hoi, Elegance, als je huisarts die verklaring geeft dat hij ha voeding nodig heeft vanwege allergische reacties dan scheelt het jouw zo'n 14 a 15 euro per week. Maal 4 per maand is toch een besparing van bijna 60 euries per maand, is dus wel de moeite waard. Inmiddels heb ik de verklaring opgehaald en ben ermee naar apotheek geweest en zij handelen het nu af met mijn verzekeraar avero achmea. Scheelt mij dus 100 euro per maand. Heb bijna 1 premie van ons terugverdiend. Yarno is gelijk weer een heel ander kind, slaapt weer rustig in en slaapt dan ook door.Zijn huidje is alweer een stuk rustiger. Heb nu ook de wasmiddel geruild met mijn moeder, die heeft altijd neutral en ik had altijd Robijn. Daarbij heeft deze miep altijd een flinke voorraad in huis. Maar mijn moeder en ik hebben onze voorraden geruild en als mijn moeder het op heeft dan haalt zij weer neutral. Ook heb ik zwitsal vervangen voor neutral. Nu was ik damian ook maar met neutral want ik waste hem ook nog altijd met zwitsal maar ga niet de één wel wassen ermee en de ander niet. Heb alles aan mijn vriendin meegegeven die heeft een zoontje van 6 maanden, dus het komt goed te pas en kreeg zojuist een heel schattig bosje bloemen aan de deur bezorgd. Kortom alles is nu hyper allergeen, nu vraag ik me alleen af wat voor zonnebrand ik moet halen voor het warme weer en de vakantie? Had daar ook zwitsal voor. Anouk :wat fijn dat ze alweer iets meer drinkt. Dat is al iets minder zorg. Knap hoor dat ze al kan zitten, echt flot hoor. Voor je het weet gaat ze zich nu optrekken in de box of bed. Als ze eenmaal kunnen zitten gaat het hard al zeg ik het zelf. Hoe is het met je werk? Druk? Smokey: had er helemaal overheen gelezen over dat je vader en man woorden hadden. Bah. Dan merk je wel dat je zwanger bent he . Die emoties en tranen. Maar gelukkig is het opgelost. Als de kleine meid geboren wordt laat je dan wel het kaartje zien aan ons? Ben nieuwsgierig? Erg he. Marianne: hoe voel jij je? ben je weer wat fitter? Heeft je mannetje ook nog zomervakantie? Dan kun je ergens vast naar uitkijken. Hoe gaat het met Esther en het potje? Ze vond het toen wel leuk om er op te zitten. Vindt trouwens dat ze erg lang is in verhouding met Damian. Damian is zo 95 cm, dus best een klein manneke voor zijn leeftijd. School bedoel ik idd de peuteropvang mee, hij gaat nu twee keer 4,5 uur. Helemaal geweldig. Hij doet zo leuk mee en hij zegt telkens, leuke school. Marleen: hoe is het bij jou? Fijn dat Jens nu ook zijn hoofdje goed omhoog kan houden, dat geeft toch al aan dat het best goed zit of niet? Hoe is het met het werken? Houd je het vol? Je moet toch één deze dager naar het ziekenhuis voor je cyclus? Spannend. Hoop dat je snel zwanger mag wezen, dan beginnen we weer van voren af aan, haha alleen ik doe niet mee. Elegance: Sneu he die prikjes, echt niet leuk. Maar hij heeft ze gehad. Trouwens even goed op letten met die puckababy, ze raden hem na de enting voor de eerste 24 tot 48 uur af. ivm eventuele reacties op de enting. Maar wat is hij al mooi gegroeid zeg, dus ondanks het huilen groeit hij goed. Als hij stress zij hebben dan groeien ze ook vaak minder goed. Dus het zit echt wel goed met jou manneke. Wanneer moet jij weer voor de tweede ronde enting? Nijntje: wat een mooi collage, erg mooi. Vandaag dus keuken en badkamer uitzoeken, ook een leuke bezigheid. Maar hoe is het met esmee s ritme, zit er al structuur in of doet ze het nog elke dag even anders? Je gaat al gauw naar de eerste regeldagen toe, spannend wat ze doet als ze het al doet. De eerste keer al weg, slik. Het begint nu al, het stukje loslaten van je kindje. Erg he. Maar het is wel goed dat ze nu al het leert om bij anderen te zijn, dan heb je straks veel makkelijker dan dat als ze met 2 pas gaan logeren want dan wordt het vaak krijssen en gaat het niet meer zo makkelijk. Vandaag moet ik weer met Yarno naar osteopaat, dusnaar die knappe vent, hahah. Verder ga ik even naar de media markt in deventer want mijn oplader van de babyfoon doet het niet meer. Mannetje is vandaag vrij, als verassing en daardoor heb ik besloten dat ik pas einde middag ga fitnissen. Anders was het wel heel vroeg dag. Heb nog wel iets spierpijn in de bovenarmen van gisteren, maar het is goed te doen. Heb er echt weer zin in.
Ele ik denk dat ik de spuiten wel vind mee vallen heb er al heel wat gehad in mijn leven helaas haha Wat leuk lekker wezen shoppen gisteren leuk hoor en al maat 68 wauw dat is echt groot Je klinkt wata opgewekter positiever gaat het met Herbie ook wat beter? Sam ja hoor kaartje laat ik zien, als jullie er 1 willen hebben mag dat ook hoor dan kan je me het adres pb-en en ontvang je hem vanzelf! Fijn dat de verzekering het vergoedt dat scheelt inderdaad toch weer alles is mooi mee genomen. Naar de oestophaat veel plezier Woon je dicht bij Deventer super leuke stad, mijn vriend komt daar vandaan en wij vinden het nog steeds een geweldige stad maar vanwege werk etc geen optie om te wonen helaas.
Smokey: ik woon in Apeldoorn en is ongeveer 20 min rijden op de snelweg naar deventer. Zelf vind ik Deventer niet veel aan, alleen charles dickens festijn, centrum is klein in verhouding met apeldoorn. Ik stuur mijn adres wel even per pb. Reshus spuit valt best mee, het is alleen zo dat het een dikke vloeistof is en dat duurt even voor het erin zit. Bij de één gaat het per bil en de ander bij de bovenbeen. In ieder geval in het zachte gedeelte hihih.
oh ik weet niet meer wie het vroeg, maar iemand vroeg hoe het nu met herbie en mij gaat nou ik heb het idee dat het wel de goede kant opgaat.. hij slaapt snacht 6,5 uur als je niet op het jengelen let.. dat kan hij al doen na een uur of 4.. dus dat gaat heel goed de goede kant op! En met mij, ik denk omdat ik nu een disagnose heb ik er ook meer vrede mee heb dat ik nog steeds zo'n pijn heb.. Ik vond eerder dat ik me niet moest aanstellen.. en dan kwam dat er ook nog bij zeg maar.. nu weet ik dat de pijn die ik hem wel tereecht is en ik me niet aanstel.. maar jeetje zojuist heeft hij goed geslapen van fles tot fles.. maar toen het ook tijd was heeft hij gehuild zelfs onder de fles! dat doet hij echt nooit.. z'n temp was 37 graden, maar dat zal vast nog wel omhoog gaan.. nu ligt hij weer in bed en kreunt heel veel.. samantha, hoezo niet in de pucka :S zou dat nu gevaarlijk zijn? als hij die niet aan heeft kan hij echt niet slapen.. overigens ik meen me te herinneren dat ze je bij het cb inbakeren leren toch? nou ik kreeg een boekje mee waar ik het mee moet doen.. en het goede boekje was ook nog uitgeleend, hier staat ook vanalles in zei ze.. nou ik heb het even doorgebladerd.. als ik daarvandaan inbakeren moet leren, dan denk ik echt dat die vrouw opnieuw naar school moet.. maar goed.. maar eens googlen dan...
hoi guys, er zit weer een fles van 150 in (waar een mens al niet blij van wordt), ze slaapt vandaag wel mega veel, waarschijnlijk ff aan het inhalen. Ik weet niet meer wie er om vroeg maar hier de foto van het zelfstandig zitten, net ff gemaakt. Sam, ze kan nog niet van liggen naar zitten zelf, maar als je haar met een vinger overeind trekt blijft ze zitten, maar het optrekken zal nog wel ff duren, toch? Ik vind het allemaal al zo mega snel gaan
ja ik vroeg erom anouk! maar heb ook al gereageerd op je hyves echt super leuk dat ze dat kan, weer een mooie mijlpaal zeg! en wat fijn dat ze goed gedronken heeft! maar ik weet niet of je het gelezen hebt, maar is een koemelkallergie uitgesloten bij haar? dan drinken ze ook slecht he.. Hier slaapt meneer al vanaf de fles van 2 uur! hij wordt wel vaak wakker en jengelt dan wat.. als ik ga kijken moet hij lachen, maar barst dan ook in huilen uit.. dus niet meer gaan kijken :S
ok, dan is dat het gelukkig niet.. Ik zou me niet kunnen voorstellen om over 2 weken weer te moeten werken.. ik zou wel willen, maar ik zou het echt niet kunnen.. jeetje voel me er ook best slecht door eigenlijk, maar ik ga me toch echt nog ziek melden over 2 weken als het zo blijft.. ik heb overigens nog wat informatie opgezocht op google, ik durfde eerder niet echt, nu nog steeds niet eigenlijk.. maar vaak volgt toch een operatie bij bm verzakking.. :S ik heb er ook echt angst voor..
Smokey: Ben erg benieuwd naar je spam! Ele: Dat was ik, ik vroeg er laatst na. Gelukkig gaat het super goed met herbie, dan zit jezelf ook weer wat beter in je vel. Jeetje zeg, dat het vaak toch op een operatie uitloopt? Wat gaan ze dan precies doen?En heeft dat nog risico's met betrekking om opnieuw zwanger te worden? Sam: Hoe oud is Damian nu precies? Esther is van 20 april 2008 en moet eigenlijk de 21e weer naar het cb, maar mannetje moet dan werken en heb dus geen auto. Kan eventueel wel op fiets, maar dan moet het wel mooi weer zijn, anders is het niet te doen.En even oppas regelen voor Melissa. Esther weet heel goed wanneer ze moet plassen en poepen, soms zegt ze het al voor de tijd.Ze is ook steeds bezig met zichzelf aankleden, maar als ze op potje gaat zitten komt er maar niets. Laatst is ze wel 10 minuten met potje bezig geweest, maar nog niets op potje gedaan. Ach, komt vanzelf, ze is net 2 jaar! Hoe is het bij de osteopaat gegaan?Heb je je lekker zitten vergapen? Nee maar serieus, ging het goed? Anouk: Leuke foto zeg!! En super dat drinken weer beter gaat. Hier gaat alleen maar slechter! Melissa wil dus niet veel meer drinken, als ik haar de wil laat, laat ze zo 130ml staan. Ze is volgens mij gewoon flauw van de fles en heeft het geduld er niet meer voor. Telkens stop ik maar weer en dan weer beetje bij beetje proberen. Soms laat ze dan uiteindelijk 80-90ml staan en soms 60ml. Net na 3 kwartier nog keer weer geprobeerd en toen heeft ze dan gelukkig maar ongeveer 20 laten staan. Maar het is niet de bedoeling dat ik telkens zo moet martelen en er zolang mee bezig ben, Ze sparteld soms echt tegen en word dan echt boos. maar ben ook zo onzeker of ik nu wel of niet verder moet gaan met opbouwen van groente en fruit, omdat ze eigenlijk niet zoveel melk binnenkrijgt als zou moeten. En melk is het belangrijkste tot 6 maanden. Ik weet het echt even niet meer, wil graag over op 4 flessen en dus ook meer fruit gaan geven, maar dat kan dus niet, want dan krijgt ze nog minder melk binnen. Aan groente hoef ik dan ook zeker nog niet te beginnen, want dat krijg ik nooit voor elkaar én 5 flessen én groente en fruit. Dus als er iemand tips heeft hoor ik het graag. Sam: Voel me wel beter als laatst, maar er hoeft maar wat tegen te zitten en voel me weer zo als laatst. Gelukkig gaat het nu goed.
Ik ben inderdaad vandaag bij de gyn geweest ivm nog steeds geen ongi. Ik heb een inwendig onderzoek gehad baarmoeder zag er heel netjes uit. Maar helaas geen enkel eitje te zien in de eierstokken. Heb nu dus bloed moeten prikken op heel veel dingen vooral hormoon dingen en moet nu dinsdag alweer terug en dan hoor ik de uitslagen en gaan dan kijken hoe verder. Hoop echt dat ze iets vinden en iets kunnen doen. Moet zeggen de ongi mis ik niet haha maar we willen graag een 2e en dan moet alles wel gewoon werken he Ik probeer even bij te lezen en te reageren. Weet niet of me dat vandaag lukt anders morgen even.
hey Marianne, wat ontzettend balen dat het zo slecht gaat, ik weet als geen ander hoe vervelend het is om voeding erin te moeten dwingen, ik las wel op internet dat het vaak voorkomt die periodes, maar ze laat al een tijdje veel staan toch? maar ze was toen wel goed gegroeid dus heeft ze het misschien ook minder nodig. Hoe is ze verder, bij ons was goede indicatie dat ze nog wel vrolijk was, misschien heeft Melissa ook al wel last van tandjes, hou het goed in de gaten ook met de luiers. Enige tip die ik kan geven is, las pauzes in (werkte bij ons soms), dus als ze stopt en speen niet pakt, ff 10 minuten wegleggen en dan weer verder gaan, want als wij bleven aandringen werd Erin super driftig en ging schoppen, hoofd naar achter, krijsen en dan ging het helemaal niet meer, wegleggen en na 10 min opnieuw proberen ging dan nog het beste, maar stop na 45 minuten anders gooi je je schema in de war. Ik zou gewoon af en toe hapjes tussendoor doen maar niet teveel aangezien jezelf al aangeeft dat melk belangrijkste is (dus gewoon voor de smaakgewenning). Ik las dat veel kinderen die periode moeilijk drinken in eens weer normaal gaan drinken en dan ook de fruit/groente hap willen, maar dat moet ik zelf hier ook nog meer eerst zien. Zo lang helft van de flessen erin gaat kan ze behoorlijk lang hierop doorgaan, zo werd ons verteld door de ha. Maar ik weet hoe frustrerend en verdrietig je er van wordt als je kleintje niet goed drinkt. sterkte!
Bij ons heeft het trouwens een week en een dag geduurd en nu is ze aan het opkrabbelen vandaag 4*140 gedronken en zo beginnen aan de laatste maar zij heeft ook dagen gehad dat ze echt de helft liet staan, zaterdag dus zelfs twee x 3/4 van de fles laten staan
Druk weer op verkeerde knop, alles weg. Nou opnieuw maar weer. Anouk: Heel erg bedankt voor de antwoord. Het doet me wel goed te lezen dat meerdere kindjes er rond deze periode last van hebben en dat het er dus bij hoort. (bedoel natuurlijk niet dat ik blij ben dat kindjes minder drinken, maar je weet vast wat ik bedoel) Het zou misschien wel kunnen zijn dat het slechte drinken met tandjes te maken hebben. Ze is de hele dag met haar mondje bezig, ze trekt haar lippen naar binnen, ze zevert enorm (echt heel veel) en alles moet in haar mond en dan maar keihard bijten. Ik zie alleen nog niets, voel wel dat het niet meer egaal is zeg maar, voel wel bobbels. Hoop maar dat het niet zolang aanhoud, maar vrees dat dit nog wel even doorzet, aangezien ze idd al een tijdje niet meer zo goed drinkt, ze liet telkens al zo'n 60ml staan.p Wat moet jij het moeilijk met erin hebben gehad, jij had er direct al problemen mee, wat een machteloos gevoel heb je dan. Misschien moet ik de tip zelf ook maar eens opvolgen en eens pap gaan geven als ze de melk niet meer wil. had je sms vanacht pas gelezen toen mannetje weer thuis was, vandaar mijn late reactie. Gelukkig gaat met Erin weer de goede kant op, alleen jammer dat je dan op 5 flessen moet blijven he? Hier dus net zo. Al vind ik het wel heel erg fijn om de laatste fles te geven. Ze ligt in mijn armen bij me op bed, met haar oogjes dicht te drinken, echt even een knuffelmoment. Intussentijd denk ik vaak terug aan de bevalling en de geboorte en de tijd erna.dan besef je dubbel dat de tijd erg hard gaat. Melissa was vanmorgen om 06:30 wakker, dus mag niet klagen. Om 07:00 weer naar bed en kon zelf nog een uurtje slapen, Esther was om 08:00 pas wakker.Heerlijk zeg. Mannetje heeft vandaag nog late dienst en daarna 2 daagjes vrij.Dan 3 nachten. Wie van jullie gaat er stemmen vandaag en op wie?
hoi meiden, Hier waren de jongens pas na acht uur wakker. Heerlijk. We hebben nu al 3 avonden moeite om de laatste fles erin te krijgen. Laat dan de helft staan. Hij krijgt laatste voeding tegen 23:00 uur. Hij slaapt dan al zo. Gaan vanavond eens kijken of deze er tegen 22:15 uur wel drinkt en hoelang hij er dan op slaapt. Hadden we destijds met Damian ook en die wilde de fles gewoon eerder en sliep dan gewoon net als anders door.. Verder gisteravond een sieradenparty gehad, voor mij de eerste keer. Vond het leuk, maar wel voor één keer anders blijf je in die party's zitten. Maar heb twee kettingen en twee armbanden gekocht. Osteopaat bezoek was weer erg leuk Maar de osteopaat wil hem nog een keer terug zien komen op 1 juli. Zijn darmen zijn nog steeds aan het einde verstopt al was het al iets beter met de vorige keer. Hij poept elke dag wel maar is daar wel heel lang en druk mee. Verder is de blokkade in de nek weg, hadden wij ook gemerkt, want Yarno vind het nu helemaal niet meer erg om op de rug te liggen. Dus wij gaan nu een keer terug naar die mooie man, hihih. Gisteren nog bij mediamarkt geweest en ze hebben mijn babyfoon omgeruild voor een nieuwe, ze wilden hem eerst op sturen maar dan was ik hem zeker weten 3 weken kwijt, nou echt niet. Heb toen een beetje gejokt dat ik namelijk een babyfoon moest hebben omdat we volgende week met vakantie gaan. Toen kon het opeens wel. Dus ik heb weer een babyfoon. Marianne: wat balen dat melissa minder drinkt, maar kan idd van de tandjes komen, of ze is de flesvoeding een beetje zat en wil misschien wel pap hebben. Wat ik ook welleens deed ik een liga ( is vanaf 4 maanden) prakken met wat flesvoeding als de fles niet opging. Anouk bij jou gaat het dus al beter, fijn hoor. Hoe is het verder. Elegance de vraag waarom met die puckababy heeft te maken met warmtestuwing, ze krijgen vaak na de enting wat koorts omdat het lichaam heel hard werkt om de stof van de enting op zich te nemen en dan is koorts een hele normale verschijnsel. Zo rond de 38 gr. Maar hoe heeft Herbie het gedaan, nog last van de entingen? Hoe is het verder met jou? Zal als ik jou was je nog ziek melden, dan krijg je nog zwangerschaps gerelativeerd verlof. Marleen: Dinsdag al terug komen, spannend. Dus geen eitjes in aantocht, maar je moet dus bloedonderzoek afwachten. Bah wachten duurt altijd zo lang. Zal voor je duimen. Jouw tweede kindje gaat echt komen en ondertussen geniet je lekker gewoon van Jens. Want een tweede zwangerschap is best zwaar. Zeker omdat je niet niet meer even kan gaan liggen wanneer je zelf wilt en toch je andere kind moet verzorgen, dus geniet nog even. Laat je je nog wel even goed informeren over de gevolgen van een snelle zwangerschap naar de eerste zw ivm je bekken. Nijntje: en heb je een keuken en badkamer kunnen uitzoeken? Hoe ging het met Esmee, vond zij het allemaal prima of liet ze ook van haar horen? Hier vandaag een dagje vrij van sporten, maar ga nog wel even een flink stuk wandelen. Stemmen, ja ik ga stemmen. Doen wij even na het avondeten. Op wie, zit nog in twijfel tussen vvd en pvv.
Hoi hoi, Wat veel gekletst... Vooral veel over wel/niet drinken van de flessen. Tips kan ik nog niet geven. Esmee drinkt nu 7 x 100 ml en dat gaat bijna altijd helemaal op... Ben dus erg benieuwd hoe zwaar ze is, want ze begint hamsterwangertjes te krijgen, haha Ele, fijn dat het met Herbie de goede kant op lijkt te gaan. Nu jij nog... Hopelijk hoeft er geen operatie te volgen. Hoe ontstaat een bm-verzakking eigenlijk? Sam, nog wat spierpijn, maar wel super dat je zo gemotiveerd bent!! Echt goed hoor!! Marianne, Melissa lijkt te begrijpen dat 7.00u een mooie tijd is om te staan, haha Marleen, balen dat er nog geen eitjes in aantocht zijn. Maar goed werk heeft tijd nodig, dus wie weet wat voor knallers er aan komen... Nee, zonder gekheid, gelukkig dat je dinsdag wat meer duidelijkheid krijgt. Smokey, ik ben dus bij je in de buurt geweest gister... Ben erg benieuwd naar je kamertje... Anouk, super dat Erin weer beter drinkt en wat stoer dat ze al kan zitten!!! Iemand vroeg hoe het met Esmee gaat, nou een ritme heeft ze zeker (heel fijn want dat heeft mama ook nodig, haha). Ze krijgt de late fles om 22.30u en dan komt ze tussen 3u en 4u (meetal tegen 4u) en dan maken we haar om 7.30u maar weer wakker. Gister moesten we haar zelfs wakker maken om 4.15u... We hebben dus zeker niet te klagen! Maar wie weet hoe ik over 3 weken praat, haha Verder een korte reactie, want Esmee moet de fles krijgen. Misschien nog even tot straks anders tot morgen!! O ja, net de doomoo seat besteld, ben er nu al helemaal blij mee!! O ja, en ook een mooie keuken besteld en badkamer is bijna helemaal naar onze zin. In de keuken zelfs de quooker laten plaatsen... Doeiiii *Ele, je kunt vandaag dus veilig zp-en*
Goedemorgen meiden, Even snellen reactie vanuit het werk, vanmiddag ga ik lekker stoppen om 12 uur en met kamertje aan de gang. Dus vanavond komen er foto's echt waar Voedingen helaas nog geen ervaring mee maar nijntje wat doet jou kleine het goed snachts al zo!! Keuken en badkamer uitgezocht leuk hoor, bij ons heeft de welstand op en aanmerkingen dus is allemaal vertraagt helaas, we hoopten dat na de bouwvak met bouwen gestart kon worden maar dat gaan we denk ik nooit redden. Samantha zo zie je maar dat je soms gewoon even moet liegen, en nu heb je mooi een nieuwe babyfoon!! Stemmen ik ga ook stemmen vvd geen pvv omdat ik niet wil dat pvda job cohen het wordt, en pvda en vvd liggen toch steeds wel dichter bij elkaar in de peilingen.
Balen Smokey dat de welstand opmerkingen heeft. Vrienden van ons zijn zo lang bezig geweest met de welstand, ik geloof wel 9 maanden (in het huis getrokken in jan, door de welstand in okt)... Die jongen tekende zelf, toen werd het steeds afgekeurd. Toen er een stempel van een architect onder stond was het ineens wel goed.... Hopelijk werkt de welstand mee en kunnen jullie na de vakantie toch wel echt beginnen! Esmee doet het inderdaad erg goed. Ze heeft alleen na de flessen van 16.00u en 19.00u haar huil/onrustige momenten. Heel vreemd, maar ze is dan echt niet te troosten... Morgen dus even vragen bij het CB
hoi het is rustig hier, Heb zojuist definitief Dinsney land Parijs geboekt. 12 juli vertrekken wij richting Frankrijk waar we deze dag rijden tot Poirtiers en daar overnachten. De volgende ochtend rijden we door naar La Benne waar onze vakantie echt begint. Daar blijven we 11 dagen. Dan gaan we vrijdag 23 juli weg en overnachten dan in Parijs (was nog niet geboekt) Maar nu hebben we dus een camping geboekt op 15 min van Disney land en zitten dicht bij centrum Parijs voor 3 nachten. Mijn zus en haar vriend passen op Yarno als wij in Disney zitten en de tweede dag voor de studios laten we ook Damian bij mijn zus en haar vriend. Het weekend dat we in disney zitten is ook de finish van de tour de france en voorgaande jaren was dat weekend altijd het rustigste weekend in disney van de zomermaanden. Dus dat zal wel lekker zijn. Als het met Damian niet goed gaat in Disney dan zit mijn zus zo dichtbij op de camping dat ze hem altijd kunnen ophalen. Toegang voor hem is toch gratis, maar ik denk juist dat hij het helemaal fantastisch vind. ( ben zelf al een keer geweest) Maandags gaan we dan Eijffeltoren op en Parijs even om zijn bekendheden bezoeken en dan gaan we einde middag naar huis toe. De kinderen vertellen we niets, alleen Joël dan vanwege zijn autisme. Maar die kan super goed geheimen bewaren. We hadden nu zoiets van, we rijden toch door Parijs laten we het dan gelijk goed doen. Heb nu al zin in.
Nijn: Super om te horen dat het zo lekker gaat bij jullie. Die huilmomenten kan ook zijn dat ze haar energie gewoon even kwijt moet, en dat kunnen ze niet anders doen dan door te huilen.Zo is mij gezegd. Sam: Leugentje om bestwil mag best toch? Lekker tot 8 uur geslapen, heerlijk zeg! gelukkig gaat met yarno ook alles goed en heeft hij geen pijn meer aan zijn nekje, dat is wel super sneu. Is het bij jullie wel het weer om te wandelen? Hier niet, elke keer maar weer regen en het is zo benauwd zeg! Smokey: Heel veel plezier vanmiddag met de babykamer, wacht geduldig de super mooie foto's af.(nou ja, geduldig.......) Sam: Dat van liga door de flesvoeding had ik nog niet eerder gehoord, een goede tip dus die ik zeker eens zal gaan proberen. De dametjes liggen hier op bed wou ik zeggen, maar toen ik het typte werd er 1 huilend wakker, dus Melissa zit hier bij me op de bank.Geef haar maar paar schepjes fruit, het is nog geen tijd voor de fles. O ja, wij hebben op pvv gestemd!