Het vervolg van 2e echo geen kloppend hartje meer!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door marleentje26, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

Anouk: wat een super mooie foto's.
    Je hebt echt een pracht van een dochter.

Eenkennigheid hoort schijnbaar ook bij het sprongetje en dat heeft ze al een aantal weken, zo niet al een maand.

De dames liggen weer op bed.
    Daarna heel snel gedoucht, wasje laten draaien, rommel opgeruimd en daarna nog even gestofzogen.
    En dan nu eindelijk onderuit op de bank!
    Heeeeeeeeeeeeeerlijk!!!!:D

2. butterfly1984

Zal ook even spammen, wou het gister al doen, maar kwam er weer niet van.

3. butterfly1984

Esther in de schommel!

4. butterfly1984

lekker duimen!

5. butterfly1984

6. butterfly1984

deze net geupload, vanmiddag net gemaakt.

7. butterfly1984

Even vraag: Heb ik iets gemist?
    Las net op het gesloten forum voor de januari mama's dat Marleen een weekendje weg is naar Brussel.
    Is dat hier verteld, dan heb ik het vast over de kop gelezen.
    Marleen, iig veel plezier.Hopen dat weer meezit.:D

8. Anouk30

Anouk30 Bekend lid

25 nov 2008
    654
    0
    0
    super schattig ook, Melissa heeft echt jouw ogen, en ze kijken zo mooi groot de wereld in. Esther is al een hele dame, wees maar trots op je meiden, maar dat ben je ook!

9. butterfly1984

anouk: ja dat ben ik zeker!:D:D

10. Gerritsen

Gerritsen Niet meer actief

Anouk en Marianne wederom weer mooie foto's van de dametjes.
    Ben wel een beetje jaloers op jullie meiden, had ook best wel een meisje gewild, maar helaas mannetje zaadjes zijn allemaal mannen, hihi. Maar ik had me wel raad geweten met een dochter. Als ik die leuke rose kleertjes zie, oh dan ben ik helemaal leip.

Marianne ik had het niet gelezen dat ze een weekendje weg ging.

Marleen veel plezier in Brussel, geniet ervan.

Elegance balen zeg dat Herbie zo vaak gekomen is afgelopen nacht.
    Maar vooral dat je er zolang mee bezig bent om hem tevreden te kunnen houden, spuugt hij veel na de voeding?
    Misschien heeft hij last van zuuropkoming waardoor hij zo snel komt, dan drinken ze de misselijkheid weg. Weet het ook niet, maar ik vind het wel rot voor jullie. Als je zo weinig slaapt dan kun je gewoon minder hebben dan anders.

Smokey: jammer dat het uploaden mislukt, zijn je foto's te groot?
    Dan kun je deze verkleinen op foto verkleinen.nl.
    Maar ik ben nu wel super nieuwsgierig.
    Heb jij trouwens hyves of heb ik je al? Weet het eigenlijk het niet.
    Veel plezier bij het bekijken van de band, laat je nog even weten hoe het was.

Nou hier is het de hele middag al janken, vanwege de pijn maar toch ook het niet kunnen geven van de borstvoeding. Want als ik geen pijn heb geniet ik en Yarno er echt van. Ook is het zo makkelijk.
    Vanmiddag liet ik al de voeding uit mijn handen kletteren. Duur grapje zo. De borsten waren op dat moment al echte watermeloenen en keihard en lekken joh
    Maar tijdens het avondeten was mijn man mijn jankbuien zo zat, dat hij me naar boven heeft gestuurd en Yarno uit bed heeft gehaald. ( was wakker) en in de armen heeft gelegd en me verplicht om hem te gaan voeden. Kortom ik heb hem alweer twee keer aan de borst gehad. Heb zojuist 260 cc afgekolft en de borsten voelen helemaal soepel. Mannetje heeft een paar dagen vrij genomen van het werk en gaat me er door heen slepen, ook gaat hij maandag mee naar de lactatiekundige om te kijken waarom ik nu weer borstontsteking heb, want Yarno drinkt de borsten goed leeg en ik heb ook geen knopen of harde plekken na de voedingen of tussendoor. Nou ja in ieder geval hij wil precies weten hoe hij aangelegd moet zijn en kan het dan eventueel veranderen als hij denkt dat het niet goed is.
    Dat is zijn idee.
    Normaal ben ik echt niet zo'n zemel en kan ik heel goed dingen beslissen en kom ik er ook niet op terug, maar over de borstvoeding kan ik wel 10 keer per dag switsen. Nou ja we zien het maar.

Gatver wat voel ik me stom zeg, de jongens van Harry vonden mij wel heel zielig. Hoorde ik zojuist toen harry de kids naar bed bracht.
    Terwijl ik niet zielig moet zijn, want de Terence heeft zijn voet in het gips. Gevallen van de trampoline bij zijn moeder.

Nou meiden ik ga naar bed, ben echt bekaf.

11. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Leuke foto's allemaal weer, en ik krijg het nog steeds niet voor elkaar, nu via foto verkleinen proberen.

Samantha balen dat je zo aan het tobben bent met de borstvoeding, ik zou allang gestopt zijn maar ja daar zijn mensen toch verschillend in. Bedankt voor de tip van foto verkleinen volgens mijn lukt het:)

Bekijk bijlage 74878

12. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
  13. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Het is een beetje een zooi in het kamertje nog want al mijn spullen die ik gekocht heb staan er ook, en had geen zin om dat allemaal aan de kant te zetten;)

Gisteren was de band trouwens erg leuk, dus daar zijn we ook uit!

Bekijk bijlage 74880

Dit waren de foto's tot nu toe, maandag komen de meubeltjes dus hoop volgende week foto's van meubeltjes te hebben:)

14. butterfly1984

Smokey: Buikie groeit goed zeg!:D
    Super mooi!
    En dat behang............wow!!! Echt geweldig mooi.:D

15. Anouk30

Anouk30 Bekend lid

25 nov 2008
    654
    0
    0
    ja smokey, flinke buik daar zit toch echt een kindje in, daar kan niemand en vooral jij niet meer omheen ;)
    Super leuk om al een voorproefje van de kamer te krijgen, super mooie kinderstoel hebben jullie al!

16. Gerritsen

Smokey: wat een leuk behang zeg met die harten. Jullie meid krijgteen echte meiden kamer, super.
    Ook echt al een mooie buik, je draagt het ook rondom he.
    Nou nog even en dan gaan we kennis maken met mine smokey.
    Gaan jullie de band nu definitief reserveren?

Anouk: Op wie lijkt Erin eigenlijk op jouw of je man?
    Verder alles goed met je?

Hier heeft Yarno vanacht 6 uur achter elkaar geslapen. Heerlijk.
    Zelf hebben we amper geslapen, we hebben een schema gemaakt van hoe we de borstvoeding gaan afbouwen en over te gaan naar kunstvoeding. Zodat het niet te snel gaat voor mij en voor Yarno.

Marianne hoe is het met jou? Gaat het al weer iets beter met je?

Gaan er van jullie nog mensen met zomervakantie?
    Wij gaan maandag over 6 weken met vakantie naar Frankrijk.
    Heb er echt zin in, heb voor Yarno een speciale reiswieg gehuurd bij Babyrent. Deze kan in de auto gemonteerd worden zodat Yarno kan liggen tijdens het rijden.
    Hebben gisteren ook een hotel geboekt voor de heenreis. We rijden namelijk de eerste dag 700 km en de tweede dag 600 km.
    Maar we gaan om de twee en half uur pauze houden van een uur en dan kunnen we het lekker rustig aan doen zodat het voor Yarno het ook goed gaat. Daarbij hopen we dat hij tegen die tijd ook goed slaapt want we willen om 04:00 uur wegrijden zodat we kunnen rijden tot hij wakker wordt om dan de eerste pauze te kunnen houden.

17. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Het wordt inderdaad een echte meiden kamer, dus als ze er naast zitten heb ik een groot probleem:D

Anouk ja die kinderstoel is echt handig daar kunnen ze al heel snel in want die kan je kantelen, hebben we van mijn souders gehad:)

Samantha denk dat dat een goed besluit is om langzaam af te bouwen dan kunnen jullie er idd samen aan wennen. Oh heerlijk 6 uur achter elkaar jammer dat jullie zelf nauwelijks geslapen hebben. Ja deze band gaan wij definitief reserveren leuk he! Grappig nijntje had hun ook op de bruiloft echt toevallig:)

Hoe gaat het met de rest van de meiden?

Oh ja vraagje welke babyfoon hebben jullie en bevalt ie? En heeft iemand ook zon babyfoon met een camera???

18. butterfly1984

smokey: Ben heel erg benieuwd naar het gehele resultaat!:D

Sam: Je blijft me verbazen over hoe zo'n doorzetter jij bent.
    Echt heb enorme waardering voor je!:D
    Kan het ook wel heel erg goed begrijpen dat het erg moeilijk is om er mee te stoppen.
    Hoop dat het doordat je het langzaam gaat afbouwen er toch meer rust in krijgt.
    Het is idd erg vreemd dat je steeds een ontsteking hebt, terwijl alles op rolletjes loopt.
    Een hele dikke knuffel!
    Hier gaat het wel weer gelukkig.
    Voel me vandaag niet erg lekker, wat hoofdpijn, buikpijn en er loom.

Anouk: Hebben jullie nog plannen voor dit weekend?

Ele: Hoe gaat het met jou en Herbie?
    Hoe is het afgelopen nacht gegaan?
    Heb je de link nog gelezen?

De meiden liggen hier weer lekker op bed en heb huisje aardig aan kant, dus lekker rustige middag!
    Jammer dat het weer niet zo lekker is.
    Melissa heeft tot nu toe nog geen verhoging gehad gelukkig.
    Ze zit volgens mij wel steeds wat verstopt, ze heeft heel vaak moeite met poepen en vaak zijn het ook harde keutels (sorry dames) en meestal daarna komt pas de normale ontlasting zeg maar.
    Maar nu vanmorgen weer niets, normaal doet ze het na de 1e fles, maar dus niets en na de 2e ook niet, dus zal wel weer iets verstopt zitten.
    Dacht dat eerst aan rijstebloem lag, maar die krijgt ze nu al meer dan een week niet, dus daar kan het niet aan liggen.
    Weet iemand wat ik hier aan kan doen?

Wat gaan jullie kopen/maken met vaderdag?

Sam: Wij gaan niet op vakantie, we hebben domweg het geld er niet voor.Had wel heel erg graag gewild, er lekker even tussen uit, maar helaas!

19. Gerritsen

Marianne wat goed helpt tegen verstopping is een theelepel rietsuikersiroop. Bij de reformwinkel kost het 2 euro en dan voor 500 gram.
    Jammer marianne dat jullie niet kunnen, maar ze voorspellen nog vele warme weken deze zomer. Badje in de tuin en beentjes omhoog is voor mij al heerlijk.

Gisteren was Yarno echt heel huilerig en wilde totaal niet slapen en wilde alleen maar drinken. Nou ik weet het niet maar ik denk dat hij een regeldag heeft gehad, want hij heeft vanacht dus 6 uur geslapen en toen 4 uur en nu zit hij al op 4 uur. Ga hem om half drie wakker maken, anders kom ik totaal niet uit. Heb om 14:00 uur gekolft en had weer 120 cc. Dus het gaat lekker. Heb nog iets koorts 38,6 Gelukkig geen 40 meer. Voel me verder niet fit, dus ik doe ook helemaal niet behalve lezen en hangen op bed of bank en tuinstoel. Harry is nu naar tuintje toe om groente te halen.
    Jongens willen spinazie maar dat hebben wij eergister al gegeten, dus ik denk dat hij rode kool of sla meebrengt.

Smokey ze zullen er vast niet naast zitten, geweldig dat jullie een band hebben voor de bruiloft.
    Heb je al een idee wat voor jurk je wilt ( wil je een jurk)

20. Gerritsen

Dit was mijn trouwjurk, alleen had de halter eraf laten halen.

Deel Deze Pagina