Het vervolg van 2e echo geen kloppend hartje meer!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door marleentje26, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

Ele: Super mooi gedichtje onderaan je banner!
    Ach ja, heel verhaal over een nichtje.Ga ik hier niet neerzetten, wil het wel prive mailen naar diegene die het verhaal wil aanhoren.
    Wil het eigenlijk toch wel kwijt, maar kan het hier echt niet plaatsen.

Anouk: Ja ze kunnen nu idd al tandjes krijgen, maar gemiddeld is idd 5-6 maand.
    Maar Melissa kwijt ook al echt een hele tijd en heeft ook vaak rode wangen, voel zelfs bobbeltjes in haar mond, op de plek waar hoektanden komen, maar op dit moment is er nog niets.
    Esther kwijlde ook al heel erg vroeg, maar was ook ongeveer 6 maand met tandjes.
    In januari forum is er al iemand met een tandje!
    Het kan allemaal.

Vanmiddag dus op visite geweest.
    Nou dat was me wel wat!:$

2. butterfly1984

anouk: bedacht me ineens dat ik nog geen antwoord op je vraag had gegeven.
    Melissa heeft alleen iets verhoging gehad, voor de rest geen last gehad.Had 2 natte navelbandjes om haar beentjes gedaan, zodat ze geen last zou krijgen en dat heeft goed geholpen.
    Misschien ook tip voor de andere mama's!:D
    Deed het ook altijd bij Esther en zij heeft ook nooit last gehad.
    Bij Melissa keertje niet gedaan en ze had smiddsags dus knalrode bovenbenen en enorm veel pijn.
    Ik weet niet of het bij iedereen helpt, maar misschien kun je het eens proberen.

3. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    wat leuk dat jullie het gedicht leuk vinden.. heb ik vanmiddag zelf verzonnen :) vorig jaar had ik onder mijn banner staan na de mk's dat het een zwarte pagina was in een gekleurd boek :) dus het is een beetje vervolg :)

van tandjes totaal geen verstand, ook niet van de gevolgen van de prikken :S

maar wel van de draagdoek! :) ben naar de prenatal gereden en heb een uitgebreide uitleg gehad over de lodgeren draagdoek.. samantha ze noemen hem daar ook de slen.. maar is eigenlijk hetzelfde als alle andere draagdoeken.. alleen ander merk.. en na wat stoeien met ons mannetje beide geprobeerd en in de draagdoek hing hij wel heel relaxed.. had ik totaal niet verwacht! samantha hoe hang jij yarno erin recht of scheef, zijn beentjes heeft hij nu helemaal scheef en opgetrokken klopt dat?

wat fijn dat bvtoch nog steeds goed gaat samantha, komt dat omdat je vanmiddag alles had leeggekolft? of bedoel je dat je zojuist het flesje had gegeven, anderss heb ik het verkeerd begrepen :S
    hoe is het met je verhoging? ik hoop echt dat je geen medicatie nodig hebt..

oh ja valt me nu in, er is ook spuk te koop bij de da voor doorkomende tandjes, toevallig deze week nog ergens gelezen.. dat zou gelijk helpen.. weet alleen niet hoe het heet, denk dat ze het bij de da wel weten..

4. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    hoe bedoel je marianne, vanmiddag op visite geweest?

5. butterfly1984

misschien dat je dentinox bedoelt?

6. butterfly1984

bij dat nichtje waar ik het over had!
    te erg voor woorden.
    Wil het graag hier neerzetten, maar wie weet leest er iemand mee die ik ken of zij kent.

7. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    oh zo :) dan heb ik het toch niet gemist :) ik dacht al wat lees ik nu over het hoofd :)
    gewoon lekker prive houden als je twijfelt :)

was weer een korte nacht zeg.. om half 12 - 3 - 6 - en net om 9uur... tot nu toe doet hij het wel super goed snachts.. zonder mokken gaat hij weer naar bed.. alsof hij weet dat mama en papa hem dat echt niet in danks af zouden nemen als hij dan moelijk gaat doen.. al vind ik het al moeiilijk genoeg om de 3 uur..
    ook nutriton hielp dus niet vanacht... :(

maar.. ik heb hem nu in de draagdoek! wat een geweldige uitkomst!!! voel me net een afrikaanse moeder... maar om zo met je baby te lopen.. geweldig! hij huilt niet, en toch mijn handen vrij :) joehoe! had ik veel eerder moeten kopen! al twijfelde ik gisteren in de winkel ook over de lodger.. alleen al omdat die er zo leuk uitziet en zo goed lijkt.. maar het zag er echt niet uit hoe hij daarin lag! echt zielig vond ik het.. en dit lijkt hij wel relaxed te vinden :):)

ik ga eindelijk eens wat mensen terugmailen die ik al de hele week wil mailen, maar omdat ik nooit mijn handen vrij heb nooit kan.. en nu kan het! :)

8. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    die draagdoek is echt oke ole ole! zit gewoon te typen en meneer snurkt!

9. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    vandaag voor het eerst weer ongi geworden.. wat is dat raar zeg.. andehalf jaar lang hier er zo'n spanning om het niet ( zwanger) of wel ( na mk en curetage) zwanger worden.. en nu wordt je het gewoon en is het weer zo "normaal".. alsof zelfs je lichaam nu een periode afsluit en weer verder gaat.. zo gek allemaal.. en zo snel..

ben overigens echt benieuwd naar nijn.. wanneer ze uit het zh komt en hoe ze zicgh voelt.. en hoe het natuurlijk met de kleine esmee gaat! :):) en natuurlijk naar de eerste foto's! :)

10. butterfly1984

Heb net het superleuke kaartje van nijn binnen gekregen!:D
    Echt een hele mooie kaart.
    Vraag me toch af of ze het stiekem niet al wisten wat het werd, want het is een echte meidenkaart.:D:D

11. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    Hoi Dames,

Hier een sms van nijn gekrijgen!

Hoi hoi, hier even n korte update. Het gaat heel goed met ons en we hopen vrijdag naar huis te mogen. Esmee woogtrouwens 3555 gram en was 49 cm groot.
    Groetjes Janine

Sorry dames ik reageer verder niet want moet Jens wegbrengen en gaan werken.

12. Gerritsen

Gerritsen Niet meer actief

hoi meiden,

Elegance: de pijn wordt al iets minder, geen koorts meer, maar ga vanmiddag wel naar huisarts, neem Yarno dan ook even mee.
    IK draag Yarno nu nog liggend, zodra ze wat ouder worden dan hang ik hem erin, bij Damian was dat bij 3,5 maand.

Nijntje bedankt voor de kaart, erg leuk en ja wist je dat het een meisje werd? Mag ik vragen waarom jullie lengte en gewicht niet hebben vermeld?

Marianne wil je me dan pb voor het verhaal van je nichtje, ben benieuwd hoe of wat.

Oh vanacht heeft Yarno het goed gedaan, 5 uur tussen.
    Om 22:00 uur en toen 03:00 uur en toen 08:00 uur.
    Nu is hij nog aan het slapen dus al 4,5 uur. Nou ik ga hem wakker makken.

Marleen: na het douchen was ikde pijn aardig te boven, heb tot nu toe gewoon de borst gegeven alleen gistermiddag een keer afgekolfde voeding in de fles. Hoop dat ik het nu vol kan houden want ik wil hem het liefste aan de borst hebben, erg leuk en gezellig maar vooral erg makkelijk. Melk is al kant en klaar.

13. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    samantha, hoe bedoel je liggend? heb je daar een voorbeeld van? volgens mij hangt hij bij mij ook meer.. al vond ikhet heel zielig voor zijn voetjes doe leken eccht bekeneld te hebben gezeten..

ben benieuwd wat de ha zometeen zegt.. waarom neem je yarno ook mee, is er ies met hem?
    Hopelijk kun je bv op de normale manier blijven geven.. hoelang duurt een borstontsteking gemiddeld dat het weg is?

wat fijn dat yarno er nu al 5 uur tussenlaat! dat lukt hier nog steeds niet ben dus stiekem wel jaloers :):):)
    ik heb hem zojuist 150+5 gegeven, al liet hij er 30cc staan.. misschien dat hij dan minder vaak komt.. ik weet het ook gewoon niet meer eigenlijk.. dit is echt te slopend om de 3 uur..

14. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    ik vind mijn tel nergens, hoorde toenstraks ook een sms.. maar weet gewoon niet waar...

ah wat leuk, esmee is dus even groot als ons mannetje was.. al was hij toen 3330 gram.. wat fijn dat ze vrijdag al naar huis gaan!

smokey en anouk, hoe is het met jullie vandaag?

marianne pb maar het verhaal, ik word wel steeds nieuwsgieriger zeg!

15. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    zo hier lekker gewerkt vanmiddag.

Butterfly: nu word ik ook nieuwsgierig haha pb me ook maar over je nichtje
    En weet je al wat je gaat doen met fruit of groente hapjes met melissa?

Sam: hoe was het bij de dokter?
    Heb je al minder last van de borstontsteking?

Ele: hoop voor je dat herbie nu iets langer doortrekt dan 3 uur. Kan me voorstellen dat dat slopend word.

Smokey: hoever ben je nu met je kamertje?

Anouk: van de week had je een vraag voor me waar ik nog niet op geantwoord heb. Maar kan zo even de vraag niet meer terugvinden haha Ik hoor het wel als je nog iets wil weten.

Hier gaat alles weer zijn gangetje! Jens heeft zojuist sperziebonen op vond hij ook best lekker maar de worteltjes zijn toch echt favouriet haha moet zeggen heb tijdens de zwangerschap ook kilo's worteltjes op zou het daarvan zijn? hahah

Morgen weer een heel dagje werken op het kinderdagverblijf. En dan vrijdag en zaterdag middag werken in de winkel en dan lekker weekend.

16. butterfly1984

Sam en Ele: jullie hebben al pb.
    Marleen: zal jou zo er 1 sturen.

Marleen: Dat kan best hoor dat Jens er daarom zo gek op is.
    Bij Esther at ik veel vis en nu is ze er ook helemaal dol op.

Mannetje heeft weer 2 nachtdiensten.
    Vanmiddag krabpaal in elkaar gezet samen.
    Hadden we besteld tijdje terug bij ebay.
    Deze is tot aan plafond, echt heel leuk.

17. butterfly1984

Dames, hebben jullie privebericht gelezen?

18. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    butterfly: tjee zeg wat een verhaal! Kan me indenken dat je hier veel over nadenkt. Haal alleen niet uit je verhaal hoe het nu verder gaat in het gezin.Is het nog bij elkaar en hebben ze stappen ondernomen. En hebben ze nog contact met je oom en tante.

19. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    gelezen marianne,
    dat verhaal is nu precies mijn werk :) daar had ik dus dagelijks mee te maken... het is dan voor mij alleen anders omdat ik van te voren al weet dat er iets speelt zeg maar.. het is anders als je het bekijkt vanuit jou kant.. maar het blijft vreselijk..

mannetje was weer wakker en wilde niet slapen.. hem in de domoo gelegd op bed.. na veel spartelen is hij samen met mijn mannie in slaap gevallen.. gezellig hoor :p

morgen ga ik op bezoek bij een meisje die ik ken van de yoga en er zal nog een andere nieuwe mama komen :) gezellig wondertjes bewonderen! :)
    s'avonds is opa jarig en kan ons mannetje zijn nieuwe truitje van name it aan :) met opa's boefje :) vond het eerst een stomme tekst, we hadden het cadeau gekregen.. maar nu komt het wel goed uit :)

hebben jullie dat ook dat je heel veel gewoon nog niet aantrekt? we hebben heel veel merkkleding die ik pesoonlijk veel leuker vind dan de rest.. en zelfs dat is zoveel dat ik iedere dag gewoon niet weet wat ik aan moet trekken.. en voor ik het weet is het al te klein :S nu snap ik waarom iedereen zegt, ze zijn er zo uit :):)

ik durf mannetje niet in bed te leggen, denk dat hij dan wakker wordt en het feest begint.. en omdat we weer 150cc in de fles hadden gedaan vertik ik het om hem eerder dan 12 uur de fles te geven!
    als hij zich blijft melden om de 3 uur met 150 cc ga ik morgen weer terug naar 120.. voel me nu net een feeder :p

20. butterfly1984

Marleen: Zij is dus nog maar paar weken terug, verder worden er geen stappen ondernomen.Alleen door haar, omdat zij net doet alsof het allemaal onterecht is.

Ele: Ik gaf Melissa ook een tijdje 6 flessen van 150ml per dag!
    Omdat zij toen snachts nog kwam.
    Is het gelukt om tot 12 uur te wachten?
    Jij moest dan met die ouders praten zeg maar?En wat werd er vaak aangedaan?

Melissa was vandaag gezellig om 05:30 alweer wakker en Esther om 06:15.
    Hoop wel dat het zonnetje lekker blijft schijnen en dat het niet meer zo hard waait.kan ik vanmiddag lekker wandelen met de kids.

Maar dat van die honden is toch ook sneu of niet dan?

Deel Deze Pagina