Marianne, heb een foto van de mobiel bijgevoegd, waar je omvroeg, maar ik dacht dat hij vrij standaard was, hoor. Erin heeft wel kale plekken van het liggen achter op het hoofd maar voor de rest groeit het haar lekker door, ze krijgt wel een beetje een kamover (alla dick advocaat) omdat de lok heel hard groeit, maar durf niet te knippen Erin heeft trouwens ook een plek achter op haar hoofd, kinderarts noemde het soort van ooievaarsbeet, maar wat soort van dan weer betekent? En ze is idd een beetje rossig Ele, kleine kans maar je kan proberen te kijken of je verzekering iets vergoed ivm allergie. Hopelijk helpt de hypo voeding, heeft ie er zelf veel last van, denk je? zo zielig altijd als die kleintjes ergens last van hebben en je kan niks doen. Ze is idd veel babyvet kwijt, alhoewel ze nog goed in de plooitjes zit hoor maar veel minder dan toen ze geboren werd, ze is nu qua gewicht heel gemiddeld, en qua lengte iets groter dan gemiddeld. De nachten beginnen dus iets beter te worden, ik hoop dat ie snel zn uren uitbreid voor jullie. Wat wij wel eens deden, dat ik eerder naar bed ging en dat manlief de late voeding deed en ik degene die er na kwam, dan kon een ieder toch iets van 6 a 7 uur pakken, vond ik wel fijn op momenten dat ik er echt doorheen zat. Was trouwens onwijs leuk om met gezin op vakantie te gaan, we waren ook met mijn ouders en zusje dus die hebben ook quality time kunnen doen met kleinkind en nichtje, wat voor ons dan ook wel weer lekker was. Alleen neem genoeg voeding, alhoewel nestle hetzelfde is als nutrilon (exact uit dezelfde fabriek) Nijn, alles nog goed met de beeb, zit ie nog lekker of merk je al iets dat ie naar buiten wil om zn papa en mama te ontmoeten? Smokey hoe is ie bij jou? Lekker met de babykamer bezig, fantastische periode vond ik dat. Toen ie af was, liep ik regelmatig ff binnen, kon me er geen voorstelling van maken dat daar straks mijn dochter zou slapen. En nu ligt er elke dag een blije baby in het bedje.
Anouk: Een super leuke mobiel zeg!Nog nooit gezien. En wat een knap meisje is het toch, het is al een hele dame. En idd, die lok, wat is dat lang zeg.heel erg leuk!Helemaal jaloers. Haar word volgens mij ook iets lichter niet? Dat truitje............heeft Melissa ook!Hahaha. Zal zo even foto plaatsen.
haha wat leuk, met een rood rompertje is ie ook leuk, he! En Melissa is anders ook een hele dame! Ze lijkt echt op jou he ik ga ff iets doen, nu de kleine op bed ligt, ff snel momentje pakken
hoi dames, Zojuist nog even boodschappen gedaan voor de party van jeroen haha. Vanmiddag en vanavond komen er mensen dus word vast gezellig. Zojuist nog even hapjes gemaakt dus we zijn er helemaal klaar voor. Anouk: wat een mooie kuif heeft erin zeg! Echt super leuk en mooie foto's weer. Jens heeft een zelfde soort mobiel als erin. Butterfly: moet zeggen die vlekjes bij melissa zijn me nooit opgevallen. Moet ook eerlijk zeggen dat ik daar eigenlijk nooit naar kijk. Er hebben hier op het topic wel veel kindjes ooievaarsbeten als ik het zo lees erin, melissa en herbie. Jens heeft er geen enkele ook nooit gehad. Nijn: mijn tel staat klaar hoor om je sms te ontvangen dat je gaat bevallen! Dus kom maar op met mini nijn! Ik ben ook erg nieuwsgierig wat het gaat worden ik denk een jongen! Ele: ben je weer helemaal opgeknapt? Vorige week was je ziek toch? En met herbie alles goed? Gaat het beter met de tijd tussen de voedingen? Smokey: dus je bent al lekker met de voorbereidingen voor je bruiloft bezig! Super leuk om allemaal te kijken wat je wil he. Leuke tijd en het lijkt me ook wel bijzonder als je eigen kindje op je bruiloft aanwezig kan zijn echt speciaal! Sam: weer een beetje gewend aan het nieuwe leventje met 2 knullen? Lijkt me ook erg gezellig 2 jongens in huis. Nou ik ga hier even de laatste dingetjes doen en dan mag alle visiste komen haha
Anouk: Ja klopt met rode rompertje is ie ook heel erg leuk. Erg grappig zeg, in begin hadden we hetzelfde rompertje he van de hema?Die was ook echt heel gaaf! Ja, het zijn al hele dametjes he?Voor je het weet heb je allemaal jongetjes voor de deur staan. Klopt, Melissa lijkt heel veel op mij (zegt mijn moeder en aan foto's van eerder te zien), Esther lijkt veel op haar papa. Marleen: Maak er een leuke dag van! Kun je lekker pronken met Jens.....hihihi Hier liggen beide dametjes weer op bed, dus even lekker rust. Eregisteren waren we trouwens 10 jaar bij elkaar! Helemaal vergeten te vertellen.
Hoi hoi, Even een snelle korte reactie, dus sorry als ik niet op alles reageer. Maar jullie doen flauw.... Als ik er ben, zijn jullie er niet, ben ik er niet, dan kletsen jullie super veel Ooievaarsbeet, ik heb er één op mn bil. Een hele grote en die zie je nog steeds. het lijkt een groot litteken.... Maar het schijnt aan de plek te liggen waar die zit of ie wegtrekt. Zichtbaar (dus in het zonlicht) schijnen ze sneller weg te trekken. Het is me bij Melissa echter nooi opgevallen en ook niet bij Herbie... Marleen, heel veel plezier vandaag en morgen!! Hier nog alles rustig. Morgen volgens Samantha, dus meiden houd je telefoon in de buurt, haha Verder merk ik eigenlijk weinig/niks dat mini Nijn er uit wil. Af en toe wat buikpijn, maar niks noemenswaardigs... Slapen is een drama aan het worden, verder toch wel behoorlijk last van mn bekken, dus echt de laatste loodjes.... Ben er weer vandoor. Zoals jullie weten ben ik weinig op zp als mannetje thuis is en het is weekend, dus.... Tot morgen/maandag!!
hoi hoi, Vanmorgen om 8 uur Melissa de fles gegeven, je zou zeggen heerlijke tijd toch?! En dat is het ook............als ik haar om 4 uur de fles nou niet had gegeven!!! Pfffffff...........om 03:40 begon ze te huilen en was niet meer stil te krijgen, dus toch maar naar beneden gegaan en haar daar de fles gegeven!Om 05:00 ging wekker van mannetje, dus die was niet echt blij. Het is een keertje niet anders, normaal zeurt ze ook niet zo vroeg, dus ze zal toch echt wel honger hebben gehad. Normaal als er niets aan de hand is kun je haar zo weer terug leggen in bed, alleen nu begon ze te schreeuwen/huilen als een gek! Dus vandaag beetje rommeldag met de tijden, maar goed, kan een keer gebeuren. Morgen moet ze weer naar het CB toe, daarna pas over 2 maanden weer. En volgende maand moet Esther heen.
hey meiden, ik heb ff niks meer van me laten horen... testje vorige week woensdag was ook weer licht posi dus ik snel naar de ha en bloed laten prikken. Ik mocht vrijdag bellen voor de uitslag en ik was idd zwanger, maar HCG was wel erg laag dus hij vreesde dat het weer niet goed zat en idd, vrijdag kreeg ik plots hevige ongi-krampen en voelde ik iets lopen en zo was het weer einde verhaal... manlief en ik hebben beslist om het allemaal beetje los te laten en ons gewone leventje weer op te pikken en we zien wel wat er van komt.
Yaraah, wat ontzettend heftig, ik snap dat je even niet geweest bent, lijkt me heel moeilijk als je hier iedereen hoort over babys en zwangerschappen. Gaan ze je niet een keer onderzoeken, aangezien het vaker mis is gegaan? Sterkte! Marianne, jeetje balen joh, denk je dat je een ritme hebt, gaat de kleine meid route in het eten gooien, hopelijk was het eenmalige actie. Die van mij is nu ook al twee dagen om 5.30 en 6.00 wakker, maar dan hoor ik haar gewoon een beetje babbelen in haar bedje en dan na 10 minuten slaapt ze dan weer door, ik hoef er gelukkig dus niet uit. Heb haar wel voor het eerst in de trappelzak laten slapen omdat ik haar steeds boven de dekens boven in haar bedje vond, en dat was nu niet het geval. Ik ben moe, net iets te veel biertjes op de reünie gedronken gister maar het was wel heel gezellig,
Anouk: Wat super dat je het gezellig hebt gehad. Heeft mannetje opgepast of was hij ook mee? Zat eerst al eens te denken, wie is patrick martens, maar die speelt in zoop toch en heeft ook een rolletje in gtst gehad toch? Jouw dametje ook al op tijd wakker....gelukkig gaat ze weer slapen.Helaas Melissa niet, normaal hoor ik haar ook weleens brabbelen maar dan is het ook weer stil, maar nu was het echt keihard huilen, kan haar ook niet laten huilen, omdat Esther er ook nog is. Als zij eenmaal wakker is, komt ze niet snel meer in slaap. Hoop ook idd dat het eenmalig was, ga er echt niet elke dag zo vroeg uit.
Hoi hoi, Yaraah, wat ontzettend balen!! Maar wat Anouk ook al zegt, kunnen ze het niet onderzoeken, omdat het al vaker in een vroeg stadium misgegaan is?? Hele dikke knuffel!!! Anouk, te veel biertjes?? haha Ik lust ook wel een biertje, maar vind het op dit moment zo stinken... Wel super dat het gister gezellig was! Marianne, balen dat Melissa zo vroeg was vandaag... Maar hopelijk is het maar voor één dagje/nachtje... Ele, laatste dagje dat mannetje vrij is. Hoe is het met Herbie? Is de uitslag al minder aan het worden? Smokey, je gaat snel!!! Helemaal super zeg!! Over 2 weken komt het kamertje, leuk, leuk. De muren nu af? Marleen, leuke verjaardag gehad gister?? De eerste verjaardag met Jens er bij, leuk of niet? Of erg druk? All, vanmorgen dacht ik, "he, dit lijkt misschien wel op een beginnetje" Ik kreeg buikpijn, dit hield even aan en zakte weer weg. Ondertussen was mijn buik rondom mini Nijn erg hard (ik voelde alles dus heel goed). Dit gebeurde een 3-4x in een half uurtje, maar nu is het weer over.... Ik denk dus niet dat het 38+2 zal gaan worden, sorry.... Fijne dag allemaal!!
hallo meiden, ik snap er niks van.. heb al 2 keer een bericht getypt maar hij wordt niet geplaatst.. weet niet of deze wel aankomt.. ons internet is zo traag dat voortdurend internet ertuit vliegt en ik denk dat het daardoor komt ofzo.. ik maak dus maar niet te lange berichten...
vaag mijn banner staat op 1 maand 1 week en 5 dagen.. terwijl ons mannetje vandaag precies 6 weken is.. nou ja... vage telling nijn je bent er nog zie ik! hmmm mini mag wel opschieten als het 38.2 moet worden net als sam en ik! hoe voel je je verder nijn? balen dat slapen steeds moeilijker gaat...
en weer was er een bericht weg... :S ik schreef dus dat het leuke foto's zijn van erin en melissa! grappig dat jullie alweer dezelfde kleren hebben! ook hele leuke foto's van de fruithapjes van melissa! jeetje wat worden de januari beebs al groot! sam hoe gaat het met jou en de mannen? hoe gaat het met slapen? yarno komt ook nog om de 3 uur toch? ik vind het nog steeds knap van je dat je het volhoudt met bv! respect hoor! yaraah, stuurt de ha je niet door naar het zh? goed van je dat jullie het zwanger worden even op een lager pitje zetten.. marleen, jij gaat toch babyzwemmen he? hoe doen jullie dat met in en uit het water? en afdrogen enzo? ze zijn toch zo glibberig? mij lijkt het super eng allemaal, al wil ik he theel raag gaan doen..
hier is de vakantie weer voorbij... echt zo erg balen... zo lang naar uit gekeken dat we deze vakantie voor het eerst een gezinnetje zouden zijn en nu is het alweer voorbij.. op naar de zomer vakantie dus... over 10 weken! de uitslag is nog niet minder.. het is ook niet zeker of het koemelk allergie is.. maar de ha zie voorkomen is beter dan genezen.. stel het is wel zo zijn we iig op tijd bij.. ik wil ook even zeggen, dank jullie voor de leuke reacties iedere keer op hyves op de foto''s! vindd het zo leuk! vanaf volgende week ben ik ook weer meer aanwezig als mannie werken is!! en nijn, ik hou je in de gaten!
Ele: De tijd gaat veel te snel! Mijn mannetje had laatst een week vakantie, maar die vloog om! Hopen dat de uitslag nog weg gaat trekken en anders maar weer naar de ha. Heeft hij ook gezegd binnen hoeveel tijd het weg moet trekken als het kma is? Tuurlijk krijg je leuke reacties op je foto's, het is ook echt een super leuk ventje! Alleen krijg ik zo weinig reacties op de foto's van mijn meiden En idd de banner telt in maanden en niet in alleen maar weken.
Marianne, weet jij hoe je je foto weer van die paparazzi actie af kan halen? Ik vind het bij nader inzien niet zo nodig om mee te doen, maar kan nergens de optie vinden. Ele, die kleding komt van de hema en ik denk dat bijna iedereen wel een romper of t-shirt van de Hema in zn kast heeft liggen, zo toevallig is het dus niet Ele bij ons hebben ze aankleedkussens aan de muur hangen voor de babys, dus daar kan je ze heel goed en rustig afdrogen, ze hebben bij ons ook een speciaal trappetje om het water in te gaan, met goede leuningen zodat je jezelf en baby goed vast kan houden. Ga ff kijken of ik nog iets uit mn vriezer op tafel kan toveren, tot later
Anouk: Heb even voor je gekeken en ik kan het nergens vinden hoe je dat er kan afhalen. Mocht je het echt willen, kun je misschien een mailtje naar ze sturen. Nijn: Heb je nog weer voorweeen gehad? Hier liggen beide meiden net op bed. Had eerst Melissa in bad gedaan, daarna de fles gegeven. Daarna zijn papa en Esther naar boven gegaan om te douchen. Heb toen Melissa naar bed gebracht en daarna Esther afgedroogd, daarna hebben we haar samen naar bed gebracht. Nu zitten we beide lekker op de bank! En..........ben helemaal met de dagen in de knoop! Zette de tv al op rtl 4 voor gtst.
Hoi hoi, Ele, wat vervelend dat je berichten steeds verdwijnen.... Goede, maar lastige oplossing om dan maar korte berichten te sturen... Balen dat de uitslag nog niet verder wegtrekt... Hopelijk gaat dat wel snel gebeuren.... Marianne, lekker met zn 2-en op de bank, wij duiken dadelijk samen het bed in. Doen we elke zondag samen op bed tv kijken... Die buikpijnen zijn dat voorweeën? Vanmiddag nog een aantal keer, maar verder is het nog rustig. Evenals mini Nijn, al krijg ik af en toe een flinke trap... Meiden, ik ben er vandoor. Tot morgenvroeg!!