Het vervolg van 2e echo geen kloppend hartje meer!

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by marleentje26, Jan 20, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Anouk30

Anouk30 Bekend lid

Nov 25, 2008
    654
    0
    0
    Smokey, echt doen wat jij wilt met de bevalling! Dat is echt het allerbelangrijkste. Ik wilde ook geen hok vol, want ik wist gewoon echt niet hoe ik me ging voelen daarna. Ik werd natuurlijk ingeleid dus mijn ouders en vriendinnetjes wisten wel dat het ging gebeuren, maakte zich dan ook meteen zorgen dat het zo lang duurde. Uiteindelijk werd ze om 20.00 met KS geboren en nadat ik haar bij me had, wilde ik meteen mn ouders zien hihi, gelukkig wonen die 15 min van het ziekenhuis dus ze waren er zo. De rest van de fam (mijn vriend heeft nogal wat) hebben we heel ruim uitgespreid.

Ele, onze kinderarts noemde nutriton ook wel nutribeton omdat het zo dik kan worden, ook wij zijn toen overgestapt op drie standen speen. Erin krijgt het nog steeds ivm verborgen reflux, dus weet niet of het bijgedragen heeft aan het doorslapen want dat deed ze wel snel.

Balen dat Melissa zo aan het spugen is en diarree, je moet maar denken,allemaal weerstand voor later, maar zielig is het wel, sterkte!

Samantha, mooie fotos, hij lijkt op je man he (zo van de fotos te zien?), je hebt een heel mannen gezin of niet :)

Nijn, still kicking?? wij verblijven gewoon geduldig inspanning.

Marleen, hoe is ie bij jou?

2. Elegance

Elegance VIP lid

Nov 13, 2008
    5,478
    2
    38
    bedankt voor de uitleg.. misschien toch eens gebruiken bij de laatste voeding..
    hij kwam vandaag 3 keer om de 4 uur.. ik zie het als toeval..
    de laatste fles kreeg hij om 11 en nu net om 3 uur kwam hij weer..
    hij drinkt wel altijd netjes zijn fles leeg van 120 cc.. al denken we dat hij misschien nu wel teveel binnenkrijgt.. 7 keer 120..
    snachts boert hij ook vaak niet.. dan valt hij als een blok inslaap na het flesje..

en mama is wakker.. :p

3. Smokey

Smokey Fanatiek lid

Jan 6, 2009
    1,846
    0
    0
    Goedemorgen dames,

Ele wat doe jij rond het laatste tijdstip op zp:$:$ mijn hemel haha je hoort lekker te slapen, mannetje lag weer lekker te slapen en jij kon niet meer in slaap komen??

Samantha wat een prachitge foto's echt heel mooi en wat een super knap kereltje:)

Nijn is vast aan het bevallen nu, denken jullie ook niet?:) heb zon gevoel.

Bevalling, gelukkig is manlief het ook helemaal met mij eens, en we bellen dus echt pas als de kleine er is en ik eraan toe ben. Zullen ze niet blij mee zijn maar is inderdaad mijn keus en ik wil het zo.

Hebben jullie ook zon last gehad van kramp in de kuiten? ik vorige week heel erg en nu vanmorgen dacht ik weer hellup daar gaan we weer maar gelukkig net niet, doet zon zeer.

Nou ga maar weer eens aan het werk tot later

4. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

Aug 27, 2008
    4,698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Sorry, Nijn is nog niet aan het bevallen, haha

Even snel voldaan aan mn meldplicht en ik ben er weer vandoor....

Doeiiii

5. Elegance

Elegance VIP lid

Nov 13, 2008
    5,478
    2
    38
    ah daar is nijn! :)
    nog steeds niks.. dus dan is 38.2 het niet geworden helaas.. op naar de 38.5 dan! :)

smokey, zere kuiten heb ik niet gehad, ook geen rusteloze benen.. kan er dus niet over meepraten, maar lees wel geregeld dat meiden er last van hebben..weet ook niet wat je ertegen zou kunnen doen..
    ik ben heel benieuwd naar het behang en de kleuren van het kamertje! en natuurlijk naar een nieuwe buikfoto :p :p

ik kon inderdaad niet meer slapen vanaf 3 uur.. en om 5 uur was herbs ook alweer wakker en lag hij beetje te miemelen in bed alsof hij zo zou kunnen gaan huilen.. na de fles van 6 uur heeft hij dan ook niet meer geslapen en denk ik veel last van krampen gehad.. tot 9 uur hem moeten troosten en toen maar een nieuwe fles gegeven.. en nu net in bed gelegd, maar zo te horen is dat ook geen succes..
    en ik ben zo moe.. wilde nu opnieuw een poging doen om een uurtje te slapen!!!

6. Smokey

Smokey Fanatiek lid

Jan 6, 2009
    1,846
    0
    0
    Balen ele dat herbie niet wil slapen, zo kom je zelf ook moeilijk aan je rust. Ik ben nog niet echt thuis met hoe te voeden, de kraamzorg die ik laatst op bezoek had adviseerde me wel om friso te geven ipv nutrilon ivm buik krampjes, hier had ze betere ervaring mee en een fles van difrax. Meer kan ik je er niet over vertellen.
    Foto hoop ik vanavond te plaatsen moet wel naar yoga maar zal proberen foto te plaatsen, vind het heel mooi geworden behang:)

Ben vandaag zo lam pff niet vooruit te branden verkouden en heb geen zin blehh hoop dat ik iets fitter word nog vandaag.

Nijn aaah dacht echt nou volgens mijn, maar niet haha heb je een druk programma vandaag?

7. Elegance

Elegance VIP lid

Nov 13, 2008
    5,478
    2
    38
    smokey, ik ben er eigenlijk ook nog steeds niet in thuis in flesjes dan hahah.. de kraamzorg is bij ons weggegaan toen herbie om de 3 uur 90 cc kreeg.. en we hebben het zelf verhoogd naar 120 cc.. ( wat ik weet is dat 30 cc een schepje poeder is hihi) en het cb vond het goed.. we hebben wel een difrax fles omdat ik die het leukste vond uitzien hihihi.. en nooit gehoord over frisia of nutrilon.,. we gebruiken wel druppeltjes ook idee van de kraamzorg die de krampjes zou moeten verminderen..
    ik begrijp dus dat je soms denkt waar gaaat het over hahah.. maar dat denk ik ook nog steeds! :)

hoe gaat het op de yoga? is erbij jullie tijd om ook met de meiden te kletsen? bij ons was dat nauwelijks, als we binnenkwamen begonnen we en als we gingen stonden we meteen in de sneeuw buiten.. dan begon de andere groep zeg maar en ging iedereen dus snel naar huis..
    gelukkig heb ik een aantal meiden op hyves gevonden waardoor we deze week voor het eerst gaan afspreken! ben wel benieuwd hoe het zal zijn!

wat vervelend dat je je nog zo verkouden voelt! ik heb je toch niet aangestoken he :p ik ben er nu eindelijk vanaf! het scheelt wel als je niet zwanger bent en gewoon medicatie kunt gebruiken.. doe maar rustig aan he! je werkt voor 2! :)

nog een vraag voor de mama;s hoe voorkomen jjullie een afgeplat hoofdje? leggen jullie de beebs wel eens op de zij?
    ik heb hem nu op de zij in bed gelegd.. weet het anders ook niet.. hij ligt bij ons niet in de box.. en je ziet nu al een kale plek waar zijn haren uitvallen van het op zijn rug liggen..

8. Gerritsen

Gerritsen Niet meer actief

Elegance: Tips voor het doorslapen heb ik niet, Damian was op zich heel snel met slapen van 23:00 uur tot 06:00 uur. Yarno heeft s'nachts voeding nodig om de 3 uur en ben daar dan zo'n drie kwartier mee bezig incl luierverschoning.
    Hoop eigenlijk dat hij ook snel iets langere tijd tussen laat zitten of door gaat slapen. Maar ze doen het op eigen tempo.

Herbie is nu 6 weken he, kan best zijn dat hij last heeft van regeldagen. Dit is weer rond de 6 weken, dus dan kan het even hommelus zijn en morgen of overmorgen ineens totaal anders.
    Hier ligt Yarno overdag op zijn zij en s'nachts op zijn rug. S'ochtends bij mij even in bed op zijn buik. Maar alleen als ik er bij ben.
    Haartjes verliezen is heel normaal, ze kunnen rondom helemaal kaal worden en alleen boven op nog haar houden, komt vanzelf weer terug.

Ik reageer zo verder meiden, maar de kleine blijft huilen

9. Smokey

Smokey Fanatiek lid

Jan 6, 2009
    1,846
    0
    0
    Ele wat een leuke foto je hebt de boel verandert!:)
    Oh zo erg hier er komt echt geen spat werk uit mijn handen vandaag, laat alles mijn collega doen die mij straks gaat vervangen, kan ze alvast goed wennen, oh erug he!

Yoga vind ik wel leuk beetje stille meiden allemaal dat vind ik wel jammer, wij kletsen in het begin wel en aan het eind krijgen we een kopje thee en kletsen nog +/- 10/15 minuten maar ik heb dus niet zoveel met de rest van de meiden maar misschien komt dat nog.

10. Elegance

Elegance VIP lid

Nov 13, 2008
    5,478
    2
    38
    bij jullie is daar el gelegenheid voor zeg maar, bij ons stond je in het halletje, 3 bij 3 meter te wachten tot we naar binnen mochten.. en dat was ijskoud en kon je alleen staan.. en als we naar binnen mochten was het ook tijd om te beginnen en zo gingen we ook naar buiten.. en stond je gelijk in de vrieskou.. theedrinken was er helaas niet bij :(
    ik dacht ook niet echt aansluiting te vinden, al dacht ik op het laatst laat ik het gewoon proberen en contact zoeken via hyves en daar kreeg ik toch al veel leukere indrukken van de meiden dan tijdens de yoga zelf.. wie weet geld dat voor jou ook :)

smokey, groot gelijk heb je hoor! :) je werkt gewoon iemand heel goed in! :p :p

11. Elegance

Elegance VIP lid

Nov 13, 2008
    5,478
    2
    38
    ik heb de boel inderdaad veranderd, alleen al omdat die andere banner niet in weken rekende.. ik ben dat zo gewend van de zwangerschap en vind dat ook veel leuker! zelf tel ik ook in weekjes hoe oud herbs is :)

en de avator ging eigenlijk per ongeluk :) omdat de banner geen foto plus banner ondersteunde :)

12. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

Ele: Zeker een hele mooie banner en avatar.:D
    Over afplatten achterhoofdje: Ik legde ze altijd om en om op hun zij.
    Na elke voeding op een andere zij. Zodra ze zich zelf op hun buik konden rollen deed ik het niet meer.Melissa slaapt nu al heel lang op de rug, maar draait zelf veel met haar hoofd.
    Kreeg vandaag nog te horen op het cb dat ze een heel goed gevormd hoofdje had.
    En idd je kan er niets aan doen dat de haartjes uitvallen, Melissa heeft ook een hele kale plek op haar achterhoofd, valt zo goed op met dat donkere haar:p
    Maar ook aan de zijkanten word het steeds dunner.:(
    Het groeit vanzelf weer, maar duurt best lang!;)

Nijn: Nog niet aan bevallen!!!:p
    Word nu weleens tijd niet??:D;)

Vanmorgen dus bij het CB geweest en alles was goed!
    Ondanks dat ze veel laat staan groeit ze wel goed.
    Ze was nu 780 gram aangekomen en weegt nu 6490 gram.
    En ze is 3 cm gegroeid, ze is nu 65cm.
    Hoofdomtrek was 1.7cm gegroeid, deze was nu 40.7cm.
    Bij 1e prik huilde ze niet en bij de 2e prikje 1 keer heel zacht.
    Heb er nu 2 natte navelbanddoekjes om heen gedaan, omdat ze de vorige zoveel pijn had en zo giga rood was.
    Nu moeten we op 1 juli weer heen.

Diegene die melissa woog en meette zei tegen melissa:
    Wow wat een prachtige wenkbrauwen heb je, en die wimpers.......wat lang..........geweldig!!!!
    Is alleen maar leuk voor later.:D

De wijkverpleegkundige zei overigens dat je beter tot 5-6 maand kan wachten met het geven van groente en fruit, omdat het steeds vaker voorkomt dat een kindje last van allergiën heeft.
    Ik was dus al begonnen met geven van groente en soms ook fruit en ze heeft er geen last van.
    Ook zegt ze van, als ze het nog niet nodig heeft, waarom zou je het dan nu al geven.Ach ja dat is ook wel zo, ze laat nog best veel staan van de flessen, dus nodig heeft ze het niet, maar ze vind het wel erg lekker.
    Wat zouden jullie doen?

En ben dus vanmorgen op de terugweg van het cb door een schroef gereden, dus band lek..............
    Mannetje is er net mee naar garage geweest en is net terug.

13. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

Aug 25, 2007
    4,754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    Dames,

Nijn is bevallen van een mooie dochter Esmee!!

Kreeg zojuist onderstaande sms:

Hoi,

Wij zijn vandaag om 11.26 de trotse ouders geworden van Esmee.

T was toch een geplande keizersnee

Groetjes Maik en Janine

Nou Meid super gefeliciteerd hoop dat alles goed is gegaan en dat jullie nu eindelijk ook van jullie wonder kunnen genieten!

14. Elegance

Elegance VIP lid

Nov 13, 2008
    5,478
    2
    38
    whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa nijn! jij stiekemerd!!!!

Gefeliciteerd met jullie dochter!!!! wat een mooie naam!!!!

ben ook heel benieuwd hoe het gegaan is!!!

maar nu genieten!!!!! oh wat gaaf dit! 38.3 dus :)

15. Gerritsen

Gerritsen Niet meer actief

Heb je al een sms verzonden, maar nogmaals van Harte gefeliciteerd nijntje.
    Prachtige naam.
    Ben benieuwd naar de rest van je verhaal.

16. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

Van harte gefeliciteerd!!!!
    Wat een leuke naam.
    Ben heel benieuwd naar jouw verhaal!

En idd, je bent een stiekemerd zeg!!!!
    Geniet er maar lekker van.

17. Smokey

Smokey Fanatiek lid

Jan 6, 2009
    1,846
    0
    0
    Nijn, wat ben jij gemeen!!!!! hahah helemaal geweldig

GEFELICITEERD!!!!!!!!!! EN EEN SUPER MOOIE NAAM!!

Lekker genieten nu, ik wist het vanmorgen wel;) voelde het gewoon, hoop dat alles goed met je gaat, en ben reuze benieuwd naar je verhaal.

18. Elegance

Elegance VIP lid

Nov 13, 2008
    5,478
    2
    38
    super dat nijn nu ook mama is!

smokey! nu kunnen we ons allemaal op jou richten! :):) door jou beleef ik trouwens ook de zwangerschap weer opnieuw... ik merk dat ik al heel veel vergeten ben en dat de weken ondanks dat ze soms lang leken echt omgevlogen zijn!! ook zag ik nog allemaal zwkleding in de kast toen ik aan het opruimen was die ik nog nooit aangedaan heb.. maar gekocht heb tijdens de 1e en 2de zw :)

19. Anouk30

Anouk30 Bekend lid

Nov 25, 2008
    654
    0
    0
    Nijn, super gefeliciteerd met je dochter!!! dus toch een meid ;)

En wat een prachtige naam, (kan dat oprecht zeggen, want hij kwam ook in mijn onze top 3 voor :D), echt super mooi!!!!

Hoop dat alles goed gegaan is, en echt, met de pijn zal het heel snel minder gaan! Heel veel sterkte en blijdschap met je mooie dochter!

20. Elegance

Elegance VIP lid

Nov 13, 2008
    5,478
    2
    38
    Ik ben echt zo blij voor nijn! ben er al de hele tijd vrolijk door! wat een wonderbeeb is het ook geweest he!

Share This Page