Het vervolg van 2e echo geen kloppend hartje meer!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door marleentje26, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anouk30

Anouk30 Bekend lid

25 nov 2008
    654
    0
    0
    en de laatste

2. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    bah een heel stuk getypt alles weg!!
    Nu reageer ik dus even heel kort anders moet ik weer een heel verhaal opnieuw typen sorry!!!

Ele: ben je alweer terug van de fysio?
    Ik las dat het met jou en Herbie langzaam aan wat beter gaat? Ik hoop ook dat je de neerslachtigheid wat minder word. Je bent echt een super mama!!!! Die het beste met herbie voor heeft. Soms zou het toch wel heel handig zijn als we een gebruiksaanwijzing bij de ukkies meekrijgen!
    Hoe gaat het vandaag met de poes?

Foto's: ik zag weer hele mooie spam voorbij komen. ER worden hier alleen maar mooie baby's geboren in dit topic! Nou smokey ik word nu steeds meer nieuwsgierig naar jullie ukkie?

Smokey: Nog steeds druk met de voorbereidingen van de bruiloft?

Nijn: al helemaal wk proof zag ik! haha wat een een plaatje!

Sam: tjee wat is levi alweer groot zeg! Wat gaat dat snel!

Anouk: jou meid gaat er echt als een speer vandoor zeg zo zelf zitten.

Butterfly: ben je al naar de kapper geweest?
    En drinkt melissa weer wat beter?

Jens rolt sinds een paar dagen zelf op zijn buik en weer terug echt super leuk om te zien!

Sorry dames heb alles wel teruggelezen maar ben de rest alweer kwijt!
    Nog een weekje aanpoten hier en dan weer wat meer rust en kom ik jullie weer meer vervelen hier haha

3. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    nijn: de ok van mijn smoeder is verder goed gegaan zonder complicaties maar het herstel duurt ruim 10 weken dus heeft ze nog even voor de boeg

4. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Anouk, begon Erin te juichen voor Zuid Afrika?? haha
    Esmee wilde het voetballen ook niet missen. Om 13.20u begon ze te huilen en was ze wakker. Ik dacht, dan maar even inconsequent ik wil voetbal kijken, dus haar mee naar beneden genomen en op mn arm gehouden (box geprobeerd, wilde ze niet, kon ze geen tv kijken, haha). De hele 1e helft heeft ze wakker gekeken. In de rust haar toch naar bed gebracht en ze sliep, tot de 82e minuut... Ze wilde de uiteindelijke uitslag weten, denk ik, haha

5. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Soo, Marleen, moet ze nog 10 weken revalideren... dan kan ze er nog flink tegenaan....

6. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    nijn: ja ze heeft een stoma gekregen en heeft geen dikke darm meer. Dus dat herstel duurt heel lang. Dus nu maar vaak oma helpen he! Vanmiddag ga ik er nog even naartoe om te helpen.

7. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    en dat dan naast je werk.... Druk hoor... Denk je wel ook een beetje aan jezelf?

8. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    nijn: moet zeggen dat komt er eigenlijk niet van. Loop ook best over nu...
    Ben behoorlijk aan het eind van mijn latijn.

9. Gerritsen

Gerritsen Niet meer actief

Marleen: mijn zoontje heet Yarno die van elegance is Levi. :D
    Maar ze worden al heel groot, echt heel snel gaat de tijd.

Pff 10 wk herstel is toch ook wat.

Doe jij wel rustig aan, Jens heeft niets aan een mama die aan het eind is van haar latijn.

Ik ga er weer vandoor, even de was uit de machine halen en buiten hangen, zonnetje schijnt hier weer volop.

10. Gerritsen

Gerritsen Niet meer actief

hhah hier was ook een kleine man die om half twee wakker werd, ik was onder de wedstrijd aan het strijken en meneer lag in zijn wipstoeltje en zat richting tv te kijken, maar in idd hij was stil.
    Damian heeft niet geslapen, want die was in het oranje en oranje haren, ( anders zit het bed er helemaal onder) en zat op de bank te kijken en te schreeuwen'' kom op'' en echt constant. Werd er zelfs een beetje beu van. Maar ja dat krijg je he als zijn papa elke zondagavond om 7 uur samen met hem nos voetbal kijkt.
    Hij doet zijn vader na.

11. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Oranje heeft nu al weer genoeg fans voor de komende jaren, haha

12. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    Sam: zo erg is het dus dat ik jullie kids door elkaar haal haha sorry sorry sorry want weet natuurlijk heel goed dat jij de mama van yarno bent!

13. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    worden jullie niet moe van mijn gezeur? ik wil best een topic openen waar ik in mijn uppie ga zeuren.. :)
    mocht je het zat zijn sla dan even dit bericht over, maar moet het toch weer even van me aftypen en waar kan het beter dan hier...

maar de kat heeft een toeval gehad.. er leek de hele dag niks aan de hand.. tenminste, hij was overal weer waar ik was.. heeft lekker liggen chillen op balkon.. maarna het voederen ging het mis.. hij kotste alles uit.. dat kan natuurlijk altijd gebeuren.. maar goed.. toen ik even later ging checken hoe het met hem ging lag hij op de overloop te hijgen.. en een kat hijgt niet.. ik schrok me kapot, dacht echt dit was het dan.. mijn man hem gelijk druivensuiker op zijn tong gedaan en insuline gegeven en nu ligt hij een beetje voor zich uit te kijken..
    ik wil hem niet laten lijden, maar pff.. wat te doen nu he..
    we willen even kijken hoe hij zich morgen houdt.. de da heeft uitdrukkelijk gezegd dat insuline pas na een week effect gaat hebben.. zelf heb ik heel weinig hoop.. als ik realistisch ben.. maar mijn gevoel houdt vast aan elk strohalmpje hoop..

net toen dit gebeurde kwam de kinderfysio.. en of dat niet alles was, huilde mannetje, en plaste er een andere kat, die rotte kat op een kussen.. ik denk dat hij of van slag is door de andere kat of jaloers..
    Kun je nagaan hoe chaotisch het hier was..

vanmorgen bij de bekkenfysio kon ze me niet toucheren omdat ik ongi geworden ben.. maar al snel bleek dat mijn si-gewricht ofzoiets niet goed staat.. ik krijg opnieuw een bekkenband..
    verder ook voor mijn hielspoor nog een ander ding voor in de schoen.. pff.. en de BM verzakking heeft zze dus niet kunnen voelen omdat ik ongi ben.. maar zoals ik het omschreef en ed ha voelde heb ik dat dus.... ze wist niet te vertellen of oefeningen wel of niet zouden gaan helpen.. maar ze wil dat gelukkig wel eerst proberen..

al met al een kut dag dus.. al die tegenstrijdige emoties en al die spanningen.. waswel een hele lieve fysio.. ze zei me ook dat ze kon begrijpen dat het me gewoon allemaal teveel is geworden.. ze zei ook gelijk ik ken je niet, maar je bent kei hard voor jezelf geweest.. zo hard dat dat nu allemaal eruit komt.. pff.. ze heeft gelijk, maar ik maar denken dat ik zo goed bezig ben door niet overal ellelang bij stil te staan en in te blijven hangen.. ik merkte wel dat ik heel erg in de zwangerschap bleef hangen terwijl ik allang bevallen was.. dat kwam ook daardoor zei ze.. als je teveel meemaakt krijg je het niet verwerkt.. stom he al die dingen weet ik vanuit mijn opleiding.. en ik dacht ook dat ik ze op mezelf kon toepassen, maar je kunt toch niet helemaal objectief naar jezelf kijken al denk je dat je dat doet..

ik heb de hele week nauwelijks gegeten, wel op de goede tijdstippen.. smorgens, smiddags, savonds.. en ik eet altijd iets, maar ik val gewoon niet af.. ook al loop ik 100 keer de trap op en af..

ik denk dat ik dit zeurbericht maar eens ga afsluiten...

*Jimmy, blijf vechten kerel en als je opgeeft moet je weten, dat ik trots op je ben, kleine boef*

14. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    deze foto hangt heel groot met een grote lijst tegen onze shouw...
    die foto heb ik gemaakt in mijn oude appartement en ik zei altijd als ik ga verhuizen hang ik die foto op, dan heb ik toch nog een klein stukje oud appartement :) en toen ik met mannetje ben gaan samenwonenheb ik die dus opgehangen :)
    dat is dus jimmy :)

15. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

Ele: Jeetje zeg, wat moet dit toch moeilijk voor je zijn.
    Het leven is hard, dat besef je dan weer op zulke momenten als deze.Al klinken de berichten over Jimmy niet positief, toch hoop ik dat het bij deze ene aanval blijft en dat de insuline zijn werk gaat doen.
    Een kat laten lijden.....dat heeft hij niet verdient, ook al is het heel erg moeilijk om die keuze te moeten maken.
    Een hele dikke knuffel voor Jimmy en ook voor jou natuurlijk.

Heb voor de rest vanmiddag wel terug gelezen, maar weet niet meer precies wat er is gekletst.

Anouk: Jouw leuke foto's van het knappe dametje heb ik natuurlijk niet over het hoofd gezien.
    Jullie krijgen het straks nog druk aan de deur met al die jongens.:D

Sam: Hoe heeft Damian het gehad vandaag bij oma?
    En de oma is dat jouw moeder of mannetjes moeder?

Smokey: Heel veel succes morgen bij de groei echo, lekker genieten van de kleine.Ben heel benieuwd hoe de kleine is gegroeid.
    Straks krijg je ook bijna een 10ponder net als Anouk.:D

Marleen: Druk, druk en nog eens druk.Gelukkig straks weer rustiger.

Melissa heeft vandaag een paar keer 60ml laten staan en 1 keer 90ml laten staan.
    Ze heeft ook half potje fruit gehad, maar mannetje zei (want ik was er dus niet) dat ze nog wel meer wou.
    Dus misschien stap ik langzamerhand ook over op groente, dan krijgt ze dus beide.Misschien dat ze dan de 4 flessen die overblijven beter drinkt.
    Nu drinkt ze ook niet veel, dus misschien is het een idee.
    Weet nog niet wanneer ik ermee begin, want ik ben altijd zo onzeker over het schema en hoe ik het het beste kan doen.
    Dus wie nog voorbeeldjes heeft hoor ik het graag.
    Want als ze bijv potje groente zou eten en 2 uur later de laatste fles zou krijgen ongeveer, dan moet ze dus intussentijd nog weer naar bed omdat ze het niet zolang volhoud, is dat normaal?

esther is dus voor de allereerste keer naar de kapper geweest.
    Ben naar 1tje geweest die alleen is, dus geen andere collega's.
    1mans zaakje zeg maar, dacht dat dat wel beter zou gaan.
    Ze vond het echt heel erg eng, ze mocht wel bij me op schoot blijven zitten, maar ze liep echt zachtjes te snikken en de grote tranen liepen over haar wangetjes.Ze was echt bang.
    Vond het echt heel erg zielig, zat zelf bijna al mee te huilen.
    Als ik eraan terug denk krijg ik het alweer moelijk, dom he?
    Maar toen klaar was, was het weer goed, maar toen ze vroeg of ze de volgende keer nog keertje weer kwam zei ze nee.
    Esther zei ook netjes gedag en was blij dat ze weer in de auto zat.

16. butterfly1984

Vergeet helemaal te reageren op de foto van je ele.
    Echt een super mooie foto en wat een super mooie kat!!!

17. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    goedemorgen,

de kat heeft de hele nacht op een plek gelegen, is voor hem al een raar idee.. maar vanmorgen ging hij toch aan de wandel en nu ligt hij lekker in zjin hangmat.. hij kijkt nu ook weer zo goed als normaal uit zijn ogen.. waarschijnlijk gaan we vanmiddag weer even langs de da.. ik weet niet..

mannetje heeft onrustig geslapen, hij gilt wel eens in zijn slaap.. en dan word ik dus wakker :) kort daarna valt hij weer in slaap en is mama wakker :( dat was vanaf 4 uur.. om kwart voor 6 begon hij dan met huilen :) en hij kreeg de fles om 11 uur.. dus weer bijna 7 uur! :) Jammer dat ik nu weer andere zorgen heb en onrstig slaap.. anders kon ik mooi toch al 6 uur slapen!

een vraag over voeding.. mannetje krijgt de 180 ml met nutriton in geen mogelijkheid naar binnen.. hij doet er een uur over.. en dan heb ik het over 2 schepjes nutriton terwijl er zeker 4 in mogen.. we gebruiken de 123 speen op stand 3 :S
    is het niet zo dat de m speen nog een grotere opening heeft of is die kleiner dan de 123 speen op stand 3?

ik hoop dat het vandaag lekkerder weer is dan gisteren..

Anouk wat een leuke foto's! Zo leuk om al die spam te zien! en hoe jullie wondertjes groeien! ik kan daar ook echt van genieten als ik ernaar kijk.. het gaat zo snel en ze stralen allemaal zo!

marianne ik kan je helaas niet helpen met een voedingsschema, ik ben zelf ook wel benieuwd, ook al lijkt het nu nog ver weg voor me ik heb gemerkt dat ik maar wat beter moet opletten want voor ik het weer zit ik ook in die fase :):)

smokey, veel plezier met het bewonderen van jullie meisje zometeen! :)

grappig he dat ze zo reageerde bij de kapper.. ook wel heel lief eigenlijk, dat hoor je vaker dat kindjes dat eng vinden.. ze heeft zich wel groot gehouden zeg :)

18. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Morgen meiden,

Ele jeetje wat moeilijk voor je met Jimmy, anders idd vanmiddag even naar da kijken wat hij nu zegt en misschien is hij van de insul spuit wel wat opgeknapt. Super mooie kat trouwens lijkt wel op onze poes Luna. Wel weer heel fijn dat Herbie het zo goed doet met slapen:) probeer toch de rust en ontspanning te krijgen die je nodig hebt ook al weet ik dat het moeilijk is nu.

Butterfly ik heb in een kapsalon gewerkt jaren en moest ook kindjes knippen wat een hel is dat zeg, idd zielig voor de kindjes maar als ze echt niet willen wat is dat moeilijk dan zeg, soms moest papa of mama kindje echt in de houtgreep nemen om het af te knippen. Het gaat vanzelf elke keer beter, ja ja echt waar;) groente hapje sorry kan je er niet mee helpen:(

Moet om half 11 in zh zijn ben weer reuze benieuwd, zei ik gisteren dat ik dr bijna niet voelde nou gistermiddag en avond leek het wel een voetballer in spé:D
    Tot vanmiddag

19. butterfly1984

Ele: Zo dat is netjes van herbie zeg!Hij lijkt het nu toch een beetje door te hebben he? knap hoor.
    Als je je er beter bij voelt dan idd even langs de da en kijken wat hij er nu van zegt.
    De m speen kun je idd gebruiken, deden wij toen ook, heb ook paar dagen nutriton gegeven met de mspeen.
    De 123 speen hebben we ook, maar heb dan liever met zoiets de m-speen.

Smokey: Dus de kleine meid heeft zich gister lekker vermaakt in je buik?:D:D
    Heel veel succes vanmorgen in het zh.

Nou hier was het weer raak.
    Om 03:45 was madam al wakker en ik weet dat je haar toch niet stil krijgt zonder een fles te geven, dus direct maar gegeven, dan konden we daarna weer verder slapen.
    Ze heeft toen 120ml gedronken.
    Dus om 04:15 lag ze er weer in.
    En om 07:10 alweer wakker!:$, dus maar weer de fles gegeven, maar ze dronk maar 100ml.
    Had zelf al slecht geslapen, paar keer wakker geworden van mannetje, 1e keer lag hij op zijn rug te snurken en 2e keer nam hij het hele bed in beslag en lag boven op alle dekens.
    Dus doe een poging die dekens weg te trekken, krijg ik een grote mond:$ , hij kan het zich nu niet meer herinneren.:D
    Ben eigenlijk best moe nu, kan van het weekend pas weer blijven liggen, mannetje heeft eerst nog 2 nachten.

Dus dan heeft Esther het eigenlijk nog wel netjes gedaan voor de 1e keer???
    Ze zat gewoon bij me op schoot en bleef echt heel erg rustig zitten, terwijl ze zo'n verdriet had.

20. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Hoi hoi,

Ele, wat een rot-dag heb jij gister gehad... Maar gelukkig heeft iedereen begrip voor de situatie. Wat een ellende met je gezondheid zeg, of het één nog niet genoeg is... Gelukkig heb je een hele lieve fysio.
    Wat een gave foto zeg van Jimmy! Als je je er beter bij voelt vandaag weer even naar de da gaan.
    Herbie slaapt al een stuk beter, goed hoor! Probeer toch ook hier het positieve uit te halen, want hij doet het echt goed!

Marianne, wat een nacht... En dan in het weekend pas weer bijtanken... Gelukkig is het al weer woensdag.
    Esther bij de kapper, gelukkig ging het goed. Nu is het allemaal nieuw en eng, maar daar went ze aan.

Smokey, een voetbalster in spe!! Leuk!!
    Inmiddels zul je in het ziekenhuis zijn, geniet er van!! Hoe was het verder? Ligt ze goed op schema?

All, Esmee heeft om 4.00u de fles gehad en daarna om 8.45u. Na die fles legde ik haar in bed, maar ze was klaarwakker. Ik haar er na 30 minuutjes weer uitgehaald, heeft ze nog zeker 45 minuten klaarwakker in de box gelegen. Lekker rondgekeken enz. Om 10.15u haar weer, klaar wakker, in bed gelegd en toen begon ze te huilen. Inmiddels is ze lekker in slaap gevallen. Ben zo trots op mn meisje!!

Deel Deze Pagina