Goedemorgen Dames, Smokey: geniet van je weekendje weg! Heb het even gemist denk ik maar toch geniet er lekker van zal de laatste keer met zijn tweeen zijn denk ik! Sam: fijn dat je je weer wat beter in je vel zit! Merk het ook wel aan het posten van je berichten. Hoe gaat het nu met harrie? Nijn: is het gelukt met het digitalke fotolijstje? Is echt heel leuk! We hebben er hier ook een en we kijken er vaak naar. Ele: Wel fijn dat je nu steeds meer de vrolijke kant van herbie gaat zien!! Dat is dan toch wel genieten! Hoe gaat het nu verder met je en met je man? Trekken jullie het nog een beetje? Anouk: haha dat gillen komt me heel bekend voor! Jens gilt er ook op los andere denken dan soms dat hij huilt maar is gewoon gillen van vrolijkheid haha Butterfly: hoe is het bij jou ziekenboeg? Hier nog steeds twee niet lekkere mannetjes. Vanavond word mijn peetoom 50 dus dat word alleen op pad. Want Jeroen is echt niet lekker. En Jens zou vandaag voor de 1e keer gaan logeren bij zijn knuffeloom en tante. Maar dat zullen we ze nu maar niet aan doen.
ff een ego bericht, mijn vriend is op kamp (niet voor zn werk, gewoon voor de leuk), en toen ie gister weg ging riep ie "bel je vanavond, beloofd"(doet ie eigenlijk altijd ook als ie slaapdienst heeft), nou niks gehoord, geen smsje of niks, ik heb hem paar x proberen te bellen maar nam niet op en ook geen respons op mn smsjes, begon me op een gegeven moment echt zorgen te maken, heb de hele nacht niet geslapen, belt ie dood leuk op vanochtend dat ie zn telefoon in de auto had laten liggen en dat ie er niet aan gedacht had, ben echt zo pissig, heb opgehangen, maar heb spijt dat ik uberhaupt opgenomen heb.
hoi, Wat een wedstrijd of niet, vond hem echt eerst saai en echt op het laatst werd het even spannend, maar ach wel gewonnen. Zal zo even wat spammen.
Nou dames hier kom ik met onze wk spam, de fotoshoot spam kom ik vanavond of morgen mee omdat ik deze nog van de laptop op de pc moet overzetten. In Apeldoorn hebben we een grote rontonde, 2 min van ons huis en daar wordt al vanaf dat ik een jaar of 10 ben feest gevierd als nederland wint. Dan wordt alles afgezet door de ME en het is zo druk dat ze ook honden inzetten en paarden etc. Echt heel groots als ik zeg dat heel apeldoorn zo'n beetje kom dan overdrijf ik echt niet.'
middag! wat een leuke spam samantha! enneuh wat komt me dat pakje bekend voor van Yarno! leuk issie he? wij hadden er vanmorgen ook een witte broek onder, maar helaas is die niet helemaal wit gebleven en toen maar een oranje truitje van noppies aangetrokken.. niet zo leuk helaas, maar wel oranje en vond de wedstrijd een beetje saai, uiteindelijk toch gewonnen gelukkig! Anouk, balen als zoiets gebeurd met je mannie he... soms kunnen ze zo ontactisch zijn.. en het zelf niet eens in de gaten hebben hoe ontactisch ze eigenlijk zijn tot hunzelf dit gebeurd en dan zijn ze in alle staten! Heb je ondertussen nog contact gehad met je mannnie? vanuit hier een schop onder zijn kont! marleen, wat balen dat je mannen nog ziek zijin, en geen logeerpartijtje voor jens dus.. hopelijk zijn ze weer snel opgeknapt! de rest van de daames heeft een sabbatical? Hier lijkt het ietsje beter te gaan met jimmy, ik durf het nog niet goed uit te spreken, maar sinds gisteren eet hij heel af en toe een paar brokjes.. of likt hij een beetje aan de gelei.. nou zie je maar hoe belangrijk een goede da is.. de ene stuurt ons naar huis zonder te vertellen dat hij dwangvoeding moet krijgen, als we dat niet zelf gelezen hadden op internet was hij nu dus echt al niet meer in leven.. en de andere laat je nog steeds in onzekerheid.. beide van het zelfde dacentrum.. en nu zijn we in een hele andere geweest en deze maakte er gisteren ook echt werk van..hij liet ook zien wat hij ging doen, en liet ons ook de resultaten zien en besprak die ook.. nam zich ook de moeite.. heeft een hele echo gemaakt van zijn organen.. waarop dus heel veel te zien en te verklaren was ( leververvetting) en geen levercirrose) en hij heefthem ook een spuit gegeven zodat hij weer eetlust krijgt en minder misselijk is.. en dat is wel te zien vandaag.. want hij eet uit zichzelf een beetje.. en het hangt er ook een beetje om of hij wel of niet gaat eten of hij het gaat halen.. terwijl de eerste da ons alleen gezegd heeft hij heeft leverfalen en dat is heel ernstig... best erg toch... nu heb ik wel het gevoel dat we er alles aan gedaan hebben mocht hij het toch niet halen.. suiker blijft hij sowieso houden, helaas.. maar dat hebben we voor hem over... hij is me ook echt heel veel waard.. mijn kleine hartendief.. weer een heel verhaal zeg.. met mij gaat het zo zo.. ik ben gestopt met de medicatie, ik kon er gewoon niet van slapen.. ik weet dat ik somber en nega ben.. maar ik weet ook dat tabletten daar niet altijd bij helpen.. en ik word ook somper als ik eraan denk dat ik niet afval, ook al ren ik de hele dag.. en van die tabletten word ik nog dikker... ik bedoel dat is ook niet de bedoeling.. en ik ga maandag eens bespreken wat samantha zei, tabletjes die je op het moment zelf kunt nemen als je het even niet mee ziet zitten.. weet je nog de naam hiervan sam? vandaag ook de laatste keer bbmassage, eigenlijk wel jammer, weer een hoofdstuk van het baby zijn afgesloten.. het gaat zo snel allemaal.. hij heeft vandaag weer tot kwart voor 8 geslapen maar begon uit zichzelf te huilen.. de rest van de dag heeft hij ook weer veel gehuild.. maar voor het eerst vond ik het huilen meer lijken op aandacht.. maar het gekke was, dat als je hem nu liet liggen, in de box bv hij minder hard huilde dan als we hem oppakten.. dan leek het verdriet eindeloos.. en als we hem dan weer neerlegden ging hij weer wat jengelen.. is dat herkenbaar? zo nu ga ik in bad!
haha ja ik heb hem van de Albert Heijn, alleen ik heb hem zo gekregen toen ik erom vroeg omdat ik nog meer dan genoeg luiers had en toen zagen ze Yarno en ik kreeg hem zo mee. Helemaal top dus. Die tableten heten Alprozolam, echt heel erg top. Niet afvallen kan komen door je stress. Is heel normaal dan. Maar het kan ook echt nog komen door je bevalling, je lichaam is nog herstellende. Dat duurt echt 9 maanden tot 1 jaar. Het afvallen gaat hier ook niet zo heel snel, moet 8,5 kg kwijt. Nu ben ik er 3 kwijt in twee weken, maar dan sport ik wel megaveel nu. Maar ondanks dat kan ik mijn eigen spijkerbroeken nog niet aan. Krijg ze wel aan maar niet dicht, ben echt breder geworden op de heupen. Had ik bij Damian totaal niet, daar zat ik heel snel in de oude kleding. Echter krijg ik nu wel juist complimenten dat ze mijn figuur nu mooier vinden dan voorheen, pfff echt niet. Maar ik woog eerder rond de 49 a 50 kg en nu nog 55 kg en ben ik 1,68 lang. Fijn dat het met Jimmy beter gaat, nu nog met jou en herbie minder huilen en je zult zien dat je meer energie gaat krijgen. Ik ga even douchen heb zo verjaardag, waar ik totaal geen zin in heb en Harry gaat niet mee, die kan amper lopen. Hij is helemaal blauw daaronder, hihih. Gelukkig kunnen we erom lachen en maken dan ook constant grapjes erom. Maar nu ga ik dus even douchen en Damian ook en dan leg ik die op bed zodat Harry er niet meer naar om hoeft te kijken. Yarno ligt nu lekker wakker in de box te spelen en geluidjes te maken, smelt zo weg van hem. Fijne avond
Heb gisteravond alles terug gelezen, dus hoop dat ik alles beetje heb onthouden. Sam: Van jou zag ik iig prachtfoto's tegen. Je hebt echt 2 prachtkereltjes..............echt om trots op te zijn.Heb ook je foto's op hyves bekeken en sta echt helemaal paf dat jullie echt exact op elkaar lijken.(jij en je zus), ook zelfde kapsel en kleurtje enzo. Ele: Wat goed dat je dat aanvoelde dat het toch geen goede da was en dat jullie naar een andere zijn gegaan.Hopelijk gaat het nu dan toch steeds beter.En wat een gave foto's weer op je hyves, ook al zo'n prachtmannetje en zo lekker ondeugend kijken of de foto waarop staat opa's boefje! Echt super leuk! Hoop dat het nu ook snel weer beter met jou gaat en dan Herbie steeds minder gaat huilen. marleen: Nogmaals beterschap!Hopelijk snel weer beter. Anouk: Dat was dan wel even schrikken dat hij niet gesmst of gebeld had.En dan doodleuk de andere dag bellen, idd een trap onder zijn kont moet hij krijgen. Dus hij is er niet op zijn 1e vaderdag?Of komt hij vandaag weer? Nijn: Hoe gaat het met jullie? Wat vond mannetje van zijn 1e papadag cadeau? Gister geen tijd gehad om te reageren. Esther was nog steeds ziek, maar koorts was gezakt naar 38.5 graden.Melissa iets verhoging en mannetje was ook niet lekker. Vanaf gistermiddag zelf ook niet lekker, diaree, hoodpijn en misselijk, ook erg slecht geslapen. En ook nog steeds ongesteld. Melissa heeft vanacht weer goed geslapen, had om 22:00 de laatste fles gegeven. Ik merk dat ze dus beter slaapt als ze ook een potje fruit heeft gehad.Ze zal dan toch echt wel te weinig binnenkrijgen, omdat ze ook altijd veel laat staan.Wil nu ook met groente beginnen en zo toch op 4 flessen uit te komen. Ze is bijna toch een half jaar en dan zijn ze toch ook minder melk nodig, nu krijgt ze toch ook minder dan zou moeten.
Mooie foto's marianne. Heerlijk meisje om te zien en vast om te hebben. Hier vandaag consultatiebureau boekje van Damian afgemaakt, zoals foto 's inplakken. Ook heb ik vandaag die van Yarno aangevuld met foto's. Heb ze nu beide weer klaar en heb ook het eerstje levensjaar dagboek van Yarno aangevuld tot heden. Ohja en de bestelde foto's weer geplakt in de albums en daarmee gescrapt. Kortom ben weer helemaal bij en heb de foto's van fotoshoot/wk en vaderdag zojuist besteld. Wil dat nog klaar hebben voor we over 3 weken met vakantie gaan want dan komen er hele lading foto's erbij, ken mezelf Hoe is het met de rest en de eerste vaderdag vieringen??? Wij gaan nu weg naar verjaardag, wij hebben geen vaderdagbezoekjes hoeven af te leggen onze vaders zijn allebei overleden, hebben alleen even hun graven bezocht. Tot later