Sam, wat een lekker vooruitzicht zeg!! Mag ik mee (en mannetje en Esmee natuurlijk ook, haha) Marianne, hier is het ook slecht weer... Benauwd weet ik niet, want ik ben nog niet buiten geweest. Ga zo de container even halen en kom dan voor het eerst buiten vandaag, schandalig he? Esmee, heeft net weer even flink gehuild, bleek ze super veel gepoept te hebben... Nu is alles weer rustig, haha Stemmen, mannetje gaat vanavond even voor mij stemmen. Al weet ik nog niet waarop... Heb de stemwijzer al 2x gedaan en daar komt SP uit. SP ga ik iig niet stemmen, want die partij ligt mij niet... Dan komt 2x op de 2e plek lijst 17 van BNN. Misschien dat ik dat dan maar ga stemmen... Maar wie weet wordt het toch de vvd... Krijg zo en vanavond visite, dus tot morgen!!! Dan moet ik om 10.50u bij het CB zijn, dus ik weet niet precies hoelaat ik er ben....
marianne: je maakt gewoon flesvoeding aan en dat in een bordje en dan liga erdoor heen prakken en dat geven met de lepel. Heerlijk vond hij het hier. Succes
dank je samantha voor de tip! mooie vooruitzichten bij jullie.............helemaal super. ben helemaal jaloers
Nijn: super dat het zo goed met jullie gaat! Sam: ik ben me er van bewust dat ik misschien meer last kan hebben van mijn bekken bij een snelle zwanegrschap maar dat hoeft absoluut niet. Er zijn er ook genoeg die bij de 1e zwangerschap erge BI hadden en bij de 2e juist nergens last van. Dus we wachten maar af. Bedankt voor jullie reacties op mijn verhaal van de gyn! Moet zeggen maak me toch wel wat zorgen nu er geen eitjes op de echo te zijn waren heb zoiets van dat moet toch haast wel na 4,5 maand. Zo deze week en volgende week ben ik nog druk met werken en dan eindelijk wat rustiger moet zeggen kijk er naar uit. Ga die eerste week lekker een grote schoonmaak houden hier is wel nodig haha
sam: klinkt lekker je vakantie plannen!!! stemmen: ik heb op pvv gestemd vanmiddag heb gisteren 3 verschillende stemwijzers gedaan en elke keer kwma dat eruit. Jeroen heeft op sp gestemd dit omdat die veel doet voor het autorijschool wezen. Vakantie: we gaan 16 juli lekker 2 weken naar frankrijk naar het meer van annecy heerlijk even relaxen ben er ook echt aan toe haha Marianne: vanmorgen dus om een betere tijd wakker geworden. Nu hopen dat ze het volhoud. gaat het al wat beter met eten van melissa? Anouk: wat een mooie foto van erin zag ik voorbij komen. Die gaat snel al zelf zitten!!! wow ele:hoe gaat het met jou? Je klinkt in iedergeval weer een beetje meer als de oude ele! lekker vrolijk. Smokey: wat gaat het snel zeg bij jou! Ben je helemaal klaar met alles voor jullie ukkie? En tot wanneer blijf je aan het werk?
smokey:zie je online!!! Jippie............foto's??? marleen: nee, met drinken nog niet echt beter. Idd erg raar dat er na 4 maand nog geen ei te bekennen is. Wat onzeker allemaal weer he? Melissa drinkt nog steeds niet echt goed. Nu heeft ze dan weer 130ml gedronken en vanmiddag 140ml. Ze is echt wel vrolijk, heeft nog goede plasluiers, ik merk niets aan haar. Zou het zo zijn dat ik misschien moet beginnen met de m-speen? Deze is vanaf 3maanden, maar ze vond deze vorige maand nog te snel gaan, maar misschien dat ze er mee om moet leren gaan en dat het dan beter gaat. Ga morgen eens proberen om liga erdoor te doen. Melissa lag om 19:00 op bed en Esther om 19:30, dus nu lekker op de bank hangen!
butterfly: moet zeggen maak me ook echt wel zorgen hoor! Jens heeft trouwens een nieuw schema: 08.30-09.00 230 ml+ 8 schepjes 10.30 1 potje fruit en ongeveer 50 ml diksap 13.00 210 ml+ 7 schepjes 17.00 210 ml + 7 schepjes 18.30 soms half potje groente als hij nog wakker is 22.00 230 ml + 8 schepjes En het mooie is alles gaat telkens helemaal op zonder problemen.
butterfly: ik zou inderdaad een grote speen proberen en als ze vrolijk blijft en voldoende plasluiers heeft zou ik me niet druk maken is misschien een periode en drinkt ze binnenkort weer gewoon alle flessen leeg
hallo meiden, ik ga even niet teruglezen.. ik voel me zo klote.. ik heb te horen gekregen dat mijn kat leverfalen en suiker heeft.. de kat waar ik mee kan lezen en schrijven.. mijn soulmate.. miijn maatje... met hem heb ik de diepste dalen gezien.. maar met hem ben ik er ook uit gekomen.. met hem ben ik naar de top gelopen.. en met hem heb ik op de top gezeten.. zelfs mijn man heeft het moeten afleggen toen hij mij leerde kennen dat de liefde voor deze kat wel heel sterk is.. juist omdat hij mij zo door de dalen geholpen heeft.. Ik heb altijd gezegd, deze kat heeft me geleerd weer lief te hebben.. weer te houden van.. en dat wat ik nu heb, heb ik daarom ook te danken aan de kat.. en ik heb altijd gedacht, dat als ik "compleet" zou zijn ik hem zou moeten gaan missen.. en ja.. de waarheid liegt er niet om... we kunnen het nog 2 weken proberen door hem dagelijks 2 keer insuline te spuiten.. en hij zou om de 4 weken terugmoeten naar de dierenartss voor een spuit voor zijn leverfalen.. maar buiten dat.. eet hij zo slecht zijn blaasgruis brokken, terwijl hij wel echt honger heeft.. en de blaasgruisbrokken die hij krijgt zijn weer heel slecht voor zijn lever.. en als hij leverbrokken zou krijgen zou dat weer heel slecht zijn voor zijn blaas.. het einde is dus zoek... ik ben zoek.. ik ben zo de kluts kwijt.. waarom nou... we gaan het 2 weken proberen, maar zelfs nu al praat ik alsof hij er niet meer is.. ik weet niet.. ik zie het niet zo positef in eigenlijk.. 1 gaat hij wel eten? 2gaat hij de blaasgruistabletten eten of gewoon voer wat juist heel slecht is, maar afgelopen dagen was ik al blij als hij iets at.. 3 hoe ervaart hij de spuiten? 4 lukt het ons wel om 2 keer daags te spuiten... 5 helpen de spuiten? 6 helpt de spuit van de dierenarts voor zijn leverfalen.. en de belangrijkste vraag 7 hoe is zijn kwaliteitvan leven met zoveel spuiten? hij moest vandaag zelfs onder narcose om alleen al bloed af te nemen.. genoeg vragen dus die er niet zo possitief uitzien.. ik ben echt helemaal de kluts kwijt.. en juist nu is of gaat iedereen op vakantie waar k op zou kunnen steunen.. pf... ik trek het allemaal echt niet meer.. levi de hele dag gehuild.. mijn man die voor het eerst aangeeft dat er echt niet meer bij moet komen omdat hij het echt niet meer aankan anders.. pf..... wat een klotezooi....
Net terug van de vk, alles was goed Rhesus spuit gehad, stelt idd niet veel voor. Zoals beloofd foto's van kamertje...reageer morgen weer op iedereen
Ele: Ik schrik er echt heel erg van en weet echt niet wat te zeggen.Ik weet wat het is om je dierbare te verliezen. Een hele dikke knuffel voor jullie. Het zit jullie ook echt niet mee. Met mannetje komt het vast wel weer goed toch? Jeetje zeg, ben helemaal van slag. Zo sneu zeg! Als er iets is, je kan ook altijd bij mij terecht! Smokey: super leuk zeg!!!En je kan overduidelijk zien dat jullie een meisje verwachten.......... Leuk, leuk, leuk!
Ele ik lees de reactie van Butterfly en heb je verhaal gelezen, wat verschikkelijk. Ik heb zelf een hond en 2 katten, mijn hond is ook mijn soulmate voor mij ook mijn alles, kan me voorstellen dat je helemaal kapot bent, ik zit hier nu gewoon te janken. Kan alleen maar zeggen een hele dikke knuffel meid, ik ben er beroerd van. En wij zijn er hier wel voor je hoor en niet op vakantie dus lucht aub je hart hier.
Zo net ff teruggelezen, Allereerst, Ele, wat ontzettend verdrietig, weet gewoon niet wat ik verder moet zeggen. Dit is gewoon niet eerlijk voor je! Heel veel sterkte en knuffel. Smokey, wat een super leuk kamertje!!! echt heel mooi geworden, leuk dat je het behang niet weg hebt gehaald, vind het heel leuk nl. Marianne, hoe gaat het met drinken, hier vandaag wederom ook niet zon beste dag, wel ander smaakje fruit erin gekregen. Marleen, hoe kan dat van die eitjes, of geen eitjes, hebben ze al verklaring gegeven, of dat vaker voorkomt dat het lang duurt na zwangerschap? Sam, wat super dat je lekker hebt kunnen uitslapen en een leuke trip in het vooruitzicht. Ik ga over 1,5 mnd op vakantie en kan niet wachten. Nijn, lekker dat ze al een schema heeft, ik was er ook heel blij mee moet ik zeggen, dan heb je hou vast en krijg jezelf meer rust. Wat een pvv stemmers hier, schrik ik een beetje van, maar ieder zijn vrije keuze natuurlijk, ik ben wel voor Cohen voor president
Elegance, wat verdrietig allemaal. Hoop voor je dat er snel rust wederkeert voor je en je man en sterkte met jullie kat. Marianne: lekker op tijd de meiden in bed, heerlijk. Marleen: idd dat is ook zo, hoop het ook voor jou. We duimen voor je dat je snel een mooi eitje hebt. Anouk: voor je het weet is 1,5 maand zo voorbij. Ben zelf absoluut tegen cohen, heb hier dit keer gestemd op pvv en niet op vvd. Volg de politiek hier zeer goed en daarom wil ik dat pvv een kans krijgt om mee te regeren, maar ze moeten niet de grootste zijn. Smokey: Ben jaloers, wat een mooie meiden kamer. Ook prachtige meubels, helemaal mijn smaak. Nijntje: waar ben je? Hier Damian om half 7 in bed gelegd, hij was zo lief en na 4 uur werd het een kleine draak. Verschrikkelijk. Na meerdere keer gang en sorry's van zijn kant was het over, hij gooide zijn bord met eten van tafel en ging lachen. Nou echt niet. Maar ik vond half 6 een beetje te vroeg voor het bed, dus werd het half zeven. Verder gaat het goed en ga zo lekker naar bed, mannetje is nu twee dagen vrij en zaterdag alleen nog werken. Yarno heeft de fles tegen 22:15 uur gehad en dronk hem bijna leeg, slaapt nu dus lekker net als die andere kleine man. Weltrusten allemaal.
dank jullie wel meiden voor de lieve woorden.. ben zo de kluts kwijt.. en zoals jullie weten voelde ik me al zo klote en zo negatief.. vanacht wonderbaarlijk veel geslapen, wel heel onrustig, maar mannetje heetf ook gelukkig 7 uur geslapen.. de kat mauwt alsof er niks aan de hand is.. hij kijkt me ook aan alsof hij wil zeggen, baasje kijk niet zo zielig.. vanmorgen heeft hij de eerste spuit gehad.. mijn man heeft die dus gezet.. op zich ging dit goed omdat hij het niet verwachte.. dat klinkt positief.. maar minder positief is het dat hij nog steeds niet wil eten.. maar voel me ook op.. zo op dat ik met moeite maar de energie vind om met hem naar de etensbak te gaan en hem te stimuleren, want het lijkt niks uit te maken. hij eet toch niet.. zucht.. mijn man is ook weer werken en voel me ook zo alleen nu.. ikben blij dat ik morgen weer naar de ha moet en over mijn nega buien kon praten.. nou dan kan dit er ook nog wel bij he.. stom he soms zou ik willen dat het allemaal al achter de rug was en ik er al een beetje aan gewend zou zijn dat hij er niet meer is.. gewoon omdat ik weet hoeveel ik hem zal missen, wat ik nu al doe.. hij is echt zo mijn alles, als ik eerljk ben, hou ik nog meer van mijn kat dan van iedereen om me heen.. mijn man zei dat dat komt omdat ik altijd alles met hem heb meegemaakt.. nog voor zijn tijd.. en dat mijn kat en ik ook de tijd samen hebben meegemaakt dat ik mijn man leerder kennen en dat dus ook met mijn kat deelde.. en dat ik zwanger was en de kat vertelde dat ik mama werd etc etc.. dat dat gewoon heel diep ging die vriendschap.. nou ja gaat.. hij is er nog.. maar het voelt zo anders.. ik kan zelfs geen foto meer van hem maken omdat ik het gevoel heb dat ik geen foto;s van hem wil zien nu ik weet dat hij ziek is.. ik zou bijna zeggen sorry voor mijn nega bericht, maar dat doe ik niet.. ik voel me ook echt zo rot.. het lijkt niet op te houden alle ellende.. en er lijkt gewoon steeds meer bij te komen als het een nog niet verwerkt is.. en dit dit was een van mijn ergste nachtmerries.. bah..
Anouk: Ook lekker op vakantie...........voor je het weet is het zover.Dus Erin dronk ook weer wat slechter? Hier Melissa ook, ze liet 60-70 staan gemiddeld per fles.Best wel veel. nu was ze vanmorgen ook alweer om 05:30 wakker, maar ja kan ook niet anders als ze zo slecht drinkt. Sam: Hoe noemen ze dat toch....de peuterpubertijd?? Tot hoelang heeft Damian vanmorgen geslapen? Is hij nu weer beter te spreken als gister? Weer lekker sporten vandaag toch? Ele: Gelukkig heb je toch nog redelijk goed kunnen slapen. Met Herbie ook alles goed? Poezen zijn hele taaie beestjes hoor, ze laten niet snel merken dat ze pijn hebben.Als ze pijn hebben kruipen ze weg en ook als ze doodgaan. Heb hier een tegeltje aan de muur hangen: Poezengebed: Lief Baasje Geef mij te eten en te drinken en zorg goed voor mij. Als ik niet eet ga dan met mij naar de poezendokter en laat mij onderzoeken. Geef mij op tijd een zuivere bak. Sluit me niet op in een kooi of schuur. Leg mij niet aan een riempje, maar geef me mijn vrijheid. Laat me niet in de steek. Als ik jonkies krijg laat ze leven, ze kunnen zelfs met een hond opgroeien. En tenslotte lieve baas, als ik oud word verzorg mij dan goed en als het moet, verlos mij dan uit mijn lijden en als dank zal ik heel lief voor u spinnen.
Goedemorgen meiden, bedankt voor de leuke reactie's op het kamertje, ben er ook erg blij mee, loop ook vaak even zomaar kamertje binnen en kijk dan heerlijk in de rondte En kijk mijn banner eens vandaag 30 weken, nooit durfen dromen/denken dat ik ooit de 30 weken zou halen! Op de een of andere manier vind ik dit een echte mijlpaal Ele meid fijn dat de bij de ha terecht kan, je moet er wel over blijven praten je nega gedachten. Je kan misschien wel foto's van hem maken die hoef je dan niet meteen terug te kijken, dan vraag je aan mannetje of hij ze wil opslaan en als je er ooit na wilt kijken heb je toch mooie foto's van hem. Is er met de spuiten/behandelingen nog wel een kans voor hem dat hij beter wordt of is dat onmogelijk? Fijn dat je toch nog behoorlijk goed geslapen hebt ondanks alles. Anouk het behang blijft maar voor het niet aansluiten van het behang hebben we een oplossing gevonden dat moet nog uitgevoerd worden dan zie je de kieren niet meer Ben heel blij dat de vvd gewonnen heeft eigenlijk en niet Cohen dat zou voor de toekomst van ned echt niet goed zijn denk ik. Zo zie je maar ieder heeft daar zijn eigen mening/gedachten gang over. We zullen wel zien wat het gaat worden. Stemmen is voorbij de voetbalgekte kan los barsten haha Mannetje zei vanmorgen al nog 1 nachtje, nou joepie haha Zijn jullie een beetje voetbal gek of intereseert het jullie geen moer, ik vind ned wel erg leuk om te zien. Maar de rest niet echt. Samantha hahah ik moet wel lachen om je verhaal van Damian hihi lekker ontdeugend maar kan me voorstellen dat jij op dat moment boos bent.