Het vervolg van 2e echo geen kloppend hartje meer!

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by marleentje26, Jan 20, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

Anouk: Wat een geweldige foto's zeg!:D:D

Nijn: Heb je nog wat bij kunnen slapen, doordat je snachts slecht slaapt?

Smokey: Hoe gaat het nu?

Samantha: Je hebt echt prachtige foto's staan op je hyves.
    En je ziet er echt stralend uit zeg!:D:D

Ga nu Melissa de fles geven en dan lekker slapen.
    Mannetje heeft nu laatste nachtdienst, daarna moet ie zaterdag en zondag weer werken.
    Heb vanavond 12 broodjes gezond klaar gemaakt, ben wel uur bezig geweest zeg!!!Wat een kl#te eieren om af te pellen!
    Heb me toch last van buikkrampen zeg, elke keer rennen naar de wc. maar jeetje zeg, wat doen die krampen pijn!

Slaap lekker allemaal!

2. Anouk30

Anouk30 Bekend lid

Nov 25, 2008
    654
    0
    0
    Nou ik laat die fruithap nog wel ff voor wat het is en moet maar overleggen met de kinderarts die ik volgende week zie, want ze dronk al niet bijster veel afgelopen dagen maar na de fruithap was het echt desastreus, ze is doorgeslapen op 80 cc, ging ik vanochtend om half 8 bij haar kijken, lag ze heel lief boven de dekens beetje om zich heen te kijken maar niks roepen om eten, net 150 gedronken, maar matig dus

Vraagje aan de moeders, hebben jullie het na de zwangerschap ook zo vaak en snel koud. Ik lig echt onder twee twee persoonsdekens (waarvan een vierseizoenen) in mn eentje en dan heb ik nog joggingbroek en skisokken aan, na twee uur wordt ik dan warm wakker en kan ik de helft uit doen, zal wel hormoonhuishouding zijn, maar vroeg me af of jullie hier ook last van hebben

3. butterfly1984

Anouk, dat is minder!
    Melissa laat nu ook vaak 40-60ml staan, een enkele keer gaat het helemaal op.
    maar dit was voor de groente,fruithap ook al zo.

4. Anouk30

Anouk30 Bekend lid

Nov 25, 2008
    654
    0
    0
    ze heeft op vakantie super gedronken, dus waarschijnlijk heeft ze ff minder behoefte, wel fijn om te horen dat Melissa dit ook heeft misschien hoort het er dan gewoon bij

5. butterfly1984

Ik praat ook mee op een gesloten forum met andere januari mama's en heb daar ook mijn verhaal gedaan en het schijnt idd dat meerdere baby's dit hebben, dus zal er wss toch wel bijhoren.
    Zelf maakte ik me ook al druk dat ze steeds zoveel liet staan, maar ik kan haar ook niet dwingen.

6. butterfly1984

Hoorde Melissa vanmorgen om 04:50 2 keer huilen en toen was het over, daarna heb ik haar niet weer gehoord tot 06:10.
    Om 06:40 lag ze er weer in en heb zelf nog 1.5 uur kunnen liggen.

Gister was ik even flesje aan klaarmaken en melissa lag op de grond, met dat ik weer kwam lag ze op haar buik.
    Had het nog niet eerder gezien dat ze het deed als ik weg ben.
    Dus was wel heel erg leuk!En zij vond het ook heel leuk.:D

7. Anouk30

Anouk30 Bekend lid

Nov 25, 2008
    654
    0
    0
    ja mooi he, dat ze dan zo trots kunnen kijken van "kijk mij eens"
    Wel balen dat Melissa steeds zo vroeg wakker is, ik heb een x op vakantie gehad dat Erin om 4.00 uur in eens begon te babbelen, na 5 minuten was het over en sliep ze verder, voor de rest is ze eigenlijk altijd rond half 8 -8 wakker en daar ben ik echt heel blij mee, want ik ben iemand die slaap heel hard nodig heeft

8. butterfly1984

zo lang slapen is idd wel lekker.:D:D
    Normaal haalde ik haar gewoon rond 7 uur uit bed, omdat ik esther ook nog heb, maar nu is het al een tijdje niet meer zo.
    De laatste tijd gaat wel weer beter, het word steeds vaker weer 06:30, maar ze is ook weleens eerder wakker, maar dan is er niets aan de hand.

Heb je ook zin om mee te kletsen bij het gesloten forum van de januari mama's?

9. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

Aug 25, 2007
    4,754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    goedemorgen,

Wilde gisteren nog reageren maar is er niet van gekomen.

Hier gaat het weer wat beter. Het werken dinsdag ging iets beter. En nu lekker vrij morgen nog een middag werken en dan vrij tot woensdag. Dus dat is wel lekker.

Ik heb van de week Jens weer een keer rijstebloem in zijn fles gegeven en wat denk je hij was weer om 06.00 wakker nou dat was dus maar eenmalig want vind 06.00 echt veel te vroeg. Nu dus gisteren geen rijstebloem gegeven en werd hij vanmorgen weer om 08.00 wakker moet zeggen vind dat toch een stuk betere tijd haha.

Nijn: hoe voel je je? Nog wat rommelig of is het weer rustig?

Anouk: Jens heeft met koninginnendag zijn eerste fruithap op! Hij vind het erg lekker. En hij krijgt nu een half potje fruit maar zou wel meer lusten haha
    Ook merk ik dat hij na zijn fles nog honger heeft en hij krijgt 4x 210 met 7 schepjes en die gaan altijd helemaal op tot de laatste druppel dus we gaan ook maar eens met groente beginnen.

Anouk: ik heb het ook zo ontzettend koud. Loop heel de dag met een dikke trui aan. Terwijl ik tijdens de zwangerschap het juist heet had. Dus zal wel aan de hormoonhuishouding liggen.
    Leuke foto's zag ik voorbij komen!

Ele en smokey en samantha: hoe gaat het met jullie?

Yaraah: weet je al meer? Ben je nog bij de dokter geweest?

10. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

Aug 25, 2007
    4,754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    butterfly: helaas laten ze geen meiden toe op het gesloten forum die niet actief hebben meegekletst op het januari forum hier op zp.

11. butterfly1984

Anouk: Lees nu pas je vraag over dat je het zo koud hebt.
    Ik ben altijd al iemand die het snel koud heeft, als ik alleen ben trek ik ook een broek en sokken aan, maar gaan idd naar verloop van tijd weer uit.
    In de zw.schap had ik het echt altijd warm en lag zelfs in de winter boven de dekens.Nou dat hoef ik nou niet meer te doen.:D:D

12. Anouk30

Anouk30 Bekend lid

Nov 25, 2008
    654
    0
    0
    In de zwangerschap had ik het ook altijd warm, mis die tijd;)

nog een forum, ,kan deze al niet bijhouden :D dus is niet erg dat ik niet mee kan kletsen, als ik iets wil weten vraag ik het jullie gewoon :p

13. butterfly1984

hahahaha,dat is zo, hier kan je ook alles vragen!:D:D

Ga Esther zo aankleden, dan mezelf en daarna Melissa, dan is het tijd om naar oma te gaan.:D:D:D

14. butterfly1984

Nijn: Waar ben je?????Stiekem aan het bevallen?:D

Samantha: Gaan de nachten steeds iets beter?
    Zag laatst op je hyves dat Yarno enorm goed gegroeid was.:D:D

Smokey: hoe gaat het daar?Heeft mannetje de kleine nog een keertje gevoeld?

Ele: Lekker aan het genieten van je mannetjes.:D:D
    Alleen jammer dat je niet zulk goed weer erbij hebt.

Anouk: Heb je inmiddels al sollicitaties lopen?

yaraah: Ben je al wat wijzer geworden uit je testen?
    Of misschien inmiddels al ongesteld geworden?

Melissa ligt nu net weer in haar bedje.
    Esther is nog bij oma, ga daar ook zo weer even heen.
    Maar eerst hier nog even spieken of nijn er al was geweest.:D

Wie gaat er vandaag nog wat leuks doen met hemelvaart?

15. Elegance

Elegance VIP lid

Nov 13, 2008
    5,478
    2
    38
    Hallo meiden,

heel even snel, we hebben al 3 dagen geen internet thuis.. probeer wel altijd even snel bij te lezen bij mijn ouders of souders, maar reageren komt er dan weer niet van.. voelt ook niet ok, heb het gevoel dat ze over mijn schouder meelezen en ik zou niet willen dat ze weten wie ik op dit forum ben.. dan zouden ze iets teveel kunnen teruglezen ben ik bang :)

hopelijk wordt het vandaag anders morgen opgelost.. mannie heeft er al een paar keer over gebeld, we zijn niet de enige, de buren hebben ook geen internet..

nou ja, bij deze dan, ik ben jullie absoluut niet vergeten.. ben er ook meteen weer bij als we internet hebben!!

en ik hou je in de gaten nijn :p:p:p

16. butterfly1984

zie net dat nijn er vanaf gistermiddag niet meer is geweest.....zou het dan toch?:D:D

17. Smokey

Smokey Fanatiek lid

Jan 6, 2009
    1,846
    0
    0
    Hoi Meiden,

Even snel goeie nieuws is roze bloedverlies was maar een druppel dus waarschijnlijk een gesprongen adertje.

Slechte nieuws ben grieperig brr koud verkouden en mijn hoofd, bedankt fijne collega's die ziek op het werk komen!!!!!!!!!!! ben ook helemaal kapot gesloopt laatste dagen elke avond wat overdag wat en in het weekend hele weekend weg dus weer snel vatbaar. Ben ik lekker 4 dagen vrij nu lig ik voor pampus.

Oh ja had ik al verteld dat mannetje en ik in juni een weekje naar zeeland in een stacaravan gaan!!! heerlijk heb er nu al zin aan, lekker hondje mee en een week niks anders dan relaxen:) heb het echt nodig.
    En oh ja ons kamertje komt 31 mei tadaaaa, en morgen komt mijn moeder behangen dan is kamertje klaar dus kan ik hier alvast een fototje plaatsen:)

En inderdaad nijn is er al even niet geweest , ze zal toch niet......ze is er altijd wel regelmatig de laatste tijd hmm:)

Ga dus lekker even op de bank met een dekentje kom strakjes nog wel even weer langs denk ik.

18. butterfly1984

Smokey: Bah zeg, dat is ook niet leuk!
    Beterschap en kruip maar snel onder de deken.
    Wel super leuk nieuws dat jullie toch nog even op vakantie gaan.
    En het kamertje komt dus al met een aantal weken.......super!:D:D

19. Anouk30

Anouk30 Bekend lid

Nov 25, 2008
    654
    0
    0
    Marianne, ik heb nog geen sollicitaties lopen, maar ik ben heel druk met de oprichting van theatergezelschap en dat moet inkomsten gaan genereren in de toekomst, dus heb met manlief afgesproken dat ik voorlopig alleen maar richt op acteerklussen aangezien daar mijn hart ligt en dat we het dit jaar financieel nog wel redden met geen vast inkomen van mijn kant.

20. butterfly1984

Anouk: wat super leuk klinkt dat.:D:D
    En idd, als je het financieel zo kan redden, zou ik het ook zeker doen, vooral omdat daar je hart in ligt.
    Hoop dat de oprichting lukt en dat daar je toekomst ligt.
    Heel veel succes ermee!
    Houd je ons hier op de hoogte?:D:D

Share This Page