Hoi Smokey: ik heb ook het merk friso. Maar hoe maak je een keuze? Dat doe je door te kijken naar jouw en je mans gezondheid en wat bedoel ik met gezondheid! Allergieen. Als jij of je man een allergie heeft zoals hooihoort, astma eczeem etc dan heeft je kindje een verhoogd risico. Deze testen kun je doen op de friso site zelf of bij nutricia. Als je geen bv gaat geven dan moet je wel rekening houden met stuwing. Deze begint meestal bij dag 4 en duurt gauw 2 a 3 dagen. Lijkt kort maar kan ontzettend pijnlijk zijn omdat je nog nooit zulke grote borsten hebt gehad. Als je dus zeker ervan bent kun je bij je huisarts tabletjes ervoor krijgen dat je borsten geen melk gaan aanmaken. Deze moet je twee dagen slikken om de 12 uur 1 tabletje . Vanaf dag 1. Anders wordt het afbinden ( met hydrofielluier gedurende 24 a 48 uur) en even op je tanden bijten ( kan pijnlijk zijn maar het hoeft niet). Hier is Damian vanmiddag met mijn zus en vriend naar kristalbad geweest ( echt hele mooie buitenzwembaden in apeldoorn). Volgens mij duurt het niet meer zolang voor zij aan kindjes wil beginnen, ze vraagt constant van alles erover en zegt nou bewaar maar voor mij als ik heb wat niet meer past of zo. Dus ik ben benieuwd, ga er niet naar vragen want dat is iets voor hen, ze begint vanzelf er wel over als ze het wil delen met me. Maar ik zou het geweldig vinden voor mijzelf maar ook voor de jongens. Na een paar keer uit te stellen gaat het morgen echt gebeuren. Alles ligt al klaar. Ga morgenochtend om 08:00 uur beginnen met fitnissen. Heb er zin in. Heb nu een schema met ze gemaakt omdat ik over 5 weken met vakantie ga en weer strak wil zijn dus ik ga gedurende 5 weken 6 dagen per week trainen met begeleiding. Op maandagmorgen, dinsdagavond, woensdag vrij. Donderdagavond Vrijdagavond en zaterdag en zondagmorgen. pfff. Zal eerst even afzien maar als ik weer beter conditie heb dan heb ik ook weer meer energie en voel ik me altijd veel vrolijker. Morgen moet ik ook tegen het middaguur naar mijn eerste behandeling ret. Dus ook wel spannend. Nou meiden ik ga ervandoor, kom vanavond nog wel even spieken
Goedenacht over fruithapjes, ik zag dat melissa al 5 maanden oud is! aha! ik zat me dus te vergissen dat alle januaribeebs pas 4 maanden oud zijn! daarom dacht ik huh, ze hebben vorige maand hun hapjes gehad.. waren ze dan ook 3 maanden?? zelf vind ik het zeker veel te vroeg! gelukkig maar dat het nog even duurt! bij bbmassage weer op de weegschaal geweest en meneer woog 5,3 kg... en leek wel 60/61 cm lang! hij is nog steeds een smalle hij is de jongste, er zijn nog 2 baby's van 61 cm.. een weegt er 6 kg en de andere 7.. daar is ons mannetje echt een iel babietje tegen... logisch anouk ben je nu gefocussed op wat ze drinkt, het is ook belangrijk.. je wilt niet dat ze te weinig binnenkrijgt.. maar gelukkig dat ze soms wel wat water wil drinken zodat haar vocht op peil blijfft.. en wat goed dat ze nu al uit een tuutbekertje drinkt! weer een mijlpaaltje he ik zou morgen, vandaag als je dit leest, zeker even naar de ha gaan.. ben benieuwd wat hij zal zeggen.. even een stomme vraag, gebruik jij ook hypoallergeen? heeft ze geen koemelkallergie? kindjes willen over het algemeen dan ook echt niet meer drinken.. misschien praat ik onzin, maar ik probeer even mee te denken... bmverzakking , doet wel pijn ja.. ik had toch nog steeds pijn in mijn rug en bekken.. dat kan er dus van komen.. en soms als ik dus wat meer gelopen heb overdag zei ik wel eens tegen mijn man, pff lijkt net alsof er nog een kind in mijn muts zit.. ik vond het ook niet fijn om eraan te komen zeg maar.. intiem zijn we dan ook nog helemaal niet geweest na de bevalling omdat ik dat heel erg afhield ivm de pijn en "vieze gevoel".. dat komt dus daardoor.. je voelt echt letterlijk soms iets uit je muts hangen.. je kunt het zo weer terugduwen.. en als je gaat zitten gaat het ook weer vanzelf meer opde plek, dus het valt niet heel snel op.. en vooral als je zo gestressed als ik ben geweest de laatste tijd.. en het smokey, ik denk dat het inderdaad goed is om te weten of er allergien in de familie voorkomen, als je normale voeding neemt kun je eerder koemelkallergie krijgen.. en bij hyperallergene voeding niet.. en je vind er inderdaad weinig over, omdat ze geen reclame mogen maken van babyvoeding voor de 6 maanden, dit omdat ze bv meer stimuleren willen.. ja raar maar waar.. wij hebben nutricia hyperallergeen.. kan er weinig over zeggen welk merk beter is.. weet wel dat de uitslag nu eindelijk over is! sam, yarno ook al koemelkallergie.. jeetje wat vervelend.. dus ook overgestapt naar hypoallergeen.. hier werkt het nu eindelijk goed lijkt het.. en ook wij gebruiken al een paar weken geen zwitsal meer.. en wassen met neutral.. en zijn huidje is weer heel gaaf.. maar hoe zit dat met vergoedingen? ikheb het ook op advies van de ha.. maar wist niet dat ik iets vergoed kreeg! moet zo eens gaan kijken wat die activitycenter precies is, ben nu wel heel benieuwd! smokey, wat fijn dat je dat allemaal nog kunt!! en dat je nog zo lekker kunt genieten van het zonnetje.. en deze week ga je de 30 weken in!! en dan nog even en krijg je meldplicht! wat fijn marianne zo'n dagje met je man samen en met zoveel hulp! en zaterdag ook al een leuke dag gehad! fijn om te horen dat je je ook een stuk beter in je velt voetl! leuke foto's van je meiden weer hoor! vooral dei van esther met de speltjes in de haar haren, wat is daar groot ineens! Nijntje super leuke nieuwe foto's op je hyves zeg! wat een dotje is het ook!
wat goed van je sam dat je gaat sporten! ik wilde ook beginnen, maar door de pijn nog niet gedaan, ook omda de bi nog steeds erg aanwezig is overigens.. ook al loop iknu al stukken meer, is het in de avond zodra ik in bed op mijn zij ga liggen echt mis.. en dan nu ook nog de bm verzakking.. maar goed.. ben dus strontjaloers dat jij de discipline gevonden hebt! hoe doe je dat met yarno? kan hij dan ook gewoon mee? ik zoek nml zo'n sport ik zou niet iedere keer de kleine willen wegbrengen omdat ga sporten zeg maar..
Goedemorgen meiden, Zo weer een klote nacht achter de rug, en nu weer fris en fruitig op mijn werk weer totaal geen zin. Anouk wat balen dat het drinken zo klote gaat, idd het beste als je vandaag naar de ha gaat. Samantha wij hebben geen allergieen allebei niet, en toen de kraamzorg langs kwam adviseerde zij friso, omdat zei hier de beste ervaring mee had i.v.m. krampjes. Van de borsten heb ik gehoord en als het goed is krijg ik tabletjes meteen. Als het goed is ben je nou lekker fanatiek aan het fitnissen dat moet heerlijk zijn, wel vroeg hoor Ele heeft Herbie goed geslapen vannacht? en jijzelf? Jeetje meldplicht dat klinkt nog ver weg hoor... tot later
Goedemorgen meiden, Ele: Zo jij was er weer heel vroeg bij. Hoelang heeft hij geslapen vanacht? Wat mooi dat hij weer zo'n gaaf huidje heeft. Jeetje zeg, ik wist niet dat je ook nog zo'n last van je bi hebt en dan nu ook nog een bm verzakking eroverheen, het zit je ook totaal niet mee zeg. Dan heeft marleen toch geluk gehad dat haar bi zo snel weer weg was als ik dat zo lees. Sam: 6 dagen sporten per week is niet mis zeg. Heel erg knap van je. Hoe heeft yarno vanacht geslapen? Smokey: Slechte nachten, daar zullen er vast nog vele van volgen helaas!Maar je krijgt er echt een wondertje voor terug. Anouk: Hoe is het gegaan vanacht? Al een afspraak gemaakt bij de ha? Sam: Heel veel sterkte bij je ret programma......dat was vandaag toch? Melissa was gister trouwens wakker om 07:00, niet huilen hoor en vanmorgen om 06:45 wakker, maar ook niet huilen. Ze lag overdwars in haar bedje. Het lijkt nu de goede kant weer op te gaan, hoop dat het zo blijft. Hoe is het weer bij jullie geweest gister? Hier alleen maar echt een heel klein beetje regen. Het ging wel harder waaien, maar dan heb je ook alles wel gehad.
Hoi hoi, Hier is Nijntje weer!!! Ik heb alleen de laatste blz bijgelezen, want anders moet ik echt te veel inhalen en kan ik nog niet reageren, want tegen die tijd moet Esmee weer haar fles.... Smokey ja ja, jij gaat richting de 30 weken en dan gaat het pas echt snel... Balen dat je zo slecht slaapt... Wij gebruiken Friso 1, niet de hypoallergeen, want wij hebben ook beiden geen last van allergieën. Borsten, op maandag is Esmee geboren en op donderdagmiddag zag ik ineens dat mijn borsten aan het groeien waren. Vrijdags deden ze toch wel pijn en de kraamhulp zei dat ze heel vol zaten... Toen 2 of 3 dagen en nachten mijn sportbh aangedaan (en die zat echt strak, normaal een a-cup, toen denk ik wel een c of zo, haha) en toen was het over. Lekken doen ze nog steeds, maar ook dat wordt minder volgens mij.... Ele, een bm-verzakking? O jee, wat nu? Hoe gaat het verder met jullie? De uitslag gelukkig weer weg, zou het echt aan het wasmiddel gelegen hebben? Anouk, begrijp ik het goed dat Erin weer een stuk minder drinkt? Balen zeg... Maar zoals de andere meiden al zeggen, gewoon weer naar de ha gaan hoor. Jouw gevoel is het belangrijkste en een gestresste moeder is ook niet goed. Samantha, wow, 6 dagen sporten... Is dat niet een beetje veel? Ik bedoel, ze zeggen toch altijd dat je het langzaam moet opbouwen?? Maar als je onder begeleiding gaat zal het wel goed in de gaten gehouden worden. Ben benieuwd hoe het zal gaan. Wel erg knap hoor!! Ik wil over 3 weken ook weer gaan hardlopen en tennissen. De ks is dan 6 weken geleden en dan mag ik weer sporten, dus.... Marianne, begrijp ik het goed en zat je er even doorheen? Mannetje weer veel nachtdiensten gehad? Wel super dat het met Melissa weer goed lijkt te gaan mbt het slapen. Dat geeft tenslotte weer wat meer rust. Marleen, idd van jou hebben we al heel snel een kaart gekregen, sorry dat ik je nog niet bedankt had. Maar bij deze. Met jullie alles goed? Druk, druk, druk zeker? All, hier gaat het eigenlijk heel goed. Esmee heeft soms wat moeite om in slaap te vallen na de fles, maar dat komt omdat zij heel vaak de hik krijgt na de fles. Ze is dan klaar wakker aan het hikken.... 25 juni zou Esmee voor de eerste keer naar oma gaan, want mannetje en ik hebben dan een bruiloft. Ik zie daar best tegenop, want ze is nog zo klein. Krijg ik gister een telefoontje dat we een klein vrijgezellenfeestje hebben a.s. zaterdag. Ik moet haar zaterdag dus al even wegbrengen .... Smoeder vroeg meteen of ze bleef slapen, maar nee, ik ga Esmee gewoon weer ophalen... Nachten, om 23.30u krijgt Esmee de late fles en dan komt ze tegen 3.45u. Vanochtend heb ik haar om 7.25u maar weer wakker gemaakt... Dus maar besloten dat we vandaag alle flessen een half uurtje later doen. Oja, ik wil me meteen weer even afmelden voor morgen. Morgen gaan mannetje, Esmee en ik (wilde ze nog niet wegbrengen) een keuken en badkamer uitzoeken voor in het nieuwe huis. Hiervoor is een hele dag gepland, dus helaas meiden... En nog een klein spammetje... hihi
Butterfly fijn dat Melissa weer de betere kant op gaat, en hier viel het gisteren met de regen ook erg mee. Had echt onweer en narigheid verwacht. Nijntje goed om te horen dat het zo goed gaat met jou en de kleine, en oppassen tja dat komt ook echt wel goed maar kan goed begrijpen dat het de 1e keren nog erg moeilijk is. Jou nachten gaan al best wel goed of niet? Ok dan moeten wij ook de friso 1 hebben, moet je dit ook mee nemen naar het zh?? Veel plezier morgen bij het uitzoeken van keuken/badkamer wel erg leuk om te doen hoor. Slecht slapen kwam door gisteravond, mannetje en mijn vader hebben woorden gehad (hebben elkaar allebei niet goed begrepen) mannetje was er helemaal van over de zeik van, ik ook hele avond janken dus daarom ook slecht geslapen, maar is inmiddels wel weer opgelost, wij hebben echt nooit "woorden" in de familie en vind dat dus vreselijk. Maar ja is opgelost dus klaar, maar is niet iets waar ik nu allemaal op zit te wachten, ben toch al zon emo persoon de laatste tijd, kan ik er nu niet bij hebben zeg maar. Hoe gaat het met de rest van de meiden?
Balen Smokey, dat er "woorden" geweest zijn binnen de familie. Maar gelukkig is het opgelost. Emo, mijn moeder was, toen ik 2 dagen thuis was, boos op mij. Ik zou te veel naar mijn smoeder luisteren (terwijl dat helemaal niet zo is) en mijn smoeder zou zich te veel opdringen. Kortom mijn moeder voelde zich gepasseerd... Een hoop ellende, mijn moeder huilen, ik huilen, maar uiteindelijk is het opgelost en was er een misverstand... Ik was vergeten mijn moeder te bellen... daarnaast heeft zij ook last gehad van oma-gevoelens/hormonen, haha Friso hoef je neit mee te nemen naar het zh. In principe hoef je alleen maar kleertjes mee te nemen. Luiers, billendoekjes, voeding hebben ze allemaal daar. Wat wij wel meegenomen hebben (op aanraden van het zh) is onze eigen flessen. Esmee kon zo alvast wennen aan haar eigen flessen. In het zh doen ze de voeding dan gewoon in die fles. Bij ons in het zh hadden ze trouwens ook Friso 1, alleen dan kant en klare. Die ziet er toch anders uit.... Nog iets lachwekkends trouwens over ons ziekenhuis Bevallen alleen in Veghel - Laatste nieuws - Brabants Dagblad Gelukkig hoeven wij in die tijd niet in het ziekenhuis te zijn, haha O ja, het weer gister... Hier is het gewoon droog gebleven. Inderdaad wel een flinke wind en dreigende wolken, maar niks... Nou vandaag de plantjes maar water geven. Nou ja, mannetje, want ik mag nog niet tillen....
Elegance je hebt twee soorten ha voeding. Nutricia heeft ha en pepti en friso heeft ha en frisopep. Nutricia ha en friso ha zijn preventief, maar is zo voorverteerd dat het lichaam het niet direct herkent. Maar Yarno reageert daar dus nog wel heftig op. Ik zit op frisopep is ook bijna 25,- per pak. Deze krijg wij vergoed door de verzekeraar als je huisarts een koemelkverklaring uitgeeft en als je dit indient dan weten zij dat het medisch is en dan krijg je het vergoed, dus wij halen de voedingen bij de apotheek op naam van Yarno en het wordt dan gedeclareert. Ik heb zelf zoveel allergieen dat ik op advies van cb en huisarts uit voorzorg ben gestart. Maar moest het wel gaan afbouwen naar normale voeding om te kijken wat de reactie zou zijn. Nou bij 2 schepjes normale voeding op 150 ml en dag 3 was het echt mis. Hij kreeg bij dag 1 en 2 al plekjes maar ik dacht nog kan door het weer komen. Maar dat is het dus niet. Maar sommige verzekeraars vergoeden ook de normale ha voeding die jij hebt. Zal het gewoon navragen bij je verzekeraar en als deze het vergoeden je voeding gewoon halen bij de apotheek op naam van Herbie. Verder heb ik niet bijgelezen dus ik reageer daar later op, trouwens marianne had ik al gereageerd op je meiden foto's? Nou ja in ieder geval zijn ze erg schattig met zijn tweeen, heerlijk. Sporten was vanochtend best heftig ook al begin je eerst met nog zo weinig, ik was blij toen ik thuis was. pff heb toch nu al spierpijn. Maar ik word persoonlijk begeleid en dat is wel fijn, zo kon ik echt maar 5 min de buikoefening volhouden, erg he. Nou ja morgen weer. Ohja ik heb geen oppas voor de kinderen, harry is op die tijden thuis als ik sport en het zit hier niet zo ver vandaan. Dat scheelt echt als je je werktijden zelf kan plannen en het 6 x sporten is alleen aankomende 5 weken en daarna wordt het hooguit 3 keer per week. Maar als ik nu maar 2 a 3 keer ga dan ben ik over 5 weken nog nergens, vandaar dat we het nu zo doen en onder begeleiding.
Haha Samantha, nu al spierpijn, maar dat betekent wel dat je goed bezig geweest bent!! Echt knap hoor!! Maar waar zijn de andere meiden? Nou ben ik er en zijn jullie verdwenen... Doen jullie dat express??
hoi hoi, ik ben er al!!! We zijn even naar de bakker en de intertoys geweest met z'n 4 en. Nijn: Hoe gaat het trouwens met het lachen en hoesten? Dat kon ik de 1e tijdje niet na de ks, weet nog goed dat ik de 1e keer wou lachen...........dat heb ik geweten. Sam: Spierpijn?Goed teken!! Damian is toch nog geen 3? En nu al naar de basisschool?Of bedoelde je de peuterspeelzaal? Mijn excuus voor de domme vragen, maar weet het niet meer precies. Smokey: Nou, gelukkig was het een misverstand en is het weer opgelost.Ruzie is ook maar niets. En het kan je behoorlijk aangrijpen als je zo emo bent. Mannetje is weer aan werk en meiden liggen al even op bed. Wat een rotweer zeg, zo is het warm en zo is het weer fris buiten.Je weet gewoon niet welke kleding je aan moet trekken, laat staan wat je voor de kids aan moet trekken. Vind het moeilijk hoor!
Smokey:Ik vergeet weer wat. Misschien kun je van te voren vragen aan het zh welk merk voeding ze gebruiken.Hier in het zh gebruiken ze nutrilon (nutricia). Nijn: Super leuke foto!! Had hem al even bewonderd op hyves. Je hebt echt een wolk van een dochter.
Lekker geshopt vanmorgen en dat lekker met zn 4-en. Zijn bij jullie de winkels (intertoys) trouwens open op maandagochtend? Hier is dan alles nog dicht... Lachen en hoesten gaa teigenlijk wel goed. Ik merkte de dag van de ks wel dat lang op één adem praten lastig ging (vandaar dat ik na een aantal telefoontjes maar gewoon smsjes ben gaan versturen). Verder houd ik bij het hoesten en niezen mn buik vast, maar dat is meer een gewoonte geworden denk ik... Lachen gaat eigenlijk al vanaf het begin wel goed. Ik heb sinds ene paar dagen wel last van mn buik. De huid voelt heel schraal aan... Ik ben dus maar gaan smeren en heb ineens zebra-strepen ontdekt... Ik dacht dat ik geen striea had, maar blijkbaar toch verborgen. Of kan dat na de ks ook nog komen?? Verder is het touwtje van de hechting aan het prikken... Maar de ks is echt 1000% meegevallen.... gelukkig... Ik ga nu trouwens wel afsluiten voor vandaag. Dadelijk komt n vriendinnetje kletsen en vanavond krijgen we weer visite. Tot woensdag!! En tussendoor niet te veel kletsen he? Thnx trouwens voor de complimenten over onze dochter! Wij vinden zelf ook wel dat ze goed gelukt is, hihi Maar het leukste is dat ze zo wakker kan kijken, al duurt dat vaak maar een paar minuutjes...
Nijn: Toch stiekem nog even online. Ja hoor alle winkels waren daar open vanmorgen, maar als ik nou naar een ander dorp ga, daar zijn ze dan wel weer dicht. De ene heeft op donderdag koopavond en de andere dan op de vrijdag. Dus dat is wel lekker, want beide dorpjes zijn ongeveer even ver weg van hier, ongeveer zo'n 6 km. Ze is zeker goed gelukt hoor, het is echt een prachtkindje.
hey Nijn, goed om je weer langs te zien komen en te horen dat alles goed is met jou en je pracht meid. leuke spam, zal ook zo ff op hyves kijken. Hier gaat het iets beter met drinken 3*120 vandaag, maar ze wil geen fruithap, gisteravond dronk ze 160 dus heb vandaag nog niet de huisarts gebeld omdat ze idd de helft van haar flessen wel haalt (dat was ook ons verteld marianne). Ze kan sinds gisteren wel in eens zonder hulp rechtop zitten. Ik ga nu ff voeding doen en reageer zo op de rest
Nijn: Wat schitterend zeg al die kleine foto's bij elkaar. Meiden, bedankt voor jullie leuke reacties op de foto's die ik geplaatst had.
Goedemorgen meiden, Nijntje wat een super mooie foto's jullie hebben echt een schatje van een dochter Anouk fijn dat ze nu wat meer drinkt, en dat het wat beter gaat. Butter dat is wel een goeie vraag van jou om te vragen welke voeding ze hebben want als ze alleen nutricia hebben en ik wil friso gaan geven is dat niet handig. en ook de tip van nijntje om de eigen fles mee te geven lijkt me handig. Hier regent het weer helaas, volgens mijn echt een foute dag vandaag. Morgen naar de vk en moet ik ook voor de rehsus spuit, nu herinner ik me het verhaal van Ele daar nog van, maar ik ben niet echt bang aangelegd als het om spuiten gaat misschien scheelt dat Kamertje schiet echt op morgen gaan mijn moeder en ik schoonmaken en alle spulletjes klaar zetten. Zal dan morgenavond foto's maken en hier posten, wordt best mooi al zeg ik het zelf
Hier gaat het weer de goeden kant op gelukkig, gisteravond heeft ze 160 en 170 er nog bij gedronken en vandaag al 2x 140 dus dat ziet er goed uit. Ze heeft net in haar triptrap stoel gezeten aan tafel, vond ze machtig hihi. Marianne, ik had de fotos idd wel al gezien maar nog niet gereageerd, zijn weer erg leuk, matching rompertjes (ook die heeft Erin in haar kast liggen hihi) Smokey, bij ons gaven ze ook nutrilon dus idd goede vraag om ff na te gaan en sommige geven dan ook weer standaard hypoallergeen en andere niet. Die tuurbeker drinkt ze nog niet echt uit hoor, ze hapt meer dus dan schut ik wat heen en weer en komt er toch wat uit. Ele, hoe is ie daar bij jou? En Sam, spierpijn al weer weggetrokken (je moest de volgende dag natuurlijk meteen weer aan de bak), pas je wel op, hier op de tennisbaan sprong een dame haar hamstring, iets te fanatiek begonnen na bevalling, die verweeking heeft natuurlijk tijd nodig, maar je doet het onder begeleiding dus... vind het wel heel stoer van je! Hier is het ook vies weer, wilde de stad in maar denk dat ik lekker in huis aan de rommel ga
*verstopt zich en kijkt rond of ze nijntje ziet.. nee? nergens te zien.. en komt te voorschijn* hallo meiden, jajaja, ook hallo nijn!! minimama grappig, ik had gisteren de laptop dichtgeklapt en het hele stuk dat ik geschreven had niet op verzenden gedrukt en is dus hier nooit aangekomen.. en zojuist stond die tekst nog in het typescherm.. via een andere explorer gekeken of er nog veel gekletst is, ja dus dus ik begin maar opnieuw met typen smokey, gelukkig is het misverstand opgelost en wordt het ook gezien als misverstand zeg.. helemaal niet fijn in deze tijd als je je ouders hard nodig hebt.. Nijn gelukkig is het met jou en je moeder ook gelijk opgelost.. ik heb ook gemerkt dat je het nooit 100 % goed doet.. sam, ik had de cz gebeld en ik zou het wellicht ook vergoed krijgen omdat ik het via de ha te horen heb gekregen dat ik andere voeding zou moeten gebruiken.. maar ik moet het dan wel eerst laten goedkeuren. Nou ja ik zie het wel.. wel bedankt voor de tip! klinkt echt goed nijn dat je al zoveel kunt en zo weinig last heb van de ks.. ik vond wel van de striae dat het 100 keer erger lijkt sinds de buik weg is.. en ik moet zeggen, ik heb het echt heeeeeeel erg.. en ze zijn nu nog paars ook.. hopelijk trekt dat snel weg... geweldige foto's!! en veel plezier met je vriendinnetje zometeen! wat fijn anouk dat ze toch redelijk goed drinkt.. en nog beter dat ze nu alleen rechtop kan zitten!! dus dat wordt spammen!!! marianne hoe reageert esther nu op melissa? is ze er helemaal aangewend? smokey, niet aan mijn verhaal denken hoor! ik ben een aansteller!! volgens mij had ik na de bevalling nog zo'nspuit en deed die al veel minder pijn.. denk ook omdat ik zo verkramp het extra pijn doet.. gaat er iemand met je mee naar de vk? hoe was het sporten vanmorgen samantha? superr dat je het zo met je man kunt regelen en hij bij de kids blijft.. dan heb je ook even ene moment voor jezelf.. ik zou niet weten hoe ik dat zou moeten doen en wil zo graag sporten.. maar alles doet daar nog veel te veel pijn voor denk ik al zijn nog meer buikspieroefningen echt niet slecht voor me gisteren was het hier een super zonnige dag en vandaag zo'n mwah mwah dag, het kan beide kanten uitgaan.. ene moment lijkt er regen te komen het andere schijnt de zon weer volop.. Vanmorgen naar het cb geweest... hij weegt nu na 9 weken 5,3 kg... hijis dus 2 kg bijgekomen!!! en.. hij is precies 59 cm groot! dat zijn er dus 10cm!! jeetje zeg.. wat veel he? bij het eerste spuitje zette hij het op een gillen.. daarna moest hij lachen.. en na de 2de spuit was het echt krijsen zonder lucht te happen.. en al heel snel viel hij in mijn arm in slaap en nu net heeft hij de fles gehad en wat gejammerd maar viel hij ook zo weer in slaap.. Gisterne geshopped met mijn moeder.. 2 mexx broekjes gekocht, een mexx truitje, 2 noppies truitjes en een lief pyjama en lief truitje.. wel allemaal maat 68 op een mexx broekje na, die kon ik gewoon niet laten hangen.. en natuurlijk ook voor mezelf gekocht!