Het vervolg van 2e echo geen kloppend hartje meer!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door marleentje26, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gerritsen

Gerritsen Niet meer actief

krijg je telkens kleertjes voor esmee? kreeg ik dat maar, haha maar ik heb ten tijde van de zwangerschap nog geen kaart gekregen van mijn schoonmoeder en na de bevalling heeft ze een kaartje verstuurd met €100,-. Hoezo lekker persoonlijk.
    Daarentegen is mijn moeder ook geen cadeautjes gever, maar geeft geld aan de kleinkinderen. Van haar kregen we bv een kraammand en een spaarrekening met € 100,-, ook bij Yarno. Ze storte ook gelijk elke maand € 10,- op hun rekening en nu bij Yarno ook.

Ze wilde de andere 3 jongens dit ook geven maar dat heb ik tegengehouden. De kinderen mogen daar hun geld niet sparen voor iets groots, nee het moet gelijk uitgegeven worden. Wij vinden juist dat kinderen moet leren sparen voor iets wat te duur is en graag willen hebben. Maar ook leren we ze dat niet alles uitgegeven hoeft te worden, zo mogen ze hier € 30 ,- in de portomonnee hebben en de rest gaat naar hun bankrekening ( hebben zelf ook voor hen een bankrekening geopend, waar moeder niet aan kan komen, ook stellen wij de eis als ze eenmaal x bedrag gespaard hebben dat het bedrag daar niet meer onder mag komen.

BV hebben ze € 100 op de rekening staan en 30 euro in de portomonne dan mogen ze niet lager dan € 75,- komen op de bank. Kost het dus meer dan € 55,- moeten ze nog even doorsparen.

Zo leren ze in onze ogen dat ook al heb je genoeg geld, dat je niet alles hoeft op te maken, omdat er later als ze zelfstandig wonen altijd een onverwachtse uitgavepost kan komen waar je niet op gerekend had en als je dan geen geld hebt dat het dan heel moeilijk kan zijn. Zonder wasmachine kan ik bv niet. Ze snappen het helemaal maar hun moeder vind het onzin. Jammer dan voor haar maar hier bepalen wij het.

2. Gerritsen

het is hier rustig vandaag, allemaal aan het genieten van de zomerzon?

3. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Zo weer terug van de kapper en weer gekleurd en lekker geknipt, net even snel op de bank geslapen heerlijk...

Friso standaard nr1 ok bedankt, dan ga ik die halen.

Nijntje ik krijg ook elke x cadeautjes van smoeder nu al, ben benieuwd hoe dat straks gaat, durf daar niet eens met lege handen te komen. Normaal zijn zij ook altijd heel erg gul en vrijgevig ik vind dat je ook rustig bij elkaar moet kunnen komen zonder een bloemetje prulletje of wat dan ook. Als je dat niet wilt zou ik het wel gewoon zeggen hoor, is idd altijd even moeilijk maar als je het dan gezegd hebt voel je je weer beter:) Jammer dat Esmee even een mindere dag heeft hoop dat het morgen weer wat beter gaat.

Sam, wel een leuk en goed idee met de spaarrekening zo leren ze zeker met geld om gaan en is voor in de toekomst idd erg handig, het is hier idd erg rustig vandaag maar het is dan ook prachig weer zeg. Een kaartje met 100 euro is dan wel weer heel onpersoonlijk ja jeetje dat ze dat uberhaupt durft.

Butterfly balen dat je al zo lang ongi bent hopen dat het morgen maar eens gebeurt is dan. En weer een gebroken nacht pff hoop dat dat ook snel beter wordt weer.

Ele ik heb je hier vandaag niet gezien gaat alles goed met je en met Jimmy??

4. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

Voeding: Friso en Nutrilon zijn zeker de bekensten, maar wil toch niet zeggen dat dat de besten zijn? Alle merken zijn streng gecontroleerd voor ze in de winkels belanden.
    Zelf gebruik ik nu kruidvat, bij Esther ook altijd Nutrilon hoor.:D
    Kruidvat, ze zeggen dat het ongeveer hetzelfde is als Nutrilon, er is zelfs een rechtzaak geweest tegen kruidvat.
    Maar goed ieder heeft zo zijn eigen merk, dat is maar goed ook, anders was alles steeds op van dat ene merk.:D:D

Smokey: Dus lekker fris op vakantie?:D
    Toch wel fijn he weer lekker even naar de kapper........

Nijn: Dat zou ik wel fijn vinden hoor om kleertjes te krijgen.:D
    Hahaha, ook weer niet zo overdreven vaak natuurlijk, dan kun je zelf niets meer kopen, terwijl dat nou net zo super leuk is.

Ele: Waar ben je? Gaat alles wel goed?
    Hoe is het met Jimmy?

Sam: Nu ook nog steeds nergens last van?Van je nek of je rug?
    En damian? Dacht dat hij er niet in zat, dan je hem al naar school had gebracht, vandaar dat ik er ook niet naar vroeg.

Melissa heeft vandaag dit schema:
    04:00: 135ml
    08:00: 140 ml
    11:00: potje fruit
    13:30: 130ml
    17:30: 130ml
    21:30: ??? moet nog

Esther vanmiddag naar bed gebracht om 13:00 en om 15:40 nog niet wakker, dus maar wakker gemaakt en vond haar warm aanvoelen, dus getempt en had ze gewoon 39.4 graden koorts.:$:$
    Ze was ook huilerig en zag er ook niet uit.
    Bijna niet meer drinken en wou ook geen eten eerst, pas voor slapen heeft ze nog beetje pap gegeten.
    Heel apart, of het is een doorkomende kies of ze heeft misschien wel een griepje.

Melissa om 19:00 naar bed gedaan, maar nu slaapt ze nog niet.
    Net lag ze bovenin bed en helemaal overdwars.
    Nu weer goed gelegd, maar ze woelt alweer.

5. Anouk30

Anouk30 Bekend lid

25 nov 2008
    654
    0
    0
    hey smokey, gefeliciteerd met de dame met de lange benen, nu al topmodel in spe ;) altijd fijn om ff bevestigd te worden dat het goed gaat.
    Ik had dat ook in mijn zwangerschap dat ik wakker werd van tintelende handen, dat ze constant sliepen, maar idd geen last meer van gehad na de bevalling (was het al een beetje vergeten).

Marianne, want ontzettend balen die nachten, weet ook echt niet wat kan helpen, kan je alleen maar heel veel sterkte wensen.
    Vandaag rekening geopend voor onze stichting, subsidieaanvragen zijn in de maak, 1 juli gaat onze site de lucht in dus er zijn vorderingen.

Mijn moeder komt ook elke week met iets aanzetten, word ik weer gebeld "Ik sta bij benetton en het is opheffingsuitverkoop en ik heb zo'n schattig vestje in mn hand welke maat wil je". Er staat daar inmiddels een babybed en kinderstoel, maar logeren durf ik nog niet haha. Van mijn schoonouders hoor ik ook niks, maar dat vind ik wel prima eigenlijk.

ow er roept iemand om aandacht tot later...

6. Anouk30

Anouk30 Bekend lid

25 nov 2008
    654
    0
    0
    zo daar zijn we weer (Erin kijkt ff vanaf mn schoot mee),

Las net je berichtje nog marianne, wat sneu dat Esther ziek is, er heerst geloof ik wel wat, ben zelf ook wat gammel (en alweer een koortslip), hopelijk gaat het snel weer lekker met je beide meiden.

Ele, hoe is ie met jou vandaag? nog een beetje van het zonnetje kunnen genieten, zag je fantastische foto op hyves, kan je niks bij voorstellen dat zo';n vrolijk kereltje ook zo'n herrie kan maken als je de foto ziet, maar wij weten wel beter met de babys

Sam, goed systeem, ik ben ook voorstander om kinderen al vroeg de waarde van geld te leren waarderen.

Nijn, hoe gaat het met je vuvuzela :p?

Gister een stunt hier, ik was er gelukkig niet, maar mijn vriend ging Erin in bad doen en tilde haar naakt van de commode en toen ging ze poepen als ik hem mag geloven zat het overal, niet te vertrouwen die kleine poep en krijs machinetjes ;)

7. butterfly1984

vinden jullie dat Melissa hier ook wat op lijkt?

HEMA - brochure
    pagina 16 (hij pakte de link niet op de goede pagina)

Je kan inzoomen!

8. Anouk30

Anouk30 Bekend lid

25 nov 2008
    654
    0
    0
    ja dat vond ik al toen ik hem een paar dagen geleden door keek, was het alleen vergeten te zeggen

9. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Hallo meiden,

gisteren zo druk gehad dat ik wel even snel gelezen heb, maar niet kon reageren.. mannetje had niet zo'n hele goede dag.. dit leken overigens wel krampjes.. anouk vertelde jij vorige week niet dat ze 2 uur na de fles nog krampjes kunnen krijgen, dat had de arts gezegd ofzoies? Hier lijkt het wel vaker 3 uur na de fles te zijn.. daarom dacht ik vorige week honger.. maar nu hij 180 krijgt lijkt me dat toch echt sterk..

Ook huilt hij heel vaak een uur nadag hij een volle luier heeft gehad.. weet niet of dat een verband heeft, maar het valt wel op.. en iedere keer als hij huilt lijkt hij nog steeds "pijn" te hebben.. hij valt namelijk heel vaak stil of in slaap tijdens zijn huilbuien en begint dan weer uit het niks..
    ik dacht voorgisteren dus dat het ietsje afnam, maar gisteren was het dubbelop..

maar.. wat er nu gebeurd.. hihi.. hij slaapt nog!!!! hij huilde een beetje om 5 uur.. en toen dacht ik nog.. het lijkt wel alsof hij in zijn slaap huilde, daarna was het ook weer stil... en dit is dus echt een record!!!! hij heeft om 23 uur de laatste fles gehad!!! dit heeft hij echt nog nooit volgehouden!!! bijna 8,5 uur.. ik dnek dat ik hem zo maar ga wakker maken ofzo? ik weet het niet.. ik vind het natuurlijk helemaal leuk, maar wat nu hahahaha..

met jimmy gaat het op en neer.. tot nu toe geen toeval meer gehad.. heeel af en toe eet hij een paar brokjes als je ze voor zijn neus legt.. en dan heb ik het over 5 -6 brokjes.. niet veel dus, maar toch vind ik alles meegenomen... dat hij elke dag magerder wordt heof ik denk ik niet meer te zeggen.. hij ziet er echt eng uit, doet me soms denken aan de dieren op animal planet die ondervoed zijn..
    we zijn niet meer naar de da gegaan, ik heb wel gebeld, hij gaf aan dat ze nu ook weinig kunnen doen.. de insuline moet aanslaan en dat duurt ff.. en dan hopen ze dat de leverwaarde ook gedaald is.. dat is de grote vraag.. de suiker zou je met die spuitjes op peil kunnen houden.. maar zijn lever...
    de da zei dat hij makkelijk op het astronauten voer kan leven.. zolang hij dat maar binnenhoudt.. dat doet hij dus.. maar dat voer zorgt er niet voor dat zijn vetbehoud blijft of dat er vetreserves bijkomen.. het is precies genoeg voor wat hij nodig heeft.. Gisteren was hij dan ook weer de hele dag gezellig aanwezig.. tot nu toe heb ik niet het idee dat hij "pijn" heeft. natuurlijik voelt hij zich niet ok als je niet eet en suiker hebt, we moeten dus de nieuwe bloedonderzoeken afwachten volgende week...

marianne, het is ongelooflijk hoeveel die baby op melissa lijkt! weet je zeker dat ze net stiekem al een fotomodelletje is en je man iets aan het bijverdienen is? :):)
    Hoe is het met Esther? dikke knuffel voor haar!

Haha, nijn, heerlijk zo'n schreeuwertje in huis he? :D:D lekker in de tuin gaan zitten, kunnen de buren ook genieten! :):)

smokey gefeliciteerd met je 31 weken en een dag! :):) jeetje nog 6 weken.... :)

sam, soms vraag ik me echt af hoe jij je tijd verdeeld :) je houdt zelfs supergoede schema's bij, hebt om de 2 weken het hele huis vol kids.. je bent dan weer met dit dan met dat bezig.. :D houdt je ook een schema voor jezelf bij? want daar ben ik wel benieuwd naar, ik krijg geen werk uit mijn vingers, ik lijk wel de hele dag met een baby op de arm te lopen.. :)

ANouk, hoe gaat het met Erin, heeft ze afgelopen dagen weer iets beter gedronken? en ook nog aardaappel gegeten? :):)

10. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    hij slaapt trouwens nog steeds!:)

11. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    ele: lekker toch dat hij so goed slaapt!! geniet er maar van. Ik zou zeggen gewoon laten liggen hij word vanzelf wel wakker als hij honger krijgt.

Anouk: haha had je vriend een voltreffer!

Hier zijn Jeroen en Jens allebei niet lekker. Jens heeft gisteren heel zijn fles uitgespuugd. Hij is zo verkouden dat door het slijm veel moet hoesten en dan zijn fles eruit komt. Dus echt alles zat onder. Zo zielig. Hij heeft gelukkig geen koorts maar kijkt heel waterig en slaapt veel. En rocheld ontzettend zo zielig.
    Dus Jeroen blijft vanmiddag samen met Jens thuis als ik ben werken. Dat is dan wel een goed gevoel dat Jens niet naar de gastoduer hoeft.

12. Gerritsen

Marianne: idd melissa lijkt er echt op, raar of niet.
    Kruidvat voeding is idd ook goed hoor, alleen durf ik dat zelf niet zo goed, dat had ik toen ook met die olvarit potjes en eigen merk supermarkt. Maar het voldoet zeker aan alle eisen anders stond het er niet. Heb dan ook weinig potjes gebruikt alleen in het begin om te kijken wat hij lekker vond. Daarna ben ik zowel groente als fruit gaan pureren net de staafmixer.

Jens: zielig he als zo alles eruit komt, fijn dat jeroen thuis is bij Jens.

Anouk: dat had ik wel willen zien, lijkt ondanks de stress op dat moment wel heel erg comisch. Hahah.

Smokey: alles gepakt en klaar voor vertrek, geniet ervan. Is je laatste vakantie alleen.

Elegance: Volgens mij kunnen ze krampen echt telkens hebben, enige troost die dan bied is dat warmte vaak helpt.
    Misschien even een kruik klaarmaken en het bedje voorverwarmen of waar je hem neerlegt.

13. butterfly1984

Hallo allemaal

Sam: Eigen merk potjes heb ik ook weleens geprobeerd, maar daarvan vind ik olvarit toch wel de beste van.Of in ieder geval, dat smaakt het beste.Heb eens het merk van de plus geprobeerd, maar dat was net kots, was echt goor.
    C1000 groentepotjes is ook vies, maar fruit daarvan is wel goed.
    kruidvat gaat wel met groente en fruit.
    Hoe voel jij je op dit moment??Zit je alweer wat beter in je vel?

Ele: Ik duim voor je mee dat de insuline zijn werk gaat doen.
    Gelukkig houd hij het astronautenvoer binnen, dat is toch ook wel een geruststelling.Hoe oud is Jimmy eigenlijk?
    Wat naar dat Herbie zo'n pijn lijkt te hebben, idd wat Sam zegt, lekker een warme kruik gebruiken.Wat zielig zeg, een hele dikke knuffel voor hem.En jeetje zeg, wat heeft hij lang geslapen.
    Echt heel erg knap.......hoop dat dat een beetje zo blijft, kun je zelf ook lekker bijtanken.
    Heeft hij na de laatste fles ook krampjes?

Nijn: Hoe is het vanacht gegaan met Esmee?Lekker doorgeslapen?

Anouk: Tot hoelang slaapt Erin nu?Is ze alweer in haar oude ritme?Mogen wij straks ook de website zien als het in de lucht is?Het schiet nu al mooi op niet?Knap hoor!!!

Gelukkig zijn we niet de enigen die zagen dat Melissa erop lijkt.
    Echt bizar om te zien, ik schrok er van toen ik de bladzijde zag, direct mannetje erbij gehaald en hij vond dat ze erook op leek.
    Eigenlijk wel grappig.........:D:D

Melissa heeft haar laatste fles om 21:30 gehad en dronk daarvan 160ml, wel met moeite het laatste beetje.
    En om 06:00 werd ze weer wakker.:D:D
    Toen heeft ze 150ml gedronken.
    Net om 10:00 maar 100ml gedronken, dus zal me benieuwen hoelang het duurt voor ze weer wil.Ze ligt nu net op bed.

Esther heeft nog steeds koorts, vanmorgen was het 38.7 graden. Ze drinkt gelukkig wel heel erg goed, ze heeft nu al 2 bekers op en 1 beker is zo'n 500ml.
    Eten wil ze eigenlijk niet, maar ze is voor de rest niet vervelend of hangerig, ze is wel erg rustig.

Vanmiddag op kraamvisite.
    Had laatst kleertjes gekocht in de winkell daarvoor en toen bleek het tshirt in de aanbieding te zijn, wat ik niet wist, dus dat was mooi meegenomen en ze had het broekje helemaal niet aangeslagen, dus was mooi een koopje.

14. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Even hele snele reactie, koffers zijn gepakt gaan even een broodje eten en dan weg.
    De laptop gaat mee dus als we aansluiting hebben daar ben ik er gewoon elke dag even maar ben bang dat dat niet het geval is dus dan hoor ik jullie pas weer over een week.

15. Gerritsen

Elegance: Yarno slaapt nog veel en Damian is alweer bijna 3 jaar en wil krijgt heel iets vrijheid, dus even spelen in de tuin, dan doe ik de keuken want dan kan ik hem in de gaten houden. Maar wat ik voornamelijk doe om Damian tevreden te houden is, dat ik tegen damian zeg '' mama moet nog even een paar dingen doen zoals bv schoonmaken, maar mama gaat nu eerst even met jou kleien, verven of spelen en dan gaat mama even aan het werk. Meestal ben ik dan een half uurtje bezig en dan ga ik aan het werk en dan heeft Damian lekker gespeeld en kan ik aan de gang in de keuken,woonkamer,bijkeuken. Boven en zolder doe ik altijd als ze in allebei in bed liggen of als Damian er niet is ( dinsdag, donder- vrijdagmorgen) of als harry thuis is.
    Verder is het schema van Yarno zo in ritme dat ik precies weet wat ik wanneer kan doen.

Maar ik moet wel zeggen Yarno huilt weinig is een blij tevreden kindje.Verder las ik momenten op de dag in om met de kinderen bezig te zijn en momenten dingen die ik moet en wil doen.
    Damian is op het moment wel een echte boef waar ik mijn handen aan vol heb, alles is nee en als iets niet mag dan wegrennen en verstoppen. Hij pakt bv nu van alles uit mijn lades en kasten en gaat dan stiekem verstoppen achter de bank ( ja deze mama heeft het helemaal door) en heel stil er stiekem er mee spelen op zijn manier.

Maar omdat ik een regelmiep ben en heel erg netjes ben ik ook wel druk hoor en kom soms ook wel tijd te kort, of denk shit dit had ik nog willen doen.

16. Gerritsen

Marianne ik voel me heel goed, ben echt de oude Sam. Gesprekken zijn op gang en voel me er goed bij. Probeer meer de middelvinger tegen anderen op te steken ( bij wijze van spreken he) en mezelf niet meer voorbij te lopen. Is niet altijd makkelijk. Maar ik ben net begonnen.

Harry is trouwens hier vanochtend gesterriliseerd. Hij kwam niet echt moeilijk aanlopen maar nu de verdoving is uitgewerkt loopt hij wel wat wijdsbeen, haha. Verder was het niet echt pijnlijk, maar dat kan nog komen. Moesten om 8:10 uur in het ziekenhuis zijn en om kwart over 9 aan de beurt. ( lopende band werk) en kwart voor 10 weer thuis. Wordt niet in ok gedaan, maar gewoon ik een kamertje.

17. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Even een heel snelle reactie, ik heb wel gelezen, maar niet alles onthouden, hihi

Ele, super dat Herbie al goed geslapen heeft vannacht!! Is ie inmiddels al wakker geworden? ;)

Smokey, een hele fijne vakantie!!

Marianne, sooo, die lijkt op Melissa. Ik snap dat je daar van geschrokken bent...

Anouk, haha geluksvogel die man van jou!

Marleen, balen 2 zieken in huis....

Sam, Harry is nu dus wel even rustig, haha Ik ben trouwens nog benieuwd naar je foto's

All, ik ben druk bezig voor vaderdag. Heb een digitaalfotolijstje gekocht en wil daar nog leuke foto's op zetten... Verder is smoeder vanochtend geweest en ik heb gezegd dat we het heel erg lief vinden om steeds kleertjes te krijgen, maar dat we het niet nodig vinden. Zij begreep het, jippiiee. Dadelijk komt szus op visite en vanavond krijgen we visite. Ondertussen beginnen 2 schilders vanavond de kozijnen te schilderen, het is hier dus erg druk... Ik weet dus ook niet of ik dit weekend veel op zp ben...

Morgen NL- Japan 2-0

18. Anouk30

Anouk30 Bekend lid

25 nov 2008
    654
    0
    0
    Ele, ja hoorde tot max 2 uur na voeding nog krampjes, maar 3 uur volgens mij te lang, tenminste dat hadden ze tegen ons gezegd.

Marianne, wat fijn dat Melissa zo lang achter mekaar heeft geslapen, 6 uur is wel vroeg maar ze lag er ook vroeg in natuurlijk.
    Erin slaapt tot 8.00-8.30 (sorry je vroeg er zelf om hihi), schema gaat goed met vier voedingen, maar ook zij laat af en aan nog best wat staan. Gisteravond 70 maar dan drinkt ze vanochtend wel 230 en net heeft ze 80 (van een 200 fles) laten staan dus neem aan dat volgende voeding wel weer meer wordt.

Nijn, ga morgen ook lekker voetbal kijken, oranje tiara in de aanslag. Erin drop ik bij mn ouders dan kan ik lekker de kroeg in met bier.
    Mijn vriend is het hele weekend kamperen in Dronten (goed weer maar niet heus) dus ben alleen met het monstertje.

Sam, goed te horen dat je je weer helemaal de oude voelt en dat alles zo lekker loopt (behalve Harry dan letterlijk ;)). Wel goed dat je man dat heeft laten doen, geen hormonenpillen voor jou dus meer, dat is wel heel fijn, ik heb vaak na lang de pil slikken beetje last van moodswings.

Erin huilt ook bijna nooit, maar ze gilt wel hard, vreugde gegil maar flink wat db, had mijn moeder aan de telefoon en die zei dat het leek alsof ik een papegaai op de achtergrond had :D.

Smokey, ff gemist maar ga je weekend weg, veel plezier in ieder geval

Marleen, beterschap met je mannen!

19. butterfly1984

Nijn: Wat een leuk vaderdag kado.:D
    Gelukkig snapte je smoeder het.
    Hoe gaat het met Esmee?

Anouk: Lekker een meidenweekend voor de boeg.......gezellig!:D
    En morgen eerst lekker de kroeg induiken.........even ontspanning..........goed bekeken hoor.

Melissa krijgt om 21:30 weer haar laatste fles, hopelijk doet ze het weer net zo goed als vandaag.
    Zij had iets verhoging vanmiddag, 37.8 graden.

Esther had voor het slapengaan 40 graden koorts.
    En zeg maar wat het is.........ze eet alleen slecht, maar voor de rest is er niets aan de hand.Oke, ze ziet er pips uit, maar ze is de hele tijd vrolijk en aan spelen.

20. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Goedemorgen!

marleen hoe is het met jens en jeroen? allebei nog ziekjes?
    heb je lekker gewerkt? :)

Smokey, ook al ben je al weg, misschien lees je dit dan toch daar :) Heel veel plezier, geniet ervan nog even met z'n 2tjes voordat er ook een vuvuzela in huis is :)

marianne, hoe heeft melissa vanacht geslapen? wat gek he dat ze ineens zo midden in de nacht lijkt te komen..
    herbie heeft na zijn laatste flesje nooit krampen zo lijkt het, hij lijkt dit flesje ook in zijn slaap te drinken, want je kunt hem als een lappenpopje in bed liggen :)
    maar de rest van de flessen overdag... als hij een boertje moet laten begint het al zo lijkt het.. en dan duurt soms echt een uur.. en als dat achter de rug is is hij 30 minuutjes stil, soms een uur.. en dan begint het spektakel weer opnieuw vaak tot zijn volgende fles.. we laten hem nu ook al 2 keer boeren tussendoor tijdens zijn fles... wat ook opvalt is dat hij heel vrolijk is als hij niet huilt.. of moe.. :)

nijn wat geweldig dat esmee het in de nacht al zo goed doet! :):) heerlijk he als je zelf je rust krijgt! :)
    hoe gaat het verder met drinken hoeveel en hoevaak drinkt ze nu?

samantha, heeft damian nu zijn peuterpubertijd zoals ze dat vaker zeggen? :) klein en ondeugend :):):)
    echt goed dat je het zo gecombineerd krijgt, wel soms makkelijk dat harry thuis is.. Hier is het door de week echt alleen zijn van smorgens tot s'avonds.. dat is soms wel wat lastig, zoals nu met de jimmy.. je kunt niet even de kleine afgeven :)

oeps ik zie dat ik moet opschieten, voor de laatste keer bbmassage.. en geloof het of niet.. hij begint nu pas een beetje met jengelen! :):)

Deel Deze Pagina