Het vervolg van 2e echo geen kloppend hartje meer!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door marleentje26, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

Hoop niet dat ik ziek word, heb hele tijd koud en gisteravond enorme buikkrampen gehad en diaree en nu weer, heb maar snel diacure ingenomen, ben er niet zo wild van, omdat ik er meestal verstopping van krijg, maar dit vond ik ook niet oke, doet best pijn:)

2. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    hoi hoi,
    hier ben ik dan!!!
    haha

Was wel grappig, dat jullie meteen dachten dat ik aan het bevallen was, maar nee, mannetje en ik hebben vandaag flink gepoetst!! Alles is schoon en mini Nijn mag dus komen!!

Anouk, we hebben net al even gekletst op hyves...

Marianne, helemaal eens met je reactie op mijn www op hyves, haha

Marleen, fijn dat het weer wat beter gaat met je. Vandaag nog leuke plannen??

Ele, balen dat internet het niet doet. Ik ben er ook nooit zo happig op om bij mijn ouders te zp-en... Al denk ik niet dat het ze iets boeit wat ik op internet doe.
    Smokey, in plaats van een zonnige vakantie toch nog een lekker weekendje weg. En wie weet is het in juni wel super mooi weer!

Verder weinig te vertellen.
    Morgen gaan mannetje en ik het koopcontract tekenen en 's middags dus even anar de gyn. Dus niet meteen paniek als jullie even niks horen. Mocht mini Nijn geboren worden, dan breng ik Marleen en Ele meteen op de hoogte.

Doeiiii

3. butterfly1984

Nijn: Heel veel plezier morgen bij de gyn.
    Hopen dat mini-nijn helemaal is ingedaald.
    Alleen jammer dat hij/zij nog niet gedraaid is.

Hier liggen de meiden weer op hun nestje.:D
    Nog even gestofzogen en de rommel opgeruimd.
    Dan is het morgenvroeg weer lekker fris.

4. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    welterusten allemaal!!!

5. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Meldplicht, haha

Waar zijn jullie nou??

Doeiiiiii

6. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Hallo meiden,

we hebben weer internet thuis! joehoe! :) wat voelde ik me gehandicapt zeg! gatsie! maar ben er weer!

ga nu niet helemaal terug lezen, ik zie wel dat nijn netjes aan haar meldplicht voldoet hihihi.. zondag hoor nijn! bij 38.2 weken net als sam en ik! :p

ik moet het nu wel even kort houden, mannetje is de hele morgen al aan het huilen en zit helemaal onder de uitslag.. :S zijn gezichtje, oren, borstkastje, nekje.. heeft geen verhoging, maar toch vertrouw ik het niet.. en vooral omdat hij ontroostbaar is.. zo is hij niet vaak..

hopelijk vanavond meer tijd!
    ben ook wel benieuwd hoe het met iedereen is!

7. butterfly1984

nijn: heel veel plezier bij de gyn vanmiddag!
    als je nou bevalt met 38.5wk net als ik dan staat de stand gelijk met die van ele en sam.:D:D:D

8. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Hoi hoi,

Ele, geen internet is echt helemaal niks. Ik kan daar ook niet zo goed tegen...
    Herbie helemaal onder de uitslag?? Als je het niet vertrouwt toch even de HA bellen hoor, zeker zo vlak voor het weekend...

Marianne, ik hoop dat ik beval met 38,5 (of eerder), ik doe mn best.

All, net terug van de gyn en alles was, zoals elke keer, helemaal goed. De kleine is ingedaald (met het kontje) en ligt dus nog steeds in een stuit. Hij/zij zal nu dus niet meer draaien.

Wel grappig hoe de toekomstige opa's, oma's, ooms en tante's meeleven. We krijgen ineens elke dag bezoek van svader en smoeder, haha szusje geloofde niet dat we een koopcontract gingen tekenen en zelfs mn broertje belt me op met de vraag hoe het met me is...
    Echt heel grappig. Tenminste dat vind ik nu... Misschien denk ik er volgende week wel anders over....

9. Anouk30

Anouk30 Bekend lid

25 nov 2008
    654
    0
    0
    Ele, zonder internet voel ik me echt in een stenen tijdperk, zat toen paar maanden zonder met verhuizing, vond het echt een ramp dus gefeliciteerd met de heraansluiting!!!

Snap dat je niet terugleest, als je nog interesse hebt in Erin's eerste hapjes dan is het volgens mij blz 216/217, heb ff flink gespamt daar.

Nijn, op het laatst (maar toen was ik overtijd) werd ik wel een beetje gek van alle telefoontjes met en en en, maar dat was vooral omdat ik zelf zo graag wilde dat het kwam, maar het is idd wel leuk dat iedereen zo mee leeft.

Vanochtend werk ik wakker om 7.50 en dacht laat ik eens bij mn meisje kijken, lag ze boven de dekens met een hand aan een spijl waar ze zich een beetje aan omhoog trok en de andere hand op de knoppen van haar mobiel, als of ze hem aan wilde zetten, onzin natuurlijk, want ze wordt denk ik gewoon door de kleurtjes aangetrokken, maar ik vind het zo schattig dat ze elke ochtend wakker wordt en dan gewoon gaat spelen in haar bedje.

10. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Anouk, Erin wordt al een hele meid, dus die gaat op ontdekkingstocht en die kleutjes, tja, die zijn natuurlijk heeeeeel aantrekkelijk!! haha
    Maar super dat ze dan lekker aan het spelen is, ipv dat ze gaat huilen.

11. Anouk30

Anouk30 Bekend lid

25 nov 2008
    654
    0
    0
    Morgen reunie van mn school, wordt volgens mij heel gezellilg, alleen zie ik net de afmelding van Patrick Martens, zal mn klasgenoot jammer vinden, die had plannen geloof ik met hem hihihi

12. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Leuk een reunie!!
    Wij hebben helemaal geen plannen voor dit weekend. Misschien dat we morgenvroeg even voetbal gaan kijken bij het neefje van mannetje, maar dat is nog niet zeker.
    Vanavond iig x-factor kijken en dan hopelijk lekker slapen...

Meiden, als er nieuws is, houdt ik Ele en Marleen op de hoogte, anders geen paniek... ;)

13. butterfly1984

Ele: Van harte met je heraansluiting.:D
    Vanaf nu dus weer gezellig meekletsen.:D:D:D
    Uitslag, wat naar zeg!Hopelijk niets ernstigs.
    Ben je er nog mee naar de ha geweest?

Nijn: Van harte met je 38 weken!
    Het word nu steeds spannender zeg, elke dag weer een stap dichterbij.Bijna papa en mama.
    Geweldig.:D:D

Anouk: Wat leuk dat ze zich zo vermaakt.
    Maar toch even een vraag: hoe zo'n mobiel heb je in haar bedje?
    Zo'n hangende? Die mogen niet zo dicht bij het kindje, volgens mij mag het zelfs helemaal niet in bedje en anders tot 4 maand geloof ik.
    Wij hebben er ook wel 1tje hoor, maar daar kan ze niet bij en ook deze gaat snel weg, dan weer wat anders voor in de plek.

Vraag: Is jullie weleens iets opgevallen aan de foto's van Melissa?
    Ze heeft namelijk ooievaarsbeten.
    1 op haar neus, 1 heel klein plekje boven haar oog en 1 onder op achterhoofd, deze zie je niet, daar zit haartjes overheen.
    Die boven haar oog zie je ook nauwelijks.
    Was wel heel benieuwd, had jullie er nog nooit over gehoord en wou het toen ook nog niet kwijt.

14. Gerritsen

Gerritsen Niet meer actief

hoi

Elegance: fijn dat je weer internet hebt, heb je upc?
    Wij hadden laatst ook één dag geen telefoon, internet en tv.
    Dan is het best afzien.
    Hoe is het met herbie's uitslag?

Anouk: wat is Erin al echt een dame zeg, pff wat gaat het hard.
    Echt een mooi meisje is ze, mooie haarlok heeft ze.

Marleen: fijn dat het al weer beter gaat, maar als je het echt niet trekt dan aan de bel trekken he.

Yaraah: alweer getest?

Nijntje: Dit weekend gaat het gebeuren, dan wordt je mama.
    Let maar op. Hoop het zo8)
    Lekker het huis aan kant, nou dat zegt al genoeg dat je samen de boel aan kant hebt gemaakt. Koopcontract is getekend? Hoe voelt het nou?

Marianne: nee is me nooit opgevallen. Maar is het storend zichtbaar dan? Hoe is het verder met je? Las dat je mannetje dit weekend moet werken. Vind je het niet vervelend dat hij nachtdiensten en weekenddiensten heeft, en best veel of niet?

Morgen is Yarno alweer 1 maand oud, wat gaat het hard zeg.
    Maar ook wel lekker, hij is nu iets meer wakker en dat vind ik toch wel leuker. Had soms niet eens het idee dat ik twee kindjes heb. Hahah oke aan de nachten wel. Maar hij wil nog niet echt naar om de 4 uur voor de voeding, wil graag vaak een slokje tussendoor.
    Overigens heb ik lactatiekundige hkulp ingeschakeld, heb overproductie en daar heeft Yarno last van maar ook ik. Elke 3 uur staat mijn tiet op barsten, echt het brand dan zo en komt er met een noodgang uit lopen. Moet nu de eerste druk handmatig afkolven en dan blokvoeden. Verder mag ik wel doorgaan met voeden op verzoek. Maar het is verdomd lastig zo zeg. Baal er zo van, maar als hij dan bij me drinkt en hij kijkt naar je dan maakt alles het weer goed.

Vandaag naar geraniummarkt geweest op het plein hier en de jongens opgehaald voor het weekend. Verder lekker genoten van mijn twee kleine boefjes en man. Ohja heb nog een babyfoon aangeschaft. Bij Damian had ik deze niet, maar nu we naar de zomer gaan en dan veel buiten zijn wil ik Yarno wel kunnen horen. Damian is na de zomer geboren en gingen toen de winter in waardoor het niet echt hoefde. Maar nu dus er één aangeschaft van het merk alecto.

15. Anouk30

Anouk30 Bekend lid

25 nov 2008
    654
    0
    0
    Marianne, was me ook niet opgevallen? Ooievaarsbeten, gaan die nog weg?
    Ik heb een mobile van fisherprice, met een onderstuk en bovenstuk, het bovenstuk mag tot 6 mnd (daar kan ze ook niet bij) en het onderstuk met knopjes en lichtje mag voor altijd, kan apart een bedlampje worden als je het boven gedeelte eraf haalt. Dus is helemaal veilig hoor anders zou ik het niet in bed hangen, ze is er echt fan van!

Samantha, ik had ook veel productie, maar ik kolfde alles af dus dat was makkelijker omdat ik dan gewoon eerder kolfde (had zoveel ook, dat kraamhulp zei dat we maar aan de weg moesten gaan zitten :D) en ging invriezen. Ik heb nu wel afgebouwd, door steeds korter te kolven en daarna minder, maar lactatiekundige kan je idd veel beter advies geven. Pijn heb ik gelukkig nauwelijks gehad, bij stuwing ging ik in bad of doushen, dat gaf veel verlichting.
    Ik heb er ook een van alecto, ding is vet gevoelig, echt fantastisch, je hoort zelf de adamhaling als ze een beetje luid ademen.
    Prachtige fotos trouwens op hyves, had ik nog niet gezegd!!!!

Marleen, heb het even gemist, ben je ziek?

16. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    goede avond!

anouk, wat een geweldige foto's!! wat een mooie ervaring lijkt me dat! Wat ik zo leuk aan erin vind is haar haar! ze heeft echt een flinke bos zeg en wat is dat al lang op haar bolletje! ook super leuk dat ze het in een kuif heeft! overigens ze is heel veel babyvet kwijt toch? ik vond haar nooit flink, maar omdat ze zo'n flinke meid was, zie ik nu helemaal niet meer terug.. hoe was het in italie? ik las ergens vluchtig dat ze nu kan omrollen? ook een mooie mijlpaal! hoe was het om als gezinnetje op vakantie te gaan?

Nijn, hoe voel jij je? zijn de laatste loodjes zwaar of valt het je reuze mee? ik kan me niet voorstellen dat jij er ook al bent zeg! overmorgen zou ik bevallen en dat lijkt pas zo kort geleden.. en nu ben jij ook al zover!! hebben we zolang gewacht en echt geniet geniet geniet.. het gaat zo snel allemaal! en ik vond het allemaal zo overweldigend dat ik daarom best al veel vergeten ben van de begin tijd al dacht ik toen dat ik het nooit zou vergeten! maar het was zo indrukwekkend! :):)

en zo snal als nijn gaat, zo snel ga jij dus ook smokey! bijna de magische grens van 26 weken! ik vond dat zo'n belangrijke grens.. en nu ben jij er ook al smokey!:) :) deze week zouden jullie behangen toch? en over 2 weken al het kamertje?jeetje, oh meis ik benijd je hihih.. hoe voel jij je? ik las je voelde je niet erg lekker? hoe is het met je verkoudheid? hoe gaat het met je buukie al flink aan het groeien? komt er binnenkort weer een nieuwe update? :)

Sam,gaat snel he? yarno ook al een maand.. pff.. herken wel wat je zegt, het meer wakker zijn is zo veel leuker he! we worden af en toe getrakteerd op een geweldige lach en wat is dat een overweldigend gevoel..
    hier wil ons mannetje ook nog steeds om de 3 uur een voeding al heet hij nu al 2 nachten 4,5 uur ertussen gehad waarbij we dus 3,5 uur hebben kunnen slapen! gisteren van 11 tot half 4! en toen was hij er weer om half 7..
    ik heb nog niet gereageerd op je nieuwe foto's op hyves omdat ik snel mijn mail bekeken heb en heel snel naar hyves, maar wat een geweldig mooie foto's van jullie!! vooral die foto van je man en yarno, wat een geweldig mooi koppie heeft hij toch!

marianne, ben je nog ziek geworden of heeft het niet doorgezet?heeft melissa ondertussen ook haar eerste hapje gehad? je had het er vorige week over toch? en ik weet het even niet, ben even niet goed op de hoogte :S
    hoe is het trouwerns met je staaf je in je arm afgelopen? is dat nog helemaal genezen? zag er toen best eng uit op de foto..

marleen, jou heb ik ook gemist omdat ik even geen internet heb, weet dus even geen update! maar neem aan dat je nog heerlijk aan het genieten bent? hoe gaat het ondertussen bij jou en de fruithapjes? bent jens eraan te wennen?

Hier vanmiddag toch maar naar de dokter gegaan omdat de uitslag zich verspreidde en het echt erg werd.. nek, borstkast en hij leek er ook echt last van te hebben.. de dokter wist het niet zeker maar had een vermoeden dat hij koemelk allergie aan het ontwikkelen is.. we zijn dus nu overgestapt op nutrilon hypo allergeen.. nou lekker per bus 5 euro duurder.. het mag wat kosten zeg :)
    hij groeit echt zo snel, opeens passen zelfs heel veel kleren niet meer! en kleren waarvan ik dacht dat die voorlopig nog niet zouden passen lijken zelfs nu al op maat te zijn! heb deze week zelfs nog een spijkerbroekje van esprit gekocht bij prenatal omdat hij wel een stoer broekje kon gebruiken, en die lijkt nu al aan de krappe kant.. :S
    morgen een drukke dag, we wilden naar de fotograaf, maar die bel ik af ivmzijn uitslag.. zou het echt zonde vinden van zulke mooie foto's.. dan gaan mannie en souders aan het balkon klussen, iets met een afvoer en die moe tomgelegd worden.. en poetsen en dan weer kraamvisite..
    vraag me ook wel af waar alle dagen naartoe zijn, mannie moet maandag alweer werken! bah..
    morgen maken we als we eraan denken nog nieuwe foto's! dan zien jullie weer hoe hij gegroeid is.. :):)
    jaja nijn, morgen zouden mijn vliezen breken nijn! of wordt het 38.5? :p

17. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    oh ja als er typefouten inzitten :p lig al in bed :):)

18. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    marianne, was me nog niet opgevallen..
    ons mannetje heeft ze ook op beide oogleden en in zijn nekje.. het valt vooral op als hij zijn ogen dicht heeft..
    vraag me nu ook af omdat je zegt dat melissa het nog heeft, hoelang dat die blijven, natuurlijk bij iedereen verschillende,maar dacht dat dat na een paar weekjes wel zou wegtrekken.. niet dus denk ik?

19. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    Hoi dames,

Ik lees morgen even bij en probeer dan te reageren. Vandaag een drukke dag want Jeroen is jarig. Dus veel visite.

Nijn: Ik hoop niet dat je mij achterna gaat met 40.6 weken zwanger haha

20. butterfly1984

Elegance: Ze zeiden in het zh idd dat het naar een aantal weken weg zou trekken, nou niet dus!
    Ze dachten eerst in het zh dat het kwam die plek op haar neus doordat ze daar even vast had gezeten, maar ik zei direct al is het geen ooievaarsbeet?En ja dat bleek dus zo te zijn.
    Heb hier laatst een topic over geopend en bij velen trekt het niet weg, het word wel lichter.Bij sommigen is het wel weg hoor.
    Ze zeggen dat als je er 1 op nekje of achterhoofd hebt, dat die niet weggaat.
    En als het al lichter word, dan worden ze donkerder als ze zich druk maken.
    Hoop echt dat het wel wat weg trekt, vooral die op haar neus.
    Sommige dagen zie je die nauwelijks, maar als ze zich eens druk heeft gemaakt zie je het wel goed.
    Eerste hapje heeft ze vorige week voor het eerst gehad, zal eens even kijken op welke pagina het staat.........op pagina 211.

Jeetje zeg 5 euro duurder per bus, dat scheelt nogal niet wat.
    Ja ze durven wel hoor!!! Misschien een optie om over te stappen naar kruitvat merk?Deze schijnt net zo goed te zijn als nutrilon.
    Maar goed dat je er toch mee naar de ha bent geweest.
    Merk je ook dat het al iets beter word en heeft hij last van overstap op nieuwe voeding?

Samantha: Dat is idd vervelend zeg dat je zoveel bv hebt.
    Maar idd als hij bij je aan de borst ligt, maakt dat helemaal weer goed.
    Het is idd weleens vervelend hoor zoveel nachten en weekenden.Je kan bijna niets met je gezin ondernemen omdat hij niet vaak thuis is.
    Nu hebben ze hem ook weer 3 weekenden ingeroosterd achter elkaar, terwijl het weekend op en weekenfd af hoort te zijn.
    Ook met zijn plus uren is het nog steeds pet, je hoort er niets van!!!Dus hij gaat nu ook echt niet meer overwerken als ze hem bellen.Maar goed hij staat wel voor teveel uur ingeroosterd, dus daar kan hij helaas dan weer niet onderuit.

Anouk: Dat lijkt me een hele gaaf ding wat je aan haar bedje hebt.Heb je er ook foto van?
    En idd wat lang haar heeft ze zeg!Is het bruin of zit er toch wat rood bij door?Merk je ook dat het uitvalt dat het dunner word?
    Van Melissa haar mooie bos is weinig meer over.......hahahaha.
    Valt allemaal uit, maar blijft wel donker.:D

Nijn: Hoe is de nacht gegaan?Nog veel last van buikkrampen gehad?

Ele: Op plek van staafje heb ik een rond littekentje zitten.
    Af en toe heb ik er last van, bijv. als je je mouw omhoog hebt en je buigt je arm.
    Hij had trouwens ook aan linkerkant gemoeten las ik later pas omdat ik rechts ben, maar daar heeft ha niet overgehad!
    Gelukkig niet ziek geworden!:D

Mannetje moest er om 5 uur uit vanmorgen!
    Melissa begon om 05:40 al te huilen en heeft daarmee ook Esther wakker gemaakt!!!!
    Om 06:20 lag Melissa weer in bed en ben toen zelf ook weer in bed gedoken!Esther was nog steeds wakker, maar ga er echt niet zo vroeg uit.Ze heeft daarna ook nog wel geslapen.
    Om 8 uur zijn we eruit gegaan.
    Heb zo slecht geslapen vanacht, heb ieder uur op de klok gezien!Bah!

Gister heeft melissa sperzieboontjes gehad en deze lijkt ze het lekkerst te vinden tot nu toe.

Deel Deze Pagina