Het vervolg van 2e echo geen kloppend hartje meer!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door marleentje26, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

Smokey: dat had ik ook ik was ook met vlagen misselijk, kun je ook slecht geuren verdragen en heb je ook dat je eerst iets wel lustte en daarna niet meer?

Ik zal ook even een foto plaatsen waar ze net geboren is, heb ik volgens mij ook helemaal nog niet gedaan!!!

2. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    butterfly: wat mooooooooooiiiiiiiiii en kijk haar kijken :)

3. butterfly1984

Nisa: dank je!Ja ze keek direct al, ze is echt heel goed bij en helder hoor!In het ziekenhuis vonden ze het echt wonderbaarlijk dat ze mij direct al zo liep te zoeken met haar ogen.

4. butterfly1984

#244 butterfly1984, 28 jan 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 28 jan 2010
    heb even een foto uit de oude doos gezocht!!!hahahaha.
    Een foto van esther toen ze 4 weken oud was.
    voor de dames die al meerdere foto's van melissa hebben gezien, vinden jullie ze ook op elkaar lijken????

(wat een verschil qua haar he?!.........we stonden ook echt raar te kijken toen ze donkere haartjes zag............hahaha, maar wel super gaaf)

5. kidz24

kidz24 Niet meer actief

hey nisa :D

welkom bij de club.
    dit is zeker een vruchtbaar topic .ben eigenlijk niet van de 3x scheepsrechts club .
    maar heb met oud een nieuw een miskraam gehad en de meiden hier vingen mij zo goed op.
    ik hoop dat je het na je zin hebt hier :D

@marleen ....ach wat een scheetje toch.. en mooi gezinnetje heb je..
    wat zullen jullie trots zijn :D :D

@ butterfly allebei je meisjes hebben een mooie mond ze tutten allebei een beetje :D als een zoentje zeg maar :D echt zo schattig :D

@ smokey jeetje gaat hard he kan me voorstellen dat het weer een mijlpaal voor je is :)
    gaat hard he .. zo wacht je vol spanning op je 1e echo en zo ben je weer weken verder :p

@ anouk hoe is het met jouw??

@ samantha en nijntje hoe is voelen julle???

@ ele haha is soms nodig om een schop onder je kont te krijgen .
    we zijn er inderdaad nog niet,maar met de schouders er onder te zetten is al heel wat en moet het toch lukken.:)
    hoe voel jij je trouwens??

x cyber

6. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    jooooohoo! :) ik was weer ff druk met mijn scriptie! :) vind mezelf echt goehoed! :) al weet ik niet of ik ook echt op de goede weg ben :S nou ja dat zien we vanzelf wel binnekort! :)

marianne, ik vind dat esther ook heel erg wijs kijkt.. daaraan zie ik wel overeenkomsten met melissa, verder weinig, maar ben ook niet zo goed in gezichten te herkennen dus weet niet of andere meer overeenkomsten zien :)

Ik voel me moe moe moe moe... alsof ik geen leven meer heb! waar ik echt zo van baal is dta mijn oude werkgever me nog steeds niet heeft opgegeven als ziek uit dienst bij het uwv... ik dacht laat ik eens checken, vorige week was er nml "iets fout" gegaan en ze zouden het herstellen.. niet dus..
    bij het uwv zeiden ze dat als... ALS, de papieren binnen zijn van mijn oude werkgever ik eerst beoordeeld moet worden of ik ook wel echt ziek ben.. zucht.. en dat duurt ongeveer bij elkaar 4 weken.... en dan.. mocht het goedgekeurd worden.. MOCHT... ook die stress nog... straks vinden ze me een aansteller.. heb ik weer wat om over te piekeren.. maar mocht ik goedgekeurd worden voor een zw uitkering ivm zwangerschap duurt het nog eens 2 weken voor het geld op de rekening staat.. lekker is dat dan.. ik zou eigenlijk dus nu als ik nog werk had gehad loon krijgen.. die vervalt dus en die komt pas ver 6 weken ALS de werkgever nu wel alles opstuurd...
    gebeld met oude werkgever, het meisje die alles regelt is er maandag pas weer.. beetje rommelig alweer.. ik baal wel want deze stress vind ik nooit tof.. maar goed, ik probeer er niet aan te denken... zip it.. zip it..:D

nu ben ik zo in mijn verhaal opgegaan dat ik vergeten ben wat ik allemaal gelezen heb.. bah.. nou dan maar even een hapje eten en afschakelen :)

7. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    Nog even een foto van vandaag!

Ele: klopt hij lijkt sprekend op zijn vader. Dat was al tijdens de pretecho en nog steeds. Zo mooi om te zien! Het si echt genieten!

Ben zojuist in het ziekenhuis geweest en alles was goed. Kan weer gewoon plassen en na het plassen is mijn blaas goed leeg. Dus geen catheter meer en nu kunnen we echt gaan genieten!
    Moet op 12 maart op controle bij de gyn.

8. kidz24

kidz24 Niet meer actief

hey ele

jeetje das wel balen voor je zeg .. wat stom dat je oude werkgever zo vervelend doet.
    het uvw zijn niet de helderste lichten :S en al helemaal geen snelle vogels.
    wij hebben hier 3 maanden moeten w8 voor een uitkering met terug werkende kracht.
    echt belachelijk en dan ok nog maar kleine bedragen storten omdat ze het anders te snel gaat :S
    hoop dat alles goed voor je afloopt

hey marleen

ik blijf er bij.. het is een scheetje. ikvind hem best veel op papa lijken :) kuiltje in de kin en het mondje en neus.

heb om half 8 vergadering we gaan mischien een salarischaal omhoog :D dus dat is wel goed nieuws.
    maar daarbij natuurlijk wel weer extra taken.. maar was te verwachten.
    voor wat hoort wat :p haha
    jullie horen wel hoe het is afgelopen

xx cyber

9. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Butterfly en Marleen wat een schatjes toch!! lieve foto's hoor van jullie knappe kindjes:)

Butterfly ja ik ruik ook alles en lust bijna niks meer:( vind veel dingen niet lekker die ik eerst wel gewoon luste.

Ele dat vind ik echt belachelijk heb je je oude werkgever niet gebeld of ga je daar niet langs? Ik zou ontploffen dat kan je toch niet maken, en dan moet je net die trage gasten hebben bij het uwv dat schiet niet op zo. Ik ben de laatste tijd toch goed in ontploffen:) haha ben een echte bitch een akela af en toe:D

Lekker gegeten net hangpak aan gedaan vanavond heerlijk voor de buis, vriendlief komt laat is een borreltje drinken vanavond met een vriend dus home alone! Alhoewel ik dat niks aan vind:)
    Ik krijg trouwens in 1x pukkels daar ben ik lekker mee dan.

10. butterfly1984

marleen: nog last van zw.dementie?
    Ik zei dat jens op papa leek...........hihihihi

11. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Hoi meiden,

Wat een lieve foto's!!
    Anouk, Marleen, Marianne, wat een scheetjes!!!
    Ik moest wel lachen bij een zin van Ele vandaag. Ik kan nog niet beseffen dat wij ook zo'n kleintje krijgen....

Nisa, lekker veel echo's. Hier is de sex ook gedaald naar het nulpunt. Ik durf nog steeds niet.... Heel veel succes/plezier zaterdag!!

Cybersyby, ik heb je al ene bericht teruggestuurd, maar nogmaals een dikke knuffel en super goed dat jullie het probleem aanpakken!

Ele, goed bezig met je scriptie!!! Is ie al klaar??
    Belachelijk van je ex-werk!! Ik zou ook helemaal ontploffen!!

Smokey, al weer 11 weken en wat pukkels.... O jee, echt zwanger hoor!!

Marianne, ik zou ook weer naar de ha gaan. 3 weken is volgens mij een redleijk termijn hoor!! Ik heb wel eens een ijzerkuur gehad en die duurt 10 dagen of zo en na die 10 dagen moest ik al weer prikken. Dus 21 dagen kan dan helemaal wel, toch?
    En rustig aan met je rug en met de rest trouwens ook!!

All, vandaag weer hard gewerkt. Ben nu ook weer behoorlijk moe, maar ga dadelijk lekker bankhangen. Vriendin komt even onze haren knippen, mannetje is weg naar een vergadering, dus home alone, lekker vroeg naar bed!
    Morgen de hele dag studiedag... blehhh, ben pas laat thuis, dus ik denk pas zaterdag weer online....

Mama's lekker genieten!
    En mama's to be ook!!

Liefs

12. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    kben zo moeeeee niet normaal pff kan toch niet om 8 uur al op bed liggen...

sex beginnen we heel langzaam voorzichtig af en toe weer eens mee!!:) maar vind dat dood eng

zo gtst kijken daarna naar bed denk ik..tot morgen!

13. Gerritsen

Gerritsen Niet meer actief

hoi meiden,

Marleen, wat een scheetje zeg en dan die handjes, nu al heel wijs.
    Alleen nog even je banner aanpassen.

Butterfly, wat een verschil tussen Esther en Melissa s haren.

Smokey, puistjes ohjee, hoort er allemaal bij zeggen ze hahah.

Cyber: wat fijn zeg dat jullie hulp hebben ingeschakeld en krijgen.
    Probeer alles goed te regelen en als je even vuur moet spuwen gewoon doen hoor.

Nijn: Heerlijk dat je een huiskapster hebt, moet zelf ook alleen heb echt geen zin. Al die geuren die je dan ruikt van het verven etc. Echt verschrikkelijk. Mijn neus is ontzettend scherp tijdens de zwangerschap. Kan mijn zoontjes poepluiers al van verre ruiken.
    Gelukkig komt hij nu telkens naar me toe dat hij op het potje wil.

Ele: die moeheid ken ik niet, ben wel iets eerder vermoeid maar niet moe moe moe. Moet zeggen dat ik eigenlijk geen kwaaltjes heb, behalve het vele plassen. Hoe staat het ervoor met de babykamer, is hij al bijna klaar? Ben nieuwsgierig.
    Trouwens van je oude werkgever echt schandalig, zou echt elke dag aan die telefoon hangen en anders langsgaan. Je bent zwanger en stress kun je er niet bijgebruiken, begrijpen ze dat daar wel. Bah kan ik echt boos om worden.

Heb vanochtend gewerkt, Damian was naar de peuteropvang.
    Daarna Damian naar zijn oma gebracht, deze kreeg bezoek en wilde pronken met haar kleinzoon, haha kwam een kindje mee en mijn moeder had beloofd als ze kwam dat Damian er dan ook zou zijn. Vandaag was het dan zover, hij vond het prachtig.
    Zelf vond ik het niets aan, was dus de middag alleen, dus heb lekker relaxt gedaan en het boek uitgelezen.

Had toch verteld dat ik een nieuwe kinderwagen had en de oude naar mijn moeder ging, mijn moeder heeft er één gekregen van haar vriendin (die had hem niet meer nodig) dus heb de oude op marktplaats gezet en is vanavond opgehaald voor € 150,-.
    Ben ik die ook mooi kwijt, dacht zo dat ik van dat geld mooi een hoteltje reserveer voor 13 op 14 februari weekend en dan kunnen we op valentijnsdag lekker uitwaaien aan zee en dan lekker brunchen. Gewoon even helemaal niets. Mijn moeder wilde wel oppassen op Damian en dan verras ik mijn man omdat hij zoveel voor ons doet.

14. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    butterfly: haha sorry ja de dementie is nog volop aanwezig

Nog steeds geen tijd gehad voor mijn bevallingsverhaal ga morgen een nieuwe poging doen.

Dank je voor alle complimenten over ons mannetje!!

Ele: voor je het weet heb jij ook je wondertje in je armen! Het is zo bijzonder!

15. kidz24

kidz24 Niet meer actief

HEY SAmantha

dat doe je goed meid.
    zo zie je maar waar marktplaatst nog nuttig voor is :p

je ziet vaak zulke leuke spullen op marktplaatst :)

mn vriendin had de hele baby kamer van marktplaatst en was voor commonde /ledikant /box enzo in redelijke staat 100 euro kwijt.
    ze heeft alles gescheurd en geverd en het is weer als nieuw

hier terug van de vergadering:S
    phh wat een geklets zeg

we gaan op het werk een schaal hoger:D dat is wel super we worden wel getoets of de daarbij horende taak aan kunnen en geschikt zijn.
    ben je daarvoor geschikt ga je hoger ben je dit niet en heb je een te hoog contract dan moet je of als de mogelijkheid er is een functie lager of helaas weg.

dat vond ik wel beetje eng dat als het mislukt je dan eigenlijk weg moet bij de werkgever.
    maarjah alles staat nog in de kinderschoenen dus zie het wel.

word hier wel een beetje gek van mn hond :S ze is schijn zwanger en jankt de hele dag.
    zelfs snachts zet ze het op een joelen en overal moet knuffel de beer met haar mee en maakt ze netjes.
    hopelijk isdi tmaar een weekje :S

16. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    goedemorgen meiden,

ik vanacht al alles bijgelezen maar vanmorgen weer vergeten haha.. pff.. ik ben kapot.. ik kan niet meer op mijn zij slapen, op links lijkt het net alsof de baby naar mijn zij valt en daar drukt tegan alles wat nog met mijn lichaam te maken heeft.. en op rechts schiet gelijk de BI door mijn benen.. op mijn rug tja.. dat houd ik ongeveer ook een uurtje vol.. marleen heb jij het slechte slapen doorgegeven aan mij?;) ik ben dit ook totaal niet gewend.. slaap al 33 jaar vast, goed en heerlijk :) en het wordt ook echt erger met de nacht.. ow en als ik net in bed lig moet ik om de 10 minutren recht gaan zitten ivm met zuurbranden en moet ik heel hard boeren.. ja ja ik schaam me hahaha.. maar het schijnt er allemaal bij te horen bij die mooie roze wolk!

zometeen krijg ik een vriendinnetje op bezoek die ik al 5 jaar niet gezien heb! heb er zin in! waar hyves wel niet goed voor is! :):)

sorry dat ik even niet reageer wil nog even half uurtje "rusten" allemaal een dikke knuffel en alvast een vrolijk weekend! :)

17. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    hey meiden,

Vandaag weer gebeld voor de bloeduitslag en deze was weer niet goed, te hoog dus, nu al 4 weken achter elkaar.
    We zitten met een raadsel hoe dit nu kan, te hoge waardes betekend verhoogde kans op hart en hersen afwijkingen.
    Uitslag moet volgende week gewoon minder zijn, dit betekend dat wat ik nu eet aan aantal eiwitten dat moet gaan halveren kortom nu echt niks lekkers meer eten.
    Zit helemaal in een dip, kan de hele dag wel janken, en genieten deze zwangerschap dat kan ik denk ik helemaal niet meer, juist in het begin bij de aanleg van alles moeten mijn waardes laag zijn, en dat is nu niet het geval. Voor iedereen zal de vraag zijn zal mijn kindje wel gezond zijn nou bij mij is dat gevoel vanaf vandaag 100x erger. Waarom mij dit nu weer moet overkomen, ik heb die hoge waardes in een jaartijd niet gehad.

18. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    smokey: wat vervelend maar missch. dat het helpt als je je eetpatroon dus aanpast??? nou dan maar een tijdje geen lekkers. ik hoooooop dat het de volgende keer wel goed zal gaan (vast wel ;) )

19. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    Mijn bevallingsverhaal:

Vrijdag 22-01-2010 kreeg ik ’s avonds weeën om de vijf minuten van 17.30-19.30. Omdat ik de laatste weken veel voorweeën had had ik zoiets van het zullen wel weer voorweeën zijn. Daarna was het even rustig en tegen 23.00 begon het weer te rommelen met weeën. Alleen nu heel onregelmatig. Soms om de 10 min dan om de 5 en zelfs om de 3 min. Maar soms ook een uurtje geen weeën. Dus had nog steeds zoiets van het zijn voorweeën en nog geen naderende bevalling. Maar heb die nacht dus maar 2 uur in totaal geslapen door al die weeën. De gehele zaterdag 23-01-2010 heeft het gerommeld met weeën maar nog steeds onregelmatig.
    Die dag zijn we nog gezellig op bezoek geweest bij opa en oma en ’s middags nog even naar je neefje Pepijn gaan kijken. Daarna zijn we even thuis geweest heb ik nog een uurtje op bed gelegen maar kon niet slapen door de weeën. Ik wilde er nog even uit en zijn naar mijn moeder gegaan en hebben daar gegeten, Onder het eten begonnen de weeën weer om de 5 minuten te komen en nu wel weer heel regelmatig. We zijn na het eten dus ook maar meteen naar huis gegaan.

De weeën hielden nu goed aan om om 20.15 heeft Jeroen toch maar de vk gebeld. Mireille kwam om 20.45 langs en heeft inwendig onderzoek verricht en ik had al 3 cm ontsluiting en had krachtige weeën dat voelde ze aan mijn vliezen. Ze zei dat de kans nu heel groot was dat de bevalling zou doorzetten en als ik krachtigere weeën kreeg, bloedverlies of mijn vliezen braken mochten we haar bellen en kwam ze weer kijken.
    De weeën waren nu nog goed te doen. Maar werden langzaam aan krachtiger.
    Jeroen heeft om 00.15 de VK weer gebeld want had nu weeën om de 3 min. En ze werden steeds krachtiger. Mireille was er om 00.45 en deed inwendig onderzoek en ik had nu 6 cm ontsluiting. Dus we konden meteen door naar het ziekenhuis.

We kwamen om 01.15 aan in het ziekenhuis. Om 13.30 kreeg ik ontzettende persdrang. De vk keek weer en had nog steeds 6 cm ontsluiting dus mocht absoluut niet persen.
    Dat viel dus absoluut niet mee om persweeën weg te puffen.
    Om 02.30 heeft de vk mijn vliezen gebroken zodat de ontsluiting waarschijnlijk wel zou vorderen. Helaas zonder resultaat. Ik hield het gewoon niet meer om de persweeën weg te zuchten. Dus heeft de vk de gynaecoloog ingeschakeld voor pijnbestrijding. Dat overleg duurde een uur en ik had nog steeds ontzettende persdrang. De gynaecoloog kwam erbij en wilde graag voordat ze pijnmedicatie gaf eerst nog een ctg maken. Dit zou een half uurtje moeten blijven zitten dit duurde alleen helaas een uur. En eindelijk kreeg ik een soort morfine injectie in mijn been dit was om 04.45. Hier werd ik suf van en het haalde de scherpe randjes van de persweeën af. Maar de pijn was nog steeds ontzettend. Jens kreeg een draadje op zijn hoofd zodat er nog beter gekeken kon worden hoe het met hem ging. Om 07.30 had mama 7,5 cm ontsluiting dus wel wat meer maar nog steeds mocht ik niet mee persen. Om 08.30 had ik dan eindelijk 10 cm ontsluiting. En mocht ik persen. Maar nu was ik helemaal op van de 6 uur persweeën weg puffen dat ik geen energie en kracht meer had voor de uitdrijving. Maar moest het toch nog een uurtje proberen. Om 09.30 werd besloten dat ik echt op was en dat ze me zouden helpen. Ik kreeg een knip en er werd een vacuümpomp op het hoofdje van Jens geplaatst na 2 persweeën was je er dan eindelijk!!!

Je werd meteen door de kinderarts nagekeken ivm vacuumverlossing. Alles was goed met je en eindelijk kon je lekker bij mama op de borst liggen! Wat een wonder zeg en papa en mama hebben uren naar je liggen staren zo mooi ben je en zo klein en zo’n wonder dat dan eindelijk bij je ligt. Het was een erg zware bevalling met 6 uur persweeën wegpuffen maar het si het meer dan waard!

Daarna kreeg werd je gewogen: 3914 gram en werd je aangekleed in je eerste nijntjes pakje. En toen mocht je lekker bij papa je eerste flesjes drinken. Wat een wonder!!

20. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    Weet iemand hoe ik mijn banner kan aanpassen? Ik krijg het niet voor elkaar.

Deel Deze Pagina