Het vervolg van 2e echo geen kloppend hartje meer!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door marleentje26, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gerritsen

Gerritsen Niet meer actief

2. Gerritsen

Stoere bink

3. Gerritsen

4. Gerritsen

5. Gerritsen

6. Gerritsen

7. Gerritsen

8. Gerritsen

Zal zo nog even meer spammen als jullie het leuk vinden dan komen de foto's alleen van Yarno.
    Maar moet nu aan tafel, eten is klaar en mannetje heeft me al een paar keer geroepen.

9. Gerritsen

10. Gerritsen

11. Gerritsen

12. Gerritsen

mijn lieverd

13. Gerritsen

14. Gerritsen

15. Gerritsen

16. Gerritsen

zijn jullie me al zat?

17. Gerritsen

hierna nog één

18. Gerritsen

einde van de dag was ik dan ook doodop en ging lekker met papa dutten op de bank

19. Gerritsen

Heb nu zo'n beetje voor een heel jaar gespamt, haha.
    Ben ook zo trots op mijn jongens.

Hoe is het met iedereen?

20. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    wat een geweldige foto's van melissa, damian en yarno!
    heb echt met plezier zitten kijken! wat een schatjes allemaal zeg, wat worden ze groot he.. yarno is ook al een echt knulletje he.. pas nog zwager en willen bevallen en nu al zo'n grote knul!

Hier echt een klote dag zeg.. vanaf vanmorgen heeft mannetje gehuild.. echt niet te bereiken alleen maar krijsen.. ook in de auto.. ook in de kinderwagen.. alleen aan het einde van de dag kon ik hem troosten omdat hij zoooo moe was van alles dat hij zo tegen me in slaap viel.. ik snap het echt soms niet.. mijn man ook niet..
    morgen weer naar de ha, heb best zenuwen omdat ik moet zeggen dat ik gestopt met de pillen ben.. alsof ik er niks aan wil doen aan mijn probleem zeg maar, maar dat is het dus niet.. ik weet wel wat het is, het is me gewoon allemaal teveel geworden.. wat positieve inbreng en vooral rust zou wonderen doen.. en niet nog meer negatieve gebeurtenissen.. en zo weinig rust....
    jimmy heeft vandaag niet veel gegeten, nu net aan het einde weer wat, maar dat komt denk ik omdat we hem vanmiddag weer een antimisselijkheid spuit gegeven hebben zo zielig... maar de da zei dat hij dus gewoon kotsemisselijk is door die lever en hij dus in een vicueuze cirkel zit die alleen wij nog voor hem kunnen doorbreken hijzelf kan het niet... ze noemen het ook wel anorexia... morgen dus weer bellen wat we nu moeten doen...

tot morgen!

Deel Deze Pagina