elegance hij ziet er wel heel goed uit, ondanks het vele huilen hoor. Goed in elkaar geknutseld zegt mijn mannetje hier, hahah.
zo even het flesje klaargemaakt, dus ga afsluiten en naar boven toe. Voor straks allemaal slaap lekker en tot morgen!
Die had ik nog niet gezien sam, maar wat een geweldige lach! Melissa en Yarno zijn toch ook in de goede knutselfabriek geweest zeg! melissa wordt echt al een grote dame he, haar kijkers zjin echt betoverend, die lijken ook op die van esther he? overigens sam, yarno lijkt zijn haar te houden he? of is het een beetje al uitgevallen? het heeft zo iets speciaals vind ik een baby met haar onze man heeft zijn donshaar achter op zijn hoofd verloren en aan de zijkanten van zijn hoofd.. zal er leuk uitzien als de rest blijftt groeien.. whahahah.. hij heeft om 11 de laatste fles gehad.. deed er wel lang over zeg.. bijna een uur.. 180+6 plus 2 scheppen nutriton.. maar om 6;10 hoorde ik hem pas voor het eerst!! kan zijn dat ik vast sliep.. maar ik denk dat hij moe was van het vele huilen gisteren zometeen naar de bekkenfysio, pfffff geen zin in.. alweer moeten moeten moeten....
Ele: Zo zeg dan heeft hij echt goed geslapen, beter als Melissa. Zij was om 04:50 alweer wakker en was aan het kletsen. Hopen dat hij het volhoud zo dat goede slapen.Zal toch ook wel keertje? Melissa is wel haartjes verloren, op de achterkant heeft ze een grote kale plek en aan de zijkanten is haar haar dunner geworden doordat ze altijd met haar hoofd opzij slaapt. Bovenaan heeft ze wel hele lange sprieten er tussen zitten. Heel veel succes bij de bekkenfysio, hopen dat het helpt en dat je geen operatie hoeft.Hoe vaak moet je heen per week? ja klopt, Esther heeft ook van die geweldige kijkers, alleen die van Melissa zijn nog een stuk donkerder, zal ook nog wel wat lichter worden misschien. Smokey: Hoe is jouw nacht gegaan? Sam: Yarno weer lekker geslapen tot 7 uur? Vandaag nog plannen? Anouk: Waar ben je?Lekker druk bezig? Nijn: Leuke dag gehad gisteren? Melissa was dus al om 04:50 wakker, maar heb om 05:30 de fles gegeven, wel veel te vroeg, maar dat rekken we dan maar op vandaag.Moet geen probleem zijn dacht ik zo. Vandaag dus druk daggie. Met een uur naar de kapper met esther toe, hoop dat ze niet zo eng vind dat ze alles aan elkaar schreeuwt.
Goedemorgen meiden, En wat een prachtige foto's allemaal van jullie kleintjes!! Jullie hebben allemaal goed geknutseld Ben zo langzaamerhand wel erg nieuwsgierig hoe onze kleine meid eruit ziet, zal nog even geduld moeten hebben Butterfly zo dat is inderdaad een vroegertje voor je vandaag, laat je alleen de kleine knippen of moet je zelf ook naar de kapper? Ele wel fijn dat het slapen met Herbie iets beter gaat, misschien gaat dit nu wel vaker gebeuren en kan je zelf ook wat beter bijtanken. Dat heb je wel nodig, super leuke foto's hoor van Herbie Vanacht redelijk goed geslapen, wel vaak wakker maar dat hoort er bij de laatste weken dus dat zal wel niet meer veranderen. Vanmiddag stop ik wat eerder en ga met mijn moeder even het dorp in de laatste zwitsal spulletjes etc halen. Vrijdag op vakantie een weekje, volgens mijn krijgen we slecht weer maar ja als het maar een beetje droog is dan ben ik al blij, zo heel warm is ook niet alles nu mijn handen en voeten zwellen een beetje op dan niet heel erg maar toch als het wat koeler is heb ik daar weer geen last van
Hier voel ik de kleine trouwens erg weinig bewegen de laatste dagen, nu is het nooit zo geweest dat het een hele druktemaker is maar af en toe voel ik wel wat gerommel en geduw maar echt niet hard ofzo. Had iemand van jullie dat ook? Of hadden jullie allemaal voetballers in spe Soms maak ik me er dan wel zorgen om maar ja de ene is ook rustiger dan de andere in de buik natuurlijk. gelukkig morgen weer een groeiecho
smokey, na de 30 weken had ik ook om de paar dagen weer een paar dagen dat ik hem nauwelijks voelde.. en de schopjes gingen langzaam ook over in schuiven.. door plaatsgebrek denk ik... en aan het einde voelde ik echt nog maar heel af en toe iets.. vandaag dat ik ook vaker de ctg heb mogen uitproberen gelukkig word je morgen al gerustgesteld Leuk met esther naar de kapper marianne! vind ze het ook wel eens eng?
hoi meiden, ik heb gister getest: Bekijk bijlage 78929 dus ik deze ochtend weer getest om zeker te zijn en die was witter dan wit
Zo dames, Wat een drukte hier haha Ik ben zojuist bij de gyn geweest. En alle bloedwaardes waren uitstekend. Ben getest op het volgende. alle vrouwelijke en mannelijke hormonen en de schildklier. En alles zag er keurig uit! DUs daar ligt het gelukkgi niet aan. Waar wel aan is en blijft dus onduidelijk. Ik moet nu een maand aan de pil om te kijken of mijn lichaam zo reset word ben benieuwd. Als ik daar niet op reageer moet ik terugkomen. Zo ga nu even teruglezen
smokey: had ik ook. De kleine heeft dan wat minder plaats en daarna als de kleine er aangewend is word hij/zij weer wat drukker. Yaraah: deze test lijkt toch echt wel positief. En bah wat ellendig dat je nu dan weer negatief test. Het zit je ook niet mee meid! Ik blijf voor je duimen dat je snel zekerheid hebt!
hoi meiden, Elegance: Yarno heeft zijn haartjes alleen op de bovenkant verloren, maar is al wel gelijk weer eraan gekomen, zijkanten is iets dunner maar nog nergens kaal. Hij heeft geslapen tot 4 uur en toen bleef hij smakken, speen wil hij namelijk niet echt, dus hebben we 60 cc gemaakt en toen sliep hij weer verder tot 7 uur. Harry heeft hem toen de fles gegeven en toen heb ik Damian wakker gemaakt. Het is omadag. Hij heeft nog even geknuffeld met ons in bed en toen heb ik hem gewassen en aangekleed. Yarno heeft na de fles nog tot 10 uur geslapen en toen heb ik hem op het speelkleed gelegd en daarna gebadderd. Om kwart voor elf heb ik hem de fles gegeven omdat hij weer in slaap viel. Heeft de fles van 180 cc bijna leeggedronken en slaapt nu weer lekker. Smokey: rustig aan doen he, veel plezier met het kopen van de laatste dingen. Yaraah: zo de test zelf ziet er goed uit,maar nu wit, pfff. Zal toch eens je door laten verwijzen naar een gyn.
Hoi hoi, Yaraah, begin je weer met die vage testen... Deze is duidelijk, maar als je vandaag weer een witte test had... Misschien nu al een afspraak maken bij de ha voor een bloedtest... Heb je meteen duidelijkheid... Smokey, jij gata lekker een weekje weg. Blijven jullie in NL, want jouw mannetje wilde toch eigenlijk niet meer op vakantie? Hier bewoog Esmee de dag voordat ik naar de gyn ging ook altijd wat minder, was heel vaag. Gelukkig kreeg ik toen meteen weer bevestiging dat het goed was. Verder bewoog Esmee ook steeds wat minder, alleen had ik het 'geluk' van de stuit waardoor ik of het hoofdje wel zag/voelde of niet.... En zolang dat steeds wisselde was ik een beetje gerustgesteld.... Ele, fijn dat Herbie vannacht goed geslapen heeft. Misschien gaan de nachten nu ook steeds beter nu hij meer voeding krijgt. Verder zit het je echt niet mee zeg... En ik snap heel goed dat je het beu bent om steeds weer overal heen te moeten... Dat is tenslotte al vanaf week 18 in je zwangerschap, toch? Wat gaaf Herbie in zijn oranje tenue!! En dan ook nog die Nijntje balletjes en oranje in de kamer, hoe toepasselijk! Het moet dus wel goed komen met het NL elftal dit WK, haha Marianne en Samantha, wat een schatjes hebben jullie toch! En inderdaad Melissa met die grote kijkers en Yarno al als een echt mannetje. Leuk!!! Marleen, nog één weekje volhouden... Is de operatie verder wel goed gegaan? En hoe was het bij de gyn? Gister een druk dagje gehad, maar wel gezellig. Mannetje was naar Guus Meeuwis en keek in het PSV stadion naar NL. We hebben dus een meiden dagje gehad, heel leuk! Vannacht kwam Esmee om 3.45u, dus eigenlijk iets te vroeg. Mannetje heeft haar de fles gegeven en om 6.30u begon ze weer te huilen, dus echt te vroeg. Hebben we haar bij ons in bed genomen, heeft mevr nog geslapen tot 9.00u. Maar ze had weer alle dekens weggeschopt en lag dus boven de dekens, dus waarshcijnlijk had ze het gewoon koud.... en bij papa en mama niet, haha
Smokey, gelukkig word je snel gerustgesteld, volgens mij had ik het ook, ik heb trouwens nooit pijnlijke ribben gehad van het getrap ofzo zoals anderen hier, sommige krijgen zelfs blauwe plekken, ik ook niet hoor en idd er komt op een gegeven moment ruimte gebrek dus minder bewegingsvrijheid. Marianne, goed te horen dat het drinken beter gaat! Ele, wat een stoere fotos, wat groeien ze toch snel he! Snap dat je anti medicatie bent, maar zo kan je ook niet verder en het was een hele lichte dosis toch? maar je moet doen waar je jezelf het prettigst bij voelt natuurlijk, succes met de keuze. Marleen, succes met de gyn Nijn, hoe is de eerste voetbalsessie als gezin geweest, heeft ze het een beetje gevolgd Mijn vader had Erin laatst voor de tv gezet in kinderstoel (om haar stil te krijgen, ze vindt mijn vader nl nog steeds niks) en toen ging ze juichen voor zuidafrika, hahaha. Hier nog ff wat spam fotos