Haha wat een leuke foto's en ze staan er ook elke keer weer zo vrolijk op leuke meiden heb je! Net op ikenik.nl hemeltje en dekbed besteld was voorradig dus krijg ik komende week als het goed is binnen en heb dan alsnog alles in huis. Is trouwens een erg leuke site. Heb ook net de kleertjes ontvangen die ik besteld had ook super leuk het is hier wel rustig zeg iedereen van het mooie weer aan het genieten, ik ga ook lekker even in de tuin zitten met een ijsje.
Even een vraagje klopt het dat Noppies heel erg klein valt Ik heb 62 daarvan maar lijkt wel 56.. en van barbara farber heb ik 56 en 62 en die valt volgens mijn weer heel groot. Maar ja maakt niet uit komt wel goed
Smokey, Erin heeft nu ook 68 en dat past goed. Noppies valt bij haar normaal, mexx wel klein, Feetje ook normaal, hema (zeggen ze van groot) maar valt eigenlijk ook wel ok bij haar. Van merk en italiaanse maten zoals Benetton, RL moet je gewoon 2 maanden aftrekken, heeft ze nu 6 mnd aan. er huilt er een tot later....
smokey: Noppies valt inderdaad klein maak er gerust klein en smal van. Had een heel leuk pakje en die heeft hij welgeteld maar 1 keer aangehad. Lengte was wel goed, maar zat zo strak om hem heen, kind zou bijna niet meer kunnen ademhalen. Maar leuk zeg dat je alles nu binnen hebt of besteld hebt dat volgende week binnenkomt. Onze laatste beeb die nog geboren moet worden, wel raar is dat zeg. De eerste baby is tegen die tijd al een half jaar. Heel verstandig dat je iets meer rust pakt betreft je werk. Ook met dit weer moet je ook je rust pakken. Tijdens Damian zijn zwangerschap was de zomer gelukkig niet zo heet maar heb wel een paar uitschietdagen gehad en toen legde ik het af en had gelijk geen enkels meer. Dus beentjes omhoog. Vanochtend naar cb geweest, moest kwart over 11 er wezen maar was er al tegen 5 voor 11 omdat Yarno om 11 uur de fles moest. Maar kon mooi rustig aan doen want het liep al een half uur uit. Dus fles gegeven en toen het jochie voor ons naar binnen ging heb ik Yarno uitgekleed. Gewicht nu 5 kg en 57,5 cm lang. Ze vonden hem zo helder kijken en een lachebek. Nou dat kan ik beamen want hij lacht nu bijna constant. Verder lag hij net boven de gemiddelde lijn betreft lengte en gewicht. Heb niet voor niets gezegd dat ik een bollie bollie kindje heb. Hahah. Toen kwam het rot gedeelte, de twee prikjes. Hij was aan het lachen maar dat was snel over. Naald zat er in en huilen geblazen, toen was hij stil en hup tweede erin en toen was het krijssen. Maar toen het klaar was toen heb ik hem snel getroost en toen we de kamer uitliepen was het alweer lachen. In de wandelwagen naar huis is hij in slaap gevallen en heb hem daarin laten liggen. Iets voor drie werd hij wakker en heeft toen de fles gekregen alleen heeft hij daar 70 cc van laten staan omdat hij in slaap viel. Heb hem nog wakker gemaakt maar hij wilde echt niet. Heb hem maar weer in bed gelegd. Vond ook dat hij iets warm aanvoelde, dus ik houd hem even goed in de gaten en loop telkens even naar boven om te kijken. Weet het niet meer zeker maar Yarno mag nu toch een halve zetpil van de 120 mg? Want 120 mg is vanaf 3 maanden.
Sam: Ja klopt, ze mogen een halve zetpil. wat een mooi gewicht en lengte zeg!Zeker bollie bollie. Super leuk zeg! Dus Yarno ook al zo'n lachebekkie?Leuk is dat he?Nog even en dan lacht hij ook vast hardop. Smokey: Klopt Noppies valt klein en zoals Sam ook zegt heel erg smal.Daar kwam ik ook achter, zat zo strak dat elastiek bovenaan, dat was echt zielig.Dus eigenlijk niet aan gehad, ondanks dat ze zo leuk waren. Mexx, die vond ik eigenlijk dan weer iets grote vallen. Hema, vind ik normaal eigenlijk, alleen wel vaak te wijde broekjes bovenaan. Wat leuk dat je nu ook hemeltje en dekentje hebt besteld. Ben heel nieuwschierig. Melissa was om 13:00 alweer wakker, dus heb ik haar beetje fruit gegeven en daarna wat roosvice (voor de 1e keer). Nou, dat vond ze echt lekker, ze bleef maar drinken. Heb haar maar 40ml laten drinken, omdat ik ook niet wist hoe ze erop zou reageren.Ze heeft niets uitgespuugd, dus dat zit wel goed.Om 14:00 toch weer even naar bed gebracht en om 15:00 was ze weer wakker en toen de fles gegeven. Mijn zusje is aan fietsen met Esther en zijn onderweg een ijsje aan het eten en ik ben toen met Melissa gaan wandelen en even langs de buurtsuper geweest.Nu ligt ze weer lekker in bed en heb ik het huis beetje aan kant gemaakt. Ben nu de witlof aan koken, want mannetje wil witlof met ham en kaas uit de oven.
Ik mocht Erin van het ziekenhuis al met twee maanden veel meer geven dan 120 mg, 3*120 per dag geloof ik, maar dat vond ik echt veel te veel, ik deed dan 3*60 en maar voor twee dagen hoor, omdat ze toen zo'n pijn aan dr strottehoofd had van de reflux en ze anders echt niet kon drinken. Drinken gaat trouwens al dagen beroerd, ze drinkt echt maar 100 a 150 per x dus maar weer ff op de 5 voedingen Ben aan de grote schoonmaak dus ga ff verder
Hallo meiden, hier was het druk druk druk vandaag! Met schoonkmoeder allerlei broekjes smalker gemaakt, omdat ze alkemaal veel te breed vallen zeg en hij is maar smalletjes! Hier valt noppies een halve maat kleiner ongeveer.. hij heeft noppies maat 62 aan die zit goed maar ook nog 56 maar die wordt langzaamaan wat krapper.. de breedte valt hier wel mee, het zit hem juist gegoten, ik vind al die broekjes die zo breed zitten juist verschrikkelijk.. ik let er wel altijd op dat ze hem niet te strak zitten.. Esprit en Hema zitten hier ook super goed.. diesel en replay zitten totaal niet, evenals oilily, het ziet er werkelijk niet uit, dat zijn ook de kleren de we vandaag smaller gemaakt hebben.. ik heb het raam open en en lig even op de bank met de laptop, mannie geeft de fles, en ik ruik heerlijke bbq, krijg er gewoon weer honger van! Smokey, balen he al die belachelijke levertijden, ik heb er ook genoeg ervaring mee.. het lakentje waar ik het toen altijd over had dat ik in januari al besteld had, kwam pas binnen nadat hij geboren was... de eerste dagen na het zh heeft hij onder een andere moeten slapen.. belachelijk toch! dat was ook bij babydump.. Gelukkig heb je het ergens anders wel kunnen bestellen! ben ook nog heel benieuwd naar de foto's van je kamertje! Samantha, hoe gaat het met yarno nu? zielig he die prikjes, hier zijn we dinsdag aan de beurt.. hij is goed gegroeid zeg! gaat snel he? en heerlijk dat hij zo aan het lachen is!! geniet er maar van! anouk, met 2 maanden pas 3 keer 120? was dat niet te weinig? hier krijgt meneer nu 5 keer 150.. misschien is dat wel te veel hihihi... Heeft ze nu weer zo'n last met drinken dat ze zo weinig drinkt? geef je haar wel water tussendoor dat ze genoeg vocht binnenkrijgt? trouwens ik vroeg jou of erin al rechtop zit op de foto met haar mooie nieuwe pakje.. het ziet er nml zo uit!! en echt een leuke foto! mannetje sliep vanacht van 23 uur tot half 6.. ik was zo aan het hopen dat hij het tot 6 vol zou houden.. toen ik ging kijken had hij zich weeeeeer beplast.. hoe kan het toch.. dit keer een luier van pampers.. en hij zat echt goed.. ik was wel al wakker vanaf half 4 omdat hij toen heel even aan het huilen was, maar daarna ook in slaap viel.. en ik wachte zo'n beetje op het vervolg die dus pas om half 6 kwam.. dom van mij he om niet in slaap te vallen.. heerlijk marianne, witlof uit de over.. hier vind mannie het niet lekker dus maak ik het niet snel.. toch doe ik het wel eens omdat ik er dan zo'n zin in heb! leuk dat ze nu roosvice kan drinken.. houdt ze trouwens de fles al een beetje zelf vast? en wat een mooie fotos van je meisjes weer hoor! en melissa wordt ook al echt een klein peutertje he? dat gaat zo snel allemaal.. bah bah bah... hier is het wederom weer mis de hele dag.. mannie is zo moe, dat hij in slaap valt en wakker schrikt en het op een krijsen zet en zo gaat het dan de hele dag.. alleen maar kleine hazenslaapjes kunnen maken.. en hij is zoooo moe... echt heel zielig.. ook wel beetje zielig voor mezelf... ben al zo moe... vanmorgen alle kruidenplanten die ik gekocht had in bakken gedaan op het balkon. Het ziet er nog leuk uit ook! had ik niet verwacht eigenlijk en het is nog lekker en gezond ook! zo nu ga ik ook een ijsje eten, komt door jou smokey, omdat je dat schreef en toen dacht ik yammie
Ele: Ik zal mannetje wel keertje jouw kant opsturen, kunnen jullie samen witlof eten. over dat 3x120 , dat ging over zetpilletjes. Ik wil je wat zeggen over wat het kan zijn van Herbie, maar ik kan het goede woord niet vinden, dus probeer het anders. Het kan zijn dat hij in een (ik kom dus niet op het woord, dus gebruik iets anders) patroon zit, waar hij steeds maar weer in zit en het steeds weer herhaald, hij komt er niet uit, steeds weer dezelfde roulatie, dus dat patroon moet doorbroken worden. Hoe dat alweer precies moest weet ik niet meer, misschien kun je dat eens navragen. Anouk: Had jij de foto's nog gezien op vorige pagina? Balen dat ze weer minder drinkt, hier ook nog steeds hoor. ze laat steeds zo'n 40-60 staan van de 200. Als ze niet aan de hoeveelheid komt, kun je idd zoals ele zegt water geven of misschien wel roosvice, vooral met dit weer.
o ja: Ele, ja de fles kan ze zelf al wel vasthouden, maar niet als het helemaal vol zit, dat is nog te zwaar. Ze houd heel vaak haar handjes om de fles. Ja, ze word echt alweer groot, ik verbaas me er telkens weer over.Net zoals over Esther, nog maar 2 jaar en ze kent en begrijpt al zoveel.
ja marianne super leuke fotos, wat een meid ook al he, wat gaat het hard, dat vind ik zelf ook elke dag weer. En wat is Esther een pracht exemplaar, maakt je man zich al zorgen over de eventuele vriendjes Ele, ging idd over de zetpillen en niet de voedingen, nee haha 3*120 zou wel erg zijn, arm kind. Ze kan soms heel ff recht opzitten, maar niet lang, bij de foto gebruik gemaakt van de muur als steun in haar rug en dat werkt, dat is dus de truc Heb idd sap gehaald dus ga dat wel geven vanaf morgen want zo maak ik me alleen maar zorgen, ze heeft ook niet zware plasluiers meer, wel nog steeds uber vrolijk, was vanochtend wel wat vroeg 7.15. Zat nog ff terug te denken en idd mijn noppies outfit was ook snel te klein, ze heeft alleen nu een linnenbroek mt 68 die gewoon goed zit,
goedemorgen! meneer is wel wakker maar slaapt oook.. hij geeft af en toe zo'n jenkeltje.. ik laat hem dus nog even liggen, als het lukt tot 6.. dan heeft hij 7.15 uur gehaald.. de laatste fles gegeven om 22:45 dus echt ditgaat de goede kant uit!!! nu al een paar dagen achter elkaar! het lijkt geholpen te hebben, eerst afbouwen met fopflessen en daarna alleen speen brengen sam ik las dat jullie nu ook fopflesjes geven? ik hoop dat hij ook snel nog langer gaat doorslapen.. het scheelt wel he.. ook al heb ik maar 4,5 uur geslapen omdat ik alweer een tijdje wakker lig van het gejengel.. dit voelt zoveel beter... ik hoop alleen nu dat hij vandaag niet zoveel huilt als gisteren... ik weet niet precies wat je bedoeld marianne, want het ziet er niet naar uit dat het een patroon is.. hij doet het ook iedere keer op verschillende momenten van de dag.. misschien had hij gisteren ook last van de warmte want toen hij thuis kwam kreeg hij de fles en is hij zo in bed in slaap gevallen.. kwart voor 7 was dat! zometeen naar de dokter en tegen de middag met mannetje naar mannie zijn werk.. wel ver rijden, maar ze wilden hem daar zo graag zien!
lijkt wel of mijn laptop door elkaar is, iets met een k.. die hkeel veel door de tekst verskijnt.. echt wazig.. viel me giskteren ook al op.. :S
Ele ben blij dat het de betere kant op gaat met herbie goed om te lezen, maar jeetje meid wat een tijd om weer op mp te verschijnen.. Gisteren meubels van kamertje heen en weer verschoven en svader kwam met een super idee kast staat nu wel een beetje voor het raam maar dat is niet anders heb zo wel de meeste ruimte en ben er erg tevreden mee zo. mannetje moet alleen nog rolgordijn en spulletjes ophangen, dan kan ik de boel gaa schoonmaken en alvast wat dingen in ruimen Ik dacht al dat noppies erg klein viel dat broekje is 62 maar volgens mijn past een flinke baby bij de geboorte er al niet in, het rekt bovenaan ook niet, als ik dat geweten had had ik dat broekje niet besteld maar ja we zullen wel zien. Vannacht raar gedroomd dat de kleine heel erg lelijk was zo stom he! Je kon door een bepaalde echo al precies zien hoe ze er uit zagen als ze geboren worden, heel raar vind niet leuk zon droom. Komt gisteren had ik met smoeder erover die is zo nieuwsgierig hoe ze eruit ziet en op wie ze lijkt, vandaar deze droom denk ik. Tot 12 uur werken en dan heerlijk weekend, en wat een weer helemaal blij mee Hapjes flesjes kan er nog niet goed over mee praten, sorry, maar dat komt wel jullie zijn straks zo ervaren kan ik alles aan mijn personal assitents vragen hier
Smokey dat heb ik exact zo ook gedroomd met die echo Vanochtend wilde ze weer helemaal niet drinken, ook geen pap en sap, dus straks om 10.00 naar de arts want ze heeft ook geen zware plasluiers meer, zit hier echt te janken achter mn pc, houdt het dan nooit op, ben zo moe om er elke x voeding in te moeten dwingen.
Goedemorgen! Ele: fijn om te horen dat het nu een stuk beter met jullie gaat! Knap hoor van herbie dat de nachten nu een stukkie beter gaan. Smokey:Jens was toch best groot en die heeft van noppies gewoon maat 50 aangehad hoor. Ik moet zeggen heb voor Jens bijna alleen maar noppies in huis. Want dat zit bij hem het beste. Kan dan ook niet echt zeggen dta het klein valt. Ik vind Mexx veel kleiner uitvallen. Maar dat komt misschien ook wel omdat Jens een lange dunne is haha en noppies past dan het beste. Mexx valt altijd wat korter uit dus hier daarvan altijd een maat groter. Hema: valt vaak bij broeken erg wijd lengte wisseld. Anouk: bah wat vervelend je hebt groot gelijk dat je naar de dokter gaat hoor! Hoop dat die iets voor jullie kan betekenen. Hier heeft Jens gisteren prikjes gehad en helemaal niet gehuild bij de eerste prik zelfs hard liggen schaterlachen haha en bij de tweede prik lag hij gewoon rond te kijken. Ben zo trots op hem! Nu moeten we half augustus were terug ivm onze vakantie die er tussen valt.
Nou net bij de arts geweest en ze krijgt tandjes, boven is al bijna door en rechtsonder beneden komt ook door, maar deze gaat nog ff duren (ze voelde randje ofzo) zei ze. Dus zij denkt dat het slechte drinken daardoor komt. Maar ik vraag me zeer zeker af of het komt dat ze daardoor zo slecht drinkt, maar ze was nog niet uitgedroogd en heel alert dus aankijken is het advies. Kreeg advies koude melk te geven, nou daar gaf ze na 20 cc al de brui eraan, toen maar nieuwe fles gemaakt en daar heeft ze nog 110 van gedronken, sap of alleen water drinkt ze gewoon niet, lekker makkelijk kind heb ik he Erin droeg trouwens van Noppies mt 56 toen ze geboren was en dat was goed, ze heeft trouwens bijna helemaal geen 50 aangehad, maar ze was dan natuurlijk ook a huge ...... dus niet echt vergelijkingsmateriaal. Marleen, wat goed van Jens! Erin krijst echt de boel bij mekaar, zo ontzettend pissig wordt ze ervan hahaha. De eerste gaat nog wel, maar als ze het dan nog een keer doen dan is echt de maat vol, miss temperament. Ele, gefeliciteerd met de nachten, looking good looking good! Voel jij je ook weer een beetje meer mens nu het slapen wat beter gaat bij herbie? Marianne, hoe is ie bij jou? Melissa ook weer beetje later wakker? Smokey, nu gaat het echt hard, fijn dat je toch nog iets anders wat je mooi vindt gevonden hebt en dat het snel bezorgd kon worden. Samantha, hoe is ie bij jou deze ochtend?
goedenmorgen allemaal, Hier heeft Yarno doorgeslapen vanacht, alleen werd deze mama wel om 3 en 4 uur wakker, zal wel komen doordat we het de afgelopen weken het gewend waren. Heb 10:45 uur vanochtend de fles gegeven, hij zat zo te smakken, toen ik zijn rammelaartje pakte om hem even af te leiden, sabbelde gelijk op mijn handpalm, dus reden genoeg om de fles vast te geven. Nu slaapt hij lekker. Gisteravond lag hij trouwens net in bed en toen huilde hij zo hard ineens. Dus eruit gehaald en toen had hij een spuitluier. Gauw gewassen en omgekleed en temp opgenomen. Was 38,0 maar dat kan geen kwaad, geeft zelfs aan dat het lichaam de enting goed aan het opnemen is. Dat werd mij verteld door cb. Nou ja daarna in bed gelegd en Yarno heeft lekker geslapen tot 06:50 uur. Marianne bedoelde je het woord visuele circel dat doorbroken moet worden? Je man moet nog 1 nachtdienst toch? Daarna dan lekker weekend of moet hij dan nog dagdiensten draaien? Mooie foto's zag ik weer voorbij komen van Melissa en Esther. Die drinkbeter die Esther vasthoudt is echt ideaal he? Damian heeft hem ook gehad, nu wil hij alleen uit beker drinken. Marleen, wat goed van Jens dat hij geen kik gaf. Heerlijk toch. Bijna alle kleertjes van Noppies? Vind je dat niet zonde? Vind het nog best prijzig. Ik koop echt overal kleertjes, zeeman, H & M, name it, Zoem ( is echte merkwinkel voor kids tot maat 176 alleen krijg ik dan 40% of inkoopprijs van mijn buurvrouw) Hema etc. Voor Damian koop ik alles bij mijn buurvrouws winkel. Want zo heeft hij de winter 1 maat gehad en nu kan hij bv de korte broeken nog met gemak aan van vorig jaar. Heb ook het aangevuld met veel nieuwe dingen, zo had ik laatst bij hans textiel hele leuke bermuda broeken. Heb toen twee verschillende modelen gehaald en twee stuks in verschillende kleuren. Anouk: wat klote dat ze weer niet goed drinkt, zeker met dit weer moet ze wel voldoende drinken. Nou ik hoop dat je zo wijzer wordt waar het vandaan komt. Rustig aan. Elegance: Hebben 1 nacht een klein flesje gegven en vanacht sliep hij dus gewoon door tot de ochtendfles. Daarna was hij wakker en heb ik hem wakker op bed gelegd en heb toen zijn slaapkamer gesopt en ramen gelapt. Ook zijn eerste kleertjes weggedaan zijn nu een feit. Heb een collega die is uitgerekend in oktober ( jongen) en die heeft het op dit moment het financieel niet zo breed, haar man is zijn baan kwijt geraakt door faillisment bedrijf waar hij al 16 jaar bij werkte. Daar gaan de kleertjes nu naar toe. Kan Herbie al goed zijn hoofdje omhoog houden? Hier gaat het wel, maar als hij eenmaal op de buik ligt spartelt hij nog een beetje met zijn beentjes. Dus hij heeft het nog niet helemaal door. Hoe is hij nu? Huilen of .... Hoop voor je dat hij snel het goede ritme pakt zodat zijn mama ook snel weer fit is. Slapen bij mijzelf gaat wel goed, slaap wel lichter en moet er zowiezo 1 keer per nacht uit voor Damian. Maar ben niet moe, voel me echt fit. Hij roept dan mama ikke plassen, nadeel van een ledikantje, kan er niet zelf uit. We gaan na de zomer beginnen met een juniorbed. Anders zijn we bang dat hij niet in het campingbadje wil slapen in Frankrijk omdat hij zichzelf dan heel wat vind, 8) Nou ik ga ervan door, ga even mijn zomerkleding passen. Want ik ben bang dat ik nergens in kom. Maar daar gaat snel verandering in komen want ik ga weer fitnissen
Hoi meiden, Ik ben jullie echt niet vergeten... Ik ga vanaf maandag (want in het weekend is mannetje thuis en dan komt het er helemaal niet van), proberen elke dag even te kletsen/posten hier. Mannetje is deze week weer aan het werk gegaan en ik merk dat ik 's ochtends na de fles van 10u de meeste tijd heb, omdat ik 's middags nog even moet rusten. Deze week is verder heel goed gegaan, al zeg ik het zelf. Esmee is of super wakker na de fles of ze slaapt meteen. Is ze wakker, dan is het lastig om haar 3 uur in bed te laten liggen zodat ze iig rust. Hoe gaat het hier met jullie? Smokey al bijna aan het poetsen en inrichten, leuk!! Herbie slaapt al weer een stuk beter. Liefs, Nijn
Anouk: Balen zeg dat drinken weer slecht gaat. En idd, je vraagt je af of het echt de tandjes zijn die het hem doen, omdat ze altijd wel moeilijke drinkster is geweest. Maar weet nog wel van Esther dat zij dan ook heel moeilijk wou drinken. Melissa laat nu steeds 60 staan, dus zij drinkt ook maar 140 per keer.Daarom hier ook nog steeds 5 flessen. Ze is nog steeds vroeg wakker helaas, vanmorgen om 05:15, maar ze jammerde niet ofzo, ze was aan sabbelen.Toen om 06:00 de fles gegeven. Sam: Ja dat bedoelde ik, zou het dat niet kunnen zijn denk je? Ook ik koop de kleertjes overal, merk of geen merk. Als ze zo klein zijn is het doodzonde om alleen maar dure kleren te kopen, ze zijn er zo weer uit. Maar volgens mij zei jij toen toch ook Marleen dat je ze 2e hands koopt?Kijk dan is het wel weer een koopje. 40% korting is niet mis zeg, heeft ze ook een website? Ja die beker is echt handig, heb wel dat rietje eruit gehaald en doe er elke dag een nieuwe in. Nijn: Fijn te horen dat alles goed gaat. Happy mom! Smokey: Ben je er al over uit wat je met behang gaat doen??? Marleen: Fijn dat alles goed was. Sam: Ja mannetje heeft zijn laatste nacht gehad nu, nou pas maandag weer beginnen met 3 late diensten, dan donderdag en vrijdag vrij en dan zaterdag, zondag en maandag weer late. Dan 1 dag vrij en dan 2 nachten. Morgen gaan we bbqen bij mijn ouders. Zit alleen met dat Esther tussen de middag gaat slapen. Dan moet ik af en toe maar even heen en weer lopen. En Melissa laat ik daar in campingbedje slapen denk ik, lijkt me het makkelijkste. Moet daar perse een dik matrasje in of mag ook alleen dat dunnetje wat erbij zit??? Met Esther deed ik altijd haar eigen matrasje erin, maar dat is eigenlijk zo'n gedoe. Zo even Esther naar bed brengen en dan maar eens kijken hoelang Melissa slaapt, de laatste dagen slaapt ze tussen de middag erg weinig. Heb al paar daagjes geen tijd voor mezelf gehad tussen de middag. Voor de rest weinig in petto, ben zo moe, heb nergens zin in. Moet dit weekend nog wel de tuin in, waar ik echt een hekel aan heb.
Nijntje: leuk om je zo te horen. Nou dan zien we je maandag weer. Geniet maar van de weekenden want dat is ook weer je oplaadpunt. Kun je even overdag iets meer doen nu je mannetje dan thuis is. Marianne: heerlijk bbq, gaan wij zondag doen. Zelf heb ik geen dik matrasje voor campingbedje. Als ze er een keer een nachtje in slaapt is dat geen probleem. Zoals wij gaan 2,5 week met vakantie dan neem ik wel een dik matrasje mee. ( ga ik morgen kopen is in de aanbieding bij prenatal voor 22,95 en ik heb nog een cadeaubon van 20,-. Dus dan heb ik hem lekker goedkoop. Melissa is inderdaad een vroege vogel zeg en dan ook weinig slapen tussen de middag. Wat een energie. Tuinieren is harstikke ontspannend, geef mij maar een bouwval tuin en ik maak hem wel mooi, haha zo leuk vind ik tuinieren. Nou heb zomerkleding gepast nou krijg de rokjes en broekjes niet dicht. :x:x:x Maar vind het ook zonde als ik nu alles nieuw haal dan is het volgend jaar weer veel te ruim. Dus ik moet het even een paar weekjes het doen met het geen wat wel past. Dan kan ik net net voor de vakantie wel nieuwe kleding erbij halen. Als het weer net zo hard eraf gaat als bij Damian dan moet het eind deze al maand lukken. HAd ik al verteld dat Damian nu twee keer naar school gaat? Donderdag en vrijdagmorgen. Harry had hem opgehaald en thuisgebracht. Ze eten op school, dus ik kon hem na het vertellen van zijn verhaal naar bed brengen. Hij sliep in de auto al en ik legde hem in bed en weg was hij. Heerlijk Ga maar eens even met de pootjes omhoog liggen in de tuin en niets doen en babyfoon erbij en wachten tot ze komen. Yarno ongeveer 3 uur, voor zijn fles en Damian verwacht ik tegen half 4. Ik ga gauw want je weet het immers nooit met die kleintjes.