Het vervolg van 2e echo geen kloppend hartje meer!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door marleentje26, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    goede morgen meiden!

weer terug van de ha.. ze vond het niet erg dat ik met de pillen gestopt ben.. gelukkig, stom he kan me daar dan weer schuldig over voelen... wel een verwijzing naar de kinderarts, omdat hij zo gigantisch blijft huilen..

nu ga ik eens als een bezetene het huis zuigen want meneer ligt in bed! :) wel nog wakker en heel erg aan het smekken, klinkt best lief :):)

2. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Hoi hoi,

Ele, fijn dat de ha begrip had voor het stoppen met de pillen. Heeft ze je nu ook de andere pilletjes voorgeschreven? En een verwijzing naar de ka voor herbie. Ik heb wel eens gelezen dat baby's heel verdrietig kunnen zijn na een traumatische bevalling bijv. Zou dat mee kunnen spelen? Het ging tenslotte niet gemakkelijk.
    Ik las het berichtje van zaterdag over Jimmy en werd er blij van... Daarna weer dat het minder ging. Wel goed dat jullie naar een andere da gegaan zijn.
    Leuke foto's trouwens op je hyves!!

Samantha, wat een gave foto's! En wat zien je mannen er lief uit! Ook lijkt Damian erg lief voor zijn kleine broertje.
    Hoe is het nu met Harry, haha

Marianne, hoe gaat het met de ziekenboeg? Zelf niet zieker geworden? Het is wel vaak raak bij jullie he?
    Ook jij had weer geweldige foto's van Melissa. Leuk!!

Marleen, balen dat de ziekenboeg niet leger wordt...
    Hoe was de verjaardag gister? Viel het toch nog mee?
    Balen dat Jens niet kon gaan logeren bij zijn knuffel oom en tante.
    Ik moet zelf trouwens nog niet denken om Esmee een nachtje te laten logeren...
    Deze week hoef je weinig te werken toch?

Anouk, wat een rotstreek van je man. Mijn mannetje is daar soms ook erg goed in. Afgelopen donderdag barstte daarom even de bom hier. Hij nam zijn telefoon weer niet op en verder was er niemand te bereiken van zijn voetbalteam (tja, ze zaten in de kroeg). Dus ik zei "als er nou iets met Esmee is, kan ik je niet eens bereiken" Zegt ie doodleuk "je kunt toch ook ons thuis ons jullie thuis bellen?" "Hallo, het is jouw dochter..." MANNEN....

Smokey, Lekker aan het vakantie vieren...
    Je hebt trouwens een hele goede band op je bruiloft want zij spelen ook op de bruiloft van Wesley en Yolanthe!! Hoorde ik gister, haha

All, het is allemaal gelukt met het vaderdag cadeautje. Papa was er erg blij mee...
    Verder gaat het goed, al was gister een beetje te druk voor mij (en ik denk ook voor Esmee). Gisteravond was het alleen maar huilen, huilen,huilen. Dus ik met mannetje besproken dat als we naar souders gaan, we haar daar meteen op bed gaan leggen. Nu vloog iedereen er op af en is ze de hele middag geknuffeld en heeft ze dus niet geslapen. Vannacht heeft ze daarentegen (omdat ze zo moe was natuurlijk) super goed geslapen (22.30u-6.00u).
    Iemand vroeg op hoeveel voedingen Esmee nu zit, ze drinkt nu 6 flessen van 120+4 en die gaan allemaal op. Allemaal zelfs binnen 10 tot 15 minuten....
    Deze week wil ik ook een begin maken met een fotoboek. Heb zo veel foto's en anders ben ik het overzicht kwijt en heb ik geen zin meer om er aan te beginnen omdat het te veel is....

Maar ik ga eerst even naar mn meisje kijken, want ze heeft al zo lang de hik en dan kan ze niet slapen....

Tot straks!!

3. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    zo zeg, ik blijf erbij wat een goede dierenarts zeg..
    ik belde op om te overleggen wat te ddoen... gisteren hebben we hem weer een spuit tegen de misselijkheid gegeven en dan eet hij weer een heel klein beetje.. veel te weinig, maar beter iets dan niets... we zouden vandaag teruggaan mocht hij helemaal niet willen eten.. ik hoef dus vandaag nog niet terug.. wel medicatie ophalen dat via zijn mond kan worden toegediend om misselijkheid te voorkomen..
    als hij niet goed gaat eten moet ik midden inde week terug.. dan krijgt hij weer een spuit voor zijn lever.. en anders pas weer vrijdag om zijn bloedwaardes te controleren...
    ze zijn er zo betrokken he..
    en die andere dierenarts heeft ons helemaal niks gezegd 2 weken geleden over dwangvoederen, niet eten, leverspuit, misselijk etc.. daar hoefde ik pas morgen weer terug...
    dan was die kat dus ehct niet meer in leven nu..
    ik blijf er dan ook bij dat ik het gevoel heb dat als het niet goed afloopt we er echt alles aan gedaan hebben...

mannetje slaapt... ik weet niet wat er is vandaag, maar tot nu toe, ging het best goed.. wel een korte spanningsboog, maar denk dat hij moe was.. hijligt nu zelfs in de delta sleep.. in de pucka.. terwijl hij altijd begint te gillen als hij op zijn zij ligt.. nu ligt hij al 30 min zo!
    soms hoop ik zo dat het huilen afneemt, de eerste 5 weken heeft hij ook niet heel veel gehuild.. dat begon daarna pas.. ook maak ik iedere keer als ik hem in bed leg zijn kamer donker en laar de kamerdeur open.. dat lijkt hij ook veel fijner te vinden..

nou ja op hoop van zege ik ga even iets eten.. :D

4. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Nijn veel plezier met de foto's! hier hebben we alles op internet bijgehouden op onze site.. dat is echt zo leuk om nu al het verschil te zien van hoe klein hij is geweest..
    gaat snel he.. vandaag ben jij ook al 5 weken mama!..
    hoe voel je je overigens? al helemaal gewend met Esmee in huis? :)

5. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

Sam: Wat een superleuke foto's weer!
    Echt 2 mannetjes om super trots op te zijn.
    En yarno is echt al een heel mannetje super zeg!

Ele: Wat een super da hebben jullie nu, gelukkig zijn ze heel meegaan, dat mag ook wel toch als je da bent?
    Wel zielig zeg dat hij daar zo misselijk van is, hoop dat dit beter gaat helpen.
    Dat is idd wel een goed idee om langs de kinderarts te gaan, want zoveel huilen dat is ook niet niks.Voor Herbie niet en voor jullie ook niet.Wat zegt je eigen gevoel wat er aan de hand is?
    Pijn?krampjes?door de bevalling?van de operatie misschien?
    Gelukkig gaat het vandaag beter, hij zal vast nog moe zijn van gisteren.

Nijn: Dan drinkt ze misschien nog wel meer als Melissa de laatste tijden doet, zij krijgt 5 flessen waarvan ze dus van de 200ml eigenlijk altijd 60-70ml liet staan.

Anouk: Mannetje weer heel thuis gekomen?
    Heeft ie nog een schop onder zijn kont gehad?:D:D

Melissa laat nu een paar dagen ongeveer 40ml staan van de flessen, soms nog iets minder zelfs, hoop dat het zo blijft en dat ze steeds meer drinkt.
    Gister wel een keer wat minder, toen liet ze 75ml staan.
    Maar de fles erna dronk ze de 1e fles leeg.:D:D
    Wij helemaal super blij.:D:D

Esther heeft geen koorts meer, gister ook al niet meer.
    Mannetje moet deze week 6 dagen werken.Alleen woensdag is hij vrij.

6. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    Ele: goed dat jullie zo'n fijne dierenarts hebben die zo meeleefd en alles probeert wat er mogelijk is! EN super natuurlijk dat herbie het wat beter doet vandaag!

Nijn: klopt ik ben deze week veel vrij. En het feestje zaterdag was erg gezellig!

Sam: wat een mooie foto's zeg! Dat blouseje wat Damian aan heeft is dat van BFC? Want ik heb die ook voor Jens haha

Butterfly: fijn dat melissan weer wat beter drinkt! Is voor jezelf toch een prettiger gevoel!

Luiers: iemand hier nog tips wat betreft de nachtluier? Jens plast en poept altijd zo ontzettend veel 's nachts dat zijn luier altijd overstroomt. Elke morgen is het raak. Heb al verschillende van pampers geprobeerd maar niets werkt. Hij plast zoveel dat zelfs zijn benen helemaal uit elkaar staan 's morgens. Dus tips zijn welkom!

Jens voelt zich wat beter maar hoest nog ontzettend veel.
    Werk alleen vanavond 1,5 voor het gastouderbureau. En wo middag bij de babyzaak en donderdag 3 uur voor het gastouderbureau en verder lekker vrij.

Vandaag maar eens aan poets in huis is wel nodig want dat is er de laatste weken toch wel bij ingeschoten.

Morgenvroeg naar de tandarts. 2 vullen vervangen.

Vrijdag gaan we eindelijk een weekend naar ons vakantiehuisje in Duitsland is alweer heel lang geleden dat we daar zijn geweest volgens mij was het september 2009. Dus lekker er even tussenuit.

7. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    Jens heeft trouwens het rollen geleerd hij rolt naar de buik en terug en rolt zo heel de kamer door. Echt leuk om te zien. Ook als hij nu op zijn buik ligt tilt hij zijn hoofd en borst heel goed omhoog en houd dit ook lang vol.

Jens heeft alleen de laatste dagen geen zin meer in fruit en groente. Denk dat het komt omdat hij zich niet lekker voelt.

8. butterfly1984

Marleen: zoals ik misschien al eens eerder heb verteld hier, maar goed kan me voorstellen dat je dat niet onthoud als je er zelf nog geen belang bij hebt, wij gebruiken dus die van de c1000.
    Met pampers altijd lekkage bij Esther en ook bij Melissa.
    Heb toen c1000 destijds uitgeprobeerd en ze zijn echt super goed, ze zijn ook een verkozen als beste luiers door de consumentenbond.laatst ook kruidvat geprobeerd, maar vind c1000 toch beter.Ik zweer bij deze luiers.

9. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    butterfly: nu je het zegt kan ik me wel herinneren dat je het erover hebt gehad. Zal straks eens een pak gaan halen.

10. butterfly1984

ben heel erg benieuwd of het jou ook zo goed zal bevallen, ik hoop van wel.
    En de prijs is ook heel mooi meegenomen. maat 3 zitten er 68 in en kost ongeveer 9 euro.

11. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Ele, ik heb heel veel respect voor je...
    Esmee is vandaag al bijna de hele dag aan het huilen en als ik haar op mijn arm neem is het goed....
    Ik word er nu al gek van.....
    Zou het gister dan voor haar ook echt te druk geweest zijn?? Souders en szus vliegen bij het eerste kikje al op haar af. Maar na één middga kan dat toch nog niet? Pijn heeft ze niet, want anders zou ze niet meteen stoppen met huilen als ik haar vastpak...

Ele, super da hebben jullie zeg!!
    Jullie hebben er iig alles aan gedaan.
    En Herbie doet het vandaag ook al zo goed, super!

Luiers, Pampers bevallen hier prima. We maken dit pak maatje 1 nog op en dan naar maatje 2... Weer iets minder baby.

Marianne, Esmee zou volgens mij nog wel meer kunnen drinken, maar helaas dat krijgt ze niet... Ze begint nu ook al dikkere armpjes te krijgen, vind ik bij een baby erg....
    Fijn dat Esther geen koorts meer heeft. En mannetje deze week 6 dagen werken, poeh poeh...

Marleen, weer lekker naar jullie vakantiehuisje... Leuk!! En nu met zn 3-en!!

Esmee is gewoon al 5 minuutjes stil.... Zal ze dan toch in slaap gevallen zijn??

12. Gerritsen

Gerritsen Niet meer actief

hoi

Hier weer terug van de behandeling, pff ben moe.

Mannetje heeft nog wel iets last, loopt iets wijdsbeens maar is wel aan het werk.

Ga nog even de was doen en dan is het zo weer tijd om te koken.

Kom vanavond nog even online

13. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Hallo dames,

vandaag heb ik eindelijk eens een prooductieve dag :) Hij heeft nauwelijks gehuild, ook in de box niet... hij begint nu wel :) grrr :p maar heb eindelijk eens kunnen zuigen, de was kunnen doen en nog meer kunnen poetsen.. nu zit hij op mijn schoot en zitten we op balkon.. :)

marleen, misschien een maat 4 proberen voor de nacht? hier is hij ook vaker doorgelekt, maar zelfs de c1000 luiers waren er niet tegen bestand.. ook niet de huggies of pampers.. nu gebruiken we voor de nacht maatje 3.. te groot, maar prima optie tot nu toe! :) wat betreft de c1000, ik ben er ook heel tevreden mee, even wennen, want pampers luiers word net gelei en huggies voel je nauwelijks.. in een baby pakket zatern brumblies ofzoiets.. nou die vond ik echt verschrikkelijk! die zal ik dan ook nooit kopen!

Nijn, heeft esmee een regeldag vandaag? ze zou 3 weekjes zijn toch? is er dan niet een sprongetje? misschien heeft herbie het huilen aan esmee doorgegeven want het gaat wonderbaarlijk goed vandaag.. durf het nauwelijks te typen.... grapje ook he, want zoveel huilen als herbie. nee dat gun ik echt niemand..

marleen, gelukkig zijn je mannen weer aan de betere hand! en heb jij deze week een relaxed weekje :):) genieten van het zonnetje als i de voruitzichten mag geloven! :)

marianne,wat balen dat je man deze week zoveel moet werken.. dubbelop genieten dus woensdag!

14. butterfly1984

Wat vinden jullie van mijn nieuwe banner?

15. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Wat is het hier rustig....

Mooie banner Marianne!!

Ele, hoe gaat het vandaag?

Esmee heeft het gistermiddag eigenlijk heel goed gedaan. Vanochtend heeft ze weer flink gehuild, maar nu lijkt ze weer te slapen.
    Was Esmee nog maar 3 weekjes... Ze was er gister al weer 5...

Waar kun je trouwens zien wanneer ze sprongetjes kunnen krijgen?
    Esmee zit trouwens vol met rode bultjes/puistjes, herkenbaar? Ik heb nl ergens gelezen dat dat nog van de hormonen kan komen...

Ook heb ik me opgegeven voor een tennistoernooi!! 14 t/m 22 aug, dus ik heb nog even de tijd om te oefenen, hihi

Verder vanmiddag nog even strijken en dan het zonnetje in!!!

16. Gerritsen

hoi,

Is zeker rustig.

Marianne, mooie banner. Erg lief.

Nijntje: Yarno had het ook, noemen ze zuigelingenacne. Gaat vanzelf over, alleen bij Yarno werd het heel erg met uiteindelijk eczeem. Maar dit bleek dus koemelkallergie te zijn. Houd het even in de gaten en als je het niet vertrouwd even naar de huisarts.

17. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Thnx, Samantha.
    Het lijkt 's ochtends erger dan 's middags... Beetje raar, maar idd even in de gaten houden...

Het wordt de komende dagen echt super mooi weer!! Ik zal dus weinig op zp zijn denk ik...

18. Anouk30

Anouk30 Bekend lid

25 nov 2008
    654
    0
    0
    ja hij heeft idd schop onder zn kont gekregen ;). Het is wel lastig, vind ik, wij als relatie zijn veranderd sinds zij er is en ik vind het lastig om het weer te krijgen zoals het was, we moeten denk ik snel maar weer wat samen gaan doen, want dat is er nog niet van gekomen, nu ze afgelopen zaterdag goed gedronken heeft bij mn ouders moet het kunnen.

Nijn, ja fijn he, dat soort opmerkingen, word je toch gek van! Mannen idd hahaha (dat roepen ze waarschijnlijk ook van ons maar wat zou het). Oei ik groei site weet alles over sprongetjes. En nee, een dag oppakken als ze huilt kan geen kwaad, ze zeggen dat kinderen tot 6 mnd sowieso dit onderscheid cognitief nog niet kunnen maken.

Marleen, ik heb goede ervaringen met pampers, nog nooit gelekt maar elk babylichaampje is anders natuurlijk, hopelijk werken de c1000 zodat Jens lekker droog blijft.

Ele, goed te horen dat je een goede dag hebt gehad! Hopelijk is dit een steigende lijn naar boven met Herbie.Fijn dat je zo'n goed gevoel over de da hebt dat geeft dan idd vertrouwen dat hij/zij en jij er alles aan doen, ik blijf hoop voor je houden!

Smokey, hoe is ie bij jou, hou je het nog een beetje vol met de bolle buik?

Marianne, goed te horen dat het drinken beter gaat, geeft jou ook meer rust. mooie banner. Drinken hier gaat redelijk, zaterdag dronk ze alle flessen leeg en zat ze op 860 en nu drinkt ze weer minder en zit ze op 650 per dag ofzo ze zal wel niet meer nodig hebben, fruit en groentehap gaat wel goed.

Hier gaat het verder lekker, ze kan sinds zaterdag ook terugrollen en begint nu echt zichzelf te kunnen verplaatsen, ze kan zich helemaal opdrukken en ook haar kont gaat helemaal de lucht in, ze zet zich dan af met haar voetjes maar ze heeft geloof ik wel door dat door te rollen je sneller bij je speeltje van keuze bent.

19. butterfly1984

sorry dames even snel, heb namelijk een erg zere arm en alleen als ik het stil houd, gaat het wel.

Melissa heeft vandaag 2 maal haar flesje helemaal leeggedronken.Echt helemaal super!
    Als ze op haar buik rolt, drukt ze haar kont omhoog en drukt ze haar knieen eronder en probeert ze vooruit te komen.:D:D
    Vanavond met haar gedoucht, maar jeetje zeg wat groeit ze hard.Ze word steeds zwaarder en steviger zeg maar.
    En lachen dat ze doet onder de douche, zelfs hardop lachen als ik de sproeier langs haar rug doe.:D:D

Sorry meiden, reageer morgen wel weer, als de pijn minder is!

20. Gerritsen

hoi,

Nijntje: Yarno had het s'ochtends het minst en s'middags vurig en tegen de avond trok het weer iets weg.

Hier erge buikpijn, denk dat ik welleens ongesteld kan worden. bah vind het wel prima zonder.

Ga nu even strijken vandaag niet aan toe gekomen. Yarno heeft een rommelige dag. Na ochtendfles geslapen tot 10 uur en sindsdien is hij wakker. Hij wil telkens wat anders. Dan arm, box, wipstoeltje.
    Ook drinkt hij zijn flessen niet leeg, denk dat het een regeldag is.
    Hij ligt nu in de wieg boven en is stil maar slaapt niet. Volgens mij is hij te moe om te kunnen slapen. Toen ik hem een uur geleden in slaap had werd er aangebeld voor een collecte. Heb niet opengedaan dacht echt het is beter als ik niet opendoe anders doe ik je wat.... hihih.

Doeg

Deel Deze Pagina