samantha super mooie foto inderdaad ook erg mooie jurk staat je goed. Amiga Exclusive Shop For Pronovias Collection Deze jurk vind ik erg mooi of in ieder geval zoiets, weet alleen niet of de link de juiste jurk laat zien
Nee dus haha hij gaat gewoon naar de site toe lekker eten jullie altijd groente uit eigen tuin? Ik ben dol op fruit en groente echt alles vind ik lekker Net even een rolgordijntje gehaald bij de praxis licht grijs.
we halen zoveel mogelijk uit de tuin, we hebben er alles in staan. In de winter haal je welleens wat bij de groenteboer zoals zuurkool. Wij zijn echte aardappel mensen met groente en stukje vlees. Dat eten we echt 4 tot 5 keer per week. 1 keer per week eten we een pasta gerecht of rijst en 1 keer per twee weken eten we een frietje. We hebben echt van alles in de tuin, zoals paprika's, tomaten en alle soorten groente en natuurlijk aardappelen. Het is inderdaad een link naar de site. Maar ben nu wel echt nieuwsgierig.
Sam: Mooie foto zeg!!!En wat een mooie jurk. Smokey: Ben wel heel benieuwd welke jurk je bedoeld. Hier liggen de dames op bed. Ze hadden weer dikke schik samen, net als gisteren. Allebei keihard lachen naar elkaar.
ik wil eigenlijk op alles reageren, maar moet mannetje wakker maken voor de laatste voeding.. bedankt voor de link marianne!ik heb nog geen tijd gehad om hem te bekijken, morgen gelukkig (hopelijk) een rustiger dagje dan reageer ik hier oo kweer in volle overgave echt super mooie foto's van jullie allemaal! leuk om te zien hoe iedereen leeft een waar iedereen mee bezig is en wat voor iemand een speciale foto is! en smokey, geweldig mooie buik, behang en die stoel! ben er ook helemaal weg van! van marleen wist ik het ook niet! bij deze heel veel fun marleen, geniet van je gezinnetje! ik zei toch dat gisteren mannetje niet te troosten was? de nacht was albagger en de hele, echt werkelijk de hele dag gehuild.... tot hij de laatste fles kreeg van 22 uur en hij als een blok in slaap viel en hij tot 5 uur sliep!!! toen kreeg hij de fles en sliep hij weer 3 uur! hij was denk ik zo moe van de hele dag huilen.. we hebben het vermoeden dat hij krampjes had.. we moesten hem ook wakker maken omdat we naar babymassage gingen en de hele dag heeft hij wel een kort lontje en heeft hij voornamelijk geslapen en was het ook veel lachen.. een beteje jantje lacht, jantje huilt zeg maar.. maar nu klets ik weer te veel, en mannetje is nu echt eerst aan de beurt!!! tot morgen!
goedemorgen allemaal, Ele: Hoe is het gegaan vanacht?Heeft hij de hele nacht geslapen, omdat hij zo moe was? Sam: Hoe gaat het nu met de bv?Heeft hij al een flesje gehad? Smokey: Hebben jullie al trouwkaarten uitgezocht? Anouk: Hoe gaat het met jullie?Is Erin nog weer wakker geweest om 7 uur? Hier slecht geslapen..........en ik was al zoooooooo moe! Baal er echt wel van. Eigenlijk kan ik niet eerder uitslapen dan volgende week zaterdag, omdat hij dan vrij is, maar mag morgen van hem blijven liggen en dan schiet hij er daarna weer in. Heel erg lief, maar voel me er wel schuldig om. Melissa de fles vanmorgen gegeven om half 7 en om 7 uur weer naar bed, daarna nog even blijven liggen tot half 8, toen met Esther naar beneden gegaan. Ben echt moe zeg!!!!!!!! Sorry hoor voor mijn klaagzang. Misschien toch maar keertje voor de laatste fles van Melissa naar bed gaan en dan de wekker zetten om half 11.
Goedemorgen, Butterfly je bent er al vroeg bij, jammer dat je zo moe bent, hopen dat je morgen even een paar extra uurtjes nee kan pikken. De kaart voor de bruiloft hebben we nog niet dat komt nog wel, we hebben vorige week wel het geboortekaartje uitgekozen Ele vind herbie de babymassage lekker? en hoe is het vannacht gegaan? Ik zal kijken of ik op een andere site de link van de jurk kan vinden. Weet nog niet wat ik ga doen vandaag iig niks op de planning dus kan nog alle kanten op. Vroeg gister al een x wat voor een babyfoon jullie hadden en of dat je er schrik mee hebt, ik weet niet welke ik moet aanschaffen misschien kunnen jullie me helpen met de keuze uit ervaring
hoi hoi, Wil ik net gaan reageren, begint er eentje te huilen... Ben vandaag voor het eerst een dag alleen thuis, want mannetje is voetballen... spannend.... Misschien tot zo!! Ik ben jullie iig niet vergeten, hoor.... Liefs
goedemorgen! leuk om je online te zien nijn! smokey, wij hebben er 2 een camara, dat is internet gerelateerd ofzoiets.. maar dat is een camara die je ook kunt gebruiken voor bv je voordeur etc.. die vind ik super handig voor snachts, kan ik in een oogopslag kijken of meneer nog op zijn plekkie ligt.. en dat is dus ook soms niet het geval.. en het brengt me ook meer rust.. als het soms heel stil is zie ik hem toch bewegen en we hebben een philips avent, weet niet welk serienummer, moet ik zo voor je kijken als je dat wilt.. die is zo goed, als ik het volume op het hardst zet hoor ik hem heel zachtjes ademen ook hoor ik via dat ding de vogeltjes fluiten hij heeft een klein lampje, geeft de temperatuur aan en de luchtvochtigheid ( daar doen we eigenlijk niks mee) en hij kan muziekafspelen en die lijkt mannetje wel te kalmeren.. dus al met al wel een aanrader! maar wat een klote nacht hier.. we kwamen er om 2 uur achter dat mannetje in de plas lag.. de luier zat schijnbaar niet goed.. en alles was nat.. ook de aerosleep.. maar ook de puckababy.. heel irri dus midden in de nacht.. hebben we uiteindelijk omdat het echt niet opschoot mannetje in de reiswieg gelegd en tussen ons in gezet zodat we zijn armpjes konden vaststeken en zijn speen geven.. maar pf...... wat een nacht.. niet voor herhaling vatbaar.. hij is nog steeds aan de huil.. weet ook niet wat ik eran moet denken.. rijdag de hele dag.. gisteren een korte spanningsboog en vandaag lijkt het wederom.. ben dus ook weer er vandoor.. wil zo graag gezellig zijn.. maar lukt nu dus ff niet..
Smokey, wij hebben een alecto dbx88 en zijn heel tevreden erover. Hij is echt super gevoelig, maar je kan hem ook zachter zetten zodat je niet elk zuchtje hoort (of helemaal uit, hahaha). En bereik is heel ver, als je bijv bij de buren zit dan hoor je het nog. Zoek de jurk nog eens op, ben zo benieuwd, . heb ff gemist wanneer de datum ook alweer was? Eerst de baby neem ik aan Marianne, 7 uur nee hoor, vindt het bijna misdadig om te zeggen aangezien niet iedereen hier een beste nacht heeft gehad maar ik heb haar vanochtend om 9 uur wakker gemaakt. Moet wel zeggen dat de laatste fles erom 23.30 inging, omdat ze slechte drinkdag had hebben we 5 voedingen ingelast dus ze kreeg de laatste ook laat. Ele, wat ontzettend balen, het is gelukkig vandaag toch geen mooi weer dus ik hoop dat je lekker met je gezinnetje heel lang onder de wol kan blijven liggen! Je moet alleen dus wel wassen, alles weer schoon om te gebruiken inmiddels. Erin heeft nog nooit gelekt in haar kleding maar dit geeft me wel te denken, dat ik misschien nog maar een slaapzak erbij moet kopen. Sam, super mooie fotos idd, hoe lang geleden zijn jullie getrouwd? Erin lijkt veel op mn vriend, maar gaat nu ook steeds meer op mij lijken als baby dan. Oh Nijn, still alive, goed te horen hihihi, hopelijk heb je straks tijd om ons bij te kletsen over je ervaringen, en anders wachten wij geduldig Ik zit hier nog heel aso met mn ochtendjas aan, net gedousht dus ga ff actief worden want hoor dat het gezellig is beneden haha
Ele, helpt badderen niet? dat hielp bij Erin altijd goed, ging ze heerlijk slapen daarna en kon ik zelf ook een uurtje
Hey nijntje wat leuk dat je er even bent, en spannend een dagje alleen maar komt vast goed, ben nog steeds erg benieuwd naar je verhalen/ervaring Ele balen dat je zon rot nacht gehad hebt en helemaal vervelend dat herbie zo veel huild de laatste dagen, het is altijd moeilijk na te gaan dan hoe dat nou komt. Mannetje wil eigenlijk ook een babyfoon met camera zon luvion, maar aan de andere kant is het ook meteen weer de duurste natuurlijk zoals met alles altijd bij ons, en als jullie nou andere ook goeie alternatieven weten hoor ik dat graag. Ele als je eens naar het serie nr van de avent wilt kijken graag Vanmiddag even op visite wel gezellig het is toch slecht weer, misschien tot vanavond en anders tot morgen.
Hey Anouk, ik had idd op kiekeurig al gezien dat deze hele goeie reviews heeft. 20 mei volgend jaar dus duurt nog even, zal nog even naar de jurk zoeken
http://flowerartgarden.com/forum/wp-content/uploads/2008/10/f-pronovias20091.jpg Zoiets alleen dan wat anders kan hem zo snel niet vinden, en mannetje wil weg dus tot later
Smokey: Dat is wel een hele mooie jurk hoor! Heel mooi dat kant. Nijn: Wat fijn om iets van je te horen. Wat spannend zeg eerste dag alleen met Esmee. Komt helemaal goed. Ele: Herbie is alweer 8 weken vandaag!Wat gaat dan ontzettend snel zeg. Heel erg vervelend als hij zo vaak huilt, dat brengt toch wel stress en vermoeidheid met zich mee. Hoop dat het snel weer beter gaat, misschien is het idd toch een sprongetje en duurt het iets langer. En dan ook nog alles nat midden in de nacht.pfffff het zit jullie ook niet mee zeg. Wie weet vandaag lekker nog even bed weer inschieten en wat slaap inhalen. Dikke knuffel. Anouk: 9 uur, wat een luxe zeg! Dus vandaag weer 4 flessen? Hier nog wel steeds op 5, omdat ze de flessen nog steeds niet leeg drinkt. Ga morgen proberen om de forte voeding te mengen met normale voeding, want ze dronk eerst alle flessen wel leeg, maar toen kreeg ze gemengd met comfort (voor het spugen). Misschien is de forte wel teveel voor haar. De laatste fles drinkt ze bijna wel helemaal leeg, dus die kan ik wel gewoon forte laten. Probeer het gewoon en dan zien we wel. Of ze is de fles gewoon beu en wil gewoon groente en fruit. ga even snel naar boven, begint 1 te huilen en de andere slaapt net, ben zo weer.
ben er weer! madam zit hier alweer naast me, ze wil niet slapen! dus niet eventjes tijd voor mezelf helaas. kom later wel weer even kijken hier. zal haar zo beetje fruit geven
Heb hier ook de alecto dx88 Echt super ding, gehaald bij de mediamarkt. Mooie jurk smokey. Anouk, wat een luxe zeg, hier kwam meneer om 06:00. Maar heeft dan wel vanaf 23:30 uur geslapen. Dus dat is ook wel fijn. 28-08-2008 zijn wij getrouwd, dus nu bijna 2 jaar. Mijn borstvoeding is heel hard achteruit gegaan, hij is niet meer tevreden na de borst, dus we gaven hem afgekolfde voeding bij met de fles, gisteravond laat kreeg ik met kolven maar 20 cc per borst en ze waren na vier uur echt heel slap. Dus heb een tablet ingenomen en vanochtend waren de borst nog slap. Toen ik er in kneep kwam er maar een klein straaltje. Dus ik heb nu vanochtend flesvoeding gegeven, hij vond het niks maar toen hij door had dat er niets uit de borst kwam dronk hij toch de fles. Tweede fles ging goed. Wat ik doe is de fles in de buurt van de borst houden en hem ertegen aan leggen en dan geef ik de fles zelf tot hij het door heeft dat het klaar is met de borst en dan gaan we langzaam aan papa de fles geven zodat hij ook af en toe het kan doen. Maar einde van de ochtend heb ik laatste tablet genomen en toen waren de borsten iets gespannen, dus heb nu een kei strakke bh aan gedaan en een hydrofiel luier opgerold en harry heeft deze strak over de borsten gespannen. Heb nu iets stuwing, maar nog allemaal prima te doen. Denk dat morgen alles weg is. Oh gisteravond heeft Yarno echt een spuitluier gehad, echt zo vies, hij moest gelijk in bad want het zat overal. en meneer maar lachen. Nou wij gaan zo weg want hebben een tuinfeest. Ik hoop zo dat het nog afgezegd gaat worden, want hier regent het telkens keihard en het is gewoon koud. Maar anders ben ik binnen, want ik laat Yarno en Damian niet in de kou staan.
ik weet dat ik echt heel erg ego ben momenteel, maar het is echt niet gezellig hier in huis.. meneer huilt of slaapt.. huilt of slaapt.. niet gezellig rondkijken of lachen.. nee hij zet het gelijk op een brullen.. nu hij zijn armpjes weer ingewikkeld heeft en speen ligt hij weer wat apatisch voor zich uit te staren.. dan is hij wel stil.. zodra zijn armen eruit gaan is het schreeuwen.. is dat normaal? pf... ben zo moe.. anouk jij hebt het boek van oei ik groei toch he? ik heb nog geen tijd gehad om naar de boekhandel te gaan.. maar zou jij eens willen kijken of er sprongetjes of iets plaatsvinden rond de 6e week uitgerekende datum.. ik ben echt van plan om morgen naar de ha te gaan of vinden jullie dat onzin? hij was zo'n tervreden baby, als hij op tijd eten kreeg dan.. en nu.. hij laat wel vaak scheetjes, en vanmorgen weer 2 luiers vol.. zoveel krampen is dat normaal ondanks dat we er ook druppeltjes voor gebruiken? ik hoop echt dat jullie me een aantal antwoorden kunnen geven want hier zijn ze op.. sorry voor ego bericht.. vind ik ook echt niet leuk.. en wat ik nog meer merk is dat het wel taboe lijkt als ik zeg dat ik me irriteer aan mijn baby.. eerst eenklote zwangerschap, dan klote bevalling.. dan klote begin.. dan klote nachten.. en een baby die om de 2,5 -3 uur de fles wilde.. en nu dit.. sorry.. maar tot nu toe vind ik er niks aan.. ik heb momenten gehad dat ik echt verliefd op hem was.. maar die wegen voor mij niet op tegen de momenten dat ik me irriteer.. moe ben.. en me alleen een slaaf van mijn eigen kind voel.. ik vraag me ook wel eens af, zou ik niet gewoon niet echt neerslachtig tegen het depressieve aanzitten.. dat wil ik niet, ik ontken het heel hard.. maar als ik naga hoe ik me voel afgelopen weken.. nou ja nu ik dit type denk ik alweer, ik veeg het uit.. dat heb ik al vaker gedaan... nu doe ik het dus niet en post het nu ook en doe de laptop dicht.. ik weet het ook even niet.. voel me wel heel schuldig.. maar ik lijkt mijn kind niet te begrijpen en mijn kind lijkt alleen te huilen.. pff...