Mijn reactie lijkt heel rustig, maar natuurlijk denk ik hetzelfde als Marianne.... Maar ik zou als ik Samantha was, er mezelf proberen niet te druk over te maken... Hier heb je uiteindelijk alleen jezelf mee en de situatie veranderd daar niet door.... Snappen jullie wat ik bedoel?
Nijn: Helemaal gelijk en zou er tegenover haar ook echt geen woorden over vuil maken.Je bereikt er niets mee, het is al gebeurd en kan het niet terugdraaien. En idd, proberen er je niet te druk over te maken, misschien makkelijker gezegd dan gedaan.
Hoi meiden, Ben ik weer een keer. Sorry kom even klagen voel me zo ellendig! Zit er even helemaal doorheen. Ben gewoon super moe en heb heel de dag gewerkt en merk dat dat eigenlijk gewoon teveel is voor mij. En helaas morgen nog een hele dag. Dus zie er erg tegenop. Merk dat ik zo'n hele dag Jens ontzettend mis (val nu 2 dagen in op kinderdagverblijf) en zie daar allemaal kleine ukkies en denk dan hier zit ik en Jens breng ik weg. Ik voel me dan zo slecht. Dit heb ik totaal niet als ik in de babyzaak werk. Daarnaast ben ik nog steeds niet ongi geweest na die 2 dagen na het vloeien. Maak me daar langzaam aan best wel druk om ik denk dan het zal toch wel komen want we willen heel graag een 2e en zometeen word ik nooit meer ongi en dus nooit meer een ukkie. Word er zo verdrietig van. Heb de dokter al gebeld en de assistente zei dat het wel kan dat het zo lang duurt maar ik vind het niets van mij mag ik ongi worden. Sorry dat ik zo klaag maar moest het even kwijt! Nijn: spannend de 16e dus toch een keizersnede als ik het begrijp? Mijn tel staat heel de dag en nacht aan en kijk regelmatig of er al nieuws is van je!! Sam: wat een drama! Nou mijn nekharen springen ook alle kanten op met zijn bericht. Wat een mensen heb je toch. Denk ik ook helemaal hetzelfde over als marianne. Mensen die er zoveel voor over hebben en waarbij het niet of moeizaam lukt en dan zo iemand haalt het maar even weg alsof het niets is. Bah kan me daar zo boos om maken. Yaraah: ben je ook nog steeds niet ongi geweest? Ele: natuurlijk schrik je even van de gedachte die je had afgelopen weekend. Maar is ook heel normaal soms zit je er even helemaal doorheen. En daarna denk je ook snel weer van het mooiste wat er is is mama zijn!! Butterfly: mooie foto's weer zeg! En hoe gaat het nu met de hond? Smokey: hoe gaat het met jou? Sorry dames verder heb ik het niet onthouden!
Marleen: Wat ongelooflijk vervelend dat je je zo voelt! Als je je zo moe blijft voelen is het dan geen optie om minder te gaan werken?Kan me helemaal voorstellen dat je Jens heel erg mist, vooral als je met kleine kindjes werkt. Jammer dat het niet zo geregeld is dat Jens mee mag, hoorde dat dat op sommige verblijven dat wel mag. Maar je bent helemaal geen slecht moeder!!!Haal dat maar uit je hoofd.Je bent echt een geweldig mama voor Jens en hij komt echt niet tekort.Doordat jij werkt kan hij extra lekker verwend worden. Wat vervelend dat je nog niet ongi bent geworden, kan me voorstellen dat je het nu weleens tijd vind worden. Ik vond 11 weken wachten al erg lang, ik heb toen zelfs zw.schapstesten gedaan.En jij wacht nu gewoon nog veel langer. Goed dat je hebt gebeld, gaan ze nu ook stappen ondernemen of moet je nog even afwachten? Een hele dikke knuffel, en nogmaals zet het uit je hoofd he?Je bent geen slechte moeder!!! O ja, met de hond gaat het erg goed, nergens last van!
butterfly: helaas moet ik gewoon afwachten want het kan wel tot 6 maanden duren. Bah en dat wil ik helemaal niet wil gewoon ongi worden (dat ik dat nog ooit zou willen) maar wil het nu echt wil gewoon verder kunnen. Helaas ben ik ook niet zwanger heb al verschillende testen gedaan maar allemaal negatief. Ga zo lekker naar bed want trek het niet mee. Slaap zowat hier bij de tv. Invallen op kdv is nu 6 weken lang 2 dagen in de week waarvan vandaag de 1e dag. Daarnaast dan nog 2 middagen in de babyzaak dus eigenlijk maar 3 hele dagen in de week is niet echt veel maar voor mij nu even teveel. Ben benieuwd hoe ik het morgen ervaar anders denk ik er echt over om te stoppen met invallen op kdv want ga er zelf aan onderdoor.
Marleen: Zet jezelf echt op de eerste plek, als je het niet aan kan, dan vooral niet doen. Zo heeft Jens het meeste aan je en kun je lekker genieten. Hoop dat het allemaal morgen weer wat beter gaat. Balen dat je tot een half jaar moet wachten, kan je niet misschien een gyn bellen?
Marleen, goed dat je eerst aan jezelf denkt!! Als het te veel is, moet je echt keuzes gaan maken... Wat Marianne zegt, je bent geen slechte moeder!! En nog steeds niet ongi. Balen zeg. Ik kon me ook nooit voorstellen dat ik ongi wilde worden (met die verklevingen), ik begrijp je dus heel goed! Nee, nee, de 16e geen geplande KS. Samantha heeft gedroomd dat ik de 16e ga bevallen. Ik ben benieuwd dus.... Meiden, ik ga afsluiten. Lekker even lezen op bed. Nu mn rust nog even pakken, nu kan het nog. Tenminste als mini Nijn ook gaat slapen Tot morgen!!
Nijn: Is mini-nijn lekker aan het bewegen in je buik? Nog even en dan ga ik ook slapen, eerst melissa nog even de fles tegen half 11. Mannetje heeft nu zijn 1e nachtdienst van de 3. Dus weer 3 nachten alleen.Bah!!!!
Mini Nijn begint steeds beter te snappen dat hij/zij 's nachts moet slapen en overdag actief moet zijn, maar actief is hij/zij zeker (tenminste, dat vind ik, ik heb natuurlijk geen vergelijkingsmateriaal). Je eerste nachtje alleen zit er weer op, nog 2 te gaan... Hoe is het met de andere meiden??
Goedemorgen meiden, Nou nog een poging dan had gister echt een heel verhaal getyp-ed en op iedereen gereageerd. Vandaag niks terug gelezen sorry even geen tijd voor op het werk. Hier gaat alles wel goed heb weinig tot geen klachten nog, lekker rustig weekend gehad. Kamertje vordert al vrijdag behang erop en dan is het klaar en kunnen de meubels komen maar daar moeten we nog even op wachten maar dat schiet ook al op Mijn mannetje heeft zondag trouwens voor het eerst de kleine voelen schoppen was erg leuk voor hem begint nu steeds wat beter te voelen alleen wel behoorlijk laag is dat normaal? Vind dat een beetje raar eng idee. Probeer jullie weer wat beter bij te houden maar gaat niet altijd lukken op mijn werk, heb ook echt zo geen zin meer om te werken bleehhhhh ben zo aan heerlijk een weekje vakantie toe lekker niks doen heerlijk buiten eten en beetje zwemmen, normaal gaan wij soms wel 4x per jaar, beetje veel weet ik maar ben dat helemaal gewend en nu vanaf december al helemaal niet pff en ben er zo aan toe maar ja helaas krijg mannetje niet zo ver om nog eens gezellig met zijn 2-en te gaan, baal daar best wel van eigenlijk. ik heb alleen nog onthouden dat ele er een beetje doorheen zit, maar volgens mijn heeft iedereeen dat wel op zijn tijd en is dat iets heel normaals denk ik?? Dikke knuffel voor je. Nijntje hoe gaat ie bij jou vandaag, ik las toch iets over een keizersnee wil je dat nu gaan doen? Ga weer even aan het werk en hopelijk tot later, vanavond ook weer verjaardag van vriendin eigenlijk niet zon zin aan maar ja hoort erbij.
Smokey, super dat mannetje de kleine ook gevoeld heeft!! En wat fijn dat jij de kleine ook regelmatig voelt! En waar je haar voelt maakt niet uit hoor. Mini Smokey zit zo lekker bij jou, die gaat je echt nog niet verlaten Vakantie, wij zijn ook van de vakanties... Alleen mannetje heeft maar heel weinig vakantiedagen in het jaar (24 incl bouwvak, kerst enz), dus we kunnen maar één keer per jaar en doen het dan goed Marleen is even in de war. Zij dacht dat ik een KS ga doen op de 16e (is trouwens een zondag). Samantha droomde dat ik de 16e ging bevallen.... Dus vandaar dat het woord KS viel... Nog plannen voor vandaag?? Ik vrij weinig. Dadelijk misschien weer even terug naar bed, want ik moest vannacht weer plassen en dan lig ik vervolgens ruim een uur wakker.... Blehhh...
hoi hoi meiden, Smokey: Wat leuk dat je mannetje ook de kleine heeft gevoeld, toch wel weer emo momentje! En idd wat nijn zegt het maakt niet uit waar je de kleine voelt. Als je haar helemaal onderin voelt kunnen dat ook de handjes zijn. Nijn: Lekker weer gaan slapen, nu kan het nog! Dus een KS a.s. zondag......nee hoor grapje! Marleen was blijkbaar echt moe. Hier was Melissa om 04:50 wakker, ze huilde, dus haar even op de arm genomen, maar ze was direct stil, dus niets aan de hand, weer terug in bed gelegd. Toen was het nog even 5 minuten mopperen, maar daarna was ze stil tot iets voor half 7. Om 7 uur lag ze er weer in en Esther werd om 20 voor 8 wakker en zijn er toen om 8 uur uit gegaan. Vandaag niet veel op programma, heb gister al veel gedaan! Mannetje slaapt nu overdag, dus dan zorg ik dat ik alles dan al heb gedaan. alleen even mijn zusje, nichtje en hun vriendinnetje naar schoolbrengen, ze hebben hun LSD!Dus ze zijn verkleed. Dat is voor mij alweer 10 jaar geleden, wat gaat dat snel zeg!
Ok geen zorgen maken dan haha is soms wel moeilijk. Maar volgende week mag ik al weer naar de vk Nijn balen dat je na het plassen niet meteen weer in slaap valt.ik moet meestal ook 2x maar slaap eigenlijk altijd wel meteen weer verder, weet niet hoe lang dat nog duurt maar hoop dat ik het zo vol hou en gelukkig geen keisersnee in de planning Hoe gaat het eigenlijk met jullie huizen verhaal? Butterfly wel fijn dat Melissa meteen weer verder sliep want 04.50 uur is echt wel erg vroeg haha En lekker rustig dagje vandaag dat is ook wel eens lekker toch lekker genieten. LSD zegt me even niets wat dat is, ben blond dus...
Fijn Smokey, dat je volgende week weer naar de vk mag. En geen zorgen maken, is inderdaad heel moeilijk, ik weet er alles van... Ons huizen-verhaal niet meegekregen? We hebben een optie op een 2-kapper en op dit moment wordt het koopcontract op gesteld. Juli 2011 is de planning dat ons nieuwe huis opgeleverd wordt. Ons 'oude' nieuwbouwhuis gaat in januari in de verkoop. Marianne, LSD zegt me ook niks, alleen dat het een drugs is... Misschien laatste schooldag?? Geen idee, ik ben niet blond, dus... Plassen, ik heb dat nu sinds een week of 2 dat ik 's nachts dus niet meer kan slapen... erg balen, maar ja... Hoe drukker ik me er om maak, hoe minder ik er van kan slapen... Melissa was er vanochtend erg vroeg bij zeg... Maar gelukkig wilde ze nog even verder slapen... O ja, ik ben trouwens weer aan het afvallen... Beetje vreemd, maar ik vind het niet erg eigenlijk....
Nijn en Smokey: Laatste SchoolDag idd! Ben er net weer, moest ook nog langs de slager en de bakker voor mijn moeder!Melissa heb ik net weer in bed gelegd. Smokey: volgende week alweer, gaat best wel snel he? Nijn: Idd geen zorgen maken over het afvallen, ik had het ook met de 1e zw.schap en ik maakte me eerst wel druk tot de gyn zei dat het niets uitmaakte. Ze zegt sommigen komen wel 40 kg aan en krijgen nog een te kleine baby en sommigen komen niets aan en die krijgen een zware baby.Dus het zegt niets gelukkig, dat stelde me toen wel gerust.Is dus alleen maar lekker dan toch dat je wat kwijt raakt?
Haha dat scheelt toch een hoop dan blond of niet Nijntje afvallen heb ik wel vaker gehoord op het laats van de zw, dat hoeft er straks tenminste niet meer af ik gister weer eens op de weegschaal gestaan en groei goed, bijna 7 kilo aangekomen nu geen idee of dat veel is, zal eerdaags weer even een buikfoto maken is al te lang weer geleden. Dat van je huizenverhaal heb ik even gemist of niet onthouden leuk allemaal hoor spannend, bij ons liggen de tekeningen bij de welstand als alles goed gaat starten ze na de bouwvak met ons huis, wij zetten ons huis wel wat eerder in de verkoop denk ik weet nog niet of voor of na de bevalling. Butterfly het gaat nu inderdaad allemaal snel met al die vrije dagen erbij, we gaan volgend weekend weg met vrienden en dan komt ons kamertje al, dan zit ik al bijna op de 30 weken wie had dat gedacht, kan het soms nog steeds moeilijk bevatten. De rest van de meiden hoe gaat ie bij jullie, en jullie kleintjes??
Hoi Meiden, Hoe is het met iedereen, een week teruglezen leek me niet echt een optie Goed binnen gehouden Nijn , ik herken het wel dat wakker liggen, ik bedacht me altijd maar dat ik de volgende dag niks hoefde en dat ontspannende me dan wel een beetje. Smokey, wat fijn dat je haar nu zo goed voelt dat haalt de onzekerheid wel behoorlijk weg, denk ik. Hoe is het met de rest, graag korte update Hier gister teruggekomen van een erg regenachtige vakantie, we zaten in een prachtig huis aan het Lago Maggiore (ben er zelfs 3x in gedoken, ging meer om het idee dan dat het echt lekker was haha), maar het weer was dus erg balen. We hadden een biljarttafel in de huiskamer staan daar en daar hadden we kussens van ligbedden op gelegd en dat was Erin's hangout, zegt me vader op te laatste dag (toen we aan eht inpakken waren), ligt ze niet wat dicht bij de rand? had ze zich zelf omgedraaid en nu doet ze het steeds, dan zit ze echt trots te lachen hihi. Gister wel vette vertraging op Milaan, door de aswolk, vond het zo zielig voor haar, ze was zo moe, want ze had bijna niet kunnen slapen en we waren pas om 01.15 thuis, dus dat is ze nu aan het inhalen.
Balen anouk dat jullie zo'n regenachtige vakantie gehad hebben. En wat stoer om toch het water in te duiken!! Wel weer een mijlpaal verder met Erin, het omrollen!! Goed hoor!! Kilo's, ik was tot nu toe 13 kilo aangekomen en zit nu op +11 kilo. De kleine eet dus goed van me, helemaal niet erg Wat zoals jullie al zeggen, wat er niet aan komt, hoeft er ook niet af... Ik ga nu weer even eten, mn brood zal wel ontdooid zijn en dan op de bank even ene filmpje kijken of een boekje lezen. Tot strakjes!!
Anouk: Wat balen dat het zo regenachtig was, wel super dat je er toch in bent gedoken. Super he dat ze zich omrollen?Toch weer een mijlpaal. Hier hebben we zaterdag melissa haar eerste groentehapje gegeven, de foto's staan aantal blz terug. Ze heeft nu 3 keer groente gehad, en sinds gister krijgt ze het een beetje in de gaten hoe ze het door moet slikken. Mondje open doet ze wel als ze de lepel naar haar toe ziet komen, dat deed ze al met de eerste keer groentehapje.
Marianne, hoe doe je dat met dat groentehapje, ipv van voeding of extra en zo ja dan tussen de voedingen? Ik heb vandaag potje peer gehaald en wil deze week ook beginnen. Erin kent de lepel al goed, wij lepelen al twee maanden medicijn naar binnen dus dat zal wel goed gaan, en aan het gieten we het restant naar binnen (medicijn lossen we op in beetje water)en dan pakt ze de beker met beide handen vast (dus al goed aan het oefenen om het zelf te doen, de lepel wil ze ook al zelf vast pakken, maar dan gaat alles alle kanten op dus dat is niet zo'n goed idee hahaha)