Het vervolg van 2e echo geen kloppend hartje meer!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door marleentje26, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gerritsen

Gerritsen Niet meer actief

hoi,

Het is nog niet bekend, bij de 16 wk dachten ze een jongentje, 20 weken ook en bij de 24 weken een meisje. Dus ik weet het niet, maakt me ook niet uit hoor, dus doen geen echo meer.
    Ben uitgerekend op 27 april

Hoe is het hier verder,rustig zag ik.
    Marleentje we zijn inderdaad benieuwd naar je verhaal en natuurlijk de eerste foto's.

Butterfly wat vervelend die hoofdpijn, gaat het inmiddels alweer?

Smokey wanneer heb je weer een afspraak?

Damian slaapt en ik heb net gegeten. Ga zo ook even op bed liggen.
    Had vanochtend theebezoek van een vriendin en haar zoontje.
    Onze vriendenkring heeft alleen maar jongens en 1 meisje.
    Het was erg gezellig en voor we er erg in hadden was het al twaalf uur. Damian moest toen eten en die eet 3 boterhammen dus voordat ik die in bed had was het kwart voor één.

Kom vanmiddag na de boodschappen nog even online.

2. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    ele: jens is 53 cm

Ik probeer vandaag nog foto's en mijn verhaal te doen! Ga nu eerst jens de fles geven en lekker even slapen!

3. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Ik heb het er gelijk bijgezet!

slaap lekker marleen!

voor jou dus ook spannend samantha, wat het gaat worden.. Smokey, wil jij het eigenlijk weten straks wat het wordt?

4. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Even snel op Marleen reageren wat goed dat je er weer bent!! En inderdaad wat klink jij gelukkig:):) helemaal super krijg er een brok van in mijn keel.

Ele mijn uitgerekende datum is 19-08-2010!:)

Gerritsen ik mag 4 febr voor nekplooimeting en 10 febr naar de gyn weer dus even geduld en dan weer 2 keer achter mekaar;):)

5. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    hoi meiden,

Marleen, fijn om je weer op zp te zien, al wist ik het al, hihi
    Super dat het zo goed gaat met jullie! En nu dan lekker genieten, want dat hebben jullie verdiend.

Ele, ik ben heel erg benieuwd naar je boxkleed!!
    Info voor op het lijstje: uitgerekend 28 mei, ziekenhuisbevalling en flesvoeding.

Marianne, rustig aan he??

Smokey, komt helemaal goed met mini Smokey en dan lekker shoppen!!

Samantha, je buik is flink gegroeid (logisch), maar wel heel mooi!
    Ik heb gister ook weer een biukfoto gemaakt, zal m straks wel even plaatsen (als ik er aan denk)

All, volgende week dus een drukke week (omdat mij duo op vakantie gaat en we wat dagen geruild hebben, ik heb daarom die week er na lekker vrij). De fysio is benieuwd hoe het gaat. Ik ook, ik doe in ieder geval wel rustig aan.

Lekkende borsten: ja, sinds vorige week, lekt er eentje af en toe. Nu nog voornamelijk 's avonds, hopelijk blijft dat zo...

Dadelijk komt mijn broertje de plinten plaatsen en dan is dat ook weer klaar.
    Vanavond ben ik nog wel even online.
    Tot straks!!

6. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

hoi hoi,

Borsten: Bij de 1e lekten ze wel, bij de 2e niet.
    Had ook geen pijnlijke borsten wel erg gevoelig.
    Nu lekken ze ook nog trouwens, er komt nog echt melk uit.

Ele: we hadden laatst over wanneer ik iets van me liet horen tijdens en na de bevalling, had terug gekeken in telefoon en heb smiddags tussen de weeen door gesmsd en na de bevalling ook direct gesmsd naar anouk, maar zij had het hier niet opgezet.
    Dacht dat ik marleen toen ook had gesmst maar dit bleek niet zo dus die kreeg pas andere dag sms.
    Had zelfs met 9cm ontsluiting nog naar mijn ouders gebeld........hahaha en toen is mijn zusje gekomen om bevalling mee te maken.

Krijg zo nog even kraamvisite, gisteravond ook al............lekker gezellig, alleen dan is de avond direct weg en moet je al weer naar bed,en s avonds is nou net even tijd voor jezelf!
    Maar goed, het hoort erbij en zoals ik al zei is het wel gezeliig.

Met de hoofdpijn gaat het iets beter, is nog niet helemaal weg, maar niet zoveel last meer als vanochtend.
    Moest eigenlijk nog naar de winkel vanmiddag, maar kon het niet opbrengen.
    In huis ook niets gedaan eigenlijk, mannetje heeft alles voor me gedaan.
    Hij ligt nu op bed, heeft weer 2 nachten!
    Sneeuwt het ook bij jullie, of misschien ook wel regen?

7. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Lijkt me inderdaad ook dat als je kraamviste krijgt meteen je hele avond weg is, maar het is inderdaad wel gezellig....

Met 9 cm ontsluiting nog bellen... poeh, poeh... Ik heb geen idee hoe dat hier allemaal zal gaan.
    De fysio zei wel dat ik (dacht ze) een smal bekken heb...

En even een dagje nix gedaan is niet erg hoor Marianne. Je bent pas bevallen, hallo, rustig aan!!!

Hier sneeuwt/hagelt/regent het... Ik blijf in ieder geval lekker binnen...
    De plinten zitten ook tegen de muur aan. Net de vloer gedweild, alleen was het water erg vet, geen idee hoe dat kon... Dus nu moet ik nog een keer dweilen, maar niet meer vanavond..

Morgen weer werken, morgenavond komt mijn vriendin(kapster), dus ik beloof niks.... Maar als er net zo veel gekletst wordt als vandaag, kan ik het wel bijhouden

Liefs

8. Anouk30

Anouk30 Bekend lid

25 nov 2008
    654
    0
    0
    Hey meiden, hier ben ik weer terug van weggeweest.

Allereerst Marleen, van harte gefeliciteerd met Jens!
    Ik zal zo ff je verhaal lezen.

Ik gooi hier ff wat fotos van onze dame op.
    Bewerkelijk hoor zo'n kleintje, heb geen rust meer hihihi

9. Anouk30

Anouk30 Bekend lid

25 nov 2008
    654
    0
    0
    Hoe is het verder met iedereen?

Ik denk dat teruglezen onbegonnen werk is, aangezien het alweer hard gegaan is met het nieuwe topic, maar misschien kan iemand ff een update geven aan deze moeie moeder :p

10. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    Sorry dames,

Heb geen tijd gehad om nog te reageren vandaag. Ga morgen een nieuwe poging doen en foto's plaatsen. Zal wel eind van de dag worden denk ik als ik ook naar de gyn ben geweest ivm katheter dan weten jullie daar ook meer over.

Liefs Marleen

11. kidz24

kidz24 Niet meer actief

hey meiden

haha heb jullie eindelijk gevonden.
    kon jullie maar niet vinden heel het forum afgezocht
    maar dan toch

marleen van harte gefeliciteerd nogmaals had je al prive gefeliciteerd

hoe is het met de andere meiden?? ele ?nijntje ? samanta? smokey,butterfly?
    jullie hebben zo veel geschreven dat ik het niet even bij kan lezen.

hier is het rustiger, we zijn een paar dagen weg geweest en we krijgen profesionele hulp.
    zowel voor mij als voor ons samen.
    ook fiancieel krijgen we hulp omdat we het overzicht niet meer hadden en alles in de soep liep.
    we kijken ook naar een andere baan voor mijn man en we gaan er samen weer voor.

we zijn er natuurlijk nog niet dat besef ik maar het begin is er

nou meiden hoor graag vanjullie

gr cyber

12. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Anouk wat een schatje!!:) geen rust meer haha lekker druk dus met zon kleine:)

Cybersyby fijn dat jullie hulp hebben, en er weer wat positiever tegen aan kijken:)

Hallo allemaal kijk mijn banner eens:$:$ schiet al op :):):D wauw 11 weken al zal blij zijn als volgende week donderdag voorbij is stom he.

13. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    hallo dames,
    een paar van jullie ken ik nog van maaaaaanden terug
    zoals
    @marleen, maar ik zie dat ze al bevallen is!!!!!!
    gefeliciteeeeeeeeeerddddddd!!!!!!!!!
    en dat er meerdere dames al bevallen zijn:

@anouk(ik ken je niet maar geeft niet) jij ook gefeliciteerd(wat een mooie dochter!!!!)

14. butterfly1984

Anouk, had je foto's al uitgebreid bewonderd op je hyves!cht een super mooie meid!Wat een dotje!
    Wat een verantwoordelijkheid he zo'n kleintje, je hele wereld draait nu om de kleine.Super toch?
    Hoe gaan de nachten?

Smokey: gefeliciteerd met je 11 weken alweer!
    Jeetje zeg wat gaat de tijd snel.
    Hoe voel je je voor de rest?

Nijn:Lekker aan het werk vandaag!

Cyber: Leuk wat van je te horen.
    Hier gaat alles goed, het ritme hebben we nu aardig te pakken en ben eigenlijk al helemaal gewend aan 2 kids.

Nisa: Gefeliciteerd met je zwangerschap?
    Hoe voel je je?

Melissa kwam vanacht om 00:00 en daarna om 05:00 weer.
    En vanmorgen was esther om half 8 wakker en melissa heeft om 08:00 weer de fles gehad.
    Ze ligt nu weer in bed, maar is nog wel wakker.(we hebben zo'n babyfoon met camera, dus kan lekker kijken naar haar)
    Vandaag niet zoveel in de planning, want mannetje heeft dus nachten en ligt dus nu op bed.

15. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    butterfly: dankje :) sinds vandaag een beetje misselijk maar voor de rest wel ok :D dat onzekerheid blijf ik nog houden maar vooral in het begin lijkt me dat niet meer als normaal

wat leuk 2dochter en toch aardig dicht bijelkaar lijkt me heel leuk :D en ja gefeliciteerd he want het is ook niet zo lang geleden dat jij bevallen ben!!!

16. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Ons clubje:
    Geboren
    Butterfly - Melissa - 5 januari 2010(38.4w) - 3160 gram - 47 cm
    anouk - Erin Noa - 18 januari 2010 - 4830 - 54 cm
    marleentje26 - Jens - 24 januari 2010 - 3914 gram - 53 cm

Zwangeren
    Elegance - jongen - 16 april 2010 - zh - bv
    Gerritsen - verassing - 27 april 2010 - ? -?
    Nijntje27 - verassing - 28 mei 2010 - zh - fv
    Smokey - nog onbekend - 19 augustus 2010 - ? - ?

zo moet ie kloppen he? :)

17. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Hallo meiden,

bah wat ben ik toch weer autistisch als ik zie dat ik weer een lijstje moet maken hahaha.. :D

Marleen heel veel succes vandaag in het zh, ben benieuwd hoe het met je katheter gaat.. hopelijk mag hij eruit en kun je gelijk naar huis..

anouk, ik had je gisteren toegevoed op hyves, ik kon niet wachten om je kleine meisje te bewonderen! wat een mooi meisje zeg!! zwijmel zwijmel... :)
    je vroeg voor een update he? hmm... naar mijn mening is er niet iets heel speciaals gebeurd dan buiten marleen :) maar dat nieuws wist je al.. ja en dat het heel snel gaat ineens :) zowel smokey, als ik die de volgende is.. hahaha.. slik..

smokey joepie! 11 weken!!! het lijkt bij jou ook heeel snel te gaan.. zo zit je nog in spanning of je eerste echo wel goed is en zo ben je alweer 11 weken! Ik heb ervaren dat je na de 12 weken wel weer een nieuwe mijlpaal hebt.. en dat het zo de hele zwangerschap doorgaat.. zo ben ik ook weer blij als ik de 30 weken echo haal.. en dat dan alles goed is.. ik lijk misschien gek , maar zelfs nu nog denk ik opeens.. jee ik ben zwanger.. bv als ik midden in de nacht wakker word en opeens mijn buik voel.. dan schrik ik echt! :D:D:D

butterfly, neem je genoeg rust met die 2 meiden, wel fijn dat melissa al zoveel slaapt snachts, dat lijkt helemaal de goede kant op te gaan he :) hoe is het met melissa's grote zus is ze er al een beetje aan gewend? :)

cyber bedankt voor je prive berichtje :) en fijn dat ik je die schop onder de kont kon geven :):):) succes met alles wat nog voor je ligt :):) het zal niet makkelijk zijn maar met z'on instelling komt het helemaal goed :)

Nisa, gefeliciteerd!!! wanneer heb je de eerste echo? hele spannende tijd voor je nu.. hoe voel je je nu? heb je al last van kwaaltjes? en welkom in de 3 x is scheepsrecht club! :):)

Nijn, werk ze vandaag! :)

de poetsvrouw is hier :) en ga weer zo aan mijn scriptie verder! :)

18. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    @elegance: dankje:D, heel onzeker natuurlijk en uit zelfbescherming denk ik zijn we met nisa-man er best nuchter over. we geloven het pas als we het zien :D
    heb a.s. zaterdag een echo (best vroeg ja)

19. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    idd vroeg, ben je niet bang dat het net een paar dagen te vroeg is om het hartje te zien? kan me wel voorstellen dat je niet langer kunt wachten.. wij hadden de eerste echo met 6.2, maar wist wel dat ik dan het hartje zou moeten zien... mag je daarna nog een keer of moet je dan heel lang wachten?
    ik ga heeeel hard voor jullie duimen zaterdag! is het jullie eerste?
    en je kunt maar beter nuchter denken in het begin, als je dat lukt :) dit is overigens een heel vruchtbaar topic :) dus het moet helemaal goed komen zaterdag! :):)

20. butterfly1984

Ele: als ik heel eerlijk ben, neem ik echt te weinig rust en dat merk ik ook wel.Heb helemaal niet veel kracht meer, heel dom, maar sommige dingen die ik moet tillen zijn eigenlijk niet echt zwaar, maar ik krijg het niet voor elkaar.
    Laatst moest ik een lattenbodem tillen, nou ik kreeg niet de trap op en gister moest ik de container aan de weg zetten en kreeg hem geeneens gekanteld, zodat ie op wieltjes rijd, en kreeg hem in 1e instantie ook niet op de stoep, met veel getrek en gedoe eindelijk voor elkaar gekregen!!
    Als mannetje weg is, legt hij de warmtedeken voor mij in bed.........lekker warm zou je denken, maar ik............ik krijg het echt niet warm!
    En dan die hoofdpijn.....................die gaat ook niet meer weg!
    En ben net zo'n lijk!!!!!!!Echt erg!
    Maar goed............denk dat ik het misschien iets rustiger aan moet doen.

Nisa: Dat is wel lekker op tijd zo'n echo, maar wel heel erg leuk!
    Hopen dat je al een kloppend hartje ziet!
    Iig al heel veel succes zaterdag!

Deel Deze Pagina