Het vervolg van 2e echo geen kloppend hartje meer!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door marleentje26, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gerritsen

Gerritsen Niet meer actief

Ele: zijn inderdaad geen tijden om op zp te zijn. Maar helaas.
    Hoop dat je nu aan het slapen bent en herbie ook.

Smokey: leuk leuk de kinderkamer, ben nieuwsgierig hoe het staat bij het behangetje etc. Werkse voor vandaag al wil je waarschijnlijk nu lekker thuis zijn om met het kamertje te kunnen bemoeien.

Nijn: klinkt goed zeg die bevalling, hoe is de napijn?
    Gaat het slapen goed? Ook met jou?
    Tja waar haal ik de tijd vandaan, nou in begin wist ik het ook niet, maar nu zit Yarno in een heerlijk ritme en heb zijn ritme gestuurd naar die van Damian. Zo slapen ze beide tegelijkertijd en kan ik slapen of andere dingen doen.

Lig in bed met hoge koorts, maar kan totaal niet slapen.
    Mijn borsten lijden nu erg, heb zulke grote tieten dan kan geen silicone tiet tegenop. Maar het doet ongelooflijk pijn en is ook nog eens afgebonden. Naast de borstontsteking en stuwing heb ik ook echt buikpijn. Dus ben echt ziek. Hoop dat mijn borsten straks toch beter zijn want dit had ik niet verwacht.

Yarno doet het nu uitstekend met kunstvoeding in de fles. Hij zit nu om de 4 uur precies en vanacht ook. Al heeft hij de nachtvoeding niet leeggedronken.

2. Anouk30

Anouk30 Bekend lid

25 nov 2008
    654
    0
    0
    Ele, ik vind het echt ontzettend heftig voor je, kan me zo voorstellen dat je ten einde raad bent met het hele gebeuren, wou dat ik iets voor je kan doen. Kan je idd niet vragen aan iemand om Herbie ff een middagje te nemen om ff bij te slapen, want dat je je zo voelt komt denk ik voornamelijk door slaapgebrek, daar kan geen mens tegen.
    Heb je de huisarts al gebeld?
    Tegen je souders kan je zeggen dat babys heel onrustig kunnen worden als ze steeds van visite naar visite worden geplaatst (staat in mijn grote oei ik groei boek ;)).

Oei ik groei begint zo:

3. Anouk30

Anouk30 Bekend lid

25 nov 2008
    654
    0
    0
    ow een beetje klein, maar op bol.com heb je inkijkexemplaar.

tips voor verveling bij babys zijn:

Bezichtig samen het huis, laat datgene zien, horen en voelen wat zn aandacht trekt, vertel wat je tegenkomt, hij geniet van je stem.
    Zorg dat er altijd interessante dingen in het gezichtsveld staan als hij wakker is
    baby luistert graag naar muziek, zet muziek aan die hij prettig vindt, probeer zijn keuze uit,

Er staan vooral veel passages, Ele, dat je echt niet alleen staat erin!
    Maar dat verandert niks aan je situatie en als jij het idee hebt dat er iets niet ok is dan is dat het ook niet! Hopelijk kan de ha je verder helpen.

Erin is dan misschien wel makkelijk, maar ook ik heb bij de deur staan wachten met haar tot mn man thuis kwam en haar in zijn handen geduwd en gezegd, zo het is ook jou kind, nu ben ik vrij. En ook ik heb de kamerdeur wel eens dichtgedaan en haar gewoon 10 minuten laten huilen, of lekker doushen dan hoor je ook vrij weinig ;) Maar jouw verhaal is natuurlijk wel wat anders, dat breekt je gewoon op.
    Sterkte meid!

Sam, het wil echt niet lukken met die borsten he, en dan nu weer koorts en pijn hoop echt dat het snel beter wordt voor je, het lijkt me zo pijnlijk allemaal!

Marleen, lekker weekend gehad! Ging het goed met Jens in andere omgeving.

Marianne, al tand inzicht? hoe gaat het met het drinken van de flessen?

Nijn, klinkt idd als een fijne ervaring. Hoe gaat het met het hele van de wond, niet te veel pijn? Ook ik vond ks heel erg meevallen. \
    En wat fijn dat het met Esmee zo lekker gaat, heerlijk genieten dus! maar idd je komt handen te kort he

4. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Samantha hopen dat je nu elke dag wat minder last krijgt van je borsten dat zou toch wel prettig zijn.

Kamertje was binnen kast staat al zei mannetje, alleen weer voor de 2e keer het verkeerde dekbedovertrekje geleverd, grr kan daar zo slecht tegen, verkeerde kleur terwijl er op de bestelbon met koeie letters staat let op kleur! Maar toch nog verkeerd, sommige mensen kunnen echt zo dom zijn, maar ja donderdag maar naar de winkel en ruilen en anders kies ik wel heel wat anders uit.

5. Anouk30

Anouk30 Bekend lid

25 nov 2008
    654
    0
    0
    Smokey, te gek dat de kamer binnen is en mannetje meteen aan de slag is gegaan, dus dat wordt leuk thuis komen zo meteen. Heb jij een dekbed voor later al? Want neem aan niet voor de baby nu?

Ele, nog een hele stomme vraag misschien (maar ben ook alles de revu laten passeren wat kan helpen) maar heb je herbie wel eens getempt als ie zo huilt? Want misschien heeft ie het wel koud, moet je wel meteen meten want door huilen springt de temp omhoog.
    Erin was laatst aan het huilen en toen was haar temp 36,1, terwijl het in de kamer 23 gr was (was met de warme dagen) en ze in haar slaapzak onder laken lag, ze heeft dus nu toch nog een extra deken.

6. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Smokey wat leuk dat het kamertje nu echt wordt!!
    En wat balen van het dekentje...

Wij deden Esmee trouwens voor het eerst in bad en toen bleek het badje te lekken.... Dus zelfs dat even van te voren testen...

Samantha, heel veel beterschap! Balen dat je ziek bent en dan ook nog die borsten.
    Ik moet meteen weer denken aan dag 5-6-7 na de ks. Ik leek Pamela Anderson wel, haha Mannetje kon het niet geloven, van een kleine A voor de zwangerschap, naar een grote A tijdens de zw en ik denk wel een C die drie dagen :$
    Nu lekken ze nog erg veel, erg vervelend, hopelijk gaat dat snel over...

De wond geneest volgens mij goed. Ik merk wel dat ik, als ik wat te veel gedaan heb, wat meer last heb, maar de wond ziet er goed uit. De hechting is onderhuids en lost vanzelf op, dus daar heb ik ook geen omkijken naar.

Slapen, mannetje doet de nachtfles, maar ik merk wel dat dat er flink inhakt. Ik ben dus blij dat ik nog regelmatig even kan gaan liggen/rusten.

Ik ga nu weer even verder met strijken en dan zo alvast het vlees aanbakken. We eten draadjesvlees, lekker!!

Tot morgen, denk ik.... ik beloof niks....

7. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Anouk, ze hebben mij verteld/wijs gemaakt dat meteen na de geboorte een katoenen dekentje mag met een dekbedhoesje eromheen. In twee zaken hebben ze dat tegen me verteld.
    Ik heb dus geen deken en lakentjes.

Nijntje draadjesvlees wat lekker heerlijk ruik het nu al:)

8. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    hallo meiden!

allereerst nogmaals super bedankt voor de lieve woorden, de tips en het meedenken.. maar ook dat ik gewoon serieus genomen wordt ondanks dat jullie me niet kennen.. bij deze dus thanx :)

Vandaag hulp gehad van mijn moeder, we hebben dan wel veel gedaan.. langs de dierenarts met een kat.. ook daar zat ik heel erg mee, hij at niet meer... en werd heel erg mager.. en hij is ook nog eens mijn soulmate.. ik zat daardoor behoorlijk in zak en as, ook omdat hij blaasgruis heeft vanaf dat hij klein was en dus speciaal voer daarvoor krijgt.. en dat wilde hij dus niet meer eten.. en toen ik dit weekend echt zijn botten begon te voelen, begon de ernst echt door te dringen dat het niet klopte.. voorheen dacht ik nog dat hij misschien een beetje jaloers was..
    blijkt dat de brokken niet goed zijn.. er zijn meerdere klachten geweest.. ik kreeg een nieuwe zak mee en bij thuiskomst vrat hij alsof het zijn laatste avondmaal is.. een hele opluchting... verklaart alleen nog niet het plasgedrag in huis.. ja heel vies.. en ik schaam me er ook voor.. alhoewel ik weet dat ik er niks aan kan doen.. we poetsen, hebben antistress( voor de kat) in de stroom, 2 kattenbakken met babypoedergeur.. overal speeltjes.. 2 krabpalen.. gelukkig hebben we er de plek voor.. en we blijven poetsen :p nou ja we zien wel hoe dat loopt denk ik nu...

Ben ook bij de ha geweest, ze zag geen rede voor zijn huilen zo op het eerste gezicht.. we hebben het wel over zijn voorkeurshouding gehad... en moet nu naar de kinderfysio.. aangezien de osteo al zijn werk gedaan heeft...
    ook gaf ik aan erg neerslachtig te zijn, daar wil ze graag wat langer over kletsen, of ik een dubele afspraak wil plannen.. dat doe ik dan ook morgenvroeg..

verder een drukke dag dus gehad en ook nog boodschappen gehaald, ben nu bekaf..

samantha, wat balen dat je je nu zo voelt.. maar wel goed dat je nu definitief hebt doorgezet.. drinkt yarno nu goed aan de fles? heeft je man de fles al gegeven? veel beterschap!

anouk ook super bedankt voor de extra info.. ik ga het zo eens even lezen.. en kijken of ik het boek bij bol.com kan bestellen.. :):)

smokey, wij willen foto's zien! :):) hihihi! :):) ben zo benieuwd..
    balen van het lakentje zeg, ik hoop niet dat het ook van anel afkomt, daar had ik ook zoveel problemen mee...

nijn, ik had al iets van je bevalling gehoord, maar het klinkt ook nu hier super positief zoals de andere meiden al zeiden! super fijn zeg! heb je nog kraamzorg? en wanneer gaat je mannie weer werken?

Zo, nu ga ik ook weer even stoppen met mijn eigen geleuter.. ik ga weer reageren op iedereen en hopelijk wordt het vanzelf weer wat positiever..

nogmaals super bedankt meiden!!! het voelt wel echt fijn dat ik hier zo mezelf kan zijn!

9. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

Goedenavond meiden,

Nu heb ik eindelijk alles kunnen lezen en kan nu rustig antwoorden, heb er vandaag nog geen tijd voor gehad.

Ele: Heel erg goed van je dat je naar de ha bent geweest en helemaal super dat je toch doorpakt en voor morgen een dubbele afspraak hebt gemaakt.Dikke pluim!
    Dus de ha denkt dat het kan komen door zijn voorkeurshouding?
    Is wel even lekker he dat je geholpen word en lekker de hele dag toch even bezig bent, ondanks je vermoeidheid?
    Gelukkig is er niets ernstigs aan de hand met je kat, wel erg zeg dat de voer niet goed was.Ik weet helaas hoe het voelt om je kat kwijt te raken, dat verhaal ken je wel denk ik.Ook zij was echt mijn soulmate.Kwam s avonds ook altijd bovenop me slapen.
    Hoop dat het vanaf vandaag alleen maar weer beter gaat met jullie.
    Hoe heeft Herbie het voor de rest gedaan vandaag?

Sam: Jeetje zeg, het zit je ook echt niet mee.
    Heel erg veel beterschap gewenst en hopelijk ben je er snel weer bovenop.Wat super dat Yarno het zo goed doet op de fv.
    En netjes 4 uur ertussen.:D
    Hier is het ook zo, tussen de middag als Esther slaapt, slaapt Melissa ook, dan heb ik even mijn handen vrij.

Anouk: Nee nog geen tandje in zicht, maar kan nog wel even duren als ik kijk hoe Esther was, zij kwijlde ook heel erg veel en zat ook altijd met haar vingers in haar mond, over de rest nog maar te zwijgen hahaha, alles moet in de mond.:D
    Maar zij kreeg pas met 7,5 maand haar 1e tandje en een maand erna de 2e.En Erin, krijgt zij al een tandje?

Nijn: Wat mooi dat de ks goed bevallen is en dat het mooi geneest.Het klinkt allemaal heel erg mooi hoe het is gegaan.
    Vond het wel een leuk idee om een foto van Esmee er bij te doen op de kaart, hoopte al dat jullie het leuk zouden vinden.
    Hoe doet ze het 's nachts?

Smokey: Dat is balen zeg dat ze weer verkeerd hebben bezorgd, nu kun je er zelf weer achteraan!Maar kun je misschien nog wel weer even rondsnuffelen.:D:D
    Wij hebben nog nooit overtrekjes gebruikt, maar zou niet weten waarom het niet mag.

Vandaag lekker uit kunnen slapen, dat doet een mens echt goed.Ben nog wel moe, maar niet meer zo erg als voorheen.
    Vanmorgen bij mijn ouders geweest met Esther en Melissa.
    Vanmiddag met hondje naar de da geweest voor inenting, wat hem erg pijn deed, hij piepte het uit.
    Daarna nog naar de winkel geweest met mijn zusje.
    En later alsnog keer naar de buurtsuper omdat ik wat was vergeten.
    Vanavond Melissa lekker in badje gedaan, dat vind ze zo heerlijk.
    Nadat ze op bed lagen, nog even alles aan kant gemaakt en nog even gestofzogen.
    Nu lekker bankhangen.

10. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    jij hebt ook een drukke dag gehad zeg! jeeeeetje!
    het verhaal van je kat ken ik niet.. heb je dat niet verteld toen jullie pas het forum hier opende en ik er nog niet bij was?
    of ben ik zo slecht dat ik het vergeten ben.. dan mijn excuses.. dan ben ik echt erg...
    morgen staat de afspraak nog niet, maar moet ik even bellen voor de afspraak, aangezien mijn moeder in de wachtkamer zat wilde ik niet dat ze dat meekreeg en heb ik die afspraak niet gemaakt vandaag.. :)
    ze denkt dat het huilen toch door krampjes komt, of door een sprongetje.. dat ze dat wist he! de voorkeurshouding staat daar los van, dat is gewoon ook goed dat de ha dat gezien heeft.. omdat het alleen maar erger wordt..
    En ik ben nog kei en kei moe.. echt moe moe...
    hopelijk vanacht iets meer slaap..
    verder heeft hij vandaag veel gehuild, zo'n dag als zaterdag, jantje lacht jantje huilt..

even een heel andere vraag, ik weet dat iedereen anders is, maar welke schoenmaat hoort bij welke leeftijd ongeveer? ik heb leuke dieselschoentjes gezien! en die wil ik bestellen :):) en lijkt me leuk voor de tijd als hij wat kruipt en zich begint op te trekken..

oh ja nog iets, zojuist ging ik naar de wc, oh nu wordt het weer ranzig.. ik me afveegde leek het net alsof ik een tampon inhad.. ik schrok er ook echt van en toen ik voelde zat er iets hards wat ik zo kan verschuiven.. het zou opdezelfde plek zitten als een tampon alleen zit het erin zeg maar.. ik kan het ook zo naar boven duwen.. klinkt dat als een verzakking? :S

11. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    Ele: meid wat een ellende!
    Ik wil je een hele dikke knuffel geven! En je bent een geweldige mama die zo bezig is om het voor herbie zo goed mogelijk te doen. Helaas krijgen we er bij die ukkies geen gebruiksaanwizjing bij dat zou toch een stuk makkelijker zijn.
    Wel knap dat herbie nu al een aantal goede nachten heeft gehad van 7 uur tussen de voedingen dat is alvast een stap!
    Ik denk dat het inderdaad verstandig is om langs de huisarts te gaan en daar kenbaar te maken hoe je je voelt. En dan kijken wat er aan te doen is. Dat je zelf weer wat prettiger in je vel zit dan heb je ook meteen een andere kijk op herbie.Hiermee zeg ik niet herbie niet veel huilt maar dan kun je wel meer hebben als jezelf uitegrust bent en je goed voelt.
    Misschien als je dit leest ben je al bij de huisarts geweest.
    Nogmaals meid een dikke knuffel en spui hier maar lekker je verhaal en emoties!!!

Smokey: ik zag een heel mooi kamertje voorbij komen! Nog even meid en dan hebben jullie ook eindelijk jullie lang verwachte wondertje!

12. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    nijn: wat een mooi bevallingsverhaal.
    Het lijtk me ook wel heel bijzonder als je het van te voren weet wanneer je papa en mama word. Dan beleef je die laatste dagen volgens mij heel intens. En nog steeds super goed dat je het voor je hebt kunnen houden. Als het goed is heb je mijn kaartje al een tijdje binnen!

13. butterfly1984

Ele: Melissa heeft maatje 16 nu, maar welke maat ze hebben met kruipen zou ik zo niet weten, daar kun je misschien beter nog even mee wachten of op de gok kopen.
    Esther is nu 2 en heeft al een tijdje maat 24.
    Nogmaals hopen dat het idd een sprongetje is.
    Hoe erg is zijn voorkeurshouding als ik vragen mag?
    Kijkt hij alleen maar naar 1 kant? De fysio zal je Herbie vast en zeker goed doen.
    Dat klinkt wel ranzig idd, maar zou niet weten wat het zou kunnen zijn, heb je er ook pijn aan?
    Ik heb nu wel een harde knobbel zitten op de plek waar ik ben uitgescheurd, dat voelt niet erg fijn, maar het zit er niet in.
    Misschien ook even na laten kijken door de ha.
    Weet niet meer wanneer ik het heb verteld over mijn kat.
    Ze was dus een meisje, genaamd Sheba.
    Ze was net 3 jaartjes geworden en Esther was toen precies 10 weken oud!Nadat ze de fles had gehad, werd ik geroepen door mijn man dat er wat was met Sheba, dus ik snel Esther in de wipper gedaan en direct gaan kijken............en daar lag ze.......levenloos op de grond!Ik schreeuwde nog van NEE HE?!, wist gelijk dat misse boel was.
    Ze is zo dood neergevallen.Snel in auto gesprongen en naar de da gegaan, door rode stoplichten gereden, maar er was geen da, het was zondag!Dus weer terug naar huis.
    Ik kon het niet geloven, mijn lieverd, zo maar dood neergevallen, het was zo bizar.Ze sliep, sprong van de stoel, ze plaste en viel doodneer.Heb haar op de grond gelegd zodat ze andere katten het ook wisten dat ze er niet meer was, daarna ben ik naar mijn ouders gereden en heb haar daar begraven.Ze ligt nu dus vlak bij ons.Nu is het dus alweer bijna 2 jaar geleden en nog heb ik het er moeilijk mee.

14. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    sorry heb de rest niet meer onthouden bij het teruglezen.

Hier dus een heerlijk weekend gehad. Jens heeft ook zo genoten. Zaterdag hebben we heel de dag gewinkeld en Jens lag lekker in de kinderwagen rond te kijken dat vond hij wel prima.
    Hij ligt dus niet meer in de bak want daar lag hij helemaal klem in dus al lekker in de kinderwagen.
    We zaten in een hotel en hadden voor Jens zijn campingbedje meegenomen. Daar heeft hij heerlijk in geslapen terwijl wij gewoon tv zaten te kijken en zaten te kaarten want ja wat moet je anders een hele avond doen op een hotelkamer haha

Vandaag heb ik weer gewerkt. En morgen ben ik vrij nou ja vrij morgen middag en avond beide gesprekken voor mijn werk als bemiddelingsmedewerkster en morgen vroeg sporten.

Wo ochtend babyzwemmen en de middag werken. donderdag heel de dag werken en vrijdag en zaterdag middag werken. pfoe drukke week dus.

We moeten trouwens morgenmiddag ook met Jens weer naar de kinderarts voor zijn bult. Ben benieuuwd.
    ik probeer jullie morgen nog iets te laten weten.

15. Gerritsen

Gerritsen Niet meer actief

Elegance: wat goed dat je een afspraak gaat maken voor jezelf. Heel verstandig, Herbie heeft veel meer aan een moeder die lekker in haar vel zit dan niet. Helaas ken ik het neerslachtige gevoel, heb er nu geen last meer van, maar ik start uit voorzorg nu wel een dagbehandeling in het ziekenhuis, het ret programma omdat ik na de bevalling van Damian het had en aan het einde van deze zwangerschap/ Wil het gewoon niet meer hebben en heb er een goed gevoel bij dat ik nu daar hulp bij ga krijgen.

Joël is de oudste zoon van mijn man hij was ook altijd aan het huilen of overdreven veel aan het lachen. Was geen middenweg in.
    Ze hebben destijds ook nooit iets gevonden waar het door kwam.
    Nu weten ze het wel maar of het een verband is weten ze niet zeker omdat het nooit bevestigd is.

Je bent bij een osteopaat geweest? Maar is deze ook een goede?
    Tuurlijk hebben ze een diploma maar baby's behandelen is een vak appart. Huilbaby's bestaan namelijk niet echt zonder reden.
    1 op de 10 baby's huilt echt zonder een reden en de andere 9 baby's heeft een oorzaak.
    Ik ben naar een osteopaat geweest die ontzettend veel ervaring heeft met baby's en deze man is erg bekend in dit wereldje en staat hoog aangeschreven in nederland
    Osteopaat Grotens in Apeldoorn. Zal echt met herbie daar naar toe gaan.

Marianne: zo jij ook druk geweest, wat sneu van je kat zeg. Heb niets met katten maar zoiets meemaken is nooit leuk.

Hier hele dag verder maar op bed gelegen, damian is nu bij oma aan het logeren. Morgen is het oma dag en mijn moeder vond het leuk om morgen naar dierenpark amersfoort te gaan met hem.

16. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Goedemorgen!

waarom hebben ze geen volumeknop voor baby's uitgevonden?
    zo'n klein ding.. en zo'n herrie!!!!
    om 4 uur was het weer prijzencircus in huis.. 12 uur laatste fles en 4 uur later... ik heb mezelf wederom tot spenenservice benoemd.. gewoon geen fles meer tot 6.. dat rijmde..
    ben dus nog steeds, of alweer bekaf! maar ondanks dat gaan we ervoor vandaag.. toch..

sam, wanneer ga je precies dat ret programma doen? en je hebt er inderdaad over verteld, maar ik weet nog niet precies wat het inhoud..
    mag ik vragen waarom ze bij joel denken dat hij een verband had? en waarmee was dat? soms denk ik ook dat het kmt door de moeilijke start.. de ha beaamde dat ook, dat kindjes daar zo enorm mee bezig kunnen zijn dat dat nog maanden zelfs jaren nog kan doorwerken..
    De osteopaat waar we zijn geweest is idd echt een goede.. Meerdere hebben hem aangedraden en aan de prijs te zien durfde hij het ook te vragen.. :)
    ik ga eerste eens een gesprek met de kinderfysiotherapeut aan, aangezien deze bij ons in de beurt is.. apeldoorn is voor ons echt veel te ver rijden..
    leuk zeg dat oma hem meeneemt naar de dierentuin en hij ook bij oma kon slapen.. wat hebben kinderen het toch goed zeg!
    had jij er voorheen nooit moeite mee om damian weg te brengen laat staan slapen?

17. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    smokey, ik weet niet waarom, maar vanacht dacht ik aan je.. heel stom ook, maar vroeg me af of je minismokey al voelt hikken? :) ik had dat pas laat in de zw.. maar voelde wel bijzonder :)

18. butterfly1984

Ele: Jammer dat Herbie al weer zo vroeg wakker was.
    Heeft hij nog veel gehuild omdat hij geen fles kreeg?
    Is zijn uitslag inmiddels al weg?
    Weet je al hoe laat je bij de ha moet zijn?Of zijn ze nu nog niet bereikbaar?
    Misschien kun je vandaag nog wat bijslapen, hoop het voor je.

Sam: Gezellig zeg, met oma naar de dierentuin.
    Hij zal zijn oogjes wel weer uitkijken met al die diertjes.
    Hoe voel je je inmiddels?

Nijn: Tot wanneer heeft je mannetje vakantie?Of is hij al weer aan het werk?

Smokey: En hoe staat de babykamer?Foto's?:D

Vanmorgen om 05:40 alweer wakker, madam lag te huilen.
    En omdat ik geen zin heb dat Esther ook wakker werd, heb ik de fles maar gegeven.Moet ze straks maar wat langer tussen de fles laten.
    Baal er soms ook echt van dat ze zo vroeg wakker is.
    Altiijd.........lees altijd als ik eruit moet en mannetje mag blijven liggen is ze zo vroeg wakker, als mannetje eruit moet zoals gister, word ze om 06:30 wakker.
    Soms denk ik weleens ik zal het wel verdiend hebben!!!
    Ik weet het ook niet, maar je word er wel humeurig van zeg!
    Baal echt als een stekker.

Vandaag even naar de kruidvat om voeding op te halen, deze is bijna op, voor de rest niet veel in petto.
    Alleen onze heg/struiken besproeien met vergif, er zitten allemaal weer spinnenwebben in met zwart/witte rupsen ofzo en ze vreten alles kaal!Ook daar baal ik van, want het is nu net mooi groen en alles zit mooi dicht.
    Wou dat we schutting hadden, dan hadden we dit gezeik niet, maar ja daar is weer geen geld voor!

19. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Goedemorgen,

Jezus wat heb ik weer slecht geslapen de ene nacht gaat het super de andere nacht waardeloos, waardoor ik nu echt geen cent waard ben, en lekker mega chagerijnig;)

Kamertje zit helemaal in elkaar zijn super mooie meubels we moeten vanavond alleen nog even schuiven met de kast en het ledikantje want dat staat nog niet naar mijn zin, en dan van de week alles even schoonmaken denk niet dat ik daar vanavond veel zin aan heb. Zal vanavond proberen een foto te maken, alles moet nog wel op de plaats maar dan hebben jullie iig een beeld:)

Ele haha dat je vannacht aan mij dacht wat lief:) de hik nee dat voel ik denk ik nog niet, en ik weet ook niet hoe dat moet voelen dus misschien wel de hik maar dan heb ik het niet in de gaten. Goed dat je met Herbie naar de kinderfysio gaat zei kunnen je vats verder helpen. En gelukkig dat je weer iets positiever klinkt.

Sam hoe gaat het vandaag met je voel je je al iets beter? En is de koorts al wat gezakt, hoop dat je snel opknapt.

Nijn jij bent volgens mijn zo heerlijk aan het genieten van alles, ben echt beetje jaloers op je:)

Butterfly balen dat het vanmorgen al zo vroeg bij je was, en je zult idd altijd zien dat als mannetje aan de beurt is dat ze dan langer slaapt.

Nou ga ik maar weer aan het werk, zo geen zin vandaag, het is hier trouwens erg mistig dat werkt ook niet echt mee bij mij, als de lucht nou lekker blauw is en lekker temperatuurtje dan knap ik ook wel wat op maar helaas hier nog niet, nog even geduld want we krijgen geloof ik wel echt mooi weer, heerlijk:)

20. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    Goedemorgen dames,

Zo heb er alweer een ochtendje opzitten.
    Al naar de dokter geweest voor een B12 injectie en al naar de sportschool geweest.

Ele: hoop dat je vandaag een beetje bij kan tanken. En dat je snel terecht kan bij de huisarts om je verhaal te doen.

Smokey: ja dat herken ik wel dat slechte slapen. Vreselijk is dat eh en dan overdag val je zowat in slaap en ben je helemaal nergens.
    Ben heel benieuwd naar je foto's van het kamertje. Vond de foto's van de week al mooi. En zag dat jullie ook zo'n mooie bloom stoel hebben. Die is echt ideaal. heb je ook de verkleiner erbij? Dan kunnen ze er meteen in. Moet zeggen ik gebruik hem veel! Als wij eten kan Jens lekker bij ons aan tafel zitten en met fruit en groente hapjes is hij ideaal.

Marianne: van je kat heb ik toen dertijd wel meegekregen. Kan me voorstellen dat je daar nog moeite mee hebt. Het is toch wel een beestje waar je snel aan hecht en als dat dan wegvalt is dat heel erg.

Nijn: jij nog lekker aan het genieten! En fijn dat esmee het zo goed doet!

Anouk: hoe gaat het bij jullie? Ook al lekker aan het fruit en groente hapjes geven? Misschien heb je dat wel al verteld maar ben ik het vergeten dan sorry
    En geef je vers of potjes?
    Ik heb hier alleen nog maar potjes gegeven. Maar wil van het weekend wel eens vers proberen.

Sam: leuk zeg met oma naar de dierentuin. Dat doet het altijd goed.
    Hoe gaat het nu met je? Voel je je alweer wat beter? Als ik het zo lees heb je ook alles op een hoop. En dan die borsten is helemaal geen pretje je kunt amper liggen.
    Dikke knuffel voor jou

Hier dus een drukke dag vandaag.

Deel Deze Pagina