Het vervolg van 2e echo geen kloppend hartje meer!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door marleentje26, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Goedemorgen meiden,

Jee Butterfly wat ben je er alweer vroeg bij vandaag.
    Krijgt Melissa tandjes door?

Ele wat vervelend met Herbie, kan het niet zijn wat Butterfly zegt dat hij nog honger heeft, (je had hier waarschijnlijk al lang naar gekeken) Maar ik ben ook geen expert en wil je alleen maar proberen te helpen.

Hier vannacht weer slecht geslapen veel wakker, voornamelijk door mijn handen weer:(, morgen toch maar handschoentjes aanschaffen, alhoewel ik me niet voor kan stellen dat deze helpen. Geen enkele stand is bijna prettig als ik lig, maar ja het is het proberen waard.
    Wat een prachtig weer zeg, hoop dat ik vandaag wel in miujn zwembadje kan.

Hoe gaat het met de rest van de meiden?

2. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

Smokey: Ze heeft wel heel erg veel last van haar mond en voel ook wel een bobbel, maar zie zo nog niets.Ze laat het ook niet echt toe om goed te kunnen kijken.
    Wat vervelend dat je zo slecht slaapt door je handen.
    Hopen dat de handschoenen toch werken, ook al kun je je er n iets bij voorstellen.
    Mooi op tijd he vandaag?:D:D
    Om 06:00 was ze wakker met een wel heel erg volle poepluier.

Ele: Nee, die kleertjes past ze nu niet meer.
    Die op de 1e en 2e foto al heel lang niet meer en die op de laatste nu net een paar week niet meer, deze was daar op de foto ook nog best ruim.Was maatje 62/68.
    Op zich vind ik haar niet echt dik, oke haar benen zijn echt wel dikker geworden en haar armpjes nu ook wel, er zit een plooitje bij nu.:D:D
    Maar haar hoofdje, ja die is gewoon kleiner als bij andere kindjes, ze zit dan ook onder het gemiddelde van hoofdomtrek zeg maar bij het cb, dit had Esther ook.Vind het wel leuk staan.

Dat nichtje van mij die zwanger is van een 2ling en een bloeding had en weeen, daar gaat het nu wel goed mee.
    Weeenremmers zijn goed aangeslagen en de bloeding kwam door een grote infectie in de baarmoedermond, deze infectie was zo groot dat dit de weeen opgang bracht.
    Ze is nu aan de anti-biotica en dat slaat tot nu toe wel aan.
    Wel moet ze wss tot de 34 weken in het zh blijven, dus ongeveer zo'n 10 weken.

3. butterfly1984

even weer wat spammen

deze is grappig

4. butterfly1984

5. butterfly1984

6. butterfly1984

7. butterfly1984

8. butterfly1984

9. butterfly1984

10. butterfly1984

11. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Leuke foto's weer:) hoor, hoe ver is je nichtje heb dat niet meegekregen. Wanneer is zei uitgerekend.
    Jeetje wat is het rustig hier iedereen lekker aan het zonnen zeker.
    Hier lekker zwembadje in de tuin en het water is heerlijk af en toe er even in helemaal top lekker genieten:)
    Heb zelfs de hond er even in gegooid haha hij zwemde zo een rondje hij had nog nooit gezwommen weet niet of ie het leuk vond maar hij was wel lekker afgekoeld:D

12. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    wat een leuke foto's wee marianne.. en echt al een dametje.. jeetje, wat wordt ze snel groot... en esther ook alweer een stuk ouder.. ik vind het juist leuk staan melissa's koppie.. hier krijgt mijn mannetje een steeds groter hoofd... dat had ik ook als baby.. hij gaat mij dus achterna.. en bij het cb liep hij vorige keer zelfs een beetje voor.. nou ja we zien wel wat het ons brengt.. :D

smokey, bedankt voor het meedenken! :):) we zijn wat voeding betreft 2 weken geleden omhoog gegaan, hij zit nu al stiekem vaak boven de max.. :D hij drinkt het ook allemaal goed leeg.. af en toe komt wel eens iets terug of laat hij 20 cc staan.. maar dat is het dan ook...
    ik ben benieuwd of de handschoentjes helpen. bij dat meisje van de yoga wel.. fijn dat je niet zo heel veel last van de temperatuur hebt.. gelukkig maar, want het is nog niet afgelopen las ik, het goede weer.. hoelang moet je nog werken? stop je met 34 of 36 weken? dat is al snel he.. had je dit vorig jaar gedacht na de zomervakantie dat deze zomervakantie er heel anders zou gaan utizien! :):) tof he.. straks gaan we met dit topic gewoon naar het mama topic.. en dan hoop ik stiekem ook dat we de naam gaan veranderen.. ik bedoel.. het heeft toch iets nega's vinden jullie niet? en niet dat we het moeten vergeten.. dat zal zowieso niet lukken.. maar maar een iets positievere titel zou ik welprettig vinden :)

de rest van de meiden lekker aan het genieten van het weer? anouk, nijntje, marleen en samantha?

marleen ben benieuwd hoe het was in jullie vakantiehuisje! :):)

morgenvroeg moet ik weer naar de dokter.. dan me ziek melden bij het uwv... zie daar best tegenop.. voel me zo'n aansteller dan.. weet niet.. nou ja mijn dodkter geeftme ook dat advies en de fysio.. en ik hoop echt dat herbie het deze week goed gaat doen en ik goed aan mijn scriptie kan werken.. het blijft wel knagen dat die nog steeds niet af is...

13. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    lekker slim van me om een bericht te typen maar niet op verzenden te drukken de dan de laptop dicht te maken :)

smokey, heerlijk he zo'n badje. dat is zo lekker bijsouders, ze hebben een jacuzzi in de tuin.. vandaag weer even ingeweest met mannetje.. :D hij was echt 5 minuten stil... :D:D daarna kregen we een nog grotere huilparade.. maar och dat was die 5 min wel waard :):)
    heb je trouwens al een nieuwe buikfoto? ik ben echt zo benieuwd! :) je bent nog de enige mama in spe aan wie ik het kan vragen he :):)

14. butterfly1984

heey ollie, ook weer aan het lezen?

15. Gerritsen

Gerritsen Niet meer actief

hoi meiden,

Smokey: je hebt heerlijk weer gehad he op de camping, als het weer lekker is dan is het toch leuker dan bij regen. Nog even volhouden met je armen, weet niet of het helpt maar bij onrustige benen wel is calsium/magnesium bruistabletten van kruidvat. Vrouwen die zwanger zijn hebben ruim 500 gram nodig per dag en dat wordt door de zwangerschap juist geminderd, zowiezo is het goed om deze te nemen. Misschien kun je er wat mee.

Nijntje: lekker aan het genieten ?

Yaraah: hoe is het ermee?

Marianne: zag weer mooie foto's voorbij komen van je meiden, ze zijn echt leuk. Meen ik serieus.
    Verder ook lekker aan het genieten van het mooie weer.
    Melissa heeft last van haar mond las ik, hoop dat de tandjes snel doorzetten.

Elegance: pff wat is het toch vreselijk waar je kat doorheen moet. En dan nu ook nog zo warm, sneu gewoon.
    Lekker jaccuzie, ben jaloers. Hoop dat de ka snel plek heeft voor herbie, want meer halen dan 4 uur per dag is echt veel.
    Heel goed dat je je gaat ziek melden bij de uwv, je hebt daar gewoon recht op, je kan nu niets eens werken. Je moet eerst jezelf, herbie's huigedrag allemaal op orde hebben en dan kun je tegen die tijd weer werken ( maar je moet nog eerst werk vinden toch?)
    Voel je niet schuldig, want als je nu bij wijze van spreken aan het werk gaat dan kunnen ze over een x aantal weken wegbrengen en dat moet niet.

Hier hebben we de jongens gehad en zijn nu weer opgehaald.
    Zijn vrijdag wezen eten bij mijn moeder voor haar verjaardag en waren redelijk op tijd weer thuis. Zaterdagmorgen naar de markt geweest en daarna zijn we wezen zwemmen bij kristalbad. Gisteravond was ik dronken, haha. Had 1 safari cola op en na een kwartier begon me alles te draaien en ik werd echt doodziek, naar boven gegaan en heb alleen maar overgegeven tot ik leeg was en ben daarna diep ik slaap gevallen, want mannetje kreeg mij niet meer wakker. Erg he, schaam me kapot.
    Vanochtend is mannetje met de kids naar verjaardag geweest, ik ben met Yarno thuis gebleven i.v.m planning om weer te zwemmen en wilde Yarno nietl heen en weer slepen.
    Toen ze thuis kwamen had ik alle broodjes gesmeerd en alles klaargezet en kon dus met 5 min weg. Hadden weer een mooi plekje met schaduw en Yarno heeft nog doorgeslapen tot 3 uur en daarna was hij wakker. Keek met grote ogen, alleen maar lachen. Toen we thuis kwamen viel hij in slaap en om 19:00 heeft hij flesje gehad en slaapt nu weer.

Ga nu even het zwembad(je) opzetten voor morgen, dan kunnen we morgen hier lekker badderen. Heb met mijn moeder afgesproken dat Damian dinsdag niet bij haar komt, maar dat we dan naar kristalbad gaan. Krijg dan ook twee kinderen van mijn vriendin die dag en zij vind het goed dat ze meegaan. Kortom we gaan genieten van het mooie weer.

16. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Morgen meiden,

Jeetje wat een rust hier, ben inmiddels weer aan het werk vanmiddag lekker eerder naar huis en voetbal kijken:)

Ele ja klopt ik moet nodig een foto maken probeer vandaag of morgen te doen:) Hoe gaat ie vandaag met Herbie?

Samantha hihi lekker toch een keer heerlijk een drankje nemen, moet zeggen dat ik soms ook wel zin heb aan een glaasje rose maar doen we niet:) Je hebt dus een gezellig weekend gehad.

Vannacht hier handschoentjes aan gehad en dat hielp maar zo:) hoop dat het blijft helpen. Wel vannacht weer wat lichte kramp in mijn buik en af en toe ongi gevoel hmm is dat niet te vroeg??

17. butterfly1984

Smokey: Gelukkig dat de handschoentjes hielpen, alleen jammer dat het nog eens zo warm is om het aan te doen.
    Ik denk dat de kleine aan het indalen is en dat het dan indalingsweeen zijn.

Sam: Lekker in het zwembadje heerlijk.
    Hier hebben we een kleintje staan, maar was eigenlijk van plan om ook de grote op te zetten.

Ele: Vandaag nog weer lekker de jacuzzi in?:D
    Je hebt er weer heerlijke mooie foto's op staan.
    Geweldig!!!
    Heb je vandaag een afspraak gemaakt bij de ka?
    Hoe gaat het met Jimmy?

Melissa heeft vanacht alleen in een slaapzak geslapen, zo met de luier aan, meer niet.
    Normaal deed ik een dun lakentje eroverheen zodat ze niet hele bed doorgaat, maar ze lag vanmorgen nog precies zoals ik haar had neergelegd.
    Overdag ligt ze wel wat overdwars in bed, maar dat geeft niet, ze slaapt er wel goed om.
    Ze ligt dan vaak op haar zij, zal ze wel erg prettig vinden denk ik.
    Ga vandaag 4 flessen proberen, hoop dat het lukt.

18. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Goedemiddag! :D

klinkt als een gezellig weekend samantha! :D Behalve het overgeven gedeelte dan.. jammer dat het eerste glaasje zo slecht gevallen is!
    Veel plezier in het zwembadje! :):) Heeft Yarno geen last van de warmte trouwens? herbie is niet te genieten.. huilt al vanaf vanmorgen.. heeft even een half uurtje geslapen en was stil tijdens de fles.. voor de rest is het huilen, ik heb nog geen tijd gevonden om de KA te bellen of het UWV, en idd de okter zei het vanmorgen ook, neem eerst maar je eigen rust..
    ik moet idd eerst nieuw werk vinden,maar omdat ik maar 3 maanden ww heb zou ik gek zijn als ik tijdens de ww periode nog niet in staat zou zijn om te moeten werken..

ik merk wel dat ik al ietsje beter in mijn vel zit, dat komt denk ik omdat als herbie de fles ofzo krijgft ik echt even contact met hem heb en ik denk ik echt gewend raak aan al dat huilen.. erg he.. en dat ik weet dat ik eraan moet wennen dat ik een zieke kat heb... en dat ik vanmorgen met de ha gesproken heb, ook over schoonouders.. ze zei precies wat ik dacht.. eerst regels opstellen, dan met ze bespreken, het is graag of niet oppassen.. onze regels anders niet.. en het kind niet meer van links naar rechts laten gaan.. niet continu me schulidg voelen als ik zeg nu is het genoeg kom maar bij mama.. nou we zullen het zien, woensdag komen ze thuis.. ik zei al gelijk tegen mijn man, ik ga woensdag echt niet hoor, dat ze maar naar hier komen.. en anders gaan we donderdag of vrijdag.. maar ik ga echt niet gelijk al op de stoep staan als ze thuis zijn.. ben er echt klaar mee..

smokey, wat fijn dat de hanschoentjes geholpen hebben! :D:D:D hopelijk kun je ze tot het einde gebruiken en blijven ze helpen! :D
    Ik denk dat ongi krampen echt indalen is.. ik kan me goed herinneren dat ik dat ook had en dat ik de kleine dan ook steeds minder voelde en ook "anders" hij kon zich toen niet meer zo draaien.. hij rekte zich nadien alleen nog maar uit en daar kreeg ik ook weer meer krampen van..
    maar geen paniek meer hoor! :D:D ik voelde zoveel gekke dingen na de 30 weken! vooral tegen de 34 weken aan.. daarna weer een weekje iets minder en na de 35 weken weer krampen en steken.. en bij de gyno was hij ineens ingedaald... :D

19. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    even spammen.. :D
    het zijn wel momentopnames hahaha.. mijn man en ik moesten al lachen, meestal staat hij huilend op foto's! heel soms lukt het ons om hem te fotograferen als hij of lacht of gewoon kijkt ! :D

20. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38

Deel Deze Pagina