Het vervolg van 2e echo geen kloppend hartje meer!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door marleentje26, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    butterfly: probeer dan toch wat rustiger te doen en af en toe toch lekker rusten (voor zover dat kan :D)

elegance: nou ik heb al 2 echos gehad, uitwendig dan wel, weet niet wat die gyn. zo dacht te zien maar goed :D
    zaterdag gaat ie weer uitwendig proberen valt er weer niet veel te zien dan zal die inwendig doen zei hij.
    maar moch deze maand ook geen sex dus miss. dat ie daarom niet inwendige echo wilde doen, dat kan ook.
    ik ga ervanuit dat ik volgende week weer een echo zal krijgen ook om naar het hartje te luisteren dus vind niet erg dat ik het evt. zaterdag niet zie/hoor.

ja ik merk idd. dat het een heeeeeeel vruchtbaar topic is :D

en ja dit gaat onze eerste worden (hopen we!!!! ;) )

2. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

Nisa: dat is raar dat je geen sex mag hebben om een inwendige echo!Alle echo's die ik heb gehad waren voor de 12 weken allemaal inwendig en heb nog nooit gehoord dat je geen sex mag hebben.
    Misschien dat hij het zei, omdat jullie zo bang zijn dat het weer mis gaat (ook logisch hoor dat jullie daar bang voor zijn, ik heb ook meerdere miskramen gehad, dus weet ook wat het is).

3. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    butterfly: ow nee hoor meid, het is niet dat we geen gem.schap mochten hebben i.v.m. een inwendige echo!!!!!!!
    dat heeft ie tegen mn man gezegd dat we liever de komende wkn geen gem.schap hebben, heb het zelf niet gehoord anders had ik wel gevraagd waarom.
    maar omdat ie dat zei denk ik dan bijmezelf, dat ie daarom miss. ook geen inwendige echo doet.omdat dan ook 'iets' naar binnen gaat. maar dit is wat ik dan denk en niet wat de gyn zei.
    miss.was ik daarnet onduidelijk maar zo dus :)

4. butterfly1984

Nisa: sorry dat ik je verkeerd begrepen heb...........Ben ook nog zo duf........hahahaha.
    maar wel raar dat ie het tegen je man zei.
    Misschien een domme vraag maar weet je zeker dat hij dat tegen je man heeft gezegd, ik denk misschien dat je man het zelf niet durft en dat hij dat daarom tegen jou heeft gezegd.
    Het maakt iig niet uit of je sex hebt voor een inwendige echo!

5. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    butterfly: ow dat geeft niet :D
    nou we waren in dezelfde kamer alleen was ik bezig om mn hemdje enzo in te stoppen en truitje goed te doen (was net klaar met de echo) dus was ook niet helemaal helder op dat moment :D was met zoveel dingen bezig in mn hoofd (de vorige MA en hoe het nu zal gaan) dat ik meerdere dingen niet heb gehoord :D
    maar denk niet dat mn mannetje dat zal verzinnen
    want we deden de vorige keer ook niet vrijen voordat we een echt goed hartje hadden gehoord (8wk)en zouden de komende maand toch niet vrijen omdat we idd. bang zijn.

heb eerder wel inw. echos gehad, tijdens mn 1ste zw.schap deed de gyn alleen maar inwendige echos dus ik weet dat het niet kwaad kan.

nou ja het geeft niet we waren het toch al niet van plan :D

6. butterfly1984

nisa: wij durfden ook niet meer hoor!En de hele zw.schap sowieso al weinig tot geen zin..........hahahaha.

7. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    tel me something new hahaha.. hier ook, ik durf gewoon niet.. en dan is het ook niet leuk zeg maar.. als je bij alles moet nadenken.. gelukkig kan mijn mannetje ermee leven zegt ie, maar is het na de zwangerschap wel feest :) hahaha..

nisa, vind het ook raar waarom je dat niet zou mogen, er zal vast een verklaring voor zijn, maar vraag me echt af welke.. misschien kun je dat zaterdag gewoon vragen :)
    wat fijn dat ze je zoveel echo's geven.. dan moet je wel een fijne gyn hebben he :) als je toch meerdere echo's hebt is het ook niet erg als het zaterdag al is :) ik hoop echt dat je een van de gelukkige bent waarbij het hartje al klopt met 5.5 weken :)

marianne, potjandrie.. je moet het echt rustiger aan gaan doen.. je hebt een hele operatie gehad hoor en nog een moeilijke zwangerschap! en ook nog een kleine grote zus rondlopen die veel van je vraagt.. je zult echt de tijd moeten nemen.. en de dingen laten staan die je niet nog niet kunt.. niks lattenbodem, die wacht maar tot mannetje er is. en containers die laat je maar aan je mannetje over! krijg je geen extra ijzer tabletten of iets om aan te sterken? misschien dat je toch je bloed nog eens moet laten controleren?

8. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    butterfly: nou bij de eerste hebben we het 6wkn lang niet gegaan (hoorden toen dat het hart niet meer klopte)

de 2de was het : nou ja het ging ook mis toen we hetniet hadden gedaan. nou na 1 xgem. hoorden we bij het volgende bezoek dat het weer niet meer leefde

en nu daaag we gaan liever voor het zekere :D
    dus dat zal weinig tot zeeeeeeeeeeeer weinig worden denk ik dit keer :D:D:D:D

9. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    elegance: ja als je het beiden niet durf dan heeft het ook geen zin nee. maar mijn mannetje kan er ook mee leven zegt ie ;)

ikkrijg zoveel echos omdat ik in Turkije woon en hier ooknaar een privekliniek ga, daar houden ze je heel goed in de gaten. dus zal er nog vaker heen moeten voor echos (Wat ik trouwens heleeeeeeeeeeeemaaaaaaaaal niet erg vind :D)

10. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    jeetje wat fijn :) maar krijg je het dan ook vergoed?
    Leuk, heb je een turkse man of ben je zelf van turkse afkomst?
    dan ben ik vanaf nu helemaal jaloers op jullie heerlijke zomers hahaha :) ( of ik wil sneeuw of zon hahaha)

11. butterfly1984

Ele: Ik heb geen ijzertabletten gekregen omdat je daar obstipatie van krijgt en omdat mijn darmen nog niet goed op de rit waren was dat dus geen optie.
    Ik neem nu vitiminetabletten van a t/m z en daarnaast ook nog eens floradix (is een ijzerelixer).
    Moet nog wel weer keer naar ha om bloed te laten prikken, maar wat is een beetje normale tijd om er tussen te laten??
    Het is nu nog maar 3 weken geleden, dus weet niet of het dan al kan.
    heb ook gigi-rugpijn, zulke rugpijn heb ik nog nooit gehad!

ben nu melissa aan eten geven en met andere hand aan typen,dus ben even weg!

12. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    Hoi dames,

Hier alvast een foto van Jens direct na de geboorte!

13. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    Hier het gezinnetje compleet!

14. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    Hier lekker aangekleed! En heerlijk aan het slapen. Ik heb altijd mijn handjes bij mijn hoofdje!

15. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    wat een mooie fotosssssssssss prachtig om te zien.
    ook samen met trotse mama en papa8)

16. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    ohhhh zwijmel.......
    wat een mooi mannetje!!!!! pfff word er weer helemaal emo van al die zwijmel foto's.... heel soms dringt het echt tot me door... ik krijg er ook zo een! :) marleen wat een lieverd.. die foto met z'n 3tjes is leuk!!!!

marianne, 3 weken geleden, ik heb er geen verstand van, maar mij lijkt dat je nu echt wel al weer je bloed kunt laten controleren.. vind 3 weken best lang klinken en je kunt dan denk ik wel meteen zien of er vooruitgan is of niet..
    van die obstipatie wist ik niet :) weer wat geleerd :)

17. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    nee priveklinieken betaal je zelf
    ik woon sinds ik getrouwd ben in 2006 in Tr.
    en ben hier verzekerd maar priveklinieken vallen daar niet onder
    mag je lekker zelf betalen!!maar dat hebben we er wel voor over ;)
    en de aandacht die je krijgt is niet te vergelijken met gewone Zh dus vandaar.
    hahaha ja we hebben het hier heerlijk van april/mei tot eind september!!!! heerlijk hahaha en in de winter kan je lekker aan wintersport doen lekker veel sneeuw.
    wat dat betreft is de klimaat hier toppie
    alleen de ZH /zorg wat minder tenzij je ervoor betaald;)
    dan is dat ook echt top :D:D

18. butterfly1984

marleen: schattig hoor!Leuke foto's en een mooi mannetje hoor, mag je trots op zijn!Hij lijkt op zijn papa!

19. butterfly1984

Ele: Ik zal volgende week als mannetje keer vrij is, naar de ha gaan!(als ie een keer een dag vrij is..........hahahaha), het lijkt of ie op moment alleen maar werkt, maar komt natuurlijk door de nachtdiensten en daar heeft ie er heeeeeeeel veel van!
    S avonds en snachts weg, smorgens en smiddags op bed....dus ja veel zie ik hem niet.En de dag dat ie uit de nacht komt en dan vrij is, ben je die dag ook al kwijt.(snap je het nog?hahaha)

20. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    butterfly balen dat je zon last van je rug hebt, ik ken het heb ook veel last van mijn rug gehad nu een super masseuse gevonden en het gaat 10x beter:)
    Ik ben elke dag behoorlijk moe en nog steeds over de hele dag vlagen van misselijkheid, word wel iets minder nu maar dat gaat heel langzaam aan;)

IJzertabletten obstipatie nou bij mij juist omgekeerde!! al een aantal weken vraag me af of dat wel goed is:( ik slik ferrograd ijzertabletten.

Marleentje wat een mooi mannetje zeg echt lieve foto's:)

Ele jaaaa overr een poosje stuur jij ook zulke mooie foto's:)

Nijntje zie dat jij ook flesvoeding wil gaan geven waarom als ik vragen mag.
    Weet je klinkt misschien stom maar ik heb helemaal niks met bv lijkt me een ramp is dat raar, ik ben dan ook wel een beetje raar hoor haha:)

Vandaag heb ik weer zon dag van volgens mijn is het allemaal niet waar en droom ik, een soort baaldag dus:(

Vriendinnetje kom zo langs gezellig vanmiddag dus ik kom vanavond weer:)

Deel Deze Pagina