zometeen weer naar de ha en dan naar de da om nieuw astronauten voedsel te kopen.. dat kunnen we makkelijk in zijn bek spuiten en krijgt hij toch iets binnen..
Heel erg veel sterkte bij de ha, hoop dat de medicijnen zijn werk gaan doen.met 3 weken gaan ze pas werken toch?Duurt best wel lang niet?Dat hadden ze dan idd wel bij het cb mogen vertellen dat hij meer drinken mag dan jullie gaven, daar zijn ze voor toch?Niet erg netjes van ze. Melissa liet gisteravond met laatste fles 70ml staan, dus vanmorgen was het 05:45 toen ze de fles kreeg.En ook daar liet ze weer 70ml van staan.
Hoi meiden, Ele, weer een hele dikke knuffel! En goed dat je weer naar de HA gaat! En hier je verhaal blijven vertellen!! Marianne en Samantha, super leuke spam!! En wat worden ze al groot... Anouk, ik ga het tennissen idd rustig opbouwen. Juli oefenen, augustus 1 of 2 toernooitjes en dan in sept de clubkampioenschappen. Lief dat je me waarschuwt. Smokey, soms is het even zwaar, maar bedenk dat niet meer heel lang gaat duren. Al weer op naar de 31 weken!! Marleen, morgen naar de gyn, toch? Voeding, Esmee drinkt nu 6 x 120+4 en dat gaat elke dag op. Ze wordt dus al een hamstertje. Straks hebben we foto's gemaakt in WK-stemming en toen begon ze te lachen (nou ja, alsof). zal het zo even spammen, want ik moet ze nog op de computer zetten. Vandaag Nederland - Denemarken ik denk 3-1 Vandaag is mn oma jarig (93) dus ik ben straks weg en dan pas morgenvroeg weer online...
nijn: Super leuke foto's zeg en die 2e.......wat een lieverd zeg! En wat is ze alweer groot geworden..... Knap dametje is ze.......... Heel veel mensen denken 3-1, heel apart. Wij hebben met z'n alleen een poule gezet en 3 ervan denken ook 3-1, ook op internet en hyves lees is 3-1. Ik had 3-2 gezegd. Mannetje baalt hij moet werken en moet doen om half 2 weg en zit meer dan een uur in de auto.1 ding is zeker...........druk zal het niet zijn op de weg!
Even een snelle reactie weer haha niet veel tijd druk op het werk. En vanmiddag voetbal kijken natuurlijk Ele heel veel suc6 bij de ha en da! En een dikke knuffel Nijn wat leuk ik heb het bavaria jurkje ook aan zit wel lekker strak haha en de kleine is er ook klaar voor leuk hoor Hier vandaag weer een betere dag redelijk goed geslapen, woensdag weer voor een groeiecho wel weer spannend, vanavond naar de yoga heb ik nog niet zon zin aan maar komt wel weer
Hoi Dames, Ik ben jullie niet vergeten hoor! Maar we hebben een erg druk weekend achter de rug Jeroen zijn moeder is vorige week geopereerd en nu thuis en kan nog weinig dus daar bijna heel de zondag in huis geweest om te helpen. Zaterdag avond hadden we een bbq en overdag zijn de 2 meiden van mijn stiefbroer heel de dag geweest om voor Jens te zorgen was erg leuk. Moet zo weer gaan werken. Deze week gelukkgi voorlopig de laatste hele drukke week. Volgende week werk ik alleen wo middag en do middag en verder vrij!! Dat word genieten. Heb nog niets terug gelezen zal ik morgen gaan proberen. Moet morgenvroeg eerst naar de gyn en daarna probeer ik even hier langs te komen.
Het is echt heeeeeeel erg rustig hier zeg! Ele: Hoe is het gegaan bij de da en de ha? En hoe gaat het met Herbie nu hij meer voeding krijgt?Drinkt hij alles netjes op? Smokey: Al naar yoga geweest? Ga er snel weer vandoor ben private practice aan kijken, maar wou even snel spieken of er nog iemand was hier.
oh wat een leuke foto nijn! ja ook van jullie 3, maar die van je meisje is echt lief! Ik zal zo ook even de wk foto van ons mannetje spammen de ha viel wel mee, ik voelde me ietsje beter, ik denk omdat het weekend was en mijn mannie thuis was en ik het dus wat rustiger had.. vanmiddag merkte ik weer dat hij veel huilde, wilde niet in bed.. wilde niet in de box.. niet in de domoo.. alleen op mijn schoot zitten als ik zijn voetjes optrok en hij kon rondkijken.. of het weer krampjes waren.. weet niet.. maar het huilen was wel weer erg veel.. en toch blijf ik erbij.. hij huilt niet om te huilen zo lijkt het, hij stopt tussendoor namelijk ook en dan is hij totaal ontspannen en valt hij bijna in slaap en dan in een keer begint hij weer.. of als hij in bed ligt overdag.. jeetje.. sávonds en snachts kun je hem zo in bed leggen, tot nu toe dan.. maar overdag niet.. de kat.. hetzelfde verhaal.. hij is nog steeds bij, vaak in mijn buurt, geniet heerlijk van het balkon.. zo lijkt het dan.. maar eten. nope... zucht.. morgen bekkenfysio, ben benieuwd en kinderfysio.. heb er zo genoeg van, waar ik overal naartoe moet.. sinds de geboorte moet ik elke week wel een of meerdere keren ergens naartoe.. marianne heeft melissa de rest van de dag wel goed gedronken? veel plezier met PP! smokey veel plezier met yoga! Ik kan het echt niet vaak genoeg zeggen en misschien word ik vervelend maar echt geniet! ik weet dat wij nu allemaal onze wondertjes al hebben en dat je wel eens gezegd heb dat je het jammer vind dat je niet kunt meekletsen als we het hebben over voedingen etc etc.. maar jij maakt het topic wel echt speciaal als onze laatste mama in spe! en zoals gezegd het is echt zo voorbij! ik vind ons mannetje zo veranderd vorige week.. hij is nu echt babybaby af en begint ook echt het leven om hem heen mee te krijgen.. hij speelt steeds duidelijker met het speeltje van de maxi cosi en lacht ook steeds bewuster.. maar helaas worden deze leuke momenten zo overschaduwd door het huilen.. Vandaag en gisteren avond heeft hij 180+6 gehad.. bijna elke keer alles op, een keer liet hij 20 staan.. zaterdag en zondag heeft hij wel veel gespuugd...
hoi het is zeker rustig, Hier vandaag een hele lading was weggestreken en twee verjaardagen gehad. Pff ben bij allebei een uurtje geweest want ik wilde niet zo slepen met Yarno. Marleen: zal voor je duimen. Marianne: jij nog iets leuks gedaan vandaag? Nijntje: wat een leuke gezinsfoto zeg, echt schattig. Elegance: voel je je echt depressief, of heb je meer momenten op een dag dat je het voelt wegglippen? Want dan zal ik aan de huisarts vragen of je geen alprozolam tabletjes kan krijgen, deze werken direct na een uur, je kunt en mag alles doen met deze tabletten, maar deze ondrukt meer je paniek en angstgevoelens. Je blijft wel de persoon die je bent alleen je kunt even meer hebben dan zonder tablet. Want vergis je niet aan de anti depressiva, voor ze werken duurt 3 tot 6 weken, is per persoon wisselt en daarbij langer dan 4 weken slikken raakt je lichaam er verslaafd aan. Dus je moet dan gaan afbouwen,kortom je bent er niet 123 van af.
Smokey: je hoort het steeds vaker die 30 weken groeiecho. Altijd mooi meegenomen om nog een keer te mogen kijken of niet. Yoga ik heb het zelf niet gedaan,maar ik hoop dat je een leuke avond hebt
Ele: Ben erg benieuwd naar jullie wk foto! Melissa huilde in het begin ook veel in bed, als je haar eruit haalde was ze altijd stil.En net wat jij zegt, ook zij huilde in bed en daarna stopte het even en was alles goed, je denkt dat ze gaat slapen en dan begint het weer.S avonds na de ene laatste en de laatste fles was het altijd wel direct slapen. Maar bij ons duurde het niet zo lang. Gelukkig ben je weer iets bijgetankt doordat je mannetje thuis was. Kan me heel goed voorstellen dat je nu eindelijk weleens rust wil en niet iedere week of zelfs vaker weg moet naar iets. Hoop dat deze tijd snel voor jullie komt, dat is jullie zeker heel erg gegund.
Melissa heeft trouwens vandaag wel beter gedronken. Vanmorgen dus 70 laten staan, de 2e fles ook, de 3e heeft ze 40 laten staan en de 4e heeft ze 30 laten staan. Zal me benieuwen hoeveel ze straks laat staan. Vandaag niets bijzonders gedaan, wel voetbal gekeken. Mannetje was werken en toen esther op bed lag was melissa eruit en toen melissa erin ging was esther er weer uit, dus dan kan ik ook niet echt weg. Esther is nog wel lekker naar de speeltuin geweest met mijn zusje en vanmorgen zijn we met ons 3en naar oma geweest. Morgen voor de 1e keer naar de kapper met Esther. Om 10uur moeten we er zijn.spannend zeg!!! smiddags met een oom mee naar de bouwmarkt en later in de middag nog op kraamvisite, dus moet daarvoor nog even naar winkel kraamcadeautje kopen. Dus morgen lekker druk. Maar ja dat moet wel, want ik moet alles plannen als mannetje vrij is.
Kijk op de camera naar Melissa ervan uitgaande dat ze lekker slaapt, zie ik tot mijn verbazing dat ze haar hoofdje helemaal optilt, en ze ligt nu weer en slaapt zo verder............vaag!
ik heb van die momenten op een dag dat ik het even helemaal niet ziet zie zitten samantha.. als zoals vanmiddag hij blijft huilen, ik pijn aan mijn muts heb... niet kan zitten met rugpijn.. ik merk dat de band tussen mij en mijn kind nog steeds niet helemaal goed is.. ik een kat zie wegkwijnen.. als ik gewoon niet weet waar de tijd naartoe is... als ik het gevoel heb nog steeds zwanger te zijn en niet meer te kunnen.. misschien moet ik haar eens naar die tabletten vragen.. zelf heb ik ook twijfels over de antid.. al is het de laagste dosis.. weet niet het voelt niet ok zeg maar..
aaahhhhh gossie......wat een lieverd zeg!!! Echt een heeeel knap mannetje!!! Hij ziet er wel heel erg vrolijk uit.