangerschap waarbij ik met 16w al moeilijk ging lopen.. en na 30w helemaal niks meer kon... een helse bevalling.. en een klote operatie erna.. wat een hel.. voor dit.. ik snap ook ehct niet waar die gedachte vandaan komt.. want ben super trots en zeker ook gelukkig met mijn gezinnetje.. en ook met mannetje ook met mijn mannie over gehad en die zag het ook al aan me dat ik het soms echt even niet trek en zin hen om in de auto te springen en een stuk te gaan rijden.. hij heeft ook het gevoel dat bij mij nu pas alles eruit komt wat betreft de klote tijd anderhalf jaar lang.. gelukkig kunnen we erover praten en relativeer ik het daarna wel weer.. ik hoop ook zo dat het snel over gaat.. nou ja genoeg over mij, misschien is het alweer over en maak ik me druk om niks.. ik hou het sowieso in de gaten en als ik me vaker zo voel stap ik naar de dokter.. maar zover is het nog lang niet gelukkig! verder is het mannie zijn laatste vakantie week alweer.. en moet hij dinsdag en vrijdag toch werken.. helaas.. dus de week zal wel snel voorbij gaan.. gisteren goed verwend geworden, een tummy tub gekregen, dit was zo leuk! mannetje genoot er ook echt van! en een heel verwen pakket van de tuinen! misschien dat ik er deze week nog wat minder ben, omdat we zoveel willen ondernemen, volgende week ben ik sowieso weer helemaal van de partij al hoop ik deze week ook weer meer aanwezig te zijn dan vorige week! hahaha snappen jullie het nog een fijne dag meiden!
Ele: Heel goed van je dat je erover praat, dat is het allerbeste. Voor de rest klinkt je echt heel gelukkig!~ Ook weer hele leuke foto's op hyves. Hoe gaat het nu met zijn naveltje?Die was iets aangestipt he? Zag dat er ook nog een pleister op zat?Misschien zag ik dat ook wel verkeerd. En je kan zeker wel zien dat hij is gegroeid, echt heel leuk om te zien. nijn: Buikkrampjes.........goed teken! Hopen dat je gevoel gelijk heeft.Spannend zeg. Deze week weer naar de gyn! Yaraah: Nog steeds niet ongi? jammer dat je vage testen blijft houden. Oke komt ie:: Gisteren werden we gebeld over mijn nicht haar schoonzus. Ze heeft 2 gezonde kindertjes en ze wouden graag een 3e. Ze was dus zwanger van de 3e, dit was een meisje, ze hadden 2 jongetjes, dus helemaal super. Helaas is dit meisje in de buik overleden zo rond de 40 weken. Nu is ze dus weer zwanger en weer is ze rond de 40 weken en wederom is gister het kindje weer overleden in haar buik. Heb me de hele middag zo naar gevoeld, het lijkt me echt zo gigantisch verschrikkelijk om 2 maal te moeten bevallen van een levenloos kindje.Dit gun je echt niemand, heb het zo met ze te doen!
Marianne, dit is inderdaad ontzettend kl#te nieuws. Een tante van mannetje beviel na een probleemloze zwangerschap van een meisje, maar haar longetjes werkten niet. En een vriendin van smoeder had met 38 weken een overleden kindje in de buik. Misschien dat ik door al die verhalen soms nog onzeker ben... Maar mini Nijn ligt bijna nooit stil en mijn buik neemt de raarste vormen aan. En ik heb met mini Nijn (en jullie) in het begin afgesproken dat ik alle vertrouwen in hem.haar heb. Dus met mini Nijn komt het helemaal goed!!! Ele, wat rot dat je je zo naar voelt. Maar gelukkig kun je er met mannetje goed over praten. En heel verstandig dat, mochten die gedachten terug komen, je naar de ha gaat! Het is ook allemaal niet niks wat je meegemaakt hebt... En het moet er toch een keer uit en misschien is dat dit weekend wel gebeurd... Ik begrijp trouwens heel goed hoor dat je, wanneer mannetje vrij is, wat minder hier bent. Ik ben in de weekenden ook minder op Zp te vinden. O ja, het slapen gaat op zich wel, maar als ik wakker wordt om te plassen, ligt ik zo een uur wakker en dat is dan wat minder. Verder krijg ik meer last van maagzuur, ook overdag. Ik dacht dat als de kleine in ging dalen het juist minder werd... En inderdaad vanaf de 30 weken gaat de tijd al helemaal snel. Inmiddels is dat al weer ruim 7 weken (bijna 2 maanden) geleden en het lijkt nog zo pas... Yaraah, wat een ellendige cyclus zeg... En nu nog steeds geen knaltest. Hoe voel je je verder?? Smokey, hoe was je weekendje?
heel verhaal getypt nu is alles weg, en zit op mijn werk dus gaat niet echt makkelijk dus hoop dat ik vandaag nog een keer tijd heb grrrr:x
hey marianne: wat verschrikkelijk om twee kindjes te verliezen, nadat ze haar eerste kindje verloor hebben ze toen niet onderzocht waardoor het gestorven is? Waarom laten ze haar dan weer tot 40 wk zwangerschap doorlopen. Mijn vriendin is haar kindje met 41 wk verloren, levenloos geboren en is nu weer zwanger, maar die leiden ze in met 38 wk. Haar kindje is destijds gestorven omdat er een stofje die bij wk 39 wordt aangemaakt ontbrak in de navelstreng. Weet niet precies hoe of wat maar ze houden haar heel streng in de gaten. Maar bah wat akelig voor haar en haar omgeving. Nijntje: ik denk dat je de 16e gaat bevallen, heb ik vanacht gedroomd. Waarom weet ik niet, maar dit was het eerste wat ik tegen harry zei toen ik wakker werd. Hier ook een kut bericht gehad. Toen ik ben bevallen, heeft een vriendin van een vriendin ( ken haar goed) haar kindje met 20 wk zwangerschap laten aborteren, omdat haar relatie over is. Ze heeft al twee kindjes en wilde dit kindje niet ook in een omgangsregling laten opgroeien. Kreeg het nu pas te horen omdat ik net bevallen was en ze me wilde sparen. Ben zo boos he, dit doe je toch niet. Hoe moet ik in godsnaam haar benaderen als ik haar volgende week zie ivm verjaardag?
Een kindje nog met 20 weken aborteren?? Dat is wel heel erg... Ik zou je daar tijdens de verjaardag niet te druk over maken en haar een beetje negeren (of is het haar verjaardag, want dan is het lastiger). Laat het eerst even bezinken, voordat je misschien dingen gaat zeggen/doen waar je later misschien spijt van krijgt. De 16e wordt mini Nijn dus geboren, ik ben benieuwd, haha Ik moet wel zeggen dat ik vanmiddag weer wat buikpijn had, dus wie weet is mijn buik zich al aan het voorbereiden... O ja, willen Ele en/of Marleen het nieuws ook even bij de mei 2010 mama's en voormalig temp meiden deel 2 (zw clubs) plaatsen? Alvast bedankt!! Nog plannen voor vanavond? Mannetje is weer overwerken (hij wil nu elke dag zijn werk af hebben voor het geval dat...) en ik zet dadelijk maar even een filmpje aan denk ik.... Tot morgen!
Samantha:WAT???? Jeetje zeg, mijn nekharen gaan echt rechtovereind staan!!!!Dit kan je toch niet menen dat mensen zoiets doen??? Het zal vast heel erg zwaar voor je zijn om haar te zien volgende week. Sommige vrouwen die willen zo graag kinderen en daar gaat het bij mis en bij vrouwen die het niet willen krijgen gezonde kinderen en die laten het weghalen!!!! En waarom???Omdat het uit is.............. Sorry voor mijn reactie!!!!Maar ik kan er echt totaal niet bij dat mensen tot zoiets in staat zijn.Het is gewoon al een echt kindje en het is dan toch eigenlijk moord! Verschrikkelijk.