Het vervolg van 2e echo geen kloppend hartje meer!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door marleentje26, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Anouk wat jammer dat je niet wat beter weer had, maar het was misschien allicht beter als dat het hier was.
    Ging de vliegreis met de kleine verder wel goed?

Nijntje is het vandaag rustig bij je in de buik of rommelt het een beetje??

Butterfly ik zag de foto's al voorbij komen, altijd leuk als ze uit een potje gaan eten, kunnen ze ook lekker kliederen haha

2. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

Anouk: Ik zal je daarover wel even over smsen, maar zet het hier ook nog even neer.
    Wij geven melissa tegen 18:00-18:15 een heel klein beetje groente, potje mag je 48 uur in koelkast bewaren, dus je kan er 3 keer meedoen.
    Daarna geeft ik tegen 18:30 gewoon de fles, ze krijgen zo weinig nog maar binnen in het begin dat het nog geen maaltijd vervanger is, dus eigenlijk is het een extraatje.
    En als ze eenmaal iets meer opkunnen kun je daarna nog een klein flesje erachter aangeven.

3. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Smokey, hier is het de hele dag rustig hoor....
    Mini Nijn niet, maar verder geen buikpijntjes of zo...
    Dus ik vermoed dat de kleine nog wel prima in mn buikje zit. Ik zou ook niet naar buiten komen met zo'n slecht weer....

4. Anouk30

Anouk30 Bekend lid

25 nov 2008
    654
    0
    0
    Marianne, super fotos van Melissa, zal camera in aanslag houden als ik deze week de hap geef.

Smokey, ging goed het vliegen, ze gaf geen kick alsof ze niks door had, dus dat was wel heel fijn.

Kan wel iedereen aanraden om zelf babybed of in ieder geval reismatrasje altijd mee te nemen, want ze hadden er daar een maar die vond ik niet zo veilig, het was gewoon campingbedje maar de matras was heel dun, plastic en zacht, ik heb er dus een matras van ligstoel in gelegd en daar heeft ze opgeslapen.

Nijn, ondanks slaapgebrek, kan je nog wel beetje genieten van je verlof, kan je alleen maar aanraden om je rust te pakken en zoveel mogelijk te genieten van tijd voor jezelf nu het nog kan.

Marleen, heeft Jens zn hapje al gehad en heb ik de fotos gemist?

Ele, hoe gaat het met het moederschap?
    Sam, las nog dat je leuke moederdag hebt gehad! En met Yarno gaat het allemaal lekker?

5. butterfly1984

Dank je anouk!
    Ik ben ook heel erg benieuwd naar jouw foto's.:D

vanmiddag zijn wel om 17:00 al gaan eten, omdat ik mijn zusje klaar moest maken voor het feest van school.
    Dus om 17:45 was ze hier, heb ik haar haar in de krullers gezet, daarna make-up opgedaan, toen heeft ze haar jurk even snel opgehaald, daarna de krullers er weer uit en heb toen haar haar opgestoken!
    Toen samen de jurk aangetrokken, omdat ze uit moest kijken voor d'r haar.
    Ik zal morgen wel even foto plaatsen van haar, kunnen jullie even beoordelen hoe ik het heb gedaan........hahahaha:D:D
    En toen was het al weer 19:45.
    Heb haar daarna naar ons nichtje heen gebracht met de auto, een straat verderop,want het regende zo!
    Ze hadden een prijs gewonnen samen en werden daar dus met de limo opgehaald:$
    Dus even allemaal foto's geschoten in de regen........:D:D
    Maar was wel erg leuk en stoer om te zien zeg zo'n grote limo hier in de straten.:D:D
    Om 20:30 zat ik dan eindelijk rustig op de bank en kon nog een uurtje bij mannetje zitten voor hij weg moest.
    Heb dus Melissa zelf de fles niet kunnen geven en heb ze ook niet samen naar bed kunnen brengen, dat vond ik toch best wel even raar als je dat wel gewend bent.

En nu ga ik Melissa de fles geven en dan lekker slapen, ben best wel moe!Vanacht zo slecht geslapen, heb ik altijd de 1e nacht als mannetje weg is.Hopelijk gaat vanacht beter!!!:D

Slaap lekker meiden.

6. butterfly1984

Hier de beloofde foto's:

7. butterfly1984

nog 1tje, die vind ik erg leuk!

8. butterfly1984

Vanmorgen heb ik Melissa de fles om 06:40 gegeven, ze lag lekker in bed nog te slapen.
    Half uurtje later is ze naar bed gegaan en heb toen zelf daarna ook nog 40 minuutjes even gelegen.
    Daarna Esther uit bed gehaald en zijn we naar beneden gegaan.
    Poesjes eten gegeven en voor ons broodjes gesmeerd.
    Mannetje komt ze weer van zijn nachtdienst, maar had slecht weer onderweg, dus was ietsjes later thuis.Veel regen en harde wind!

Vandaag niet veel in de planning.......omdat het zulk mooi weer is.:D
    Nog wel even boodschapjes doen, want de winkels zijn dicht morgen zeker?

9. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Goedemorgen meiden,

Butterfly dat heb je mooi gedaan knap hoor! Heb je iets van een kappersopleiding ofzo gedaan? Of ben je gewoon goed in dat gefreumel met haar. Wel lekker dat je na de fles van melissa nog even 40 min kan liggen. En tjee wat een weer ja heb slecht geslapen vannacht en het heeft hier echt de hele nacht geregend. Werd trouwens nog een keer wakker van de kramp in mijn kuit auwieee jee wat doet dat zeer zeg.

Nijnt we hebben een optie op de band Tilt die hadden jullie toch ook voor je bruiloft, ze zouden me vandaag terug mailen voor wat optie's om ergens te gaan luisteren ben erg benieuwd:) Nog steeds rustig bij je??

Ging net na de wc en had heel licht beetje rose verlies :$echt klein beetje maar toch maak me dan meteen zon zorgen pff heb verder nergens last van en voel de kleine nog goed bewegen maar vind dit echt niet leuk. Hoop dat het straks helemaal weg is. Waarom nou...:(

Ele hoe gaat het nu met je eigenlijk? Voel je je al weer wat beter en niet meer zo depri??

10. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Goedemorgen,

Hier nog steeds alles rustig :D

Marianne, wat cool zeg!! Ze ziet er echt heel mooi uit.
    LSD noemen ze bij ons het eindexamen gala. Al die 'kids' komen dan met een limo, hummer of tractor (vind ik zelf wel heel stoer) naar een cafe/dancing in Oss.
    Bij ons was dat nog niet zo uitgebreid...

Smokey, wat balen dat je wat roze verlies had. Als jet het niet vertrouwt gewoon de vk bellen. Beter één keer te vaak dan in onzekerheid zitten...
    TILT hadden wij idd ook op onze bruiloft. Echt een super band. Wij zijn nergens gaan luisteren, want ze spelen zo vaak hier in de buurt.

Samantha, wat een mooie foto's op je hyves!
    En die ene dat Damian naar je buik kijkt en de rest naar de camera, zo lief! Hij houdt alles goed in de gaten ;)

Hoe is het met de andere meiden?
    Het is wel rustig hier hoor...

11. Gerritsen

Gerritsen Niet meer actief

hoi meiden,

Marianne mooi foto's zeg, gaaf zo'n limo. Lijkt me echt stoer.
    Lekker nog 40 min gelegen/geslapen.

Smokey: je vagina is nu zo doorbloed dat je soms kleine bloedinkjes kan hebben, heb het ook gehad zolang het bij veegjes blijft. Als je het niet vertrouwd dan gyn bellen hoor.

Anouk: balen van het weer, wel spammen die eerste fruithap.
    Hier alles goed met de kids en de bv. Voel me helemaal top en volgens mijn man straal ik nu ook echt.

Hoe is het met de andere meiden?

Hier even achter de pc gekropen, kids slapen en ik moet eigenlijk ook plat maar had echt even geen zin in slapen maar even tijd voor me zelf. Vanavond komen de collega's op kraamvisite. Mannetje komt vanmiddag een uurtje eerder thuis om met Damian vervolgens naar het zwembad te gaan. Hij mist het zwemmen en ik weet eigenlijk niet eens wanneer ik weer mag, ik bloed niet meer.
    Ohja ben nu even aan de pil die met bv mag tot mannetje gesterriliseerd is en veilig is bevonden, haha en dan stop ik ermee om dan na de zomer zelf geholpen te worden.

Erg he van die vliegcrash, zou je kind maar zijn die als enige overleefd en dan ook gelijk wees is, bah bah.
    Vreselijk.

12. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Heel erg die vliegtuigcrash, maar nu de hele tijd hetzelfde te melden en te laten zien op tv, is ook weer een beetje te. Ze kunnen ook extra nieuws brengen als ze nieuw nieuws hebben, toch?
    Maar idd, je zou dat jongetje maar zijn. Helemaal alleen in een vreemd land, met vreemde mensen, zonder papa en mama...

Hier verder alles goed.
    De kleine is heel druk en oefent echt veel druk uit (alle kanten op, hij/zij weet volgens mij de uitgang niet...)

Ik heb ook geen idee wanneer je weer mag gaan zwemmen. Ik denk dat, als je niet meer bloedt, je gewoon weer mag gaan zwemmen...

O ja, ik heb net mn ziekenhuistas eens ingepakt... Erg op tijd...
    Dadelijk even filmpje kijken op de bank en dan is mannetje weer thuis en hebben we lekker lang weekend samen (misschien wel het laatste weekend)

13. butterfly1984

Samantha: Je mag idd weer zwemmen als je niet meer bloed.:D

Echt erg van die vliegtuigcrash, kreeg er kippevel van!bah!
    En dat jongetje.......vreselijk.

14. butterfly1984

Smokey:Nee hoor, geen kappersopleiding o.i.d.:D:D
    Heel erg bedankt voor het compliment.Ze vond het zelf ook heel erg mooi.had haar make-up ook gedaan!:D
    Heb je nog roze verlies gehad?

15. Anouk30

Anouk30 Bekend lid

25 nov 2008
    654
    0
    0
    Nou eerste fruithap zit erin, vraag me alleen af of het verstandig was, want twee uur later was ze echt ontroostbaar dus misschien buikpijn ervan?? maar misschien was het ook gewoon toeval en is ze nog wat moe van de reis.

Ze gaf niet heel veel reactie op de fruithap, ze liet het rustig over zich heen komen en op een gegeven moment vond het ze het hele ritueel wel grappig, wilde alleen liever alleen de lepel vasthouden (resultaat: peer op wang, nek en broek). De eerste happen hebben we op de video dus die kan ik niet spammen hier, maar hier komen de fotos

16. Anouk30

Anouk30 Bekend lid

25 nov 2008
    654
    0
    0
    en hier nog een

17. Anouk30

Anouk30 Bekend lid

25 nov 2008
    654
    0
    0
    En dan ook nog een paar van vakantie,

ons eigen hele grote aankleedkussen, alsof het ervoor gemaakt is :D

18. Anouk30

Anouk30 Bekend lid

25 nov 2008
    654
    0
    0
    Erin op het biljart

19. Anouk30

Anouk30 Bekend lid

25 nov 2008
    654
    0
    0
    Bij gebrek aan babybad

20. Anouk30

Anouk30 Bekend lid

25 nov 2008
    654
    0
    0
    Wij op een van de weinige dagen dat het wel aardig weer was,
    zo dat was de laatste, sorry, heb er zeker een blz bij gespamt ;)

Deel Deze Pagina