Het vervolg van 2e echo geen kloppend hartje meer!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door marleentje26, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    marleen wat bijzonder om het mee te maken
    hoop dat ik het ook over 8mndjes mag vertellen :D

maar waarom lukt je banner niet of anders gezegd wat lukt het niet?

kopiier je wel de goeie link naar je handtekening!!!!!!
    daar gaat het meestal mis ;)

2. Gerritsen

Gerritsen Niet meer actief

Hoi,

Weer weinig aanwezig geweest op de computer,druk met Damian zijn zindelijkheid, hij gaat nu uit zichzelf naar de wc en dan loop ik er gewoon achteraan om te kijken of het goed gaat, vanmiddag met slapen wilde hij geen luier om, dus ik dacht prima. Hij werd na een uur wakker en zei mama ik moet plassen dus naar de wc en een grote plas heeft hij gedaan en toen weer naar bed en heeft nog eens anderhalf uur geslapen.

Hij zegt nu : mama, baby luier om, Damian niet.
    Ben echt waanzinnig trots.

Smokey, wat klote dat je waarde niet goed zijn, probeer toch een beetje positief te zijn. Stress is ook niet goed. Kan het zo zijn dat je hormonen de waardes niet flink verhogen?? Dus nu echt heel streng met eten zijn, is voor een goed doel.

Ele: wat leuk dat je oude vriendin via hyves weer gevonden hebt, is het gezellig geweest?

Waar is de rest?

3. Gerritsen

Marleen, heftig hoor je bevalling, maar is voor een goed doel geweest. Toch ook fijn dat je op de natuurlijke manier bent bevallen ipv keizersnede. Hoe is het nu met je bekken?
    Drinkt Jens goed?

4. kidz24

kidz24 Niet meer actief

@ marleen

wat een mooi maar zwaar bevallings verhaal
    ben blij dat alles goed is afgelopen en 6 uur is zeker een eind.
    maar ik denk dat je op een moment na zo veel moeheid een soort oergevoel krijgt en dan het toch nog red.

echt super dat vrouwen zoiets kunnen.baby's zijn echt een wonder

@ smokey wat erg dat je waardes hoog zijn. je hebt wel pech hoor. eerst al dat je het gevoel hebt niet van je zwangerschap te kunnen genieten vanwege de situaties ervoor en dan kan je hoop je genieten en dan dit weer :(
    ik hoop dat je waardes zakken en dat alles goed afloopt meid

@ gerritsen wat goed dat damian probeert zinndelijk te worden :D
    en die zin is zo schattig van baby luier damian niet meer :D
    kan me voorstellen dat je trots bent :D

@ele hoe was je avond met je oud vriendin??

hier niets bijzonders eigenlijk vanacht weer om 3uur eruit omdat de hond weer joelde
    we proberen nu dingen uit om haar toch stil te houden en het aparte is dat een plantenspuit op tafel haar stil houd.
    de buren zullen wel denken af en toe :)

xx cyber

5. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Hey meiden,

Smokey, wat ontzettend kl#te dat je waardes niet goed zijn en je let al goed op....
    Je vroeg trouwens waarom FV en geen BV. Dat komt mede door mijn CVS. Ik kan dan een keer een nachtje doorslapen als ik het nodig heb, daarnaast had ik ook niet zo veel met BV....

Marleen, 6 uur persweeën wegpuffen valt idd niet mee, maar het is het helemaal waard geweest!
    Je banner, de code kopieren en plakken, kan volgens mij weinig mee mis gaan...

Ele, wat ontzettend kl#te dat je zo slecht slaapt... Geef het aub niet over aan mij bevallen bent ;)

All, verder wel alles gelezen, maar niet meer onthouden. Vandaag studiedag gehad en het was saaaaaaiiiii. Nu ben ik bekaf en heb erg last van mn liezen/schaambot... Ik blijf vaanvond dus lekker thuis ipv dat ik naar een feestje ga.

Tot morgen!!

Liefs

6. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    Zo ben ik eindelijk weer even. Wat kun je het druk hebben met een klein mannetje haha.

Jens doet het super goed! Hij drinkt super zijn flesjes leeg krijgt nu zelfs al 90-100 ml per fles op de 7e dag.
    Hij is erg tevreden en heel rustig. Huilt eigenlijk nooit. Hij is best wel veel wakker maar kijkt dan met grote ogen in het rond.
    De stuwing word bij mij eindelijk wat minder wat een ellende is dat zeg.
    Maar wat is het genieten met zo'n kleintje. Het si echt het mooiste wat er is.

cyber: fijn dat het wat beter met je gaat!

Nijn: saai he die studiedagen. Vervelend dat je zo'n last van je leizen schaambot hebt.

Ele: balen van je waardes. Hopelijk gaat dat snel beter. En je oude werkgever wat een eikel.

Nisa: welkom hier!!

Butterfly: leuke foto’s zag ik weer voorbij komen.

Smokey: hoe gaat het met jou!

Hoe gaat het nu met iedereen?

7. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Goedemorgen meiden,

Marleen mooi verhaal hoor:)! Alleen 6 uur zulke heftige weeen dat lijkt me wel heftig maar inderdaad de 'oerkracht' zal je er wel doorheen slepen;) hoop ik dan maar.

Hier gaat het wel gisteren kon ik alleen maar janken heb ook een paar ogen in de kop nu pff. Er is niks meer aan te doen en moet me er maar proberen bij neer te leggen en toch ook een beetje posi te blijven af en toe want anders word ik gek in 9 maanden tijd denk ik.
    Als ik afval dat is niet goed voor mij want dan stijgen mijn waardes, en dat is er volgens mijn ook een beetje aan de hand. Dus moet dingen eten waar veel calorieen inzitten en geen eiwitten jaja en die bestaan bijna niet op zoetigheid na dan.

Nijntje hoe gaat ie vandaag wat minder last of nog steeds pijn?

Hoe gaat het met de rest van de meiden, vriendlief is een kast aan het halen komt bij mijn broer vandaan maar dat ding is niet te tillen is al langer dan een uur hmm volgens mijn gaat dat niet lukken.

Kom vanmiddag nog weer even kijken.

8. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Goedemorgen,

Smokey, dan maar veel zoetigheidjes eten!! Ik zou het niet erg vinden... Maar ik begrijp je ongerustheid... wel goede gedacht is: Er is niks meer aan te doen en moet me er maar proberen bij neer te leggen en toch ook een beetje posi te blijven af en toe want anders word ik gek in 9 maanden tijd denk ik.
    Het is nu inderdaad zo. En probeer echt te genieten van mini Smokey!!

Marleen, Jens al weer 7 dagen oud. Wat gaathet snel zeg!! Fijn dat de stuwing afneemt. En dat het druk is, tja... als je ons maar niet vergeet ;)

Na een nachtje slapen is het weer een beetje beter met mn liezen/schaambot. Nu rustig aan een beetje poetsen huis en dan zien we wel hoe lang ik het volhoud. Vanavond hebben we feest van een goede vriendin en daar wil ik graag heen. Morgenvroeg (11.00u) de ontbinding van het on-echte-huwelijk van mijn schoonmoeder (carnaval) en daar willen we ook graag heen. Maar als het niet gaat, dan kom ik gezellig hier kletsen!! :)

9. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

Marleen, super dat alles goed gaat!
    90-100ml is heel normaal hoor, Melissa kreeg toen af en toe al 120ml en kort daarna alle flessen al 120ml en nu zelfs af en toe 130ml.Ze is een echte zuipkont.............hahahahaha.

Nijn, heel veel plezier!!!!

Smokey, er is idd niets aan te doen, dus hoop dat je idd een beetje kan genieten!Anders word je idd helemaal gek!
    Hoe groot is trouwens de kans dat er een afwijking is?

Cyber: hoe is het nu met jullie hond?en ook met jezelf uiteraard.

Samantha: Wat super dat hij zindelijk is zeg!Je zult wel super trots zijn op hem?Hoe oud is hij eigenlijk?

Vandaag krijgen we visite uit Limburg,ze zijn tegen kwart over 10 half 11 gaan rijden en tom-tom gaf aan dat ze hier om kwart over 1 zijn, moet je nagaan hoe zo'n lange rit dat is.
    Dus zal hier vanmiddag niet zijn, misschien vanavond weer.

10. butterfly1984

nog even een foto showen:

11. butterfly1984

12. kidz24

kidz24 Niet meer actief

HEY meiden

hoe is het bij jullie??
    heb weer even bijgelezen
    hier een saaie dag. heb de film storm gekeken :)
    wat een film zeg

butterfly met luna gaat het goed ;D ze is schijnzwanger en loopt overal met een knuffel in de bek.
    de knuffel moet zelfs mee naar buiten als ze moet plassen :S
    raarre hond
    het is wel schattig gezicht hoor daar niet van.

wat een mooi foto's van je kleine meid. het word al een hele dame als ze zo zit :)

marleen hoe is het jens? las al dat hij meer voeding krijgt

smokey hoe is het met jouw ?

en natuurlijk met de andere meiden

13. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    Kiekeboe waar ben ik!!

14. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    Net na het badje!

15. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    En de laatste voor vandaag!

16. butterfly1984

hoi hoi dames,

Lekker rustig is het hier geweest!

Marleen, mooi foto's, alleen de laatste heb je toch al laten zien?
    Maar ja is ook zo'n mooie foto.......hahahaha
    Hoe gaat het nu met jullie?
    De kraam vandaag voor laatst?

Hoe gaat het met de rest van de meiden?

Hier gister visite gehad van een vriendin en haar man en kindje.
    Was weer heel erg gezellig, alleen jammer dat ze helemaal in limburg wonen!
    Voor de rest van de dag niets gedaan, we zijn om 20:00 al naar bed gegaan.mannetje moest er om 04:45 uit en melissa kwam om 03:40.Daarna geen oog dicht meer gedaan, omdat ze huilde.

Maar weer allemaal sneeuw gevallen, bij jullie dan?
    Mannetje belde net en zei dat de wegen erg slecht waren, hij heeft meerdere auto's voor hem de vangrail in zien rijden.
    Ook heeft ie een tijd lang achter 5 sneeuwschuivers gereden!

17. Gerritsen

Hier ook veel sneeuw gevallen. Het is inderdaad rustig hier, zelf ben ik er ook maar weinig.
    Gisteren begon de dag leuk, laatste slaapkamer behangen ( hebben er 5) Is erg mooi geworden. Daarna wilde ik een nieuwe dekbed kopen, ook een mooie gevonden, mijn man en harry liepen vast naar de auto toe, zelf wilde ik nog even langs de action. Hij ging de auto halen dan kon ik zo instappen, nou dat ging even anders.

Ben uitgegleden en heb daarbij een nare smak gemaakt, wilde niet op de buik terecht komen, dus liet me anders vallen waardoor mijn been een hele rare stand had.
    Eerst dacht ik het gaat wel, maar gisteravond naar huisartsenpost geweest, knie is namelijk 3 x zo dik als normaal en zoveel pijn dat we toch maar het even hebben nalaten kijken. Dokter denkt dat er een scheurtje zit in de knieband. Moet nu voet omhoog houden en eind van de week terugkomen. Echt klote, doet verrekte zeer en heb geen oog dicht gedaan vanacht, kon alleen maar brullen van de schrik en wat er met de baby had kunnen gebeuren. Kon niet meer stoppen. Daarbij Damian is ook ineens ziek, heeft heel erg diarree en koorts.

Damian is 2 jaar en 5 maanden oud en is dus heel goed op weg naar die zindelijkheid maar wil dus ook geen luier meer om, met die diarree moet het wel. Het vliegt er al uit met een scheetje. Dus meneer is heel chaggie.

Foto's van Jens zijn echt schattig, marleen vind dat hij op je lijkt, vooral op die foto na het bad.

Butterfly, balen zo'n nacht.

Allemaal een fijne dag, kom vanmiddag nog wel even online

18. butterfly1984

samantha: Jeetje zeg, dat is zeer zeker schrikken!
    Balen dat je met je voet omhoog moet, zeker met damian erbij!
    En dan is hij ook nog ziek.........Heel veel beterschap voor jullie alle2.
    Gelukkig is alles goed met je beebje!
    Doe maar rustig aan!

19. butterfly1984

hoi hoi meiden,

echt rustig...........hihihihi

heb zojuist foto van de kleine meid gemaakt, ze slaapt lekker in de kinderwagen

20. butterfly1984

Deel Deze Pagina